Sony SRS-XB33 rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB33 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

CorryVM 13-04-2021

Een lang batterijduur is een grote must

Geschreven voor: Sony SRS-XB33 zwart

Een box waar mijn mond van openviel.
Bij het ontvangen van deze box, snel de handleiding doorbladerd en wat meteen opviel was dat er 24urenbatterij vermeld stond.
Eerst kon ik niet geloven dat een bleutoothbox zulke lang meegaande batterij zou bevatten, maar niets is minder waar deze gaat zelf langer mee dan de 24 uren dan vermeld.
Zonder de extra verlichting gaat deze box langer mee, met de speakerlicht en draadverlichting gaat hij iets rond de 24 uren mee.
Is een box die makkelijk in gebruik te nemen is, bleutooth inschakelen van u gsm of tablet de box inschakelen en je kunt connectie maken. Zo ben je meteen vertrokken.
Stof- en waterbestendig is een must, zodat je hem overal mee naartoe kunt nemen zonder vrees dat hij stuk kan gaan. In de badkamer naast het bad of onder de douche, In de tuin tijdens je het gras afrijd of terwijl je zit te ontspannen, tijdens u verbouwingswerkjes is ook geen enkel probleem.
Hij heeft speakerlicht alsook een draadverlichting die mee beweegt op het ritme van de muziek is een extra erbij, deze wordt vooral s'avonds ingeschakeld om een beetje meer sfeer te creeren.
Er is ook een live-sound knop aanwezig deze brengt jou muziek op een totaal ander geluidservaring dan je gewend bent.
Ook schokbestendig is een extra must, als hij eens uit je handen glijd of van de tafel schuiven, of de kleinere kinderen die toch de nieuwsgierigheid niet aankunnen en hem uit hun handen laten vallen.
Hij heeft ook een luidsprekerfunctie deze is handig om zo handfree te bellen met de box uiteraard.
Ook de Sony music center app is een fijne ervaring en handig wanneer je een playlist wilt afspelen.
Tijdens een wandeling merken dat u batterij van gsm leeg is, geen probleem als je een kabeltje bij hebt. De box zorgt ervoor dat je zonder probleem u gsm kunt opladen.
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaringen over deze speaker.
Waar je ook bent of wat je ook doet met deze speaker kan je overal genieten van u eigen muziek of je favoriete radiozender.
Tijdens je wandeling, of zachtjes een achtergrondmuziekje opzetten bij het hengelen, alsook thuis in de badkamer of een ander plaats in het huis of in de tuin je hoeft nooit meer zonder jou favoriete muziek met deze Sony SRS-XB33
Kreeg de kans om deze 4 weken te testen, maar bij de kans om deze te kopen heb ik niet getwijfeld. Vanaf nu trotse eigenaar van deze zalige speaker
Deze speaker overtreft dus al mijn verwachtingen en kan ik zeker aanraden.

Pluspunten

• batterijduur
  • stof-, water- en schokbestendig
  • gemakkelijk te gebruiken
  • zuiver geluidskwaliteit met een extra bas
  • luidsprekerfunctie

Minpunten

• beetje te groot
  • draagriem
  • zwaar

Roely16mol 10-04-2021

Mooi geluid, goed kwaliteit en lekker water- en stofdicht.

Geschreven voor: Sony SRS-XB33 zwart

Ik mocht de afgelopen maand de SRS-XB33 testen. Toen ik te horen kreeg dat ik dit product mocht testen was ik heel erg blij, want ik wilde altijd al een keer een goede bluetooth speaker testen. Het design van deze speaker is echt heel erg mooi. De vorm die hij heeft zorgt ook voor een goede geluidskwaliteit. Aan de zijkant zitten twee passieve speakers, die trillen mee met de kleinere speakers en zorgen voor de EXTRA BASS feature. Ik vond het wel mooi want je hoorde de bass in de muziek hierdoor extra goed. Het gebruiksgemak is wel echt heel erg makkelijk, je verbindt hem met je smartphone via bluetooth en je kan meteen beginnen met afspelen. Je hebt nog een app van Sony die heet music center. En daar kan je wat instellingen doen, maar niet heel veel bijzonders. Ik was verheugd om te lezen dat de speaker IP67-rating heeft. De speaker was namelijk na een paar dagen gebruik wel een beetje vies maar je kon hem dus gewoon onder de kraan afspoelen en dat is wel echt heel erg tof. Ik vind eigenlijk niets aan deze speaker vervelend. Behalve het feit dat er geen aux poort is, maar dat was te verwachten van een bluetooth speaker. Het is gwn echt iets wat je koopt en waar je nog jaren plezier van hebt.

Pluspunten

• Goede bass
  • Mooi geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen aux poort

Kinga 25-03-2021

Verrassend goed geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB33 zwart

Het apparaat ziet er mooi en modern uit. Installatie was erg makkelijk en duidelijk. Er komt verrassend veel en goed geluid uit! De lichtjes zijn een leuke toevoeging, mijn dochter vond het geweldig. De speaker is erg licht dus makkelijk mee te nemen, bijvoorbeeld naar de strand. Ik mis alleen een riempje of handvat om het ergens aan vast te maken. Zou wel handig zijn voor op de boot. Goed dat ie waterdicht is, dat is makkelijk schoonmaken na een dagje op pad ermee.

Pluspunten

• waterdicht
  • goed geluid
  • licht

Minpunten

• geen riem of handvat