Samsung WAM751 boekenplankspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 114 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM751 boekenplankspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

m******@h********** 30-07-2021

super geluid . fijne en mooie boxen . handige is met een app op je telefoon te bedienen en zenders zoeken etc .
ik heb ze nu enkele jaren en ben nooit zo tevreden geweest.

Pluspunten

• gewoon erg goede speakers

kuype 27-02-2016

In eerste instantie voor de update washet geluid goed en de geluidsregeling ook en je kon de bas goed instellen.
Na de update kwam er een belabberde 5 bands equalizer voor in de plaats. Resultaat...de bas is niet fatsoenlijk meer in te stellen. Ook als je de hoge tonen bijsyeld lijken de andere frequenties hier ook op te reageren. Dus nu zet ik maar de bas maximaal en blijf van de rest af. Dit moet niet de bedoeling zijn. Terug zetten naar de eerste stand gaat niet volgens Samdung. Samsung update dit stuk tot nu toe ook niet, dus ik zit nu te denken om het zaakje te verkopen en dan toch naar Sonos of een andet merk over te stappen. In theorie zit er in de Samsung beter geluid, maar door de slechte geluidsregeling helpen ze nu hun eigen systeem om zeep. Wat een misser.

lerchen 08-02-2015

the model looked new and fresh and fitted in with our interia of our apartment the sound was perfect and was easy to install with the tv smartphone and it great that you don't have a room filled with wires for our living room and of cause the price

wilfred_1974 03-02-2015

er zit een geweldig bass in hij klink zeer mooi
aanrader.het aan sluiten was ook zo gebeurt.
zelf mijn oma zou dat voor mekaar krijgen

verdaasdonk1 31-01-2015

Super geluid, goede geluidskwaliteit en een fijne box
makkelijke functies op de speaker
mooie vormgeving

André60 31-01-2015

Mooi apparaat van Samsung, iets wat in iedere huiskamer thuis hoort lijkt me.
En is zeer zeker een hele mooie aanwinst!!

André

Glenn29 31-01-2015

Geluid erg goed. Plaats de M7 niet in een te kleine ruimte want de bas en lage tonen is voldoende.
Mogelijkheden zijn precies goed. De multiroom app is ongelofelijk makkelijk en de TuneIn functionaliteit is super. Bij thuiskomst de radio zender opzetten die je wilt via je tablet en het geluid van de M7 springt aan.

Rogier Bourgonje 29-01-2015

Zojuist mijn 2e WAM751 gekocht met HUB.
De 1e beviel zo goed, maar gezien een woonkamer in een Z vorm een 2e aangeschaft.

Superding, heerlijk geluid.

Werner Poppe 29-01-2015

Geweldig apparaat en wat een muziek uit zo`n kleine spaeker met eindeloze mogelijkheden! Gebruiksaanwijzing in de doos zou alleen wat uitgebreider mogen zijn maar dat is ook het enige minpuntje.

TEN Meerssen 29-01-2015

mooie compacte vorm die niet de hele hoek domineert
heerlijk warm geluid
en je hebt alleen maar een stopcontact nodig!
dus ook bij verplaatsen geen gesjouw met kabels van en naar versterker

super!

en dan heb ik het nog niet over het bediening gemak met een smartphone of tablet.

timmerman123456789 28-01-2015

top geluid! Mooie vormgeving, en eenvoudig te bedienen!

Eenvoudig, simpel, mooi en ik hoop duurzaam, maar dat zal de tijd leren.

nicovandillen 28-01-2015

goed apparaat kan de muziek op mijn ipad nu ten volle afspelen voldoet aan de verwachting, mooie vormgeving zal hem zeker aanbevelen.

Allard Hiddink 27-01-2015

Het meest fantastische is, naast de geluidskwaliteit uiteraard,dat ik niet in 1x alles hoeft aan te schaffen, maar juist gefaseerd een zeer goud geluidsysteem in mn gehele woning kan opbouwen. Ik ben dan ook begonnen in de huiskamer.

F.P Smit 26-01-2015

Anders dan de voorlichting deed voorkomen.
Niet gebruiksvriendelijk.
Je moet steeds de boxen opnieuw instellen ,connectie tussen beide boxen vervalt steeds. wil niet stereo met tv en blue rayspeler.

vanderpost 30-01-2015

Heb ik ook ervaren.
Daarvoor een WAM270 Multilink gekocht (marktplaats 200 €}.
Deze met een optische kabel aan de tv gekoppeld.
De app blijft behelpen.

Timotheas Diaz 25-01-2015

Simpel product door de drie handige touchscreen knoppen waarmee ik radio, bluetooth en tv-geluid snel kan benaderen. Ook handig voor op vakantie! Kon me ook makkelijk inlezen over de producten via het YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux

oldhenry 25-01-2015

Voor zover ik nu beoordelen kan na zo,n korte periode van in bezit van deze speaker Goede kwaliteit van geluid en afwerking en gebruiks mogelijkheden na 1 dag gebruik

ilja 23-01-2015

schitterend geluid, heb u-vormige kamer, klinkt overal prachtig, zelfs klassieke muziek. Ben van plan om een tweede aan te schaffen , zodat alle andere installaties weg kunnen.

BJtje 22-01-2015

Een mooie vormgeving en prachtig vol geluid. Met de witte kleur in het witte interieur val de speaker niet op.

Maw pas perfect en erg tevreden.

tevreden klant 2015 20-01-2015

Mooi apparaat, prima geluid, makkelijke installatie, doet het goed met HUB en andere speakers. Kortom, doet wat ie beloofd

gteeuwis 20-01-2015

Twee WAM751 boxen gekocht en aan de muur gehangen. Beide boxen met de surround mode aan elkaar gekoppeld. Geeft een prachtig levendig, compleet en vol geluidsbeeld.

De mogelijkheden zijn wat mij betreft nog te beperkt, dit ligt niet aan de boxen zelf maar aan de SAMSUNG android APP. Zo mis ik een equalizer functie die ook in de surround mode beschikbaar is en balansregeling.

De behuizing solide en strak vormgegeven. Alle personen die de boxen hebben gezien en gehoord zijn onder de indruk ervan.

Na drie maanden gebruik kan ik over de duurzaamheid nog weinig zeggen.

sf3 19-01-2015

Geweldig apparaat! Geluid is super, ontwerp past perfect in onze stijl, bediening moet ik nog wat aan wennen. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen

Ming88 14-01-2015

Sinds een aantal weken in bezit van deze box. Makkelijk in gebruik en opzet van WIFI verbinding. Het geluid is bovenverwachting goed. Helder geluid met voldoende bas. Voor deze afmeting eigenlijk prima voor de huiskamer.

Minpuntje is dat het maar 3 presets heeft voor radiozenders. Te weinig vind ik. Ik ga binnenkort een hub aanschaffen omdat ik ook de Samsung soundbar heb model HW-H751 multiroom. Mogelijkheden wordt dan uitgebreid.

Ik ben erg tevreden over de vormgeving. De box is slank. Ik heb de box verstopt in de boekenkast.

Bouwkwaliteit kan ik weinig over zeggen. Het voelt in ieder geval erg degelijk aan. Luidspreker is goed op gewicht.

Paulieke vanSleeuwen 12-01-2015

Prima apparaat, het duurde alleen even met installeren, maar toen dat eenmaal was gelukt werkte hij prima. Geluid klinkt goed en ziet het er mooi uit.

Marco Samsung 11-01-2015

Prima geluid. Verbinden met telefoon, tablet en Samsung TV (smart TV Soundshare) fluitje van een cent!
Twijfel of er een tweede moet komen om een nog betere surround sound te krijgen.

Rogier Bourgonje 11-01-2015

Geweldig apparaat met geweldig geluid. Aansluiten is zo gepiept als je de instructies volgt. Ook aansluiten op een Samsung TV was zo gebeurd.