Denon HEOS 3 zwart - Reviews

9,6

dennis 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

HEOS 3 speakerset

de HEOS 3 speaker geeft een super geluid en bied gigantisch veel mogelijkheden. ik ben erg tevreden over dit product, en de service van het HEOS personeel in de winkel.

Lisse0252 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heos 3 nu een paar dagen in bezit als vervanging van mijn Sonos systeem.

Wat ben ik blij met deze overstap.

Installatie was zeer gemakkelijk en de geluidkwaliteit is fantastisch.

Zeker een aanrader als multiroom systeem.

Eric 11-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze gekocht bij wifi media Arnhem goed advies en heel goede support ik geef het geluid een 10 omdat je wel in verhouding moet beoordelen vergelijken met een paar zuilen van 106 cm en 150 wat is niet eerlijk.
Ik heb het laag iets terug gedraaid en het hoog iets omhoog normaal ben ik hier geen voorstander van maar bij een wifi speaker heb ik daar niet zo een probleem mee.
na deze instellingen echt een mooi gedetailleerd geluid
en zelfs een behoorlijk strak laag hoog is ook mooi helder na wat bij gesteld te hebben ik heb ze op 5 ghz band verbonden en nu ook geen uitval meer gehad.
Ik wil wel kwijt dat ik ze nog voor €299,00 heb gekocht
ben van mening dat de nieuwe prijs aan de hoge kant is

Jean 23-10-2015 Product paar weken in bezit

De Heos 3 sinds een aantal welen in mijn bezit. Het geluid is erg goed te noemen uit een dergelijke speaker. De aansluitmogelijkheden zijn ruim voldoende en meer dan bij Sonos. Het design vind ik persoonlijk mooi, maar dat is uiteraard een kwestie van smaak. Tot nu toe eigenlijk maar één minpuntje, de verbinding valt af en toe weg. Dit kan natuurlijk ook aan mijn gebrekkige wifi in huis liggen en niet aan de Heos. Kortom, zeer tevreden en zou hem zo opnieuw kopen. Binnenkort maar eens uitbreiden met de soundbar en subwoofer.

MB 024 11-02-2015 Product maand in bezit

De HEOS 3 is een mooi compacte speaker die je op verschillende manieren kan plaatsen. Ik heb voor 2 stuks gekozen omdat deze in stereo fantastisch presteren! Was voor Sonos op pad maar hier zit veel meer in. Spotify connect ondersteuning is echt geweldig! En dan ook nog een AUX aansluiting en USB. Heb deze op mijn kantoor staan en het is een genot om naar te luisteren. Installatie en bediening is ook een fluitje van een cent! AANRADER DUS!

Driessen86 15-12-2014 Product maand in bezit

HEOS is in 1 woord te omschrijven: Geweldig!
Alles wat ik van wireless multiroom systeem verwacht heeft HEOS.
De app werkt goed en is overzichtelijk.
Ik heb de beschikking over alle muziekbronnen die ik wens te gebruiken en het geluid is zoals je van Denon mag verwachten, namelijk uitstekend!