Sony SRS-X2 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-X2 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

raimondj 06-09-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X2 zwart

Wat een verbazingwekkend geluid voor zo'n klein apparaatje echt onvoorstelbaar dat alles natuurlijk naar verhouding met z'n klein formaat heeft mij echt verbaasd. Een mooi strak geluid mooi vol met toch wat bad.gewoon lekker om bij je te hebben tijdens je werk.werkt perfect in combinatie met mijn Xperia z3+ en gedownloade playlist van spotify(geen data gebruik) hoop dat de accu het wat langer dan de beloofde 5 uur vol houdt
Ben al met al zeer content tot nog toe

MartinMeijerink 25-04-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X2 wit

Volgens de specifikaties gaat de accu tot 5 uur mee, maar in de praktijk bleek dit echt veel langer te zijn (ik had hem op een gemiddeld volume staan, afspelen via bluetooth). Na ongeveer 8 1/2 uur ging pas het CHARGE-ledje knipperen, en na 9 uur heb ik hem maar aan de lader gehangen, want hij deed het nog steeds. Geluid is overigens erg goed, in de winkel klonk hij nog beter dan zijn grotere broertje (de SRS-X3)!

EML 18-02-2015
Geschreven voor: Sony SRS-X2 zwart

Was op zoek naar een compacte kwalitatieve bluetooth luidspreker. Eén van de beste mini bluetooth speakers is de Bose Soundmini, maar wel flink aan de prijs. Ik heb in de Mediamarkt uitgebreid geluisterd naar 4 speakers; De Logitech UE Boom (nu 149 euro), JBl Charge 2 (149 euro), Bose Sounlink Mini (199 euro)en de prijspakker de Sony srs-X2 voor 79 euro.

Kan er heel kort over zijn, ze hebben allemaal wel wat. De ene net even betere lage tonen, de andere beter mix van alle tonen, weer een andere betere accu etc. Bose uiteindelijk toch wat te duur, JBL Charge 2 vergelijkbaar goed geluid maar ik vind de niet afgeschermde bassspeakers aan de zijkant te kwetsbaar. Voor 150 euro zou ik dus hebben gekozen voor de Logitech UE Boom. Prachtig breed geluid, waterdicht, goede accu.

Tot ik voor slechts 79 euro de Sony srs-X2 even beluisterde. Ziet er qua model en omvang een beetje uit als de Bose, zit zeer degelijk in elkaar en heeft een verbazingwekkend goede sound (2*10 watt rms) en NFC. Klinkt echt zeer goed! Kon hem niet laten liggen voor dat geld.

Voor iedereen die nog twijfelt; Ik zou zeggen probeer eerst de Sony srs-X2 even voor 79 euro, zal je niet tegenvallen. Meer uitgeven kan altijd nog. Bestel hem gewoon online, kan altijd retour binnen 14 dagen. Al verwacht ik niet dat hem retour zult doen!

Eén tip; bestel wel de zwarte! De witte is namelijk wel erg mooi maar om het toestel zit een soort soft rubberachtig materiaal wat nogal vuil aantrekt. Elk kattenhaartje of stukje stof blijft eraan kleven en ook vieze vingers zie je na een paar dagen. Heb je bij de zwarte geen last van, zit er ook wel aan, maar zie je niet.