Denon Envaya wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon Envaya wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Steven 16-08-2016

Goede accu, stevige bassen.

Geschreven voor: Denon Envaya zwart

Mooi apparaat, fijn formaat. Leuk dat je het front in verschillende kleuren meegeleverd krijgt. Opladen gaat vlot, accu gaat lekker lang mee. Makkelijk een middag en avond met vrienden bij de bbq of op camping bijv.

Het geluid is redelijk goed in balans, maar zoals andere reviews die ik las, zijn bastonen idd behoorlijk 'aanwezig'. De mix van hoog-midden-laag is niet slecht en klinkt eigenlijk heel natuurlijk, maar persoonlijk had ik graag iets minder laag en iets meer middentonen willen horen. De hoge tonen zijn goed en in balans.

Minpuntje vind ik dat het contact maken per Bluetooth soms minder vlekkeloos gaat. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone en als we een andere telefoon (of de laptop, MacBook) aan willen sluiten, gaat dit niet altijd vlekkeloos en snel. Het apparaat 'resetten' is echter snel en daarna een ander apparaat 'aansluiten' gaat dan prima.

Het opladen van je telefoon via de USB-aansluiting is een hele handige toevoeging!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Accu opladen via USB.
  • Lange accuduur
  • Snel opladen

Minpunten

• Lage tonen iets te sterk
  • Aansluiten soms lastig

JWA 11-07-2017

Ja, inderdaad. Ik heb hem nu een paar maanden en vind de bassen veel te sterk. Gelukkig zijn er apps met een equalizer anders zou ik het geluid vrij onverteerbaar vinden. Nu, aangepast vind ik t prima. Ook ik heb af en toe moeite met de Bluetooth koppeling. JWAY

rach83 12-05-2016

weergaloos geluid

Geschreven voor: Denon Envaya zwart

weergeloos geluid, ben zeer tevreden over de kwaliteit en het gebruiksgemakt. Kortsamengevat gewoon top van denon. De kwaliteit die je mag verwachten.

RobAben 06-07-2015
Geschreven voor: Denon Envaya zwart

Nu enkele dagen in bezit van de Envaya. Ben er zeer positief over! De geluidskwaliteit is top en de batterij gaat lang mee.
Ziet er ook nog eens mooi uit.

FemkeNelissen 26-02-2015
Geschreven voor: Denon Envaya wit

Envaya heeft een zeer goede geluidskwaliteit en de batterij gaat lang mee. Een aanrader om aan te schaffen!