Jawbone Big Jambox rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jawbone Big Jambox rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Keesnoor 07-10-2013
Geschreven voor: Jawbone Big Jambox wit

Ik heb een poosje gezocht naar een speaker om mee naar buiten te kunnen nemen.Na wat zoeken op internet heb ik besloten om een bluetooth speaker met oplaadbare accu te kiezen.De accu moest ook een tijdje mee kunnen, je weet tenslotte nooit hoe lang je hem wilt gebruiken.

Ondanks de wat beperkte mogelijkheden ( er zitten buiten de jack-plug aansluiting eigenlijk geen extra mogelijkheden op ) heb ik gekozen voor de Jawbone Big Jambox.De keuze was gebaseerd op het vermogen wat dit apparaat voortbrengt. Wat kan dat ding hard !
De eerlijkheid biedt mij te zeggen dat het qua bas een beetje tegenviel maar vreemd is dat niet aangezien er niet echt een klankkast aanwezig is.Maar voor een feestej volstaat het prima!

Over de accuduur ben ik ook tevreden.Die is met ruim 8 uur op een stevig volume prima te noemen. Bovendien kun je de accuduur via een te downloaden app ook op je smartphone uitlezen.

Al met al ben ik tevreden !

( Al had de prijs best wat lager mogen zijn :-) )