Stereoboomm 500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stereoboomm 500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Leukspul 12-05-2018

Super speler

Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Al jaren in bezit gaat steenvast mee op vakantie
Al jaren in bezit geweldige accuduur
Veel plezier van staat regelmatig maanden in de kast koppelen en daar gaan we weer.
Mooi helder geluid en een vriendelijke prijs

Gunther Ginckels 11-11-2017

Korte levensduur

Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Zelden gebruikt. Nu na ca. 2 jaar laadt de batterij niet meer op en zelfs aan de oplader sluit het toestelletje na 3 seconden steeds af. Bluetooth wekt ook al niet meer. Kortom, na 2 jaar naar de prullebak.

Dutch-Baroque 11-10-2017

een verbluffend goede Blue Tooth speaker

Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Al nu 2 jaar via iBood in mijn bezit.
De USB koppeling raakte los na enige dagen een nieuw exemplaar ontvangen.
Ik luister muziek in FLAC formaat . Klassieke muziek het klinkt verbluffend .
Kan concurreren met mijn met mijn mini Sharp systeem .
Ik gebruik hem hoofdzakelijk met om mee te wandelen en voor mijn echtgenote via de computer een iMac via een VLC player M3U afspeellijsten wwer te geven.

Pluspunten

• handzaam
  • een verbluffend goed geluid

Erik 31-01-2017

Redelijk speakertje

Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Redelijk speakertje, niet meer dan dat. Maakt ook niet echt een degelijke indruk. Geluid is vrijwel vergelijkbaar met de JBL Go die slechts 29 euro kost. Toch bijna de helft van het geld. Wil je echt goed geluid, geef dan iets meer uit en pak een JBL Charge 2+ voor 99 euro.

Pluspunten

• Accuduur
  • Geluid krap aan voldoende voor dit geld

Minpunten

• Maakt geen degelijke indruk
  • Erg weinig bass
  • Kwetsbaar

HVIS 23-11-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Klein, handzaam apparaatje met n formidabel geluid en n 'slick' design. Anderhalf jaar van genoten........toen deed de bluetooth t niet meer.....

HVIS 12-03-2016

Heb n mailtje gestuurd naar de TE Group in België: het bedrijf achter Stereoboomm. Binnen n dag had ik n reactie, waarmee het probleem inmiddels al weer n maand of 2 geleden helemaal verholpen is! Goede service!!!

Eric dJ 04-06-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Simpele no nonsense draadloze speaker. Vooral lekker compact en naast bluetooth ook met (koptelefoon)snoertje te verbinden waarmee het handig extra speakertje is bij apparaten die geen bluetooth hebben.

Klein nadeel vind ik dat de bluetooth koppeling tot stand brengen niet altijd duidelijk is, maar handleiding is wel duidelijk.

sprintkanon 20-04-2015
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Een half jaar geleden gekocht via Ibood met het oog om ook op vakantie en op andere plekken dan thuis muziek te luisteren.
Vaak gebruiken we de Stereoboom niet, maar soms is hij heel handig. Zo gebruiken we het soms zelfs in de auto voor de kinderen. Het geluid is goed, maar ik had na het lezen van de reviews toch wat meer verwacht. Mijn zwager heeft een goedkoop dingetje van de Blokker gekocht en die komt aardig in de buurt en misschien zelfs nog wat beter dan de Stereoboomm....
Wel zeer tevreden over de batterijduur en de vormgeving.

Cacacioss 29-11-2014
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Kneiter van een dingetje! Goed vol geluid, bass ook redelijk! Doet wat het moet doen, en brengt het geluid goed over! 1 minpunt vind ik het korte jackplug kabeltje! Die had wel een stuk langer mogen zijn? Ik kan hem amper aansluiten aan de laptop, aan de kant waar ik hem wil hebben. Hij staat nu achter m'n laptop. Neem dit mee! Verders goed ding!

EDwernars 29-11-2014
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

de geluidskwaliteit van stemmen en instrumenten erg goed.
helaas is de bass toch aan de doffe kant, dat ik had verwacht voor de prijs. Het is een erg strak design en je kunt via bluetooth verbinding maken. Via kabel heb ik helaas een probleem dat hij binnen 5 seconde uitvalt. Vraag me wel af hoe ik de batterij kan vervangen als die bedenkt te overlijden.

al met al een goed product voor de prijs, had iets meer verwacht van alle recensies die ik over het product had gehoord. Dus had ik misschien een iets te hoge verwachting over het product.

motoguzzi1 14-04-2014
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Voor € 37,50 gekocht bij de kijkshop. Er komt een verbazingwekkend geluid uit zo'n klein apparaatje. Veel volume, maar ook mooi geluid en zelfs een redelijke bastoon. Makkelijk te installeren en werkt gewoon goed zonder gedoe.

letsgo 03-09-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Heb de Stereoboomm voor de vakantie gekocht, maar wordt nu overal mee naar toegenomen. Zeer handzaam apparaat met goed geluid, makkelijk te bedienen en eenvoudig aan te sluiten.

rmwentink 02-09-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Het geluid is echt verrassend, de vormgeving prima. Voor het formaat van de box vind ik het geluid en de diepte hiervan echt heel goed!!! De batterij overleeft in elk geval de batterij van de muziek drager, ik heb nog niet meegemaakt dat de Stereo Boom zonder stroom is geraakt. Enige mindere is dat het connecten via de bluetooth soms wat lastig gaat, maar het lukt altijd.

Aardappelmetvlees 31-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik had deze besteld na de Ibood hunt van eind Mei.

De geluidskwaliteit viel me wat tegen na al die positieve reviews. Bas is waarneembaar, maar te licht. Klinkt 'tinny'. Maar als je aangesloten/gepairde (?) apparaat een equalizer heeft is dat aardig te verhelpen door de lage tonen een boost te geven, het midden een flink stuk lager te doen, en de hoogste tonen ook een stukje lager te doen. Verder klinkt het geluid best goed voor een kleine goedkope (op het moment €40) speaker. Gezien de huidige prijs en het formaat van het ding zou ik geluidskwaliteit een 6,5 geven, maar rond de 8 met een (goede) equalizer. Maar ik weet niet tot hoever dit zal opgaan met een bluetooth apparaat, want ik heb hem alleen met kabel gebruikt.

Accuduur is zeer goed. Ik hoefde hem gisteren pas (na twee maanden dus) op te laden. Ik heb hem misschien rond de 40-60 uur gebruikt tot nu toe. Met bluetooth zou hij 10 uur kunnen halen naar verluidt.

Het apparaat ziet er erg mooi uit, en komt erg degelijk over door het gewicht (209 gram) en gebruik van aluminium voor de casing. Wel waren er al lichte beschadigingen te vinden bij openmaken, maar het is niks ernstigs.

Verder heb ik het volgende op te merken:
-Je moet de aan/uit knop ~5 secondes ingedrukt houden voordat hij aan/uit gaat. Had korter gemogen.
-Er zit geen beschermzakje bij.
-Ergens in het apparaat is er blijkbaar iets verkeerd aangesloten, want links komt uit rechts, en rechts komt uit links. Maar dit merk je eigenlijk alleen wanneer je hem recht voor je hebt met dingen waar echt gebruik wordt gemaakt van het stereo effect.
-Dat knipperend ledje is nogal irritant. Zou veel beter zijn geweest als het gewoon aanbleef.

Als je last hebt van die laatste twee zou je het ding om kunnen draaien. Ik heb hem altijd omgedraaid op m'n buik/schoot wanneer ik hem gebruik met m'n DS.

Deze speaker is op kijkshop.nl te vinden voor €39,99, voor die prijs kan ik de StereoBoomm 500 wel aanraden.

bliksemafleider 29-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Goed geluid voor zo'n klein ding. Goede bleutooth. Goede batterijduur.

Jammer dat hij het niet doet bij telefoongesprekken.

marjolijnnn 28-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik vind dit boxje echt een goede aankoop! Het is een goed geluid, en hij gaat aardig hard. Op een feestje zal het geluid niet boven de menigte uit komen, maar in huiselijke sfeer kan de stereoboom zeker hard genoeg. Ook de vormgeving is fijn, lekker compact en makkelijk mee te nemen. Hij laadt snel op en gaat vervolgens lang mee. En de bluetooth ontvangst is ruim en goed. Al met al een top boxje!

babbelbox 26-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Klein, maar groots in geluid. Super kwaliteit, voor een scherpe prijs. Veel extras: jackplug voor speler rechtstreeks aan te sluiten, opladen via USB, accu gaat lang mee. Installeren is duidelijk beschreven: plug en play

dertje 26-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Na al zoveel goede reviews deze besteld via iBood! En wat komt er een goed geluid uit! Heeeeeeeelemaal super! Optie om naar de volgende song te gaan vanaf het speakertje zelf is ook erg handig! Ik ben meer dan tevreden. Hij ziet er ook nog eens mooi uit. Voor deze prijs 35,95 incl verz een koopje!

jpaalv 26-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Wat een geweldig zuiver en hard geluid produceert dat kleine speakertje! Makkelijk in gebruik, stevig en goede materialen gebruikt. En hij past met gemak in je binnenzak. Toppertje!

wouter_15 25-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Prima apparaatje. Komt voor het kleine formaat aardig wat herrie uit. Maar verwacht geen dikke bas of hoog volume.

Batterij nog niet goed kunnen testen, te kort in bezit.

Michelkoster 25-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Je schrikt wel als je 'm thuisbezorgd krijgt, klein bakkie van ca 15 x 3,5 x 3 cm. Hij leek zo groot. Even opladen via universeel stekkertje van telefoon en aanzetten. Paren met telefoon en damn, goed geluid, kan best wat volume aan en helemaal perfect. Kostte 35-40 euro en lijkt me goedkoop tav al die soortgelijke Bluetooth speakers van eurootje of 100. Prima ding om mee te nemen naar park, boot of hotel, gewoon krachtig ding en ik sluit 'm af en toe aan op oplader en doet het altijd. De plussen: compact, sound, batterij plus aansluiting, looks. Min punten: geen batterij indicator ( maar nooit leeg mij regelmatig laden)Er knippert weleens wat en geen idee of die dan aanstaat of apparaat zoekt, ietwat onduidelijke uwer interface, maar ik ben geen handleidingen man.

klakmoes 25-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Dit ogenschijnlijk kleine apparaatje geeft een geluid weer waar je "U" tegen zegt. Ik ben zelf behoorlijk kritisch als het om geluidskwaliteit gaat en ik stond er echt van te kijken wat voor een helder geluid er uit komt. Ideaal voor op de badkamer om tijdens het douchen lekker muziek te luisteren die ik stream van m'n iPad. Accu gaat behoorlijk lang mee. Dit is echt een aanrader, heb er op iBood nog 2 besteld voor vrienden van me.

agroenendijk 25-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

De vormgeving , materiaal keuze de boombox ziet er Apple achtig uit geborsteld aluminium
Erg degelijk en te gebruiken via elke Bluetooth of bedrade aansluiting

Ik heb er maar 2 kunnen kopen maar wil er nog wel 2 kopen

Battery blijft ook goed elke dag mee naar t strand toppie.

Ellen2012 24-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik wist dat ie klein zou zijn, maar zó klein verraste mij toch nog! Duurzaamheid moet nog blijken maar de behuizing voelt solide.

RobinT123 24-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Ik heb de Stereobomm 500 Wireless Stereo Speaker een aantal weken geleden aangeschaft via iBood. Tot dusver ben ik er ontzettend gelukkig mee. De geluidskwaliteit die uit de mooi vormgegeven en compacte speakers komt is uitstekend. De prijs-kwaliteit verhouding van dit product geef ik dan ook een dikke 10! Ook over de batterijduur ben ik heel erg tevreden, de speakers meenemen naar het strand, om daar de hele middag muziek af te spelen, kan zonder problemen. Opladen gaat gemakkelijk via de mini-usb kabel. Al met al kan ik zeggen dat de Stereoboomm 500 Wireless Stereo Speakers zich nu al dubbel en dwars hebben bewezen voor mij!

House64 23-08-2013
Geschreven voor: Stereoboomm 500 oranje

Compact, robuust, betrouwbaar en met een goede sound en dat allemaal in zo'n klein boxje. Mijn stereoboomm is sinds de aanschaf mijn maatje, op mijn werk, bij het klussen, op vakantie, zelf naar een motortreffen had ik de box mee. Mensen die de sound horen vragen meteen naar de prijs en herkomst en zijn dan aangenaam verrast. Kortom de Stereoboomm is de ideale metgezel voor veel gelegenheden. Betaalbaar en betrouwbaar met een goede sound.