Ion Block Rocker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ion Block Rocker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

KoenD1 07-03-2014
Geschreven voor: Ion Block Rocker wit

De BlockRocker deed het helaas niet meer op de accu (na anderhalf jaar). Na een mail met de fabrikant werd er meteen een nieuwe accu opgestuurd. Bedankt voor de goede klantenservice!

hein 19-07-2016

Hallo Koen wat is het emailadres van de fabrikant?
Ik heb 1 week geleden n block rocker live gekocht bij bol.com. In de beschrijving staat dat de accu zonder licht 75 uur meegaat zonder bij te laden ik zeg van niet! Als ik hem s morgens aan zet speelt hij n half uurtje accu is vol en stopt er dan mee alle 3 de lampjes van de accu gaan uit het bluetooth lampje en het power lampje blijven wel branden als ik hem dan helemaal uit zet en weer aanzet gaat hij vervolgens de hele dag rare gewaar wording heeft toch niks met instellingen te maken neem ik aan. Accu gisteren helemaal volgeladen tot charge lampje uit ging, vanmorgen aangezet met laag volume en om 15.00 vanmiddag branden er nog 2 lampjes en dat mag niet kunnen dan komt dat ding echt niet aan 75 uur continu muziek zonder lichtstroboscoop!

mvg,

Hein

fredverlinde 24-09-2013
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Gebruik de Block Rocker om muziek van de laptop af te spelen. Er zit toch een lage brom in, maar de FM-ontvangst is wel goed.
Op mijn oude laptop met uitgang voor externe speakers was goed te spelen, maar op mijn nieuwe laptop zonder die uitgang gaat het niet. Zou wel moeten, externe speakers doen het wel via de uitgang hoofdtelefoon maar de Block Rocker geeft geen geluid van de laptop weer. Jammer wel.

mensterdam 11-06-2012
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Voor op de boot zocht ik een robuuste iPod/iPhone speaker incl. accu. Helaas zijn de meeste iPhone docks niet te gebruiken zonder een externe stroomvoorziening, of je moet er losse (vaak dure) batterijen bij kopen.
Deze ION Block Rocker voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Het geluid is goed (zeker gezien de prijs) en het is een stevig apparaat. De accu gaat tot 12 uur mee!
De Block Rocker werkt perfect icm mijn iPhone 4S (inclusief laden).
Echt een aanrader voor buiten zoals in het park of op de boot!

Jaspersnek 11-04-2012
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Het is een hele fijne box die handzaam is geworden door dat je hem als trolly kunt vervoeren. Hij heeft een hele grote accu waarmee je ongeveer twee dagen kan blijven luisteren. Ik laad de box meestal eens in de twee weken op. Je kunt er makkelijk je Ipod in zetten, maar ook een snoertje kopen waardoor je niet de hele tijd hoeft te bukken naar je Ipod. Je kunt ook gemakkelijk een knopje omschakelen om je Ipod op te laden. Het geluid is goed te regelen met twee volume knoppen. Het is een vrij hard geluid, maar niet altijd even zuiver als je de box dichter bij zijn maximum brengt. Het is een aanrader als je er rekening mee houdt dat hij vrij zwaar en toch best groot is.

Gerard3758 27-05-2012

hoe kan je weten dat hij is opgeladen??? Heb gisteren heel de avond op lichtnet aangesloten maar er brand na verwijderen van lichtnet geen enkel lampje???

Marie-Louise 01 12-02-2011
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Prachtig geluid, praktisch. Het is voor mij een onmisbaar apparaat, sleep het ding overal in huis met me mee, en voor feestjes (ook buiten) ideaal. Nadeel is dat enkel de i-pod erop past, er geen USB aansluiting is

Steve van damme 06-11-2010
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Ik heb de ion block rocker nu een maand en ben er zeer tevreden over,onlangs gebruikt bij een feestje wat een goeie geluid zit erin met een warme diepe bas.
ik gebruik hem ook voor mijn gitaar en ik moet zeggen dat er best een mooi geluid in zit.
de inbouwde accu gaat heel lang mee als hij helemaal opgeladen is.Echt een aanrader.

Angelique_1966 23-09-2010

Super goed geluid !
Leuk detail: ipod, laptop, microfoon of muziekinstrument zijn allemaal mogelijk op de Ion Block Rocker, ook samen af te spelen, of te zingen gelijktijdig met je muziekinstrument of met je muziek.

SjerieH 19-01-2012

Wat voor snoertje heb je nodig om je laptop aan de Block Rocker aan te sluiten? En hoe doe je dat vervolgens?

r17 13-01-2010
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Super apparaat! Geluid is perfect!

Accu gaat lang mee je kan makkelijk een aantal uur (met geluid voluit) zonder stroom muziek draaien.

Gewoon top!

Overigens doet hij het ook gewoon met de Iphone wat bij de specificaties niet staat.

Franky16 17-10-2008
Geschreven voor: Ion Block Rocker

Apparaat aangeschaft, impuls aankoop. Zag het inde winkel staan en dacht wel grappig.

Apparaat mee naar huis genomen en is nu niet meer weg te denken. Gebruik apparaat heel erg veel.

In het weekend iPOD erin en heerlijk muziek in de achtertuin of op de boot.

Tevens voor mijn regelamtig gebruik bij presentaties. Uitstekend volume met bijgeleverde microfoon. Gebruiksvriendelijk en als trolley makkelijk te vervoeren.

Constateer nu dat overal waar ik kom en de mensen die het apparaat zien het dolgraag willen hebben

En ik kan niets anders dan het van harte aanraden