Stereoboomm 500 oranje

2x 3 watt
Nikkei BOXX3GY grijs

Koen 03-02-2016 Product half jaar in bezit

6,2
Handig in gebruik, goed geluid maar helaas: na 6 maanden werkt de bluetooth-verbinding niet meer waardoor eigenlijk niet meer bruikbaar.

HVIS 23-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Klein, handzaam apparaatje met n formidabel geluid en n 'slick' design. Anderhalf jaar van genoten........toen deed de bluetooth t niet meer.....

Eric dJ 04-06-2015 Product half jaar in bezit

6,8
Simpele no nonsense draadloze speaker. Vooral lekker compact en naast bluetooth ook met (koptelefoon)snoertje te verbinden waarmee het handig extra speakertje is bij apparaten die geen bluetooth hebben.

Klein nadeel vind ik dat de bluetooth koppeling tot stand brengen niet altijd duidelijk is, maar handleiding is wel duidelijk.

sprintkanon 20-04-2015 Product half jaar in bezit

Een half jaar geleden gekocht via Ibood met het oog om ook op vakantie en op andere plekken dan thuis muziek te luisteren.
Vaak gebruiken we de Stereoboom niet, maar soms is hij heel handig. Zo gebruiken we het soms zelfs in de auto voor de kinderen. Het geluid is goed, maar ik had na het lezen van de reviews toch wat meer verwacht. Mijn zwager heeft een goedkoop dingetje van de Blokker gekocht en die komt aardig in de buurt en misschien zelfs nog wat beter dan de Stereoboomm....
Wel zeer tevreden over de batterijduur en de vormgeving.

Cacacioss 29-11-2014 Product paar dagen in bezit

Kneiter van een dingetje! Goed vol geluid, bass ook redelijk! Doet wat het moet doen, en brengt het geluid goed over! 1 minpunt vind ik het korte jackplug kabeltje! Die had wel een stuk langer mogen zijn? Ik kan hem amper aansluiten aan de laptop, aan de kant waar ik hem wil hebben. Hij staat nu achter m'n laptop. Neem dit mee! Verders goed ding!

EDwernars 29-11-2014 Product paar dagen in bezit

de geluidskwaliteit van stemmen en instrumenten erg goed.
helaas is de bass toch aan de doffe kant, dat ik had verwacht voor de prijs. Het is een erg strak design en je kunt via bluetooth verbinding maken. Via kabel heb ik helaas een probleem dat hij binnen 5 seconde uitvalt. Vraag me wel af hoe ik de batterij kan vervangen als die bedenkt te overlijden.

al met al een goed product voor de prijs, had iets meer verwacht van alle recensies die ik over het product had gehoord. Dus had ik misschien een iets te hoge verwachting over het product.

motoguzzi1 14-04-2014 Product paar dagen in bezit

Voor € 37,50 gekocht bij de kijkshop. Er komt een verbazingwekkend geluid uit zo'n klein apparaatje. Veel volume, maar ook mooi geluid en zelfs een redelijke bastoon. Makkelijk te installeren en werkt gewoon goed zonder gedoe.

coli 08-11-2013 Product kwartaal in bezit

zeer tevreden, ideaal voor op vakantie!!
Werkt perfect draadloos en er komt behoorlijk wat muziek uit uit dit compact speakertje.

letsgo 03-09-2013 Product kwartaal in bezit

Heb de Stereoboomm voor de vakantie gekocht, maar wordt nu overal mee naar toegenomen. Zeer handzaam apparaat met goed geluid, makkelijk te bedienen en eenvoudig aan te sluiten.

rmwentink 02-09-2013 Product kwartaal in bezit

Het geluid is echt verrassend, de vormgeving prima. Voor het formaat van de box vind ik het geluid en de diepte hiervan echt heel goed!!! De batterij overleeft in elk geval de batterij van de muziek drager, ik heb nog niet meegemaakt dat de Stereo Boom zonder stroom is geraakt. Enige mindere is dat het connecten via de bluetooth soms wat lastig gaat, maar het lukt altijd.

SooperNoodle 02-09-2013 Product half jaar in bezit

Op zich is het geluid niet denderend, maar zijn compacte formaat en lange levensduur maken dit meer dan goed.

Ik heb hem één keer (per ongeluk) meer dan een uur in de regen gezet en hij werkt nog steeds vlekkeloos.

Al bij al zeer tevreden van de aankoop en zeker zijn 35€ waard (via ibood)

KellyC 01-09-2013 Product kwartaal in bezit

Een tijdje geleden kocht ik de Stereoboomm 500 via de app van Ibood.be.
Ik las een beetje argwanend de uitleg over dit toestel maar de prijs heeft mij toen overtuigd.
Toen ik de doos opendeed en het toestel zag, verschoot ik hoe compact dit toestel was (Ibood schreef iets als 'past in je handpalm' en dat is niet overdreven). Dit deed mij natuurlijk het ergste denken over de geluidskwaliteit, maar alweer moest ik terugdenken aan de uitleg die men op Ibood gedaan had. Het geluid dat uit dit apparaatje komt is enorm en klinkt zeer goed, maar kan zeker je installatie thuis niet vervangen -> ik vermoed dat men dit hier ook niet voor koopt. Het is wel PERFECT om mee te nemen en geeft meer dan voldoende volume via bluetooth. Via 'Line in' is het iets minder, maar dat komt door de beveiliging die op je muziekspeler zit, niet door de Stereoboomm zelf.
Als ik me goed herinner schreef men dat de batterij 10u mee zou gaan, wel... ze gaat zelfs langer mee -> heb eens 12u kunnen afspelen zonder te herladen.
De enige bedenking die ik had toen ik de verpakking opende was dat er geen oplader bijgeleverd werd , maar dit heb ik nog niet gemist, omdat je hem perfect via elke USB-poort kan opladen. Deze Stereoboomm wordt elke dag gebruikt en kan zeker de concurrentie aan met zijn duurdere concurrenten.

KellyC 01-09-2013 Product kwartaal in bezit

Een tijdje geleden kocht ik de Stereoboomm 500 via de app van Ibood.be.

frankheyvaert 31-08-2013 Product half jaar in bezit

Prima volle klank, bijna niet te geloven dat die uit zo'n klein speakertje komt! Ook rimpelloze bluetooth verbinding, het bijgeleverde verbindingskabeltje heb ik nog niet nodig gehad. Op rondreis in Zuid-Amerika waren mijn reisgenoten onder de indruk van de kwaliteiten van dit handig meeneembare toestelletje. En ook de Ecuadorianen waren begeesterd, de meeslepende doorleefde muziek van Pablo Alboran deed zelfs een jonge Ecuadoriaan in tranen uitbarsten.

Aardappelmetvlees 31-08-2013 Product maand in bezit

Ik had deze besteld na de Ibood hunt van eind Mei.

De geluidskwaliteit viel me wat tegen na al die positieve reviews. Bas is waarneembaar, maar te licht. Klinkt 'tinny'. Maar als je aangesloten/gepairde (?) apparaat een equalizer heeft is dat aardig te verhelpen door de lage tonen een boost te geven, het midden een flink stuk lager te doen, en de hoogste tonen ook een stukje lager te doen. Verder klinkt het geluid best goed voor een kleine goedkope (op het moment €40) speaker. Gezien de huidige prijs en het formaat van het ding zou ik geluidskwaliteit een 6,5 geven, maar rond de 8 met een (goede) equalizer. Maar ik weet niet tot hoever dit zal opgaan met een bluetooth apparaat, want ik heb hem alleen met kabel gebruikt.

Accuduur is zeer goed. Ik hoefde hem gisteren pas (na twee maanden dus) op te laden. Ik heb hem misschien rond de 40-60 uur gebruikt tot nu toe. Met bluetooth zou hij 10 uur kunnen halen naar verluidt.

Het apparaat ziet er erg mooi uit, en komt erg degelijk over door het gewicht (209 gram) en gebruik van aluminium voor de casing. Wel waren er al lichte beschadigingen te vinden bij openmaken, maar het is niks ernstigs.

Verder heb ik het volgende op te merken:
-Je moet de aan/uit knop ~5 secondes ingedrukt houden voordat hij aan/uit gaat. Had korter gemogen.
-Er zit geen beschermzakje bij.
-Ergens in het apparaat is er blijkbaar iets verkeerd aangesloten, want links komt uit rechts, en rechts komt uit links. Maar dit merk je eigenlijk alleen wanneer je hem recht voor je hebt met dingen waar echt gebruik wordt gemaakt van het stereo effect.
-Dat knipperend ledje is nogal irritant. Zou veel beter zijn geweest als het gewoon aanbleef.

Als je last hebt van die laatste twee zou je het ding om kunnen draaien. Ik heb hem altijd omgedraaid op m'n buik/schoot wanneer ik hem gebruik met m'n DS.

Deze speaker is op kijkshop.nl te vinden voor €39,99, voor die prijs kan ik de StereoBoomm 500 wel aanraden.

bliksemafleider 29-08-2013 Product paar weken in bezit

Goed geluid voor zo'n klein ding. Goede bleutooth. Goede batterijduur.

Jammer dat hij het niet doet bij telefoongesprekken.

mcorthouts 28-08-2013 Product kwartaal in bezit

Voor de prijs is het een geweldig machientje. Ik gebruik hem in de badkamer of in de keuken tijdens het koken. Zelfs een keer meegenomen op camping. Het geluid dat het produceert is voor deze kleine box ongelofelijk. Best zuiver en goede tonen. Ik verbind hem steeds met mijn smartphone via bluetooth en ook hier nog geen problemen opgemerkt.

marjolijnnn 28-08-2013 Product kwartaal in bezit

Ik vind dit boxje echt een goede aankoop! Het is een goed geluid, en hij gaat aardig hard. Op een feestje zal het geluid niet boven de menigte uit komen, maar in huiselijke sfeer kan de stereoboom zeker hard genoeg. Ook de vormgeving is fijn, lekker compact en makkelijk mee te nemen. Hij laadt snel op en gaat vervolgens lang mee. En de bluetooth ontvangst is ruim en goed. Al met al een top boxje!

specialk1002 27-08-2013 Product maand in bezit

Dit is TOP, en je ziet het niet aankomen maar wacht tot ie opgeladen is en je je eerste nummer mee afspeelt. Misschien bevindt je je in een zelfde situatie als ik?! Met vrienden op de camping. De stereoboom opstarten de eerste noten klinken en dan kijk je rond en zie je iedereen met hun mond open staan gapen naar dat klein ding op tafel. Jazeker dat was de eerste non verbale reactie en maar goed ook want je zou een eventuele verbale reactie ervaren als storend voor dat mooie geluid van pure kwaliteit en diepte. Er is natuurlijk ook een nadeel. Je krijgt onmiddellijk de vraag of je er kan voorzien voor de rest van de groep :) dus verwacht je maar alvast aan wat extra werk en orders om je vrienden tevreden te stellen. Rest ons nog 1 ding en dat is dagen aan een stuk genieten vanuit elke kamer want zo kang duurt voor hij aangeeft dat je hem terug dient op te laden. Enjoy your boom!!

babbelbox 26-08-2013 Product paar dagen in bezit

Klein, maar groots in geluid. Super kwaliteit, voor een scherpe prijs. Veel extras: jackplug voor speler rechtstreeks aan te sluiten, opladen via USB, accu gaat lang mee. Installeren is duidelijk beschreven: plug en play