JBL Clip rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL Clip rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jos 19-11-2015
Geschreven voor: JBL Clip zwart

Heb zelf de Charge van JBL en die is super goed. Zoon van 11 wilde ook en boxje en gekozen voor deze Clip, want is leuker dan de Go. Geluid is voor dit hele kleine boxje echt goed maar vanzelfsprekend minder dan de Charge. Zit toch wel degelijk enig bas in. Heb het boxje nog maar net maar wel uitgeprobeerd. Werkt direct goed en makkelijk. Er zit een vast "aux" snoertje aan die mooi is op te bergen achterin. Ben zelf echter een voorstander van een los snoertje want als het vaste snoertje kapot gaat is het niet te vervangen. Vooral een erg leuk ding voor kinderen want klein, makkelijk mee te nemen (door de clip) en niet duur. Was bij Wehkamp 29 euro maar 2 dagen na dat ik het had gekocht plotseling 39, desondanks nog altijd goedkoper dan andere aanbieders en toch na 1 dag in huis.