JBL Charge zwart

Nikkei BOXX1PK roze

Nikkei BOXX1PK roze

9,1

Gmailer1234 06-07-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekend geluid met goede bas weergave. Volume zowel op bron als speaker te regelen tot uiterst zacht. Accuduur van 12 uur wordt ruimschoots gehaald. Toppertje !

Visje33 27-02-2015 Product kwartaal in bezit

Super geluid, ook in de "open" ruimte een geweldig geluid met een hele fraaie bas. Blue Tooth werkt perfect, fantastische box die zijn geld méér dan waard is

nigel123 21-12-2014 Product half jaar in bezit

Ik wou graag een box hebben voor in de zomer nou ik kocht de JBL Charge en wat een aparaat! ben helemaal gelukkig met dit ding ik reis veel en het is heel handig want als je accu leeg is van je telefoon laadt de Charge hem gewoon weer op :)
heb hem nu een half jaar ben er heel tevreden over helaas is me bluetooth stuk gegaan maar met kabel kun je ook muziek luisteren

als je me vraagt of ik de JBL Charge een goede koop vind

Jazeker!!!!!

anoniem06 18-12-2014 Product kwartaal in bezit

Heel helder geluid met een diepe bas. Ook gaat erg hard en je kan een hele middag er mee door. Een minpuntje van de JBL Charge is het ronde design, als je 'm bijvoorbeeld in je bed zet rolt hij weg..

Mitsem 28-09-2014 Product maand in bezit

in 1 woord geweldig apparaat. Super geluid altijd en overal. Lange accuduur en mooi design. hele goede combinatie met mijn smartphone. andere familieleden 'lenen' dit apparaat ook geregeld.

blacksabbath 24-08-2014 Product kwartaal in bezit

Je kunt pas een oordeel geven over een apparaat als je een tijdje hebt. Het is een flinke investering in zo'n kleine module. Maar het geluid wat er uit komt is fantastisch. Hij synchroniseert snel met de blue tooth van mijn smartphone. En speelt alles correct loos af.

iamdidi 11-06-2014 Product half jaar in bezit

Heel erg blij met mijn JBL. Ik heb hem nu een half jaar. In huis verplaats ik hem van kamer naar kamer en ook buitenshuis neem ik hem overal mee naartoe, ideaal. Er zit ook nog een handig hoesje bij. Het valt andere mensen vaak op hoe goed geluid er uit zo'n kleine speaker komt. Helemaal top.

Tjibbe 10-06-2014 Product paar weken in bezit

Via deze site gezocht om een handige (en goede) "sound" gezocht voor de vakantie. Gezien de vele positieve reacties gekozen voor de JBL (charge). Eerste ervaringen zijn positief, gemakkelijk mee te nemen en zeer makkelijk in gebruik (plug en play). En het belangrijkste het geluid is ok.

jcneijs 13-04-2014 Product half jaar in bezit

Nu bijna een helaf jaar in bezit dus tijd voor een aanvulling op de vorige review. De Charge reist overal mee naar toe en is al een paar keer life saver geweest door telefoons op te laden. Ondanks intensief gebruik (voor zowel het geluid als het opladen van andere apparaten) de Charge zelf pas twee keer hoeven op te laden. Dat had ik niet verwacht zeker niet als je nagaat hoeveel muziek ik er mee afspeel. Geluid is en blijft fantastisch (en dat was toch de doorslaggevende reden voor aanschaf) maar de laadfunctionaliteit blijkt zeer goed te werken en is een onverwachtte meevaller.

jcneijs 24-12-2013 Product paar dagen in bezit

In de eerste plaats gekocht als speaker voor zowel telefoon, tablet als laptop. Stevig gebouwd apparaat dat precies doet wat het moet doen. Ik heb gemerkt dat ik hem ook rustig mee kan nemen de keuken in zonder het afspeelapparaat te verplaatsen en het blijft toch goed spelen. Geluid is echt fenomenaal, Canto Ostinato kan die perfect aan maar ook stampende house en alles daar tussen in. Gaat in het nieuwe jaar dus standaard mee op training.

jan55best 28-11-2013 Product paar dagen in bezit

Leuke vorm makkelijk mee te nemen en een geweldig geluid.
Kortom geweldig ding Ik gebruik hem met het geven van cursussen in vaak grote ruimten en ook hiervoor is het geluid ruim voldoende.

Bliss74 28-08-2013 Product kwartaal in bezit

Na al een paar speakers gehoord te hebben was het mij al snel duidelijk... Dit is de speaker die iets speciaals heeft en heb hem dus ook aangeschaft. Geluidskwaliteit die bijzonder te noemen is voor zo een formaat speaker en de concurrentie simpelweg wegvaagt. Een behuizing die heel slim en degelijk gefabriceerd is. Het koppelen van je Bluetooth apparaat met de speaker is kinderlijk eenvoudig en gaat vlekkeloos. Door de ingebouwde krachtige accu speelt hij meerdere uren en kan zelfs je gsm opladen door hem op de usb aansluiting aan te sluiten. Kortom een klasse apparaat !!

ak1807 28-08-2013 Product paar weken in bezit

Van mijn vrienden een JBL Charge gekregen (EP:TOL) om op vakantie lekker te kunnen genieten van mijn muziek. Super handig apparaat om mee te nemen naar het strand. Sta echt versteld van het geluid .... WOW echt geweldig. Het koppelen van mijn telefoon was zo gebeurd waardoor ik lekker kon genieten. Super gaaf design en opvallende kleur. Echt een aanrader.

toob19 26-08-2013 Product paar weken in bezit

Voor mijn vakantie een JBL Charge gekocht bij EP Tol in IJmuiden. Nadat deze gedemonstreerd was door een enthousiaste medewerker besloot ik om de JBL Charge te kopen. Thuis gekomen klonk de JBL Charge nog vele malen beter dan in de winkel. Een super apparaat. Graag had ik hem in zwart gehad maar het is grijs geworden vandaar de 9 voor vormgeving. De rest is super, me S4 vond de JBL Charge direct en zo ook de keren daarna. De accu's zijn zeker zo goed als wordt gezegd. De hele dag kan de speaker draaien zonder bij te laden. Na mijn vakantie ziet de JBL Charge zag er nog steeds mooi uit zodat we echt hier over een duurzaam apparaat praten. Een aanrader voor iedereen.

rasli04 17-07-2013 Product paar dagen in bezit

Hallo allemaal,

Eergisteren bij Paradigit deze mooie JBL charge gekocht. Wat een geluid, super ! Direct een 3.5mm audio jack kabeltje erbij gekocht, sluit je deze erop aan dan heb je nog meer mogelijkheden in de zin van equalizer. Diverse muziek getest, blijft helder zonder kraken. Ik ben hier supertevreden over, prijs kwaliteit verhouding is prima. Zeker aan te raden !

Dirkje63 25-06-2013 Product paar dagen in bezit

Fantastisch geluid. Ziet er leuk uit en stabiel. Heeft geen mogelijkheden als telefoonspeaker of meerdere bluetooth verbinden dus daarom daarvoor 8

martijn75 12-06-2013 Product paar dagen in bezit

Gisteren de prachtige JBL Charge bluetooth speaker ontvangen. Gelijk even testen natuurlijk en de bluetooth verbinding met mijn telefoon was een fluitje van een cent.

In mijn speurtocht naar een bluetooth speaker (leuk voor op vakantie of in de tuin) heb ik meerdere speakers overwogen en ook in bezit gehad. De echt kleine speakertjes als bijvoorbeeld de X-Mini (geen bluetooth overigens), zijn leuk, maar hebben echt te weinig bass. Het geluid van dergelijke speakertjes is al wel stukken beter dan dat van de gemiddelde smartphone zelf, maar voor rond de 25 euro moet je ook niet veel meer verwachten dan dat.

Ik zocht nu iets beters en heb allerlei tests gelezen over bijvoorbeeld de Beats Pill (200 euro), Boombox etc etc. Uiteindelijk kwam de JBL Flip (120 euro) vaak als beste uit de bus, mede gezien zijn gunstige prijs.

Toen ik al bijna de Flip had besteld zag ik ineens dat de opvolger ook net uit is (juni 2013), deze JBL Charge! Hier zijn een stuk minder reviews van beschikbaar maar de paar die ik las waren erg positief, een duidelijke doorontwikkeling van de JBL FLip. De Charge heeft een flinke 6000 MaH accu, genoeg voor 12 uur lang muziek! Tevens heeft de Charge de mogelijkheid om middels de usb uitgang je telefoon of ander apparaat op te laden!

De 16% "vakantiegeld voordeel" van een grote winkelketen bracht het aankoopbedrag van deze JBL Charge op slechts 125 euro incl verzenden, ik heb hem direct besteld! Geluid is super, zeker voor een relatief kleine speaker. Het is JBL goed toevertrouwd het maximale resultaat uit deze speakertjes te halen.

De enige reden dat ik voor mogelijkheden een 8 i.p.v. een 10 heb gegeven ligt in het feit dat er geen microfoon op zit en je dus niet kunt telefoneren met de JBL Charge. Verder gewoon top ding!