Philips BT5580B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT5580B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

joeptempelaars 26-10-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

We zijn echt super verrast door deze bluetooth speaker. Vanuit de verpakking binnen 1 minuut werkend. Het enige wat moet gebeuren is verbinding maken met je telefoon via bluetooth en je kunt volop muziek luisteren. Ook het geluid is goed. Een mooie heldere klank en bovendien genoeg volume voor bijv. in een tuin. Kortom: een erg goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Broos013 22-10-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Hebben de BT5580 nu enkele weken in bezit, vooral gebruikt tijdens de verbouwing. We hadden nog geen goed geluid en de Iphone weekt ook maar tot een bepaalde hoogte...Houd niet van gebruiksaanwijzingen, die is ook overbodig gelukkig. Eenvoudig te koppelen met NFC en doet direct wat het moet doen.

De belfunctie is handig, je hoeft er je telefoon niet voor uit je zak te halen, zeker handig bij het schilderen...De knop werkt perfect. Qua geluid zit het ook goed met de speaker, gezien het formaat komt er goed geluid uit, qua bas kun je niet veel meer verwachten in dit formaat.

JDWalker 01-10-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Ik was al lang op zoek naar een handzame draagbare en oplaadbare portable speaker om bv in de tuin of onderweg lekker muziek te kunnen luisteren. Deze moest niet te groot zijn maar toch wel een heel goed geluid hebben, deze speaker is dan ook precies wat ik zocht.
Ik kan de speaker koppelen via bluetooth, maar ook is er de mogelijkheid om mijn telefoon via een kabeltje te verbinden. Vooral als je lang gebruik wil maken van de speaker wil de baterijduur van de telefoon soms wel eens te kort zijn, maar zo gaat de telefoon ook lang genoeg mee. De speaker heeft een batterij duur van 8 uur dus dat is lang genoeg en op deze manier zal de telefoon het ook zo lang volhouden. Wat ook heel positief is het stevige basgeluid van de speaker ondanks het kleine formaat. Doordat er een heel slimme baspijp is ingebouwd, dit is mooi te zien op de verpakking de speaker. DE Speaker zelf is gewoon heel mooi valk afgewerkt daar zie je er niks van maar je hoort het wel. Verder is het geluid krachtig voor de afmetingen van de speaker en kan je het volume eenvoudig regelen via de grote volume knop op de boeven hoek een erg handige plaats. De speaker heeft een handvat en is zo ook eenvoudig met je mee te dragen. Doordat de speaker en ook de uitgang van de baspijp aan de voorkant zit kan je de speaker zowel staand als liggend gebruiken en ook dan is er een prima geluid.
Als extra heeft de speaker ook nog een handsfree/telefoonknop voor het geval er toch iemand belt. Door de knop in te drukken neem je het gesprek handsfree op, langer indrukken is weigeren. En als je eerst handsfree opneemt kan je ook nog overschakelen naar je telefoon door de knop nog een keer in te drukken. Gewoon opnemen kan natuurlijk ook nog op je telefoon. Dit alles is toch erg handig als je je telefoon gebruikt voor de muziek. Koppelen gaat eenvoudig via bluetooth op de gebruikelijke manier na het indrukken van de pairing knop, de speaker geeft dan een signaal dat je kan koppelen. Daarnaast is er een functie om met NFC heel snel een verbinding tot stand te brengen nog handiger als je telefoon daarvan voorzien is, mijn iPhone 5s heeft dat niet dus ik heb dat niet kunnen testen. Opladen gaat via de bijgeleverde adapter, het laad ledje gaat knipperen als de speaker is opgeladen, bij koppelen gaat een blauw ledje knipperen en als er een verbinding i, is het ledje continue blauw erg handig (en mooi weg gewerkt achter de afscherming van de speaker). Kortom ik ben erg blij en tevreden met de speaker met een prima prijs. Ik heb er lang genoeg naar gezocht.

swispelweij 23-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Een echte aanrader voor degene die opzoek is naar een betaalbare speaker met goede geluidskwaliteit.

Het grote voordeel aan deze speaker vind ik het handige handvat. Hoewel het zeer persoonlijk is, ben ik van mening dat het niet ten koste gaat van het uiterlijk van het apparaat.

In de paar weken dat ik hem in het bezit heb, is de speaker al veel gebruikt. In vergelijking met andere speakers in deze prijsklasse is het geluid van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Ook het volume en de geluidskwaliteit in grote ruimtes en buiten blijft van hoge kwaliteit. Bij een hoog volume wordt de bass niet storend of overheersend.

De speaker is eenvoudig uitgevoerd, slechts drie knoppen en een wieltje om het volume te veranderen, heeft alle mogelijkheden die ik van een draagbare speaker verwacht. Het koppelen van de speaker aan een bluetooth-apparaat (zoals telefoon of laptop) gaat eenvoudig. De speaker onthoudt de laatste vier apparaten waarmee het contact heeft gehad. Hierdoor heeft de speaker binnen enkele seconden contact met bijvoorbeeld je telefoon.
Aan het ingebouwde lampje, welke weggewerkt is in de speaker, kun je zien of er contact is en of de batterij bijna leeg is. Wanneer de speaker langer dan 15 minuten geen muziek speelt, schakelt het zichzelf uit.

Enigszins verrassend is de mogelijkheid om de speaker te gebruiken is tijdens het bellen. Daarnaast heeft het de mogelijkheid om de speaker doormiddel van NFC te koppelen met andere apparaten. Helaas heb ik deze mogelijkheid niet kunnen testen.

De speaker wordt geleverd met een eenvoudige snelstartgids en een adapter om de ingebouwde accu op te laden.

+ Goed geluid
+ Goede ingebouwde accu
+ Eenvoudige bediening
+ Stevig, maar niet te zwaar

- Er hadden iets stevigere anti-slip dopjes onder het apparaat gemogen voor het buiten gebruik

Siger van den Dries 22-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Niet te geloven, wat een geluid (en super zuiver)! Via Bluetooth kan je met je iPhone verbinding maken en dan muziek afspelen. Daarnaast is de box compact waardoor je het handig mee kan nemen voor onderweg of lekker voor op het dakterras. Ik gebruik deze box tijdens nu ook veel tijdens de voetbalwedstrijden. Ter voorbereiding zetten we een chill muziekje aan. Mijn teamgenoten waren de eerste keer verbaast over het fantastische geluid. Inmiddels hebben 2x teamgenoten ook de Philips BT5580 gekocht. Tot slot wat ook erg handig is: de telefoonfunctie. Op zondag bellen mijn ouders. Via de box kan het hele gezin meeluisteren met het gesprek. Erg handig omdat de volume krachtig genoeg is dat je het zelfs aan de andere kant van de kamer kan horen. Kortom een fantastisch product. Groetjes Siger

RLoots1980 22-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Fijne bluetooth speaker omdat je hem overal mee naar toe kunt nemen en neer kunt zetten, ook voor op reis dus. Groot voordeel is dat hij 8 uur lang met z'n batterij doet. Ideaal voor als je buiten zit met je telefoon of laptop. Met een USB-kabel kan hij ook je telefoon opladen. Geen geknoei meer met speakertjes met kabels. Het enigste nadeel vind ik, is dat het geluid wat wollig klinkt. Net alsof de treble-knop op low staat. Dit is helaas niet te regelen. Gaat best hard, met een redelijke bass.

Lijntje87 22-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Het is een mooi apparaat. Echt heel licht van gewicht en een heeft een mooie (simpele) vormgeving.
Het geluid is zuiver, kan ook erg hard. Kan niet heel zachtjes, heeft een relatief hard minimum geluid. hij kan draadloos lang mee, goede accu dus. Het apparaat werkt via Bluetooth en audio-in. Lange afstand van bereik, dus kan je telefoon op een hele andere plek hebben liggen, dan de box.
Hij was zo geïnstalleerd, binnen 1 min aan de praat. Verder erg makkelijk in gebruik. Nu hoef ik hem alleen maar aan te zetten en hij is direct verbonden met mijn telefoon. Kan er zowel muziek mee afspelen als mee bellen. Indien je muziek aan het afspelen bent via de box wordt muziek onderbroken indien je een oproep binnen krijgt, erg handig,
Heeft USB poort.
Nederlandse gebruiksaanwijzing aanwezig.
Conclusie: ik ben erg blij met het de speaker/box.

simonebaudoin 16-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

Ik ben bijzonder verrast door dit product.

Ten eerste is het product heel makkelijk te gebruiken. Binnen enkele minuten had ik mijn telefoon gelinkt via bluetooth aan de box. En hij blijft nu ook gelinkt. Nu hoef ik alleen maar op een knop bovenop te drukken en hij doet het vrijwel direct.

Verder is kan je hem ook draadloos gebruiken (zonder stopcontact), wat ik persoonlijk van te voren niet wist. Het is ideaal, wat je kan hem overal mee heen nemen. De batterij gaat onzettend lang mee.

Daarbuiten is het geluid echt heel erg goed. Mijn vorige boxen waren duurder maar het geluid was een stuk slechter. De prijskwaliteit verhouding vind ik dus echt heel hoog!

Het enige puntje dat ik heb is dat hij het bereik van 10 meter niet haalt, maar ik denk dat het meer aan mijn telefoon ligt dan aan deze box.

Al met al vind ik het echt een fantastisch product, en had ik echt niet verwacht dat hij voor deze prijs zo goed zou zijn.

gede 12-09-2014
Geschreven voor: Philips BT5580B/12 zwart

De bediening van het dit apparaat is heel gebruiksvriendelijk en de kwaliteit van het geluid is erg zuiver. Ik ben daarom ook zeer tevreden over deze aankoop.