Klipsch KMC 3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Klipsch KMC 3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

noelschoenmakers 03-12-2014
Geschreven voor: Klipsch KMC 3 zwart

Deze bluetooth speaker besteld (voor een zeer goede prijs!) goedkoop te verstaan.
na vergelijken van verschillende merken en types toch deze gekozen, het is wel een Klipsch!!
Verwacht niet de sound van de vloerstaanders van Klipsch, maar deze "kleine speaker" produceert toch zeker een volwassen geluid waar ik toch van onder de indruk was.
Enige nadeel is dat de bas soms heel aanwezig kan zijn, maar dat kunnen de meeste soundfreaks wel oplossen. je kan ook met de equalizer van je bron spelen om het geluid te veranderen, helaas beschikt hij niet over wifi.
Vormgeving is modern en niet zoals veel merken de vormgeving naar het klassiek laten gaan.
Duurzaamheid kan ik nog niets van zeggen. Hij is in elk geval te groot om hem heen en weer te slepen de hele dag maar zet hem op een perfecte plaats voor jou en hij zal geen schrammetje oplopen. Hij voelt wel zeer degelijk aan.
Dus vooralsnog ben ik zeer tevreden met de Klipsch kmc3 en verwacht dit nog lang te zijn.
Raad ik hem aan? Ja! zeker als je hem niet de hele dag wil verplaatsen en hem een mooie plaats geeft in de woonkamer, slaapkamer of waar dan ook.