Sonos Roam zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Roam zwart op Kieskeurig.nl.

p**s@l**e.nl 09-09-2021

Goede speaker , maar mindere standby tijd accu

Geschreven voor: Sonos Roam zwart

Sonos Roam gekocht omdat wij al meerdere Sonos producten bezitten, het zijn mooie en vooral goed geluiddragers .
Deze ROAM is van ontwerp erg mooi het geluid is ook mooi, prijs tamelijk hoog maar wel waard.
Echter hij heeft een groot minpunt dat is namelijk het stroom verbruik als je hem enkele dagen niet gebruikt is de accu leeg, nu heeft Sonos een mooie lader waar je hem draadloos mee kunt laden, erop zetten tijdens standby en altijd volle accu maar de prijs is belachelijk hoog 49,50 € .
Persoonlijk vindt ik dat Sonos gezien de veel gehoorde klacht over de accu leegloop zijn klanten een lader voor een lagere prijs moet aanbieden, daarmede voorkom je klachten over lege speaker SONOS ROAM
+ punten Mooi geluid Mooi compacte speaker werking in systeem app makkelijk.
- punten Accu loopt in standby snel leeg, aangeboden lader veel te duur

Pluspunten

• goed geluid
  • mooi model
  • werkt goed in app van Sonos

Minpunten

• Accu loopt bij niet gebruik leeg
  • Losse lader te duur

Gaby Schuurman 26-04-2021

Super Sonos

Geschreven voor: Sonos Roam zwart

Al jaren ben ik fan van Sonos dus het ging kriebelen toen ik de Roam langs zag komen! De prijs is best pittig maar dat is het zeker waard. Een prachtig design, simpel in te stellen, echt mooi geluid en een goed formaat. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Formaat