Philips Spotify Multiroom-luidspreker SW750M/12 boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Spotify Multiroom-luidspreker SW750M/12 boekenplankspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

merelvanamerongen 28-12-2014
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van twee speakers en ben hier heel erg blij mee, wat een gemak! Zeer makkelijk om te installeren, via de app is het zo geregeld.
De boxen zijn qua design strak en basic en via de app simpel te bedienen. Het geluid is super mooi, ik verbaasde me erover hoe goed de kwaliteit is.
Na aankoop kun je in mum van tijd genieten van goed geluid, echt een super aankoop. Het enige lastige is dat het snoer redelijk kort is, het zou helemaal fijn zijn geweest als er een langer snoer of helemaal geen snoer aan had gezeten.

Gerri Eickhof 16-12-2014
Sinds een aantal weken heb ik de speakers thuis staan en het bevalt erg goed.Strak en stijlvol design en het geluid is zeer helder en scherp.Het installeren van de app is simpel en makkelijk te doorlopen.Door meerdere speakers met elkaar verbinden kan je overal in huis optimaal van je muziek genieten. Als je meerdere speakers op verschillende plaatsen in je huis zet moet je wel over een sterke wifi verbinding beschikken. Ander minpuntje is dat de speakers in het stopcontact moeten zitten.

MarinusS 10-12-2014
Het geluid is echt geweldig, dat zou je niet verwachten van zo'n kleine boxjes. Het installeren was zo gebeurd en supersimpel. Wanneer ik muziek wil, heb ik het binnen 10 seconden. De boxen zien er heel eenvoudig uit, maar dat vind ik juist prima. Ze hoeven niet op te vallen, als de muziek maar goed klinkt! Erg handig dat mijn vriendin ook de boxen kan gebruiken via haar telefoon. Het enige verbeterpunt is dat een accu wel erg handig zou zijn (dan ben je niet zo afhankelijk van stroom). Maar dat is echt bijzaak!

itsivonne 04-12-2014
Mooie speakerset met goede geluidskwaliteit! Ik ben er erg tevreden over. Enige minpunt is dat je de speaker alleen kan gebruiken via Spotify, maar dit weegt niet op tegen het goede geluid.

Noahreymond 01-12-2014
Voor het afspelen van mijn Spotify maak ik sinds kort gebruik van de Philips SW750M Spotify multiroom speakers. Een prima goedkoper alternatief voor een SONOS geluidssysteem. Het design van de Philips speakers is vergelijkbaar met SONOS en ook het geluid komt een heel aardig eind in de richting. In mijn huis heb ik één box in het souterrain staan (ca 2.25 m hoogte) en één box in de hoge voorkamer (4 meter hoogte) staan. Wisselende accoustiek dus. Maar het geluid klinkt in allebei de ruimtes helder en goed (ook bij hogere volumes).
Opvallend is het gebruiksgemak en de eenvoudigheid van het installeren en gebruiksklaar maken van de Philips Speaker Set applicatie op je telefoon of tablet. In slechts enkele minuten is de app geinstalleerd en zijn de boxen aan je Spotify account gekoppeld waardoor je meteen kunt genieten. Het afspelen van muziek verloopt allemaal via Spotify, het volume is te regelen via of Spotify of de Philips Speaker Set app. Let op, hier zit vaak wel enige vertraging in.
Voor het optimaal functioneren van je systeem is een goede wifi verbinding wel een vereiste. Zelf merk ik dat mijn wifi verbinding soms wat zwak is waardoor een van de speakers een slechte connectie heeft en daardoor uitvalt. Bij vol bereik van mijn internetprovider heb ik hier geen last van. Het zou dus ook zo kunnen zijn dat de vertraging in het regelen van mijn volume aan de wifi connectie te wijten is. Onduidelijk is hoe de speakers (behalve op pauze zetten of de stekker eruit halen) af te sluiten zijn. Al met al een goeie prijs/kwaliteits deal.

Edda35 30-11-2014
Prachtige speakers en een geweldige geluidskwaliteit.!!!
De vormgeving van de speakers is schitterend en passen overal in huis.
Het activeren van de speakers heeft mij echter relatief veel tijd gekost. Om te beginnen heb ik de Philips Speakerset App gedownload op mijn Ipad en Iphone. Een premium Spotify abonnement hadden wij al en de muziek werd afgespeeld via bluetooth op een Philips Fidelio speaker. Ook prima kwaliteit.
De drie eerste instellingen van de Speakerset App was geen probleem. De vierde instelling het activeren van de speaker in het wi-fi netwerk lukte niet in eerste instantie. Het bleek dat het signaal van het netwerk op mijn muziekkamer te zwak was. In de woonkamer werkte het echter wel. Toen kwam de instructie schakel de Spotify App in en kies je muziek. Helaas kwam de muziek alleen uit de Ipad en de Iphone.
Na contact met de helpdesk bleek dat als je de Spotify App hebt geladen dan moet je onderin het scherm op het luidspreker icoontje klikken en krijg je een aanvulling in het scherm genaamd "Connect" en kun je Spotify op alle apparaten afspelen.
Dit zou ik zelf niet gevonden hebben en ik denk dat meerdere mensen dit ook zullen ervaren.
Mijn advies aan Woox Innovations is dan ook om de Speaker App aan te passen en deze laatste instructie te vermelden.

Voor het overige is het een prachtig systeem met een geweldige geluidskwaliteit die je overal in huis krijgt met een zeer uitgebreide muziekkeuze van Spotify.
Zorg er wel voor dat je overal in huis een goed signaal van je wi-fi netwerk hebt. Ik heb voor mijn muziekkamer een extra wi-fi versterker aangeschaft en alles werkt prima.
Het aanschaffen van deze speakers is het overwegen zeer waard!!!

RoderickJ 24-11-2014
Aantrekkelijk geprijsde, makkelijk te gebruiken speakers.
Ik heb deze speakers (2 stuks) nu een paar dagen. Het installeren was erg makkelijk, binnen 5 minuten kun je de speakers met je Spotify app bedienen. Ook het aansluiten van meerdere speakers en iPhones ging erg simpel en vlug. De vormgeving ziet er strak uit, en het is ook handig dat er een aantal bedieningsknoppen op de speakers zelf zitten.
De geluidskwaliteit is prima, ook al haalt deze het niet bij bijvoorbeeld Sonos. Op zich is dit ook niet vreemd gegeven het grote prijsverschil. Wat ik daarnaast een nadeel vindt is dat ze alleen met Spotify werken. De muziekcollectie van Spotify is natuurlijk erg uitgebreid, maar het zou toch mooi zijn om ook radiozenders en Soundcloud te kunnen gebruiken

JorinCl 20-11-2014
Super kwaliteit speakers met een helder geluid met sterke bass en mooi design!! De speakers heb ik neer gezet op verschillende plekken in het huis en heel eenvoudig te bedienen via mijn smartphone of tablet. Het is erg leuk dat ik het idee heb dat de muziek mij volgt. Indien ik thuis kom en mijn hoofdtelefoon afzet speelt de muziek verder op de speakers. Het enige wat ik hoef te doen is op de aanknop te drukken. Philips staat bekend om de kwaliteit dus ik vertrouwde er op dat de speakers van een goede kwaliteit zouden zijn, deze speakers hebben mijn verwachtingen overtroffen! Ik ben absoluut heel erg te spreken over de kwaliteit en ik kan de speakers erg hard zetten en de muziek blijft helder! Kort samengevat: AANRADER!

Anjx 17-11-2014
Geweldige speakers!!
Ik heb ze heel de dag aan staan in huis. Er komt super helder geluid uit met een absoluut goede bass! Ik heb een speaker geplaatst in de kamer en eentje in de keuken. Het is heel eenvoudig je plaatst de speakers waar je ze wil hebben vervolgens open je de SpeakerSet App en je zorgt dat deze gekoppeld wordt met de speakers. Vervolgens wordt in de App automatisch de Spotify App geopend waar ik direct mijn muziek kan luisteren. Ik heb nu twee speakers maar ik ben van plan om er meer te kopen, zodat ik er ook een kan plaatsen in de hal en een op de bovenverdieping, zodat het ook daar niet meer stil hoeft te zijn en dat ik door heel het huis van de muziek kan genieten. Voorheen gebruikte ik Spotify slechts op de computer maar ik moest dan het geluid op een hoog volume zetten om door heel het huis de muziek te horen. Dit was niet ideaal, maar dit is nu verleden tijd ik ben dan ook erg blij met de speakers! Ik heb er nu een in de keuken geplaatst dit is ook erg handig. Tijdens het koken doe ik altijd liever de deuren dicht maar daardoor hoorde ik helaas niet meer de muziek en nu wel. Ik druk heel eenvoudig op de ‘play’ knop en de speaker gaat aan! Ik vind het ideaal en het is ook geen probleem om de speakers te verplaatsen als ik ze ergens anders wil.

Het design is strak en past qua vormgeving bij het huis en mijn smaak. Ik ben super enthousiast en de SW750M is dan ook zeker een aanrader!

lisadr 16-11-2014
Ik ben sinds kort in het bezit van twee Spotify speakers van Philips, en ben tot nu toe erg tevreden! Het installeren was erg gemakkelijk, met behulp van een duidelijke app was de installatie zo gepiept. Binnen 5 min klonk de muziek al door de kamer, ook is het totaal niet ingewikkeld om de speakers met elkaar te koppelen, waardoor je bijv in je woonkamer en kantoor op hetzelfde moment muziek kan draaien.
Ook over de geluidskwaliteit ben ik erg tevreden, zeker als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding. De speaker zelf is prima vormgegeven en erg makkelijk in gebruik (harder, zachter zetten etc.)
Ik ben kortom erg tevreden over deze speakers!

roderick2508 16-11-2014
Heb sinds kort twee van deze multiroom speakers en ben er zeer over te spreken. In eerste instantie begreep ik niet helemaal hoe de speakers te installeren, maar via de philips multiroom speaker app wordt je door een paar simpele stappen geleid en is alles geinstalleerd (ben nog geen 5 minuten bezig geweest met uitpakken en installeren).
Het geluid is echt super en klinkt ook bij een harder volume nog steeds helder. Ook de vormgeving van de boxen is goed en staan stijlvol in de kamer. Het afspelen van muziek via spotify is erg makkelijk en je kan via de box zelf ook gewoon naar volgende nummers of pauzeren (zo kan je je telefoon ook gebruiken voor andere dingen, terwijl de muziek gewoon door blijft gaan ;)).
Voorwaarde is wel dat je spotify-fan bent, aangezien je alleen kan streamen via je (premium) spotify account. Als je dit veel gebruikt en houdt van een super geluid, is het zeker een aanrader!

RLav 15-11-2014
Geweldige geluidskwaliteit! Dankzij de baswoofers en tweeters komt er een mooi gebalanceerde sound die echt kamervullend is.
Het aansluiten en installeren is zeer gemakkelijk en het gebruik is intuïtief dankzij de mobiele app. Boxen groeperen, individueel aan- en uitschakelen, etc. werkt perfect. Zorg wel voor een stabiele WiFi verbinding.
Enige nadeel van de boxen in mijn ogen is dat ze niet draadloos gebruikt kunnen worden. Ik heb een bluetooth box in bezit die draadloos met accu werkt, dit zou ook ideaal zijn voor deze speakers.
Voor de rest uitermate tevreden en ik beveel de boxen absoluut aan!

rjodh 13-11-2014
Dankzij een prijsvraag bij de KPN heb ik twee van deze apparaten gewonnen. hoewel ik er in eerste instantie een beetje sceptisch tegen aan stond, ben ik totaal verrast. De speakers geven een zeer goed geluid, zelfs als ze op stand buren ruzie worden gezet. Het mooie er aan vind ik hele maal dat je gewoon dmv de play knop de muziek kan starten en stoppen. loopt naar de volgende kamer, drukt hem daar aan en de muziek gaat gewoon verder. Tevens zijn de speakers mooi in design en mis staad het zelfs niet in de keuken waar ik hem toch voornamelijk gebruik. Enig minpuntje vind ik allen, dat hij alleen maar werkt met spotify. Nou luister ik hier natuurlijk voor namelijk naar. Echter nu Serious Request van 3FM er weer aan komt, was het leuk geweest als je ook andere muziek bronnen had kunnen streamen.

Steph86 13-11-2014
Wow! In een handomdraai, door alleen de “Philips SpeakerSet App” te downloaden en vervolgens 4 gebruikelijke stappen te volgen, genieten van een overweldigend goed geluid! 
Via Spotify beschik je, door de draadloze designboxen met elkaar te synchroniseren, door het gehele huis over muziek. Hierbij kunnen de boxen ook afzonderlijk van elkaar spelen. Bovendien kun je, doordat muziek rechtstreeks streamt via de luidsprekers, de telefoon/tablet bedienen zonder dat dit invloed heeft op de muziek.

Ik ben super enthousiast over deze aankoop!