De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marshall Emberton_blk zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul H 28-05-2021

Marshall Emberton speaker

Geschreven voor: Marshall Emberton_blk zwart

Een mooie, compacte en degelijke bleutooth speaker. Heel gemakkelijk in het gebruik en een heel goede sound. Heel fijn voor in de keuken, de tuin, de badkamer, op zolder of waar dan ook.

Pluspunten

• zeer goede sound
  • compact en mobiel
  • mooie vormgeving
  • gebruiksvriendelijk
  • lange batterijduur

bart goverde 21-10-2020
  • Product gekregen

Aanrader!

Geschreven voor: Marshall Emberton_blk zwart

Fijne speaker, mooi formaat en goed geluid! Voelt erg degelijk en solide aan! Prima prijs kwaliteit verhouding, ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Solide
  • Uitstraling

Minpunten

• Bass

Pim 18-10-2020

Goed geluid

Geschreven voor: Marshall Emberton_blk zwart

De producten van Marshall hebben een goede naam op het gebied van design en kwaliteit van geluid. Na aanschaf van de Emberton was ik dan ook blij dat deze speaker de goede naam van Marshall bevestigd. De kwaliteit van geluid is voor mij het belangrijkst en daarin werd ik niet teleurgesteld. Gelukkig is er gekozen voor een goede balans tussen hoog en laag en is er geen dominantie van de bassen, wat je vaak tegenkomt bij dit soort speakers. Door dit evenwicht ontstaat er veel meer dynamiek en ruimtelijkheid in het geluidsbeeld wat bijna doet vergeten dat je naar gecomprimeerde geluidsbestanden zit te luisteren. De belofte van 20+ uur luisterplezier, een bepaalde waterdichtheid die ik niet getest heb en de handige multi-functionele knop geven in combinatie met de geluidskwaliteit voldoende argumenten om de koop van deze speaker te overwegen.

Pluspunten

• geluidskwaliteit