Harman Kardon Go + Play Wireless 1.0 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Go + Play Wireless 1.0 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

peter 03-06-2016

onbetwist de beste

Absoluut een aanrader als je mobiel muziek wilt luisteren met echte zware bassen. Ik heb m nu een paar jaar in bezit en zojuist een tweede aangeschaft omdat mijn gezin de eerste altijd in gebruik heeft. Alleen jammer dat je ze niet kan koppelen aan elkaar (of ik weet niet hoe het werkt) In een grotere ruimte zou het fijn zijn als je uit meerdere hoeken zo'n mooi geluid kan krijgen. (misschien weet iemand de oplossing)

Roccozaz 26-05-2016

Portable krachtpatser

Ik was al verbaast over het presteren van deze krachtpatser toen ik hem voor het eerst hoorde op een tuinfeest. Wat een rijk geluid komt er uit. Er zitten geen equalize functies op, enkel volume knoppen en een bluethooth/ aan en uit knop maar minder is hier meer. Er komt veel bas uit maar wel loepzuiver. Jammer dat er enkel D batterijen inkunnen en dat is een dure grap (8 stuks voor 8 uur) . De app is tamelijk overbodig en niet voor nummers die niet op je ios/android device staan maar de standaard muziek-app volstaat ook. Verder absoluut value for money!

martijn110 05-03-2015

Extreem goed en zuiver geluid. Zowel hoge als lage tonen optimal voor de grootte van het apparaat. Niet heel voordelig voor een draagbare speaker, maar kwalitatief zo goed als een HiFi installatie.

bejaardenhuis 23-11-2014

Paar jaar geleden de eerste uitvoering van dit model gehad.
Was toen al verbaasd over de sublieme geluidskwaliteit.
Nu met dit nieuwere model is de geluidskwaliteit, maar ook de hoeveelheid geluid onovertroffen, zeer goede bassweergave en de hoge tonen zijn ook prima in orde.
Stabiele Bluetoothverbinding, zowel met IOS als Android.
Dit apparaat doet de concurrentie verbleken.
Deze box staat z'n mannetje op bijv. een tuinfeest, maar ook binnen een zeer fijne box.

reteq55 27-04-2014

Geweldig apparaat met verschrikkelijk mooi geluid.
Slechts 1 minpunt en dat is als je hem mee wil nemen 8 zware D batterijen moet plaatsen die in een mum van tijd leeg zijn.
Je moet ook de batterijen uit het toestel halen als je hem niet gebruikt want ze lopen binnen 1 dag helemaal leeg.
(8 batterijen hebben 12 volt terwijl het toestel 18 volt is!)

Waarom maakt H&K hier geen accu voor die oplaad als je hem op het lichtnet gebruikt.

Viktor_t 28-01-2015

Dat was ik inderdaad ook al aan het denken maar is het doenbaar om hem mee te nemen als je netstroom hebt is hij niet te zwaar ofzo?

Viktor

ad2808 01-06-2013

Ben altijd al fan geweest van dit model en de geluidskwaliteit. Deze week besloten om eindelijk de harman kardon go en play II te kopen. Jammer, op in de winkel alleen nog een showroommodel en de nieuwe wireless versie. Deze gekocht, stekker in het stopcontact, verbinding gemaakt en werkt perfect, mooi en strak geluid zowel hoog als laag, diepe warme bass wat ik heel mooi vind. Min puntje voor mij is dat ik moet wennen als ik naar een andere ruimte ga met iPhone. Het geluid werkt dan via de set, steeds verbinding verbreken. Ff wennen. Bellen gaat altijd via de iPhone. Tot nu toe geweldig apparaat. Ad