Denon HOME 350 zwart

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon HOME 350 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j******@h****** 18-07-2023

Gaat deze maar 2 jaar mee ??

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

Perfect geluid ERG tevreden !!!
Helaas net na de garantie tijd van 2 jaar gaat de bediening aan de bovenkant kapot en de BAS ( woofer ) werkt niet meer .... nu een pietlullig geluidje :-(
Iemand hetzelfde probleem ???
Iemand idee hoe te maken ( is het te maken ??

Pluspunten

• geluid
  • tevreden , maar helaas na 2 jaar kapot

Minpunten

• doet het niet meer 100%

Ruud Donkers 28-03-2023

Geweldige draadloze speaker!

Geschreven voor: Denon Home 350

Fantastisch geluid, en daar is het mij om te doen.
Krachtig en zuiver in alle klanken.
Makkelijk installeren, verbinden met je wifi en knallen maar.
6 radio zenders zijn via de HEOS app ook simpel en handig om te installeren op de speaker, zodat je onder elk nummer (1 tm 6) je favoriete zender kunt zetten.
Top apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk installeren
  • Daarna een overweldigend geluid

Minpunten

• Géén

s********@h****** 23-03-2023

TOP!!! Speakers

Geschreven voor: Denon Home 350

2 stuks aangeschaft als stereoset, onvoorstelbaar wat een geluid , Top!!!!

d***@z******* 02-06-2022

Relaxed luistergenot

Geschreven voor: Denon Home 350

Prachtige weergave van zowel bas, midden en hoog. Mooi gedetailleerd en ruimtelijk. In deze prijs-kwaliteitverhouding een schot in de roos.

w********@u********* 15-11-2021

Qua geluid goed, bediening via presets slecht

Geschreven voor: Denon Home 350

Twee denon home 350 incl standaards aangeschaft. de redenen was een veel beter geluid toz van o.a. Sonos (is uiteraard een persoonlijke mening). De installatie van beide speakers op de standaards ging makkelijk. Het koppelen aan internet ging goed, beide speakers samengevoegd in één ruimte en als stereo paar aangemerkt dit doe je zeer makkelijk in de HEOS app.
De bediening via de app gaat goed zowel radio als via Spotify. Met deze laatste kan je ook de beide speakers aan sturen.
Tot zover enkel positieve ervaringen. Maar dan ga je met de presets werken, instelling ging ook redelijk makkelijk, maar liep tegen een paar gekke problemen aan die mijn leverancier niet kon oplossen ligt nu bij Denon. Het probleem is dat niet beide speakers tegelijkertijd reageren op de voorkeur dus twee radiozenders tegelijk. Dit probleem doet zich ook voor met de start pauze knop. Enkel de volume instelling werkt correct zeer irritant, Kortom via de app in mijn beleving Top apparaat echter via de presets aansturing twijfelachtig ik wacht nog de reactie van Denon af voordat ik beslis of ik ze wil houden. Immers het geluid is TOP.

Pluspunten

• Geluid
  • vormgeving
  • bediening via app (eenvoudig)

Minpunten

• bediening presets in stereo opstelling
  • Voet van standaard is redelijk groot

willquaak 16-11-2021

Ten einde raad met de speakers onder mijn arm naar de leverancier gegaan. Daar de opstelling opnieuw aangemaakt en wat blijkt : als je de speakers in één ruimte zet en in stereo (via de HEOS app) je een zogenaamde leider en volg speaker heb. Met andere woorden op de leider werken de presets goed op beide speakers, zodra je de presets gebruikt of pauze knop van de volg speaker dan gaat het verkeerd. Helaas heeft Denon dat niet opgenomen in hun gebruiksaanwijzingen. Dus probleem is opgelost. Voor degene die het zelfde ervaren de speaker welke je sleept (om in één ruimte te krijgen) is de volger.

Hatsevink 03-04-2020

Heel goed geluid

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

Ik denk dat er meer speakers zijn die te vergelijken zijn met de Denon Home 350. Ik denk ook dat de Denon Home 350 kan concurreren met de bekende thuisspeakers. Het meest opvallende is het goede geluid. Daarnaast het de speaker een mooi design. In de doos vindt je naast de speaker een beschrijving in verschillende talen, het snoer om aan te sluiten op het stroommeter en een paar schrootjes die je blijkt nodig te hebben voor het monteren op de muur (dit heb ik niet gedaan, dus ik weet ook niet hoe dit werkt).
Na installeren en bij het afspelen van de eerste muziek valt direct het zeer goed geluid op. De spieker beschikt over een diepe bass. Het geluid is zeker kamer vullend en zelfs geschikt voor een grote ruimte.
Het design is volgens de beproefde regels. Nette afwerking glimmende bovenkant en rondom met stof bekleed. De bediening op het apparaat is volledig onzichtbaar tot je een hand boven de speaker beweegt. Als je dit doet lichten te bedieningstoetsen op alsof het magie is. Ik heb de zwarte mogen gebruiken maar hij is ook in het wit te krijgen (deze vind ik vanaf de foto’s minder mooi).

Het installeren gebeurt met de HEOS app van Denon.Wanneer je meerder speakers in huis gebruikt is het makkelijk dat je de speaker een naam kan geven. Deze staat bij mij in de woonkamer en ik heb hem daarom ook woonkamer genoemd. Omdat ik niet meer speakers gebruik lijkt het ook iets onzinnig om je speaker een naam te geven. De app werk niet helemaal instinctief. Je kan afspelen via verschillende muziekbronnen. Ik gebruik momenteel vooral Spotify. Het is mij niet gelukt (misschien ook niet mogelijk) om Spotify te bedien vanuit de HEOS app zoals je bij concurrenten wel kan. Er wordt bij mij geschakeld naar de app van Spotify zelf waardoor je de speaker kan/moet selecteren zoals je ook kan schakelen tussen ander Bluetooth apparaten.
Je kan het geluid van de speaker finetunen via de HEOS app. Je kan kiezen tussen goede en normale kwaliteit. Ik heb voor goede kwaliteit gekozen. Het lijkt me ook heel gek als je voor normaal zou kiezen. Ook kan je de treble en bass instellen. Verder is er geen mogelijkheid voor het instellen van de “tussen tonen”.
Voice bediening is nog niet mogelijk. Er zou wel een voorbereiding moeten zijn voor deze functie zoals een ingebouwde microfoon maar kennelijk heeft Denon hiervoor nog niet de toestemming gekregen. Ik ga er vanuit dat dit binnenkort wel gerealiseerd kan worden.
De prijs kwaliteit verhouding vind ik matig. Als je op zoek bent naar een speaker met een goed geluid en je wil daar voor betalen dan is de Denon Home 350 een aanrader. Als je voor gebruiksgemak gaat een een speaker waarmee je instinctief muziek kan afspelen dan zijn er waarschijnlijk speaker met een lagere drempel.
Als ik mijn verhaal nu terug lees lijkt ik niet heel positief, toch wordt ik wel blij van de Denon Home 350. Hij is gemaakt om muziek mee af te spelen en dat is ook wat hij heel goed kan. Het geluid, zeker met een hoog volume, tovert een glimlach op mijn gezicht.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Prijs
  • App gebruik

Feelbest 08-03-2020

Krachtpatser met enkele beperkingen

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

De Home 350 is prima verpakt en is dus ook heelhuids gearriveerd. Wat me direct opviel is dat het een zwaar apparaat is voor z'n omvang. Niet dat hij klein is, maar over het algemeen zijn apparaten van dat formaat een stukje lichter.
Alleen al dat gevoel geeft mij nog meer zin om hem snel aan te sluiten en aan het spelen te krijgen.
Het aansluiten is een fluitje van een cent. Aangezien de HomeCinema mijn huis nog niet zo lang geleden verlaten heeft staat de HEOS app nog steeds op mijn telefoon. Natuurlijk heb ik eerst dat apparaat verwijderd in de app.
Het aansluiten van de Home 350 is een kwestie van de stekker in het apparaat steken, een goed plekje zoeken om hem neer te zetten en daarna de stekker in het stopcontact steken.
Het opstarten duurt even. Maar als hij daar klaar mee is druk ik op de connect knop op de achterkant en begint het groene lampje te knipperen ten teken dat hij gevonden kan worden door de HEOS app.
De app geopend, op apparaat toevoegen gedrukt en na een tiental seconden meldt de app dat er een apparaat is gevonden. Bevestigen dat dit het juiste apparaat is en na korte tijd is hij toegevoegd aan je netwerk.
Dan komt het spannendste moment, doet hij het ook echt? Nou, daarin ben ik niet teleurgesteld. Eerst heb ik voor de zekerheid de volumeregeling in de app wat omlaag gezet, aangezien ik nog niet weet hoeveel geluid er in eerste instantie uit dit apparaat gaat komen.
Via TuneIn heb ik een radiozender opgezocht, op nu afspelen gedrukt en een vijftal seconden later komt het eerste geluid uit de Home 350.
En dat valt me niet tegen. In eerste instantie bevalt het geluid me zelfs beter dan het geluid uit de HomeCinema HS1. Ook na lange(re) tijd luisteren blijf ik dat gevoel houden. Ik mis de subwoofer totaal niet.

Ik heb allerlei soorten muziek op het apparaat afgespeeld. Van ballads tot stevige rock en van techno tot popmuziek uit allerlei jaren.
Waar ik een beetje een zwak voor heb is de muziek van The KLF. Degene die deze muziek kent en waardeert weet waarschijnlijk wel waarom. En dat volume heb ik flink omhoog geschroefd. Daarbij is er pas bij een zeer hoog volume sprake van vervorming van het geluid.
Dat is echt netjes te noemen. Bij de HomeCinema HS1 was hier bij een lager volume al sprake van.
Ook mis ik de aparte subwoofer totaal niet. De speakers in de behuizing zijn naar mijn mening goed gebalanceerd. Zowel The KLF als ook Evanesence met My Immortal klinken fantastisch.
Die laatste song is een stuk gevoeliger en dat gevoel weet ook goed bij je naar binnen te dringen.

Wat ik een bijzonder goede toevoeging vind zijn de aanraakknoppen op de bovenkant van de HEOS 350. Als je hand in de buurt komt lichten die knoppen op en kun je snel je keuze maken (6 presets en volumeregeling).
De presets zijn eenvoudig in te stellen door bij een gekozen station de preset ingedrukt te houden.

Ik heb een poging gewaagd om de Home 350 via bluetooth te koppelen om het geluid van de recente OLED TV van LG via de Home 350 af te laten spelen.
Maar wat ik ook gezocht en geprobeerd heb, dat is me helaas niet gelukt. En dat vind ik wel een nadeel. Ik ben al 30 jaar een echte Formule 1 fan en het had me geweldig geleken om het geluid van de auto's via de Home 350 te kunnen beluisteren.

Pluspunten

• Stevig geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• aansluitmogelijkheden
  • Wegvallende Wi-Fi verbinding

Officiele reactie van Denon 10-03-2020

Beste Feelbest,

Bedankt voor jouw positieve review.

Naast streamen via WiFi ondersteunt de Home 350 ook Bluetooth. De ingebouwde Bluetooth-functie van de speaker is bedoeld om een smartphone/tablet/laptop mee te verbinden. Helaas is het niet mogelijk om een Denon Home 350 via Bluetooth aan een tv te koppelen. Een soundbar of een AV-receiver zou een betere oplossing zijn om jouw tv-geluid te verbeteren.

Veel plezier met jouw Home 350.

Denon Support

Kiswum 07-03-2020

Goede draadloze speaker van Denon

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

De Denon Home 350 speaker heb ik nu zo'n 3 weken in bezit en naar aanleiding mijn ervaringen schrijf ik daarvoor een review.

De speaker geeft een mooi vol geluid. Het design mag er wezen en met de kleur zwart of wit, past hij vermoedelijk in veel huishoudens. Mocht je nog geld overhebben, dan kun je ook nog een tweede speaker erbij kopen. Hiermee kun je ervoor zorgen dat je een echt stereo geluid kunt creëren.

Met een Denon of Marantz receiver, kun je ze zelfs omarmen in je Dolby Atmos / Dolby Surround omgeving. Het koppelen van deze speakers is overigens wel iets dat je een keer gezien of gelezen moet hebben. Om ze in 1 groep te zetten, moet je de virtuele speakers, via de Heos app, over elkaar heen schuiven. Hierna is het pas mogelijk om ze allemaal met elkaar te laten samenwerken. Met de Heos app kun je eenvoudig een wifi verbinding opzetten, zodat je de speaker volledig kunt bedienen. Mocht je de app niet bij de hand hebben, dan kun je standaard taken nog wel via de speaker aanpassen.

Wat in positieve zin opvalt, zijn de lichtgevende knoppen aan de bovenkant van de speaker. Deze lichten namelijk pas op als je met je hand richting 1 van de knoppen gaat. Met deze knoppen kun je bijvoorbeeld de de volume regelen, de muziek pauzeren of een favoriete selectie kiezen. Deze designkeuze kan ik zeer waarderen. Ik heb zelf geen spraakbesturing in huis, maar Denon heeft al aangegeven dat er binnenkort een software-update komt, waardoor je gebruik kunt maken van Google Assistent en Amazon Alexa.

Al met al is het een complete speaker, met een prima geluid. De app is redelijk en kan wel wat kleine verbeteringen gebruiken. Voor zo'n €599,- is het geen goedkope speaker, waardoor het aan te raden is om de betere Hi-Fi zaak te bezoeken voor een weloverwogen keuze.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Heerlijke bass
  • Prima design
  • Draadloos te koppelen met Denon/Marantz receiver
  • Kan worden gebruikt als Multi-room speaker

Minpunten

• Hoge prijs
  • App moet nog verder worden verbeterd

Linda 01-03-2020

Mooi design, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

De bediening bovenaan de box is eenvoudig, met precies de juiste functies. Ook op je telefoon kun je gemakkelijk en snel het geluid regelen (bij iphone met je volume knop aan de zijkant). Dit is een plus ten opzichte van sonos. Van sonos vind ik daarentegen het geluid beter. De heos app is makkelijk, alleen jammer dat apple music er niet tussen staat.

Pluspunten

• Volume makkelijk wijzigen via oa telefoon
  • Plug en play
  • Heos app werkt feilloos en snel

Minpunten

• Geen apple music in heos app
  • Geluidskwaliteit had echt beter gekund
A.Moret 02-07-2021

De DENON Home 350 werkt ook met Airplay

Marieke467 25-02-2020

Prachtig geluid en uiterlijk

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

De Denon 350 biedt qua geluidskwaliteit iets prachtigs. De box heeft een chic uiterlijk en is daardoor een eyecatcher in de ruimte. Hij valt niet op, maar als je hem ziet, dan steelt hij wel de show. Een leuk effect is dat de lichten bovenop gaan branden wanneer er beweging in de buurt is. Dit betekent dat de bedieningsknoppen niet zichtbaar zijn en de bovenkant glimmend zwart is, maar dat dit verandert zodra je hem dus wilt bedienen. De kwaliteit van het geluid is mooi en het is onvoorstelbaar hoe hard dit, relatief kleine, apparaat kan blazen zonder dat dit ten koste van de muziek gaat. De bas staat standaard wel redelijk pittig afgesteld, dus daar moet je wel van houden. Ik heb hem pas relatief kort in huis en heb me hier nog niet in verdiept, maar kan me niet voorstellen dat het niet aan te passen is. Als je dit heel belangrijk vindt, dan excuus dat deze review teleurstelt en je hierin niet verder helpt. De bediening is intuïtief en simpel. Aanrader dus!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluid

Minpunten

• Bas van nature wat stevig naar mijn smaak

Melicop 25-02-2020

Prima geluid

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

Ik had al een HEOS set thuis staan maar zocht nog een speaker om de huiskamer te vullen. HEOS is van Denon dus mijn verwachtingen waren hoog. De speaker is zeer mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen. Waar ik de HEOS voor de eerste koppeling altijd even bedraad aan moest sluiten was dat bij de Denon speaker niet nodig via de HEOS app zag hij de speaker meteen en werkte feilloos. De kwaliteit van het geluid is zeer zeer goed. Ruimte vullend met een prachtige diepe bass. Ongelofelijk dat dit uit een speaker kan komen. Prijzig maar wel een aanrader als je van kwaliteit houd

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Aanschafprijs

rickreview202 22-02-2020

Super geluid, Slechte Bediening

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

Ik heb dit product een week in huis. Het geluid klinkt erg goed voor de grootte van de speaker en het vult de gehele kamer. Het is echter wel een erg dure aankoop, dus dit mag je ook verwachten. Ik denk dat het prijskaartje met het geluid goed bij elkaar passen. Maar niet alles is positief over deze speaker, de HEOS app die erbij hoort is erg haperig in gebruik en heeft niet de hoeveelheid functies die je zou mogen verwachten voor dit prijsniveau. De app mist enkele cruciale instellingen en de EQ instellingen gaan niet verder als bass en trebble.

De uitstraling van de speaker is hyper modern en zou in geen huiskamer misstaan. Daarnaast als je dit geluidsniveau wilt is er geen kleinere speaker beschikbaar (naar mijn weten).

Overall een aanrader met een paar hiccups die je niet zou verwachten bij het prijsniveau.

Pluspunten

• Geluid
  • Uitstraling

Minpunten

• HEOS app

Tsrac 18-02-2020

Vol, ruimtelijk geluid. Vult de hele kamer.

Geschreven voor: Denon HOME 350 zwart

Ik heb de speaker nu een week aan huis. Ik geniet er dagelijks van. Mooi geluid, dat de hele kamer (5X7) vult. Zowel op hoog als laag volume (achtergrondmuziek) prima geluid. Koppelen met de HEOS app gaat vrij gemakkelijk, al zat ik wel wat te hannessen met het indelen van 'kamers', omdat ik ook een Denon receiver heb. Ik speel voornamelijk Spotify en online radio af. Echt genieten.

Pluspunten

• Geluid
  • Bouw speaker
  • Mogelijkheden

Minpunten

• App vergt wat uitzoekwerk.
  • Is wat aan de grote kant.