De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MHC-V43D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

g*******@l****** 10-08-2021

Sony

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Het is een pracht product.
Het geluid is perfect op alle toonhoogte.
Van de diepste bas tot de hoogste noten.
Deze speaker pakt ze allemaal.
Gaaf design in een degelijke sony verpakking.
Ik raad deze speaker zeker aan.

FabienneV 06-08-2021

Leuke speaker

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

De Sony MHCV43D is een robuuste partyspeaker. Het is geen box die je in je huiskamer neerzet, hij is erg log maar voor feestjes een geweldige speaker.
Het geluid is goed, de speaker bezit over een megabass door de aanpassingen die je in het geluid kan maken is het geluid naar ieders wil.

De partybox is relatief zwaar, maar door de wieltjes aan de onderkant is die makkelijk te verplaatsen.
De bijgeleverde afstandsbediening is erg eenvoudig en werkt goed op afstand.
Over de ledlampjes was ik zelf wat minder enthousiast. De lichten gaan aan op een standaardpatroon, hier had ik wel iets meer van verwacht.

De karaoke-aansluiting is een erg leuke toevoeging, ik heb alleen geen microfoons dus deze zal ik niet gebruiken. Het is jammer dat de speaker niet op een accu werkt, hierdoor is die niet te gebruiken op het sportveld.

Samengevat, een leuke speaker waar goed geluid uit komt met veel opties en leuke extra's maar met ook een aantal nadelen.

Pluspunten

• Megabass
  • Geluid
  • Microfoon aansluiting

Minpunten

• Zwaar
  • Ledlampjes
  • Geen accu

Speedwalker 01-08-2021

Prima partybox

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Op zoek naar een partybox was lastiger dan gedacht. Ze zijn er in vele maten en kwaliteiten. de Sony MHCV43D is in mijn ogen een krachtige partybox welke een gemiddeld thuis feestje prima van geluid kan voorzien.
als eerste zijn grootste nadeel benoemen, hij heeft een 220 aansluiting nodig omdat hij geen accu heeft. Hiermee zijn de nadelen dan ook meteen benoemd wat mij betreft.
De casing is robuust en mooi uitgevoerd. Het bedienen is eerst even uitvogelen maar wanneer je dit eenmaal doorhebt swipe je zo van nummer naar nummer.
Ook de aansluiten voor microfoon en gitaar is een mooie optie voor een jamsessie tijdens een warme zomeravond.
De verlichting had in mijn ogen iets kleurrijker gemogen (is nu blauw/rood) maar dat is ieders eigen smaak

Pluspunten

• touchless bediening
  • goede bass
  • veel opties omtrent geluids instellingen

Minpunten

• beperkte kleuren verlichting
  • geen accu

Jamie015 29-07-2021

Krachtige en leuke speaker met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Geweldige speaker met veel opties en tuning mogelijkheden.
Het geluid is geweldig mooie bass en rijke klanken, ben zelf geen audiofieel maar kan zeer genieten van de speaker.
Het maximale volume kon ik niet aantikken zo hard ging die!
Led verlichting is gaaf en geeft echt een party sfeer in huis ideaal voor een feestje!

De bijgeleverde afstandsbediening is erg eenvoudig en werkt goed op afstand.
Gestures controles zijn een leuke feature maar zal je eerlijk gezegd niet snel gebruiken.
Jammer dat de speaker alleen op stroom werkt en niet op een accu maar vaak heb je toch overal wel stroom tot je beschikking.

Al met al een mooie speaker waar goed geluid uit komt met veel tuningmogelijkheden.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening
  • Ledverlichting
  • Mogelijkheden.

Minpunten

• Zwaar
  • Geen accu

p*****************@o********** 29-07-2021

Sony speaker

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Het design van deze speaker is erg mooi, de tweaters zitten er mooi ingewerkt en de speaker weegt ook minder dan verwacht.
Het geluid is ook echt meer dan prima, de super bass voel je door je lijf trillen en het is ook erg prettig dat je deze functie uit kunt schakelen.
Functies heeft deze sony speaker veel, zo kun je zelf verschillende geluidseffecten afspelen door een gebaar te maken met je hand boven de speaker. Ook de karaoke functie is erg leuk, je kunt verschillende stemvervormers kiezen die je zeker aan het lachen brengen oo een gezellige avond.
De speaker is makkelijk te verplaatsen met de wieltjes, het handvat vind ik zelf niet op de prettigste manier weggewerkt ondat deze onder de bovenste rand zit en de bovenkant zelf is dicht waardoor je hem dus alleen kunt voorttrekken met je palm naar boven gericht.
Het verbinden met de speaker via bluetooth gaat snel en eenvoudig en eenmaal eens gekoppeld te zijn geweest connect de speaker daarna automatisch met je telefoon en/of tv e.d. .
De feestverlichting is echt geweldig, het zijn sterke lampen die echt je omgeving verlichten met mooie lichteffecten, ze komen tot hoog op de muur en ver over de vloer en bewegen gied mee met het ritme van de muziek. Je hebt zelf ook de keuze uit 2 verschillende scènes en het licht is ook eenvoudig uit te schakelen.
Ik ben zeer content met deze speaker en vind hem zijn prijs zeker waard. Het enige nadeel is dat deze speaker alleen werkt op het netstroom en dus niet draadloos te gebruiken is, je kunt hem dus niet even meenemen als je met vrienden naar het park gaat o.i.d. en dat vind ik erg jammer maargoed, dat is dan ook echt het enige minpunt.

w**********@g******** 27-07-2021

Leuk voor een party, meer ook niet.

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Wij waren op zoek naar een nieuwe bluetooth speaker maar dan een maatje groter in geluid, mobiliteit maakte ons niet heel veel uit. Deze Sony speakers is dan ook echt een maatje groter met zijn dikke 80cm hoogte, het geluid is ook een maatje groter dan dat je gewend bent hij kan namelijk erg hard! Het vervoeren is echter, ondanks het formaat, prima te doen hij is maar 15kg en kan ook met de ingebouwde wieltjes verplaats worden.

Ah fijn, uiterlijk is wel een beetje lomp, maar dat is ook wel de bedoeling van een party speaker. De verlichting is leuk en brengt voornamelijk in het donker een leuke toevoeging. Overdag is de verlichting eerder irritant, gelukkig kun je het uitzetten ;)

Geluidskwaliteit is goed als hij hard staat en als een party speakers gebruikt wordt, en daarmee kom ik tot een minpuntje punt van deze speaker. Met normale volume (als achtergrond muziek) is het niet heel bijzonder, ondanks hoe je de ingebouwde EQ ook instelt is het of een te harde bas, wat alles overstemt, of een te zachte bas waardoor het geluid heel leeg klinkt. De enige instelling wat nog redelijk klinkt is het chill-out profiel.

Pluspunten

• Volle bas
  • Ideale party speaker
  • Verlichting in het donker voegt zeker iets toe.
  • Karoake is altijd leuk!

Minpunten

• Geluidskwaliteit niet heel bijzonder

Pateicia 26-07-2021

Prachtige speaker met fantastische lichteffecten

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Pluspunten

• Sterke bass
  • Goede lichteffecten

Minpunten

• Alleen op netstroom

Jeroen 26-07-2021

Het hele pakket in één speaker

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Bij het zien van de speaker was ik gelijk verkocht! Het formaat, design en uitstraling was precies wat ik in een speaker zocht. En de verlichting was de kers op de taart. Dit is alles wat je nodig hebt om een goed feestje te kunnen geven!

De bediening van de speaker is heel simpel en alle knoppen zitten aan de bovenkant waardoor het goed overzichtelijk blijft. Tevens zit er ook nog een afstandbediening bij waardoor je ook alles vanaf de bank kan bedienen. Het kwaliteit vond ik in eerste instantie wel wat tegenvallen, maar door bepaalde instellingen te doen klonk het al snel veel beter. Zeker met de Jet Bass Booster klonk het muziek als een feestje.

Ook een leuke optie is dat je er een microfoon of gitaar op kan aansluiten. Deze heb ik echter niet kunnen testen.

Al met al ben ik erg blij met deze speaker en is het wat mij betreft een echte aanrader voor een Ieder die wel in is voor een feestje!

• Geluidskwaliteit
  • Verlichting
  • Bediening

Minpunten

• Geen accu
  • Iets wat korte stroomkabel

helena078 25-07-2021

Leuke gimmic

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Flinke speaker met een groot geluid en diepe bass. Het apparaat heeft heel veel opties, wat erg handig kan zijn, maar als je ad hoc lekker wil partyen wil je ook gebruiksgemak. Dus dat is voor de een voordelig en voor de ander mogelijk wat meer stoeien. Je kunt het apparaat wel op veel manieren voorzien van geluidsinput en de DAB-tuner werkt goed als je de antenne (hoog) aansluit. De Sony music center app helpt hierbij om alles goed in te stellen, maar om bijvoorbeeld spotify te streamen door middel van bluetooth is het niet nodig. Als je sonos gewend bent, is het toch een tegenvaller dat je muziek wordt onderbroken als je op je telefoon een andere app met geluid luistert. Maar dat is vooraf bekend.
Ik vind de lampen leuk, maar het zijn alleen maar rode en blauwe lampen die zich vooral verticaal verspreiden. En de ruimte moet echt goed donker zijn wil je het effect goed kunnen zien; als je ergens een lampje aan hebt staan, gaat het effect weg. Dan is het toch voor een huisfeestje wat minder handig omdat de gasten elkaar dan niet fatsoenlijk kunnen zien.
Jammer dat er geen microfoons standaard worden meegeleverd!

Pluspunten

• geluid kan goed hard
  • diepe bass
  • veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• veel knoppen en opties
  • microfoons niet meegeleverd
  • lampjes niet altijd functioneel

MartijnT 23-07-2021

Leuke luidspreker, maar concurrentie doet het beter.

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Grote luidspreker capabel genoeg voor veel volume (en dus een aardig feestje). Jammer is dat de verlichting statisch is en alleen maar in staat is om 2 kleuren (rood+blauw) te weergeven. Ook zijn de microfoons niet als standaard inbegrepen. beide toevoegingen hadden deze luidspreker in zijn geheel tot een hoger niveau kunnen tillen. Wat dit systeem onderscheidt ten opzichte van de concurrentie is de ingebouwde FM-tuner, DAB tuner, gesture control en ingebouwde DVD-speler (met HDMI-out!). Daarnaast bevat deze luidspreker bluetooth en een aux-ingang. Functioneel werkt het allemaal erg makkelijk en intuitief. Wel omvat de afstandsbediening (vanwege de DVD functionaliteit) erg veel knopjes. De afstandsbediening is even wennen dus. Gesture control is een leuke optie - maar in mijn ogen vooral een gimmic (party-piece!). In de praktijk zul je deze waarschijnlijk niet veel gebruiken. Geluidstechnisch betreft het hier een 3-weg systeem. Indrukwekkend ten opzichte van de concurrentie. Wel jammer dat gekozen is voor een hoge cut-off frequentie op de echte lage frequentie. De speaker gaat hard, maar had beter kunnen scoren als de focus wat meer op geluidskwaliteit ipv volume was gelegd. Zeker geen slechte luidspreker. Maar geluidstechnisch kun je voor dit geld betere alternatieven vinden. Daarnaast zou ik van een party-luidspreker verwachten dat deze inclusief accu komt. Niet ieder feestje is gebaat met een lang netsnoer over de vloer - of heeft uberhaupt een stroomvoorziening in de buurt (denk aan een festival!)

Pluspunten

• Voldoet als party-speaker
  • Hoog volume
  • Volwaardig 3-weg systeem
  • DVD-speler, DAB+ en FM-tuner
  • Relatief laag gewicht

Minpunten

• maar 2 kleuren verlichting (rood/blauw)
  • Verlichting statisch
  • Geen accu
  • Matige geluidskwaliteit
  • Microfoons los te koop

Jacco B. 23-07-2021

Een mooi, stoer en compleet Home Audio Systeem

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Op het eerste gezicht is het een van zovelen speakers met lichtjes. Echter zijn er een aantal zaken waarin dit systeem zich voor mij onderscheid. Hij heeft een mooi en stoer design, en er zijn veel mogelijkheden om apparaten te koppelen en muziek af te spelen. Met de HDMI kabel kan je het systeem koppelen aan je TV om er hiermee een Karaoke set te maken. Dit heeft ons erg leuke avonden opgeleverd. Daarnaast zijn de " gesture opties" aan de bovenkant van het systeem waarmee je leuke effecten aan de muziek kan toevoegen een enorm leuk speeltje. Het geluid is enorm goed en hij is makkelijk mee te nemen en te verplaatsen, door het handvat en de wieltjes. Wat wij wel jammer vonden, is dat de feestverlichting niet op de beat van de muziek reageert (of wij hebben dit nog niet ondervonden) en er zaten geen microfoons bij, waardoor wij deze apart hebben moeten aanschaffen om karaoke te kunnen doen. Maar over het algemeen een top systeem , die ons veel leuke avonden zal gaan bezorgen

Pluspunten

• Veel koppel mogelijkheden
  • goed geluid

Minpunten

• Geen microfoons
  • Beperkte feestverlichting

Marc BB 23-07-2021

Sony MHC V43D

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

De box heeft een van onder breed naar boven taps lopend design. Hij is 80cm hoog, de onderkant is 34cm en loopt taps af naar 29cm. Aan de voorkant zitten meerder speakers en achter aan de box zit de bas.
Het is even uitzoeken hoe je de box op de telefoon en app krijgt. Helaas zit er geen “uitgebreide” gebruiksaanwijzing bij. Er zitten zo veel functies op, dat ik het makkelijker zou vinden als dit middels een boekje uitgelegd werd. Er zit een afstandsbediening bij, dit is erg fijn want dan hoef je niet steeds op te staan om het geluid harder of zachter te zetten. Pffffff wat een geluid komt er ui deze box!! En als je dan de BASS BOOSTER aan zet is het helemaal geweldig. Wat een geluid!! De gehele buurt kan mee dansen en swingen, zet dan nog even de disco lampen op de box aan en je waant je on de disco. En heb je een feestje bij familie of vrienden, dan neem je de box zo mee want er zit een fijne greep aan een wieltjes er onder.
En om het helemaal compleet te maken kun je de Fiestable app op je telefoon installeren, hier staan meerdere onderdelen onder, waaronder DJ control (scratsen) karaoke etc.
Heb de box nu een aantal dagen, maar denk dat ik nog heel wat dagen nodig heb om alle functies te ontdekken. Wat ook mooi werkt als je via de ipad een filmpje, oid wilt kijken je het geluidvia de box kunt laten lopen, hoe gaaf is dat.

Wat ik jammer vind:
Dat er geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit voor de velemogelijkheden.
Dat de box via stekker aan gaat. Zou mooier zijn als het draadloos zou kunnen.
Dat de stoot stickers onder aan de box er snel af gaan

Pluspunten

• Wat een geluid!
  • Veel mogelijkheden
  • Makkelijk mee te nemen
  • De feest verlichting
  • Via app bestuurbaar

Minpunten

• Via stekker aan
  • Stoot sticker laat snel los
  • Geen accu

j*********@g******** 23-07-2021

Top

Geschreven voor: Sony MHC-V43D

Product heeft een goed geluid, de super bass kan soms "over the top" klinken. Geluid kraakt dan. Koppelen van de mobiele telefoon is makkelijk, jammer genoeg moet je telkens opnieuw koppelen als je een ander telefoon hebt gekoppeld.
Verder top geluid, formaat net iets te groot.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Opnieuw koppelen met mobiel
  • Formaat en licht