Teufel BT Bamster zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel BT Bamster zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Huisman 04-01-2016
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Prachtig design. Welliswaar wat zwaar om mee te nemen op reis. Verschillende aansluitmogelijkheden. Goed geluid, maar bovenal ook op een fatsoenlijke sterkte. Wij gebruiken de Bamster nu regelmatig tijdens weekendjes weg en ik zou hem ook meenemen wanneer ik ga reizen met een koffer. Duurzaamheid is lastig te beroordelen vandaar dat ik deze neutraal heb gezet op een 7.

els 20-10-2016

Helaas na 2 jaar en 3 maanden gaf hij de geest, na laten kijken en evt repareren zat er wat het kostenplaatje betreft niet in.
Geen idee hoe lang zoiets normaal mee gaat, beetje een teleurstelling....

AJ van Broekhoven 29-10-2015
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Prachtig apparaat met een goed geluid. Geen spijt dat ik dit heb aangeschaft, te meer e.e.a. keurig is afgehandeld.

-thx1138- 04-02-2015
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Eergisteren de BT Bamster besteld, en vandaag al in huis, toch keurig netjes. Het was een actie van Teufel, waarbij de prijs is verlaagd naar € 90. De Bamster is verpakt in een mooie en stevige doos. Daaromheen voor de verzending nog weer een kartonnen doos.
Eerst even opgeladen (ging snel, waarschijnlijk al in de fabriek gedaan), en daarna via BT gekoppeld met mijn telefoon. Allemaal heel eenvoudig, de handleiding is heel beknopt, maar alles staat erin. Een kind kan de was doen.

Aansluiten met de 3,5mm jack heeft helaas een probleempje: ik heb een originele Apple beschermhoes om mijn iPhone, en daardoor maakt de jack niet goed contact. Weet niet hoe het met andere telefoons/hoesjes is, maar dat kan/moet echt beter. Zonder hoes overigens geen probleem, maar toch niet meer dan een 6 voor mogelijkheden.

De geluidskwaliteit is prima, mooi duidelijk en helder, van hoog tot laag. Ik hoor ineens dingen in de muziek die ik met onze Bose Soundlink III niet meekrijg. Ook de bas is voldoende duidelijk, en met de equalizer van bijvoorbeeld Spotify kun je nog wat bijregelen naar eigen voorkeur.
Het volume is voldoende, maar ook niet meer dan dat. Via Bluetooth klinkt hij overigens iets zachter dan via de aansluiting via de kabel. De Bamster gaat naar de studentenkamer van mijn dochter, en daar zal hij ruim voldoende volume hebben, maar in een grote woonkamer zal het te weinig zijn. Persoonlijk natuurlijk, en hij is daar ook niet voor bedoeld. Al met al een 8 voor geluidskwaliteit.

Een mening over vormgeving is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind hem prachtig. Een 10 is perfect, en niets is perfect, dus een 9.

Over de duurzaamheid kan ik nog niet meer zeggen dan dat het apparaat zeer degelijk lijkt. Alle naden zijn even dik (of dun zo je wilt), het voelt heel solide aan, dus ik denk dat het met de bouwkwaliteit wel goed zit. Maar tijd zal het leren.

Conclusie: als je over de slechte jack-aansluiting heen kunt stappen (het ding heeft natuurlijk niet voor niets Bluetooth), en je geen overdreven eisen stelt aan het volume is de BT Bamster een aanrader, en wat mij betreft zijn geld zeker waard.

-thx1138- 08-02-2015

Aanvulling hierop; toen de bamster op de sony experia 3 van mijn dochter was aangesloten ging het volume fors omhoog. Nig even geprobeerd met mijn iphone 5, en ja hoor, nu hiermee ook volledig volume. Vreemd, maar vergeet mijn opmerking over het volume maar. Het ding kan harder dan goed is voor je oren.

jeems 069 22-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

geluid goed,rekening houdend met groote.
bluetooth werkt goed.
handig formaat.
ziet er goed uit,voelt kwalitatief goed.

Ginoa 22-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Dit is echt een fantastisch mooi apparaat dat ook noog eens een goed geluid geeft. Je voelt gewoon kwaliteit als je de bt bamster vasthoud.

mluttmer 20-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Erg goede geluidskwaliteit. Eerlijk en helder en toch ook een redelijke bass. Ondanks het kleine formaat van de speaker. Stevig, robuust vormgegeven, kan niet snel kapot. Met bluetooth contact maken is erg eenvoudig. Ben erg tevreden.

Fritsalie 20-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

We gebruiken de Teufel BT Bamster vooral op vakantie. Hij is degelijk en geeft een prima geluid. De vormgeving is heel mooi en door het formaat ideaal om mee te nemen. Zelfs in de huiskamer geeft onze bamster een mooi geluid.De duurzaamheid kunnen we nog niet echt iets over zeggen, het apparaat voelt wel heel massief aan, dus we verwachten dat het lang mee zal gaan.

cat22 20-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Of ik hem aansluit op mijn laptop of tablet er komt een super geluid uit. Ik ben zeer tevreden. Ook prima om mee te nemen op reis.

jevaneer 20-11-2014
Geschreven voor: Teufel BT Bamster zwart

Bluetooth laat veel te wensen In openlucht is de afstand tussen < dan 10meter binnenhuis < dan 6 meter Mis mid en high tones