Philips BTS5000W/10 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BTS5000W/10 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

RoelofJ 06-10-2020

Constante harde brom over bleutooth

Geschreven voor: Philips BTS5000W/10 wit

Voor deze prijs echt een miskoop, via bluetooth (toch de belangrijkste reden denk ik waarvoor mensen deze speakers kopen) een harde irritante brom/geruis te horen, alleen als je hem heel hard zet niet meer storend.
Voor deze prijs mag je toch echt wel iets meer verwachten, mijn advies niet kopen!

Pluspunten

• niet echt

Minpunten

• luide irritante brom/ruis
  • prijs

messejochem 09-07-2014
Geschreven voor: Philips BTS5000W/10 wit

TOP product! Beter dan een soundbox wat mij betreft! Ik schrijf niet snel een review maar voor dit product maak ik een uitzondering, omdat er verder weinig over geschreven is.
Zeer zeker een aanrader wanneer je vanaf elk apparaat hard geluid wilt met kwaliteit. Met daarnaast het gemak dat je het simpel verplaatst of mee kan nemen naar vrienden of familie.

messejochem 09-07-2014

Ps.
Afstandbediening aanwezig en bleutooth afgespeeld via Airplay op apple apparaten.