Heos 3 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos 3 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niels Van Camp 13-12-2017

Stijlvol Heos apparaat

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Toen ik met dit product thuiskwam, was mijn vriendin nogal sceptisch.
Ze vond het te duur want dit is toch maar iets gewoontjes.

Kwam ze daar even snel op terug :)
Ik dacht altijd bij de aankoop dat ik deze vooral zou gebruiken, maar nu is het vooral mijn vriendin die de "HEOS 3 " opzet. Ook was ik (en mijn vriendin) er van overtuigd dat zo 1 box niet goed genoeg ging zijn om voldoende geluid te hebben over heel de kamer. We staarden ons een beetje blind op de grootte.

Wel, als extra hebben wij ook de HEOS LINK aangekocht en dit is perfect voor in onze living.
Dit toestel is aangesloten op ons 'oudere' surround installatie.
Muziek van K3 voor de oudste dochter of een stevige beat tijdens het poetsen.
Het kan allemaal met onze 2 apparaten van HEOS.

We zijn ook echt helemaal verkocht omdat dit best een klein box is in vergelijking met andere merken. Als we bijvoorbeeld boven wat klusjes gaan doen, nemen we de box gewoon mee. Super handig omdat je geen rekening moet houden met 100 draden en dat de app al het werk voor jou doet.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Super geluid
  • Gemakkelijk en snel gekoppeld

Minpunten

• Als je er 1tje hebt, wil je al gauw een 2e :)

klaasvdhurk 07-12-2017

Heerlijk vol geluid met warme en heldere tonen

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Het is een boxje met een heerlijk vol geluid. Klein van formaat en makkelijk overal te plaatsen. Zeer geschikt voor een niet al te grote kamer.
Fraai uiterlijk en makkelijk te bedienen. Aansluiting voor externe aux en ingebouwde bluetooth.
Soms een te zware bas, die volgens mij met software extra wordt aangezet.

Pluspunten

• klein formaat
  • hoogwaardig geluid
  • voldoende voor kleine kamer

Minpunten

• soms een te zware bas

Duco 30-11-2017

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Prima geluid, makkelijk te bedienen, goede app voor onder andere Spotify, Soundcould, radio, etc. Ik ben zeer tevreden met mijn aanschaf!

Pluspunten

• goed geluid
  • goed te bedienen

Minpunten

• app hapert soms

K De Decker 28-11-2017

HEOS 3

Geschreven voor: Heos 3 wit

Goede box, vooral de bass klanken zijn erg fijn! Voor de liefhebber van een goede bas een aanrader. Verder eenvoudige app en eenvoudig om nieuwe boxen aan te sluiten.

Pluspunten

• Bass
  • Heldere app

Minpunten

• 1 x opnieuw moeten aanmelden na update

RMJ 27-11-2017

Geweldig geluid, handige app

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Er komt prachtig geluid uit, ook als hij luid of juist erg zacht staat blijf het geluid van fantastische kwaliteit. Luisteren naar muziek uit deze box is alsof er een warme deken over je heen valt. De bedieningsapp bevat handige interfaces naar veel verschillende streamingsdiensten of muziekdragers. Ook is de app overzichtelijk. Alles wat je wil kunnen instellen kan je instellen en niet meer. Dit houd het ook voor niet-muziekspecialisten begrijpelijk.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bedieningsgemakt
  • meegeleverde accessoires
  • styling

JANSEN 27-11-2017

Perfect geluid voor binnen en buiten!

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Een echte aanrader voor de film en muziekliefhebbers! Zeer mooi en 'zwaar' geluid. Aanschaf van dit product is absoluut GEEN weggegooid geld

Pluspunten

• Geluid
  • Installatie
  • Besturingssysteem (app)

Henk 26-11-2017

Goed geluid, gemakkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Nu een aantal maanden in mijn bezit, na wat opstart problemen werkt de speaker feilloos en het geluid is uitstekend voor het formaat speaker. Mijn opstartproblemen hadden te maken met de standaard router van mijn provider, op advies heb ik een betere router aangeschaft en sindsdien werkt alles goed.
De bediening van de app is eenvoudig en werkt snel. De reden dat ik voor Heos gekozen heb is de ondersteuning van Hi-res audiobestanden en de bluetooth connectie mogelijkheid. Ook de functie om via de usb aansluiting mijn eigen muziek (usb stick) af te spelen op elke speaker is super.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bediening
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Vereist een goed netwerk
  • Hoeveelheid muziekdiensten ondersteuning

John van der Graaf 25-11-2017

Heos 3, onze beste keus sinds tijden op audio gebied.

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Onze stereo midi set ging stuk. Na veel orientatie kwamen we de Heos 3 tegen. Bij de demonstratie werden we verrast door het geluid, veel beter dan onze midi set. De mogelijkheid om de hele wereld aan muziek binnen te halen, wifi, bleutooth, kabelaansluiting bieden oneindige mogelijkheden om music te luisteren. Op weg naar huis beseften we dat dit het beste was wat we tot nu toe gehoord hadden. We vonden het ideaal dat de heos 3 door het hele huis en buiten op het terras te gebruiken is zonder veel poespas. We hebben rechtsomkeerd gemaakt en de heos 3 gekocht. We hebben er nog geen moment spijt van en dat al langer dan een jaar.

Pluspunten

• Het geluid blijft imponeren
  • Past op elke plaats in de ruimte
  • Mooie vormgeving
  • groot gebruiksgemak

Minpunten

• in de buurt van een stopcontact plaatsen.

Roel 25-11-2017

Heel tevreden!

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Naast de heos 3 ook een heos 1 in bezit. We gebruiken de heos 3 dagelijks in de keuken. met name in combinatie met spotify. Erg mooi product, goede kwaliteit en hapert nooit dus betrouwbaar qua werking! Zeer tevreden!

Pluspunten

• mooi geluid
  • stabiel
  • prima app

Minpunten

• geen app op de mac

G Nicholson 25-11-2017

Excellent Sounding Speaker!

Easy to setup.
Great Sound.
Strong bass performance from a small speaker.
Controller application is good and being updated regularly.
Using two in a stereo pair works really well.

Pluspunten

• Great Sound!
  • Many input options
  • Bluetooth
  • 3.5mm Audio input
  • Wifi

Simon 25-11-2017

Super sound

Geschreven voor: Heos 3 wit

Super fijne aankoop, zag en hoorde dit Denon product en wilde het hebben. Echt onderscheidend geluid , kan Sonos niet tegenop. Ook de diverse aansluitingen zijn praktisch ( WiFi, Bluetooth en aux ) . App zeer gebruiksvriendelijk. Dus aan te bevelen !!

Pluspunten

• gaaf geluid. Heerlijk direkt
  • Bluetooth en WiFi en Aux super
  • Mooie uitstraling
  • Voor 55 + eenvoudig te instaleren

Philip H 24-11-2017

Draadloze muzikale beleving op zijn best !

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Wanneer je de Heos luidsprekers opstart wordt je ondergedompeld in een fantastische geluidservaring. Deze luidsprekers zijn echt top !

Of je nu binnen of buiten naar muziek wil luisteren, de draadloze technologie is een verademing naast het kabelworstelen van weleer. Tot op heden heb ik me dit draadloos gegeven niet beklaagd want alles werkt prima. Toch voor de volledigheid vermelden dat je de luidspreker wél aan de stroom moet hangen (de Heos 1 kan je voorzien van een batterij).

Het installeren verloopt echt superhandig en de bediening via de Heos app is van de bovenste plank. Je kan op een overzichtelijke en snelle manier je keuzes maken om te luisteren naar Spotify, de radio, muziek op je smartphone, tablet of NAS... en tal van andere keuzes.

Zoals elke 'nieuwe' technologie kan je uiteraard niet meer zonder een goede kwaliteit van internetverbinding en het bedienen van je muziek doe je best met een smartphone en de bijhorende app (iOS of Android).

Super vind ik ook de mogelijkheid om zelf alles naar je wens op te bouwen en te bepalen wat en hoeveel je wil kopen en waar je het uiteindelijk plaatst. Als je achteraf denkt de luidsprekers een betere plaats te geven... dan doe je dat maar.

Eindelijk heb ik de muziekbeleving en het gebruiksgemak waar ik naar zocht !

Ben je op zoek naar de betere luidspreker, geloof dan niets van wat ik heb gezegd, maar ga zelf kijken en vooral luisteren naar wat Heos te bieden heeft. Misschien ervaar je hetzelfde als ik ?

Pluspunten

• Loepzuivere klankkwaliteit
  • Makkelijke installatie en gebruik
  • Modulair systeem (uitbreiding wanneer je wenst)
  • 4 types luidsprekers naargelang je ruimtes

Minpunten

• Geldig voor alle merken in dit segment:
  • goede internetverbinding noodzakelijk
  • smartphone nodig voor de bediening
  • reken op een stevige financiële investering

Johan 24-11-2017

Prima geluid, super setup!!

Geschreven voor: Heos 3 wit

Deze Heos 3 tegelijk gekocht met een Denon AVR1400 receiver. Receiver is in de woonkamer 5.1 bedraad aangesloten en in de open keuken is de Heos 3 draadloos opgesteld. De set werkt super samen, geen vertraging tussen de draadloze en de bedrade speakers. Al met al zeer blij met mijn Denon/Heos aankoop

Pluspunten

• flexibiliteit
  • Geen vertraging icm bedrade speakerset
  • vormgeving

Minpunten

• geen

Olaf 24-11-2017

Mooi product

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Super geluid en daar had ik hem voor gekocht.
Zacht of hard het is alsof ik erbij ben. In een concertzaal, of live in het stadion. Super gaaf. Ook de app werkt perfect en daar was ik toch een beetje bang voor.

Pluspunten

• Geluid
  • Overstuurt niet

Alfons 24-11-2017

HEOS 3

Geschreven voor: Heos 3 zwart

WoW wat mooi en goed kwalitatief spieker is dit. Vol en helder geluid en intuïtief te gebruiken. Gebruik je 2 dan wordt het geluid in stereo nog mooier. Strak ontwerp wat ook gezien mag worden in de woonkamer. Aan te sluiten op je nas, stereo en te gebruiken met je oude stereo. Ik gebruik meerdere in mijn hele huis en elk gezinslid kan zijn eigen muziek horen. Ook is alles te koppelen zodat je overal muziek kan luisteren. Met de HEOS 1 zelfs in de badkamer of tuin. Bijkomend voordeel is de Bluetooth zodat je ook YouTube kan gebruiken. Muziek mogelijkheden ruim voldoende. *****

Pluspunten

• Uitstekend geluid kwaliteit
  • Zowel staand, liggend als hangend te gebruiken
  • stereo te paren met meerdere HEOS 3

Minpunten

• Zeer uitgebreide app maar is te leren.
  • Bij telefoon gaat muziek niet uit

Boeykew 24-11-2017

Super sound in de badkamer

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Geeft super diepe sound en gemakkelijke toegang tot bijna alle muziek. Spijtig dat je get apparaat niet aan kan zetten zonder de smartphone.

Pluspunten

• Sound
  • Toegang tot muziek

Minpunten

• Lokaal zonder smartphone niet op te zetten

brassbjorn 24-11-2017

Warme en kristalheldere klank!

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Ik zocht een zeer goede maar eenvoudige oplossing voor de muziek in mijn wachthal. Als muzikant en audiofiel vind ik dat het belang van de kwaliteit van geluid in ons leven nauwelijks kan worden overschat, als het geluid niet top is dan wordt eender welke muziek al snel vervelend en vermoeiend. In mijn woning stel ik dan ook zeer hoge eisen aan mijn installatie en ik vind dat ook mijn patiënten een hoog niveau verdienen terwijl men zit te wachten, het maakt als het ware deel uit van de behandeling!
Mijn Heos 3 overtreft hierbij mijn verwachtingen. De klank is mooi warm zonder in te boeten op helderheid, de speaker heeft een overschot aan power en biedt een verrassend breed en vol diep. Ook midden en hoog komen tot hun recht, alles heerlijk gebalanceerd in een typisch Heos-kleedje.
Bediening is kinderspel, de app oogt rustgevend en is erg makkelijk te bedienen.

Ik ben fan, samen met honderden van mijn patiënten!

Pluspunten

• warme klank
  • kristalhelder
  • mooie balans
  • breed en vol diep
  • power met overschot

Maikel van Dijk 24-11-2017

Goed te combineren prachtig geluid, stabiele app

Geschreven voor: Heos 3 wit

Ik mag mezelf best een expert noemen. Ik heb de HEOS 1, HEOS 3 en HEOS 5. In de zitkamer heb twee HEOS 3 opgehangen en in de keuken de HEOS 5. Als ze allemaal op vol volume staan, kan mijn vrouw me op een meter afstand niet meer verstaan. Genoeg volume voor een mooi feestje dus. Het geluid vind ik persoonlijk veel beter dan concurrent Sonos. Het is warmer, voller en ronder, met dat laatste bedoel ik dat het geen overmatige bas of hoge tonen heeft, maar dat alles goed in balans is. Via de app kan je in de EQ nog wel het nodige bijstellen. Ik gebruik heel veel spotify connect en dat werkt als een zonnetje. Ook radio is via de app heel gemakkelijk aan te zetten. Er zijn nog een aantal functies die ik wel zou willen terugzien waardoor het product nog completer wordt: een wekkerfunctie zou heel fijn zijn. En in de app is het niet mogelijk om alle speakers in 1x op gelijk niveau te zetten, dat zou ook fijn zijn. Maar dat zijn details die bijdragen aan perfectie, want het niveau van perfectie heeft het voor mij al!
En nee, ik werk niet voor Denon, nog voor een andere belanghebbende partij, ik werk voor een mediabedrijf, zonder enig belang. Ik ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over de producten van Denon.
Op mijn verlanglijstje staan nog de 7 en Home Cinema (die laatste staat echter niet op het verlanglijstje van mijn vrouw.)

Pluspunten

• Geluid is perfect
  • Vormgeving netjes
  • Volume voldoende voor een feestje
  • Veel mogelijkheden via app
  • App is stabiel

Minpunten

• Geen minpunten, maar wensen:
  • Wekkerfunctie
  • Alle gebundelde speakers op gelijk volume niveau

Glenn 24-11-2017

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Ik heb sinds drie maanden twee Heos 3 Hs2 speakers in huis, ook nog een Heos 1 waar ik mee was begonnen :)
De heos 1 staat inmiddels in de badkamer omdat ik dusdanig tevreden was over het geluid toch maar heb geïnvesteerd in twee Heos 3 speakers voor in m’n huiskamer.
Het geluid is van uitstekende kwaliteit in het gehele frequentie bereik. Deze twee speakers zijn echt meer als voldoende voor een grote huiskamer, de app werkt gemakkelijk en er zijn heel erg veel opties qua instellingen en muziekapps waarmee je naar je speakers kunt streamen.

Ik kan dit echt aan iedereen aanbevelen die misschien nog twijfelen!

Pluspunten

• Vol geluid
  • Vormgeving
  • Veel mogelijkheden met de app
  • Simpel uit te breiden

Margo 24-11-2017

Geweldige sound

Geschreven voor: Heos 3 wit

Het product Heos 3 is geweldig. Ik twijfelde tussen ander merk maar na vergelijking kan ik niets anders zeggen dan dat de Heos beter is dan elk ander vergelijkbaar product. Geweldige sound en bereik . Het gekuid is helder en de bas is erg mooi. De vormgeving vind ik erg goed passen binnen elk interieur. Tevens is de Heos zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Sound
  • Gebruiksvriendelijk
  • Vormgeving
  • Kleurkeuze

Minpunten

• Alleen abonnement spotify af te spelen

Benjamin 24-11-2017

Fantastische sound met grote connectering flexibiliteit

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Dit een zeer goede speaker met vooral zeer zuivere hoge tonen die bovendien met een tweede HEOS kan uitgebreid worden voor een uitstekende stereo-ervaring. Ik verkoos deze HEOS 3 boven de Play:1 of Play:3 van sonos omwille van de vergelijkbare uitstekende geluidskwaliteit met bovendien de aanwezigheid van een ‘Line-in’ port bij de HEOS 3 die men enkel kan bekomen bij de Play:5 van Sonos. Dit laat de gebruiker toe bijvoorbeeld platendraaiers zonder draadloze connectiviteit via de HEOS 3 af te spelen en was van cruciaal belang voor mij bij het maken van mijn keuze. Daarbij komt ook de mogelijkheid om de HEOS 3 in zowel horizontale als verticale positie af te spelen wat het product, samen met zijn prachtig assymmetrisch design heel mooi integreerbaar maakt in elke woonkamer. De app die gehanteerd wordt is zeer toegankelijk en intuitief bij gebruik.

Pluspunten

• Uitstekende sound
  • Prachtig design
  • connectiviteit (Wi-Fi, Line-in & bleutooth)

Minpunten

• Wi-fi interference kan verbinding verstoren

Koen Joosten 24-11-2017

Super fijne muziek systeem

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Begonnen met 2 heos 3 boxen en al snel een 3e variant er bij gehaald.
Ideaal om in het huis muziek te luisteren in de zomer zetten we ook nog een box in de tuin en het feest is compleet.
Ook de kinderen kunnen hem super handig bedienen via de tablet. Er wordt hier volop gedanst door de kids. In de avond zetten we de muziek dan weer op een rustig muziekje en iedereen weer blij

Pluspunten

• Makkelijk te koppelen en uit te breiden
  • vele mogelijkheden van streaming diensten
  • netwerk kabel in te pluggen indien gewenst
  • ook bluetooth en audio kabel zijn ideaal

Minpunten

• Wekker/slaap functie zou leuk zijn

B.Perret 24-11-2017

Klein met groot geluid!

Geschreven voor: Heos 3 wit

Ik had één Heos3 gekocht om in de woonkamer gemakkelijk naar de radio te luisteren of om naar spotify te luisteren zonder poespas met aanzetten ed.
en met een redelijk geluid. Het geluid was verbazingwekkend goed . Daarom heb ik nu twee Heos3 in stereo modus en het geluid is werkelijkwaar fantastisch . En ze zien er nog mooi uit ook!

Pluspunten

• Geluid
  • Uiterlijk

Heos 3 24-11-2017

Mooie klank en ziet er degelijk uit!

Mooie uitziende speakers.
Mooi te bevestigen op te leveren beugels.
Werkt perfect.
Makkelijk te koppelen met overige Heos speakers.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Degelijk
  • schitterd geluid!

Minpunten

• prijzig

Elmer 24-11-2017
  • Product gekregen

Goede luidspreker helder geluid

Geschreven voor: Heos 3 zwart

Dit is een goede luidspreker en makkelijk in te stellen via de App. Ik heb er nu een staan en er gaan er zeker meer bijkomen door het gemak dat ze aan een ruimte kan koppelen. Verder doet de luidspreker het ook goed met Bluetooth. Wel zelf even de bass wat zachter gezet maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Nadeel is wel als je hem in een ander netwerk wil gebruiken je hem moet resetten en opnieuw instellen.

Pluspunten

• makkelijk in te stellen
  • goede service
  • goede combi met Spotify premium

Minpunten

• veranderen van wifi
  • reset knopje is moeilijk te gebruiken