Teufel Raumfeld Stereo M Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Raumfeld Stereo M Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Matthijs 28-12-2016

Duitse kwaliteit

Ongelooflijk mooi setje. Installatie is doodsimpel, bediening via de app: idem, spotify en TuneIn werken prima. De minder technisch aangelegden zullen er prima mee uit de voeten kunnen.

een modern setje met uitstekende kwaliteit. Vooral dit laatste vind ik belangrijk. Teufel heeft geen concessies gedaan, het geluid is erg mooi.

Het setje is zeker aan de prijs, echter mi een prima investering. Betaal er zeker geen duizend euro voor, teufel heeft vaak acties en meer dan 700 a 800 euro zal je er niet voor neer hoeven leggen.

Oja, Sonos? Laat die mooi bij de mediamarkt liggen. Raumfeld is van een heel andere orde.

Kingmetal 29-07-2015

Mijn Sony DLNA speakers waren qua software zo dramatisch slecht dat ik deze heb verkocht.

Ik ging opzoek naar iets anders en omdat ik al een soundbar van Teufel in mijn bezit had kwam ik weer bij Teufel/Raumfeld terecht.

Hij is wat aan de dure kant(hij is het wel waard) maar je mag 12 weken proberen en als hij je niet mocht bevallen dan stuur je deze kosteloos terug.

Aanluiten moest bij mij nog via UTP kabel maar dit is inmiddels ook draadloos na software update.
Dit gaat eenvoudig en is binnen 5 minuten klaar.

De App werkt goed en binnenkort krijgt deze een compleet vernieuwende update waardoor de layout en snelheid verbeterd worden.

Boxen zijn mooi, robuust en zwaar. De actieve box wordt verbonden met andere box door middel van een hoogwaardige kabel.
Stofkappen kunnen er makkelijk af , deze zitten vast via magneet.

Het geluid is werkelijk fantastisch, oa Napster/ Tidal en spotify worden in app ondersteund . Ook afspelen via Usb op router werkt goed.
Ook is het mogelijk om een harde schijf aan te sluiten aan achterzijde via usb. CD speler kan aangesloten worden via Line-in.
Ook is het fijn dat volume te regelen is via knop op de box zelf en je kunt 4 voorkeuze zenders voorprogrammeren (Album of radio zender). Je kunt box helemaal uitzetten via knop op box of in zuinige stand-by stand laten staan.

Heb geen haperingen en muziek speelt vlekkeloos af.

Ik stuur deze in ieder geval niet meer terug en kan hem iedereen aanraden.