Harman Kardon Omni 20 wit - Reviews

Multiroom speaker
Bluetooth
Bluetooth
60 watt vermogen

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,2

• Slecht

OJ 30-12-2015 Product maand in bezit

5,3
Ik ben enkele weken in het bezit van 2 stuks Omni 20 luidsprekers. Het geluid is vol en zuiver wat je Harman Kardon mag verwachten.
Maar dan de Harman Kardon app.

Waardeloos!

Je bent beperkt in de mogelijkheden. Indien je wilt streamen dan ben je verplicht om lid te worden van Deezer, Qobuz, Rdio of Tidal. Geen Spotify of Apple Music. Daarnaast werkt de HK app niet vlekkeloos. Als de app blijft hangen moet je de app opnieuw installeren op je smartphone of tablet.

Als muziekliefhebber ben ik tevreden over het geluid maar niet over de mogelijkheden en support voor wat betreft het HK software. Indien je een enkele speaker koopt en het voornamelijk als bluetooth speaker gebruikt is hij aan te raden.

Denk je een systeem te kopen waarbij je jouw eigen muziek wilt streamen zoals Apple Music dan zou ik op dit moment eerder investeren in Airplay speakers. Je bent dan niet afhankelijk van verplichting die HK op haar software heeft bepaalt mbt de muziekproviders. De Omni 20 kost € 300,- p/st en voor dat geld kun je ook hele goeie airplay speakers kopen.

Marcel 03-07-2017

is dit inmiddels verbeterd? Of is het nog steeds een waardeloze app?

Jan 06-12-2015 Product half jaar in bezit

Zit goed geluid in , maar wordt niet ondersteund door apple music en spotify , en zo degradeert dit product tot een waardeloos iets.

Roman 27-06-2016

Kritiek klopt; jammer want geluid is inderdaad fantastisch. Weet u toevallig of je ook radio kunt luistere ? Heb ik nog niet kunnen ontdekken..

DenHaagD 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

De omni 20 gekocht, en gezien de kleine ruimte een omni 10 erbij. Doorslaggevend was de geluidskwaliteit, welke erg goed is. Helaas is dat het enige. De app functioneerd matig, hapert vaak, en werkt niet op een Huawei P7. Bij IOS apparaten geen problemen, bij samsung wisselend. Dat het product niet met elke high end smartphone samenwerkt is de eerste teleurstelling. Daarnaast is de app zelf matig van kwaliteit. Het tweede minpunt is dat ondanks in de winkel toezegging dat stereogeluid met 2 boxen mogelijk is, dit bij een omni 20 gecombineerd met een omni 10 NIET gaat. Een multiroom oplossing maar met zekere beperkingen! Ruilen ging niet meer, en voor meer dan 500 euro voor 2 boxen uitgeven, was niet reëel. Het samenwerken met bluetooth gaat gemakkelijk, alleen ook hier weer; het op 2 boxen afspelen van geluid gaat uiteindelijk met een omweg. Niet praktisch, en vooral niet gebruiksvriendelijk. Concluderend: zeer goede geluidskwaliteit, maar het gebruiksgemak blijft zeer achter. Voor de prijs is het persoonlijk of dat het waard is. Ik zou het niet het weer kopen zolang de service en het gebruiksgemak zo slecht blijven.

Pjotr1800 08-03-2015

Hele duidelijke feedback, die ik volledig onderschrijf. In potentie een topproduct, maar aan de software ontwikkelaars van HK om er iets moois van te maken. Ik hoop echt dat er iets meer dan een stagiair achter wordt gezet. Dit gaat het succes van het product bepalen.
Een app vanaf mijn windows7 pc zou welkom zijn.