Sony SRS®-X5 draadloze speaker met NFC Bluetooth® wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS®-X5 draadloze speaker met NFC Bluetooth® wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pkooman 27-01-2016

Mooie degelijke speaker. Accu gaat nog steeds lang mee. In de winkel beluisterd met eigen telefoon. Het geluid is erg mooi, met de lage tonen precies genoeg aangezet om lekker te klinken zonder te gaan bonken. Ik luister nog zelden muziek via mijn versterker.

Emmy 27-10-2015

Mooi vormgegeven apparaat.
Fantastisch geluid uit zulke kleine boxjes.
Volume is goed in te stellen.
Ook bij heel laag volume is het geluid zuiver.
Installatie/gebruik heerlijk simpel.

ton47 04-04-2015

Niet van te voren beluisterd, maar afgegaan op de vele reviews over dit apparaat.
Ik moet zeggen, hij is inderdaad zeer goed! Muziek klinkt prima, zeker voor zo'n kleine behuizing.
Strak vormgegeven, sommige vinden dit saai, ik zeg tijdloos!
Goed gedaan Sony!
Minpunt vind ik dat er geen hoes of tas bijgeleverd is, die kun je aanschaffen in de Sonyshop voor "slechts" 29,- euro, afzetters!
Conclusie: prima speaker voor een prima prijs.
N.B. duurzaamheid een 8, verwacht ik.

Frits van Velsen 23-12-2014

Deze speaker is een meesterwerk! In de 'surround' stand lijkt het alsof de speakers links en rechts buiten de behuizing zijn geplaatst! Met de lekkere bas geeft dit weer een heel nieuwe luisterervaring.

EML 18-02-2015

Je zou ook de zojuist geïntroduceerde Denon Envaya Mini kunnen overwegen, die is nog wat kleiner blijkt een zeer goede compacte bluetooth speaker te zijn. Ook nog eens waterdicht, met nfc, microfoon (handsfree bellen) en aptX Bluetooth om met Cd kwaliteit te streamen via bluetooth! Mooiste van alles, de Denon Envaya Mini kost slechts 99 euro!!

Frits van Velsen 04-08-2015

Beste EML,
Ik schrijf over de Sony die ik heb, ik hoef dus geen Denon Envaya Mini te proberen. Die zit overigens in een heel andere klasse. Je reactie lijkt een beetje op een wat ongelukkig uitgevallen webcare-actie, maar ik ga er toch maar van uit dat Denon die zaken wel professioneel aanpakt. Dus veel plezier verder ;-)
Groeten,
Frits

Hardo 30-10-2014

Het was de keuze tussen de Bose Soundlink Mini en de Sony SRS-X5. Ben blij met mijn keuze. De Sony geeft beter en meer geluid.

Pluspunten:
-Harde volume voor het kleine formaat.
-Goede en volle bas.
-Treble is goed.
-Accu gaat lang mee.
-Design is mooi.
-Handzaam formaat en maakt snel connectie via bluetooth en NFC.
-Kan zelfs telefoongesprekken er mee aannemen.

Minpunten:
-Heeft moeite om grote ruimtes te vullen, maar daar is het formaat ook niet voor. Vandaar ook het cijfer 9 voor geluidskwaliteit, anders een 10!

RGL_be 30-10-2014

Mooi toestel dat super geluid geeft, ziet er degelijk en robuust uit, zeer gemakkelijk om muziek vanop je smart Phone af te spelen.

sanne en elisa 25-10-2014

Ik heb de Sony SRS-X5 nu een maand in huis. En hij is echt geweldig. De accu gaat lang mee. En het geluid is fantastisch.

Aleqz 23-10-2014

De X5 nu een maand in gebruik en het is een heerlijk apparaat.
Mooi donker en vol geluid. Heb deze in een winkel gekocht en meerdere merken kunenn beluisteren met m,n eigen telefoon. Maar ik vond deze serieus beter klinken als de Bose soundlink mini terwijl ik daar voor weg ging! De X5 heeft ook een zeer lang accuduur. Handig voor feestjes in de tuin of op de camping..
Aanrader dus...

KeesSony 22-10-2014

Degelijk design, jammer dat je niet 2 iPads tegelijk kunt synchroniseren. Vol geluid en makkelijk te bedienen.

MusicMusic 22-10-2014

Geluid is mooi helder. Qua instellingen is er niet zoveel mogelijk, dus niet in te stellen naar eigen voorkeuren mocht je daar behoefte aan hebben.
Bluetooth verbinding komt eenvoudig tot stand met verschillende apparaten (telefoon, tablet).
Fraai ontwerp.

Supaflys 21-10-2014

Het is gewoon mooi! Ik niet meer te scheiden!
In de douche in de auto in de tuin overal mee naartoe nemen ik haar
De geluidskwaliteit goed ontwerp en kwaliteit van deze trommels zijn sterke punten!
Ik beveel het :)

Gerdak 21-10-2014

Een gewldig apparaat: goede geluidskwaliteit en heel makkelijk in het gebruik. Draagbaar; je kunt m overal in huis neer zetten. Bij mij staat ie naast de loopband wanneer ik aan het sporten ben.

T Driessen 21-10-2014

Ik vind de Sony SRS-X5 een geweldig apparaat. Mooie vormgeving en geweldig geluid. Kan nu heerlijk in de tuin mijn muziek luisteren

nitipol 20-10-2014

mooi kleine en compact om mee te nemen. goed geluid met een goede bass. mooie vorm geving en brengt een goede sfeer tijdens bezoek.

Min punt. hij maakt een ruisend geluid nog nooit laten vallen of iets dergelijke toon slaat een beetje over storend als je hem dichtbij heb maar van afstand hoor je het niet meer

vuursteen 20-10-2014

Je hebt de luidspreker heel snel gekoppeld aan de tablet of telefoon. De geluidskwaliteit is, zeker gezien het kleine formaat, fantastisch. De bastonen zijn rijk aangezet, het hoog sprankelend. Misschien dat hierdoor het middengebied wat minder benadrukt klinkt. Een opgeladen batterij gaat flinke tijd mee. De vormgeving is stak en modern, het bovenfrontje een beetje gevoelig voor vingers. De app werkt prima, zeker bij Android tablets en telefoons. Voor mij een apparaat dat haar beloften waar maakt, de betaalde prijs zeker waard!

Sony12345 20-10-2014

Goed geluid, handig voor opstap. Voor de prijs een aanrader. Jammer genoeg geen airplay, maar dat geeft niet.

Joris D.33 17-10-2014

Ik ben 19 jaar oud en heb de Sony srs-x5 (White) bluetooth speaker een maand geleden gekocht. Ik ben uiterst tevreden over mijn aankoop.
De speaker heeft een mooi design en past zo in elk interieur. Het is niet zwaar en pakt niet veel plaats in wat maakt dat je hem eenvoudig met je mee kan nemen of ergens plaatsen.
De speaker heeft diverse mogelijkheden zoals een aux-in aansluiting en een usb aansluiting om je gsm mee op te laden. Hij is eenvoudig te hanteren, 3/4 van de toetsen zijn touch. De NFC functie is super handig want je moet gewoon met je smartphone de box aanraken zodat deze aanspringt en automatisch verbinding maakt met je gsm.
De speaker heeft superieure geluidskwaliteit en op maximum volume (hij gaat zeer luid voor zijn 20 W) treedt er geen geluidkwaliteitsverlies op. De batterij gaat lang mee, afhankelijk van hoe luid je de speaker zet. In de speaker zit er een woufer met aan beide zijden een kleiner element. Samen produceren ze een 20 tal W waarbij de bass zeer goed tot zijn recht komt. Ik heb er al veel verschillende muziekgenres op afgespeeld en de kwaliteit is telkens top.
Enige minpuntjes voor mij zijn dat je vingerafdrukken makkelijk blijven staan bij de toetsen en dat er geen doorspoelknop is om tracks via de speaker door te spoelen. Maar dat zijn kleine puntjes waar ik zeer weinig belang aan hecht.
Ik kan besluiten dat de speaker een super prijs-kwaliteitsverhouding heeft, superieure geluidskwaliteit en hij gaat lekker luid. Het is zeer zeker een aanrader wanneer je voor een lage prijs een zeer goede bluetooth speaker zoekt!

Despereaux 16-07-2015

hoi Joris, voor je 19 jaar geef je voor mij (60'er) een van de beste en meest waardevolle reviews, een 10 dus. Dank voor je goede verhaal!

Karlok 17-10-2014

Wat een krachtige speaker is het! Geluidkwaliteit is geweldig met een krachtige bass, neem ze vaak mee voor onderweg of tijdens het buiten voetballen. Zeker een aanrader!

Supaflys 15-10-2014

Ik ben zeer tevreden en ik nooit meer weggegaan!
In de auto, in de douche, in mijn kamer is het helemaal met me.
Makkelijk te gebruiken, zeer mooi desing, zeer goede korte autonomie de perfecte metgezel gebruiken om mijn smartphone

Juan Pablo 15-10-2014

Zowel bluetooth-verbinding als line-in werken prima. De box is handig om mee te nemen wegens het kleine formaat, maar is nog steeds krachtig genoeg om te genieten van je muziek.

Charlie1958 14-10-2014

De Sony SRS-X5 heeft een geweldige geluid en het aanmelden op de box is een fluitje van een cent.
Het design is erg strak en mooi vorm gegeven.

ronaldpen 13-10-2014

Deze speaker vind ik een super ding
Goed geluid mooie en diepe bass helder hooge toon komt ook prachtig uit dit apparaat
Draadloze verbinding werkt ook super
En de accu gaat bij mijn meer dan 12 uur mee
Ik ben zeer tevreden met mijn Sony speaker

Gekoreg 13-10-2014

Reeds geruime tijd op zoek naar een medium om altijd en overal te genieten van muziek. Deze handige en mooie luidspreker vergezeld mij bij het klussen in de tuin, relaxen in bad en genieten op de camping. Telkens opnieuw verrast dit kleine kastje mij met diepe, krachtige bassen en heldere hoge tonen. Staat in mijn top 10 van beste aankopen ooit!

Jennes Vicky 07-10-2014

heel mooi geluid niks op aan te merken en het kan heel lang mee gaan kan tegen een stootje ik ben lij dat ik die box heb gekocht inplaats van een bose box

DKJ 07-10-2014

Met de Sony SRS-X5 kan ik genieten van een uitstekende geluidskwaliteit. Hij is zeer compact en gemakkelijk om overal mee te nemen