Sony SRS-XB43 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB43 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

reneetje 31-05-2021

TOP DING !!!!!!!!

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Ik zocht iets voor op de boot de oude installatie kreeg zijn ouderdom verschijnselen. En als je die gebruikte moest iedereen mee genieten .Met de sony srs-x43 hoeft dat niet meer je neemt hem mee naar de plek waar je uithangt . Het geluid is echt super lekker makelijk via je gsm te streamen de app werkt simpel . Je gebruikt je eigen muziek die je hebt opgeslagen op je gsm of je gebruikt spotify werkt goed . Er zitten ook nog geluids en licht effecten op die je kunt in stellen via de app top ding.

Pluspunten

• geluid
  • de bediening
  • de prijs
  • de accu duur

Minpunten

• Er zit geen draag tas bij

Tijs 10-04-2021

Fijne veelzijdige speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Dit is echt een top speaker voor een feestje thuis of buiten in de tuin, op het strand of in het park (als je er maar op let dat je anderen niet stoort, want hij kan écht hard!). En daarbij blijven de diepe bas, volle middentonen en niet te schelle hoge tonen stand houden. Fenomenaal voor zo'n relatief kleine speaker.

De speaker is het meest geschikt voor electronische muziek; de enige keren dat ik 'm erop heb kunnen betrappen dat 'ie zich (een beetje, want het was nog prima aan te horen) in muziek verslikt is bij complexe gitaarpartijen in tamelijk harde metal. Maar met de equalizer in de app is veel in te stellen, zodat je, als je er even voor gaat zitten, deze onvolkomenheid kan minimaliseren.

Over de app gesproken: die is top. Werkt snel en goed, en hier kun je ook meerdere Sony speakers aan elkaar koppelen, zodat ze allemaal dezelfde muziek kunnen afspelen. Zelfs de lichteffecten worden dan gesynchroniseerd; erg gelikt allemaal. Licht kan overigens ook uit; dan wordt de batterijduur verlengd van een hele dag naar... geen idee, ik heb hem enkele malen een hele dag aan gehad terwijl 'ie ook nog eens mijn telefoon bijgeladen hield, en nóg was 'ie niet leeg! Erg fijn om je daar geen zorgen over te hoeven maken.

Ook iets om je geen zorgen over te hoeven maken: hij is waterdicht en erg stevig gebouwd. Dus waar je 'm ook mee naartoe neemt: hij kan ertegen. Al met al, zeker voor het geld, een aanrader.

Pluspunten

• Geluid
  • Accu
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Alleen met instellingen in app geschikt voor metal

Melaniel 08-04-2021

Fijne Sony box

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Ik heb voor dit product gekozen omdat hij er sowieso al erg mooi uit ziet. Het geluid wat uit de box komt is helemaal top. Ook de lampjes doen het goed en leuren mooi mee. Alleen vind ik het jammer dat de box zwaar is, waardoor je hem niet makkelijk mee kunt nemen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goed geluid

Minpunten

• Swaar

Franky 30-03-2021

Nice looking

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

The Sony XB-43 is a very good speaker, but it does lack a few things.
The design of the speaker looks very classy, ad looks more like a speaker for indoors or to be placed in a living room.
The LED light does give the speaker a modern look, due to the wide range of colours and modes, but it is not a necessity for this speaker.
The battery life is pretty good, but it does need to be charged duently during the week if you use it a lot and if you have the LED on while playing on the extra-bass mode.
For the IP68 statement, I was not convinced at first, and after testing the waterproof ability of the speaker, I found that some water was able to get into the LED part of the speaker.
The water eventually evaporated and this did not affect the light or quality of sound from the speaker.
Lastly, the speaker has three momodesExtra-bass, live sound ,and Stamina. The extra-bass mode has, of course, a lot of basses which makes the music sound full but it felt like the damping some of the music live sound mode makes the music more acoustic and “life-like” as if you were looking at the artist playing; stamina mode is the longest battery life mode, but the sounds is high pitch and with little to no bass at all.

Pluspunten

• Good Bass

Minpunten

• Heavy

Damiano tha Storytella 29-03-2021

mooi geluid en leuke licht effecten

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

De Sony draadloze speaker SRS-XB43 is een speaker met een geweldig geluid. Qua hoge tonen klinkt de SRS-XB43 goed maar van de bass had ik echter meer verwacht en dat zeker voor het gewicht van de speaker.

Wat mij gelijk opviel was dat als je hem buiten gebruikt en aangesloten hebt via bluetooth dat je wel tot 100 meter van SRS-XB43 af kan zijn en nog gewoon kan bedienen.

Dit hebben wij op een voetbalveld getest dus zonder obstakels er tussen.

Binnenshuis is hij nog te bedienen van 3 verdiepingen. Helaas is mijn huis niet hoger dus heb ik dat niet kunnen testen.

Bij het testen van de voortuin naar de achtertuin met een huis van 10 meter ertussen begon hij wel al te storen.

Het programma Fiestable werkt wel aardig met alle leuke dj effecten. Met Music Center kan je de equalizer aanpassen op 3 fronten. De bass, midrange en hoge tonen zijn aan te passen, maar als je gebruik wilt maken van de live functie reset hij gelijk de aanpassing van je ingestelde equalizer. Dat is hopelijk met een update van de Music Center in de toekomst aangepast.

Als je deze speaker moet vergelijken met een speaker van JBL valt hij in de categorie van de Extreem.

Pluspunten

• helder geluid
  • leuke licht effecten

Minpunten

• behoorlijk zwaar
  • bass valt een beetje tegen

Melanie l 22-03-2021

Sony SRS

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

De Sony SRS box is een erg fijne box. Er komt een heel lekker geluid uit, maakt niet wat voor muziek je op zet. Uiteraard kleuren de lampjes ook mee met de muziek, waardoor je een leuk effect krijgt. Verder vind ik de box wel wat zwaar waardoor hij onhandig is. Echter een top box met top geluid. Ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goeie kwaliteit

Minpunten

• Zwaar
  • Groot

Freek 22-03-2021

Sony srs-xb43

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

De Sony SRS-XB43 heeft inmiddels een prominente plek gekregen in de woonkamer en daarnaast wordt deze overal mee naar toe genomen. Mooi meegenomen dus, dat het apparaat een batterijduur van 24 uur lang heeft.
Het geluid is tegen de verwachtingen in, én vooral de functie ‘extra bass’ brengt het geluid van de box tot een hoger niveau. Al hoewel wij er nog niet achtergekomen zijn hoe we het bass geluid minimaal zetten, in sommige situaties wel zo handig.
Wat daarnaast opmerkelijk is, is dat er nog nooit een probleem geweest is met het verbinden van andere Bluetooth apparaten. Dit verloopt vlekkeloos, stukken beter dan gewend.

Pluspunten

• Het geluid

Minpunten

• De bass kan teveel zijn

Herman Greve 22-03-2021

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

In de afgelopen weken heb ik deze Bluetooth speaker mogen testen voor een testpanel. Een bluetooth speaker is erg handig tijdens bijvoorbeeld het klussen zowel binnen als buiten, maar ook tijdens een feestje. Het design/ontwerp ziet er mooi uit, het heeft een mooie vormgeving. Ik vind het wel een nadeel dat de speaker zelf best zwaar is, maar door de vormgeving blijft het wel goed staan en kan het tegen een stootje.
De speaker heeft een prima, krachtige geluid en is te verbinden met andere bluetooth speakers. Doordat het waterdicht is kan het prima buiten gebruikt worden. Ik kan graag wel een afstandsbediening erbij gehad om het apparaat nog beter te kunnen bedienen.
Het is een fijn idee dat er bij het ontwikkelen van deze blue tooth speaker er gedacht is aan het mileu en er een duurzame batterij is ontwikkeld.

Pluspunten

• prima geluid
  • mooi design
  • water en stof dicht
  • bluetooth
  • je kan meerdere speakers toevoegen

Minpunten

• geen afstandsbediening bij
  • zwaar

Pepino 18-03-2021

Goede speaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Ik heb deze speaker mogen testen en vind deze geweldig,
De batterij gaat lang mee op maximale volume. Ook de Bass hoor je goed. Het heeft mooie diepe klanken zowel binnen als buitenshuis. De lampen geven een leuke sfeer voor als je donker word. En een leuk pluspunt, als je vrienden er ook één hebben kan je ze aan elkaar koppelen.
Zeker de moeite om te kopen voor buiten te chillen met vrienden.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Goede Bas

Minpunten

• Beetje zwaar

Ruben 17-03-2021

Mooie speaker met goede bass

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Mooie draadloze speaker met een goede bass! Daarnaast geven de lichteffecten op de speaker toch zeker wel meer sfeer. De geluidskwaliteit is naar mijn mening erg goed. Wel vind ik dat de standaard instelling extra bass wel teveel nadruk legt op de bass. Dan zou je zeggen dan zet je die optie toch uit? Alleen zonder de optie extra bass leeft de muziek niet. De geluidskwaliteit is dan nog steeds wel goed alleen voegt een bass behoorlijk wat toe aan je muziekbeleving daarom kan uitzetten eigenlijk niet. Gelukkig kan je in de app van Sony de bass volume hoger en lager zetten waardoor je dit naar eigen smaak kan instellen.
Fijn dat de speaker ook waterdicht is zodat die mee kan op vakantie zonder dat je je hoeft druk te maken dat die erg vies wordt. Je kan hem gewoon schoonmaken met water en dat is ideaal. Helaas neem je de speaker niet zomaar even in je rugzak mee voor een dagje aan het strand. Het gewicht en de omvang van de speaker is te vergelijken met een fles frisdrank van twee liter, behoorlijk groot en zwaar dus. Voor in huis is het wel een ideale speaker. Makkelijk even van plek/kamer verwisselen en je hebt overal in huis goede muziek.

Pluspunten

• Bass is in te stellen
  • Geluidskwaliteit
  • Makkelijk te koppelen
  • Leuke lichteffecten

Minpunten

• Niet makkelijk mee te nemen want zwaar en groot

T.I. 17-03-2021

Disco in huis

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Kwalitatief is het een hele goede speaker. Goed geluid, leuke verlichting en makkelijk in gebruik. Geen handleiding nodig voor standaard gebruik. Je zet hem aan en hij koppelt direct met je bluetooth apparaat. Verder zijn er uitgebreide functie welke je kan terugvinden in de handleiding. Het heeft een zuiver geluid en met de live functie is het nog beter. Tijdens het stofzuigen hoor ik de muziek ook nog steeds hard genoeg om mee te kunnen zingen :). Batterij gaat heel lang mee, ik had hem al meerdere keren gebruikt voordat ik hem weer moest opladen. Dit is een grote voordeel wanneer je het meeneemt naar een park of strand bijvoorbeeld. Verlichting is ook echt een pluspunt, het laat me denken aan de verlichting in een club/disco. Super leuk bij een huisfeestje zoals verjaardag etc. Het enige nadeel is dat het erg zwaar is voor een portable speaker. Ik ben wel van mening hoe zwaarder het is hoe langer de accuduur is en beter geluid maar dan had er wel een handvat aan moeten zitten. Het is haast niet te dragen in een hand. Het geluid is wel beter dan wat ik er van had verwacht en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Pluspunten

• Verlichting
  • Harde geluid

Minpunten

• zwaar
  • geen handvat

MichaelH 16-03-2021

Mooi design, vol geluid, lange accuduur

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Design erg strak, bevalt mij prima en voelt erg robuust en schokbestendig aan. De disco verlichting is een leuke toevoeging, maar die heb ik zelf meestal uit. Wat overigens de accuduur ten goede kwam, dit heeft mij positief verrast. Ze geven aan dat hij 24 uur accuduur heeft en dit klopt volgens mijn ervaring. Het aansluiten via bluetooth was enorm eenvoudig. Bij het aanzetten van de speaker ontdekte mijn telefoon (Samsung Galaxy S20) direct het apparaat en vroeg verbinding te maken (duurde nog geen 5 seconden). Het geluid is erg vol, erg geschikt voor grote ruimtes en buiten. Voor kleine ruimtes is de extra bass niet erg geschikt. In mijn mening is de hoeveelheid bass niet geschikt voor alle muzieksoorten, voor feesten uiteraard wel. De speaker is aardig groot van formaat, maar voor mij geen enkel probleem aangezien hij nog prima in de rugzak past. Kortom, hou je van muziek met bass en zoek je een speaker die ook buiten goed presteert, dan ga je hier veel plezier van hebben.

Pluspunten

• design
  • gemak
  • accuduur
  • geluid
  • waterdicht

Minpunten

• Extra bass kan je niet uitzetten

NeMeHoB 15-03-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Deze Sony box voelt goed en degelijk aan (zwaar) en dat hoor je ook terug in de kwaliteit van het geluid. Dit is echt wel goed te noemen. Vergelijk ik deze box met Harman Kardon One dan is het geluid zeker gelijkwaardig. De bass is ook zwaarder dan mijn Harman Kardon, maar maakt het geluid niet lelijk. De batterijduur is goed te noemen. Hij staat dagelijks minimaal een uur aan, maar is nog niet aan de lader geweest. Verbinden met de box gaat gemakkelijk via bluetooth en het bereik is in ons huis goed. Je kunt gerust naar een andere kamer lopen zonder dat deze stoort.

Een ding wat ik echter wel echt mis aan deze box is een soort handel of handvat. Omdat wij in het gezin deze box mobiel gebruiken zou dit wel handzaam zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Geen handvat

Wouter 15-03-2021

Leuke toevoeging

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Erg mooi vormgegeven soundbox.
Door via de app de instellingen te personaliseren is er een goede kwaliteit van muziek af te stellen.
Er g leuk is ook de licht effecten die je op verschillende voorgeprogrammeerde standen kunt zetten.
Vooral de kids vinden dat geweldig.
Wat ik persoonlijk nadelig vind is dat via bleutooth al het geluid van je telefoon of tablet gehoord worst op de speaker. Dus inkomende telefoontjes en dergelijk
De unit ziet er wat lomp uit maar valt wel mee. Batterijduur is super!!
Het is een mooie aanvulling in huis

Pluspunten

• Lichtshow
  • Gepersonaliseerde instellingen via app
  • Degelijkheid
  • Batterijduur

Minpunten

• Alle geluiden worden afgespeeld vanaf je telefoon.

Dayo 15-03-2021

Goede audiokwaliteit en aanpassingsmogelijkheden

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

De Sony SRS-XB43 is een erg grote speaker, daardoor staat hij erg stevig in een vaste ruimte, maar kan hij eventueel moeilijk zijn om mee te nemen op locatie. Het apparaat lijkt van duurzame kwaliteit gemaakt, dat is natuurlijk wel te verwachten met de IP-67 classificatie, te zijn en verbind erg snel. Over de geluidskwaliteit van de speaker was ik heel erg verrast. Deze was namelijk heel erg vol op de meeste settings. Ik moest zelfs in mijn eigen kleinere appartement de extra-bass functie wat zachter zetten voor de buren, maar voor een feestje zou dit juist heel goed kunnen uitpakken. Daarnaast vind ik het aanpassingsvermogen met de equalizer een erg fijne toevoeging, hierdoor kan je per genre dat je luistert het precies aanpassen zoals jij wil. Stemmen klinken erg helder en gebalanceerd. Dit is erg makkelijk te regelen met de Sony music Center-app, waar je ook bijvoorbeeld de lichten aan kan passen. Zelf vond ik deze een beetje druk en had ik de middelste lichten vaker uit, maar de neon lichten aan de zijkant vind ik erg mooi!

Pluspunten

• Equalizer
  • mooi ontwerp en uitstraling

Minpunten

• Erg groot

Gullie 17-09-2020

Beste portable speaker ooit!

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Ik heb de XB43 ongeveer een maand in gebruik en ik ben zeker onder de indruk. De speaker is best zwaar, maar voelt wel degelijk aan. Het heeft een goede vorm waardoor het goed blijft staan en de speaker zal niet makkelijk omvallen. Het kan eventueel rechtop staan, maar ik ben bang dat het dan omvalt. Al kan die blijkbaar best tegen een stootje, maar dit is gelukkig niet voorgevallen, dus niet perse getest.
We hadden onlangs een (corona-proof) tuin feestje waardoor ik graag een extra speaker wilde gebruiken voor in de tuin. Het ging me puur om het geluid en ik las dat de XB43 een goede bas kan produceren. We hebben het geluid nooit op 100% hoeven zetten, het is luid en helder genoeg. De live functie was wel nodig om de "ruimte" te vullen. De lichtjes zijn een leuke bijkomstigheid. Super leuk. Iedereen was onder de indruk en ik vind zelf ook dat het echt een toegevoegde waarde heeft, het maakt het feestje helemaal af. Met de lichtjes aan gaat de speaker echt zo'n 12 uur mee, met de lichtjes uit haal je zeker wel 24 uur, al heb ik het niet precies bijgehouden moet ik toegeven en het liefst houd ik de lichtjes aan.
Wat ook handig is, is dat je je telefoon kunt opladen via de speaker, mocht je telefoon het eerder willen opgeven dan de speaker zelf. Zo kun je nog langer genieten van je muziek! Koppelen kan prima via Bluetooth maar ook met NFC, dat is net een tikkeltje sneller vind ik.
De speaker is stof en waterbestendig, dus prima voor onhandige personen zoals ik. Zeker een aanrader, ik ben super tevreden met de XB43 en ben er voorlopig wel zoet mee.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede bas
  • Dient ook als powerbank
  • Accu gaat lang mee
  • Leuke disco lichtjes

Minpunten

• Zwaar

Neto 01-09-2020

Mooie speaker, met uitmuntend geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Ontzettend goede en mooie speaker van Sony. Geluidskwaliteit is top, ook de 'live' functie zorgt voor nog meer bas en mooier geluid. Ook de accuduur van de box is super, meerdere dagen gedeelten van de dag muziek aan en de box is na 5 dagen nog niet leeg.
Koppelen met Bluetooth gaat snel en simpel. Ook kun je koppelen met NFC, iets wat ook makkelijk is. In de app van Sony Music Center kun je ook nog het geluid naar smaak aanpassen.

De speaker geeft ook disco licht, leuke feature maar voor mij niet besteedt. Gelukkig kun je het licht ook uitzetten, dus dat is top.

Verder erg te spreken over deze speaker. Hij is wel wat aan de zware kant, maar in ruil daarvoor krijg je wel veel accuduur terug. Kortom, aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bas
  • Accuduur

Minpunten

• Gewicht

Thierry Vos 31-08-2020

Wow factor door de verlichting en super (diep) geluid!

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Mooi vormgegeven speaker met mooi diep geluid. De speaker is zelfs spat-"zeewater"-vast (dus roestbestendig) en kan dus tegen een dagje loungen op het strand, zelfs het zand/stof vormt daarbij dus geen probleem. Met het strakke design en de leuke ingebouwde verlichting die (instelbaar met een app) meebeweegt met de muziek. Gezien het gewicht en formaat van de speaker mis ik eigenlijk alleen een shoulderstrap of draagbeugeltje. Er zit een 3.5mm aansluiting en USB op de achterkant, dus als je van plan was ergens lang te zitten dan kun je zelfs je telefoon nog opladen middels die aansluiting. Hij gaat ongeveer 24 uur mee bij continue gebruik, waarbij je natuurlijk iets inlevert als je je tel. gaat opladen. De aparte subwoofer en speciale tweeter geven de speaker een goede range in geluid en ook dat is nog weer instelbaar via de app. Volume control los van je bluetooth instelling, dus ook daar voldoende instelbaarheid.
De speakerlichtjes en draadverlichting met meerdere kleuren die op de maat knipperen geven als de avond gevallen is een gaaf effect, waarbij als je meerdere van deze speakers hebt, je een heus strandfeest kan hosten ;-)
Ik was al een tijdje uit de SONY hardware gestapt, omdat ze me een paar jaar zijn tegen gevallen, maar met dit product verdienen ze zeker weer een podium plek!

• Leuke verlichting
  • Handige Music Center App
  • Snelle verbinding via NFC/BlueTooth
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen haakjes of schouderstrap
  • Gewicht

fgoestoh 29-08-2020

Mooie speaker te weinig volume maar nette bass

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

De Sony SRS-XB43 speaker levert een prachtig geluid op zowel hoge als lage tonen. Bij het uitpakken van de doos voel je al dat deze speaker en flink formaat en zwaar gewicht heeft. Hoewel het een draagbare speaker is, is hij met zijn gewicht van 3 kilo en breedte van ruim 30 cm vrij groot. De speaker produceert een mooi geluid en is op zowel zijn hoge en lage tonen erg helder. In vergelijking met andere speakers vind ik het maximale volume van deze speaker wel tegenvallen voor het formaat dat hij heeft. Gezien het formaat van de speaker had ik verwacht, dat er meer geluid uit geproduceerd zou worden op het maximale niveau. Wel blijft de kwaliteit van het geluid goed bij hoog volume. Allerlaatst is de speaker erg gebruiksvriendelijk. Het verbinden met mijn telefoon via bluetooth is via de NFC-functie binnen enkele seconden gebeurd. Al met al is het een mooie speaker die een hoge kwaliteit geluid levert.

Pluspunten

• multi connect
  • Bass

Minpunten

• totaal volume

lowi 26-08-2020

Sony SRS-XB43

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Het eerste wat opviel bij deze box is dat het een vrij zware box is. Er is ook geen handvat aanwezig om deze makkelijker te dragen. Niet zo makkelijk dus om mee te sjouwen naar het strand of op een camping maar wel zeer geschikt voor feestjes thuis daar deze tegen een stootje kan. Wij hebben ook graag muziek bij het zwembad en dan is een waterbestendige box daar super voor. Bij het opstarten maakt de box een zeer vlotte connectie met je telefoon. De muziek die speelt is helder. Ook kan je de LIVE functie aanzetten om zo het optimale geluid te kiezen voor de muziek die speelt. De batterij gaat lang mee. Voor een product als deze vind ik dat noodzakelijk dus dat is zeker een groot pluspunt! Wij hebben de box vooral buiten gebruikt en daar vond ik deze niet luid genoeg voor.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • batterijduur
  • waterbestendig

Minpunten

• zwaar
  • geen handvat
  • volume

Mitch 26-08-2020

Partyspeaker

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Dit is een echte party speaker.
De accuduur is meer dan genoeg en het geluid kan relatief hard en is onvervormd al had ik van dit formaat speaker toch iets meer power verwacht. Het geluid is helder en goed om hard te zetten bij feestjes maar niet heel erg natuurlijk, bij akoestische muziek mist hij wel wat detail. Echter denk ik dat voor het type consument dat deze speaker koopt dat geen rede is om hem te laten staan

In eerste instantie dacht ik dat ik de verlichting niets zou vinden maar moet toegeven dat het wel leuk is om naar te kijken. Het algoritme is best slim en doet meer dan alleen knipperen op de bass. Het kan bij EDM en vergelijkbare muziek de ‘drop’ herkennen.

Voor het geld biedt deze speaker veel geluid zonder vervorming. De speaker is echter wel wat zwaar maar dat zal te wijten zijn aan de enorme accu.

Pluspunten

• Kan relatief hard
  • Geluid vervormd amper
  • Lange accu duur

Minpunten

• Zwaar
  • Geluid is goed maar mist wat detail

Frits Rijters 20-08-2020

Overal Party!

PartySound
Geluid is top en kan echt hard! Dit is een party speaker pur sang.Diepe bas, mooie treble. Perfect geschikt voor EDM op een mooi feestje in je eigen tuin, park of strand. Met de live sound modus is het zelfs alsof je echt tegenover de artiest staat. Hierdoor wordt het geluid ook extra wijd verspreid.

Batterylife
De batterij duur van dit apparaat is echt grandioos! De speaker gaat rustig een hele dag luisteren mee en dan bedoel ik echt een hele dag. Als je de lampen uitzet gaat deze helemaal eindeloos mee. Je kan er ook je telefoon mee opladen, altijd handig voor onderweg. Zo raakt je muziekspeler ook nooit leeg.
Opladen gaat met USB-C, lekker toekomstbestendig zoals iedere telefoon nu.

Kan wel tegen een stootje
Super robuust gebouwd met ip67 classificering. Kan dus tegen een stootje en is volledig waterdicht! Je kan deze speaker zelfs volledig onder water dompelen tot een half uur. Perfect voor een pool/beach party dus.

PartyFeatures
Licht effecten zijn echt vet. De XB43 heeft 4 stroboscopische LEDs en 2 multicolor LED ringen die zorgen nog meer voor een party vibe. Als je de Sony speaker koppelt aan andere speakers stemmen de lichteffecten zelfs op elkaar af! Via de app kun je de lichten ook instellen, daarover gesproken...

Apps Music Center en Fiesta
In de app kan je alles instellen wat je maar wilt! Er zit een equalizer in zodat ook het geluidsprofiel naar je eigen smaak kan worden ingevuld. Via de app kan je ook eenvoudig koppelen met andere Sony speakers met PartyConnect.

Pluspunten

• Dikke Bass
  • Eindeloze Batterij
  • Gebouwd als een tank
  • Vette lichteffecten
  • Handige App

Cora van der Bijl 15-08-2020

Sony SRS-XB43 zwart

Ik moch testen
Als allereerste wat mooi design
Niet te groot en niet te klein
Prachtige kleuren als hij speelt
Ben er zeer van gecharmeerd
Zeer mooi en krachtig geluid
Een echte aanrader
Hij is eenvoudig te bedienen met een app
Waardoor overschakelen naar een ander nummer via playlist goed werkt
Ook geweldig als soundbar te gebruiken op audio en tv
Heel veel multimedia zijn mogelijk op dit geweldige apparaat
Voor nu een echte aanrader
Mvg Cora van der Bijl

Pluspunten

• Zeker een aanrader
  • Vind het een prachtig design
  • Zeer tevreden

Minpunten

• Niet
  • Niet

Dennis Halim 14-08-2020

Geweldig geluid en veel features!

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Het eerste dat ik heb gedaan is even aan de lader gehangen. Ik kwam er toen meteen achter dat de speaker ook als powerbank kan dienen. Zelfs als hij aan het laden is, kan je je telefoon aansluiten om zowel de speaker als de telefoon te laden. Buiten in het park is het ook fijn om even de telefoon bij te laden.
Na wat software installeren op de telefoon en verbinden met de speaker (heel handig met een NFC-tag op de speaker zelf) kun je spelen met alle features. Vanaf te telefoon kan je verschillende licht-modussen selecteren en ook extra bass (hier heb ik hem standaard op staan) en Live Sound modus. De Live-sound modus is even wennen, maar is heel fijn met meerdere mensen buiten. Het klinkt daardoor dichterbij.
Verder is de geluidskwaliteit echt uitstekend. Ik was bang dat het op 100% volume wat zou verslechteren, maar in tegendeel. Het klonk zelfs beter!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Powerbank
  • Veel features
  • IP67

Minpunten

• Wat zwaarder

StevenF 14-08-2020

Sony SRS-XB43

Geschreven voor: Sony SRS-XB43 zwart

Deze box is echt geweldig! Je schakelt de bluetooth in en je linkt hem met je telefoon en zodra hij de eerste keer gelinkt is, linkt hij daarna iedere keer automatisch aan. Het geluid is ook echt fijn. Voor een iets zuiverder geluid zet je de LIVE-functie aan. Prima geluidje dan! Ook zit er een lichtgevende functie op. Deze is persoonlijk natuurlijk. De een vindt dat prettig, de ander niet. Wij hebben hem toch echt flink aanstaan. Vooral nu in de zomeravonden buiten in de tuin is het wel fijn. Wel is hij iets zwaarder dan ik eigenlijk had verwacht, maar dan ga je er ook voorzichtiger mee om. Ondanks dat hij stootvast en waterbestendig is. Wordt goed geleverd, dus dat is ook een pluspunt. Al met al, echt een aanrader.

Pluspunten

• Zuiver geluid.
  • Leuke "lichtshow"

Minpunten

• Zwaarder dan verwacht.