Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Portable Home Speaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Onka54 21-08-2021

Gebruiksonvriendelijke speaker

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

De luispreker geeft uitstekend geluid, maar de app werkt niet goed. Het is onmogelijk om met een samsung note 20 ultra streamingdiensten te activeren. Het netwerk aanpassen kan alleen door de speaker te resetten, waardoor je voorkeuren verdwijnen. Als van vakantieadres terug komt, moet je je thuisnetwerk opnieuw instellen ook weer door te resetten. Alles behalve gebruiksvriendelijk. Is leuk als je hem op een plaats in huis gebruikt. Laat dus dat portable maar weg, want net zo portable als andere speakers.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Draadloos

Minpunten

• installatie is erg gecompliceerd
  • niet gebruiksvriendelijk
  • muziekdiensten niet te installeren
  • app heeft weinig instellingsmogelijkheden

Molen 19-11-2020

Mevr

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Niet tevreden over dit apparaat. 6 weken in ons bezit en is er al 6 keer spontaan mee gestopt. Steeds moeten resetten. Knap vervelend. Dus voor ons geen aanrader.

Minpunten

• Steeds uitvallen

Eline 14-12-2019

Lekker speakertje wel!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Helaas ben ik als fervent muziekliefhebber vaak teleurgesteld in het geluid van draadloze speakers. Gelukkig was dat bij deze box van Bose absoluut niet het geval!! De speaker werd geleverd in een stijlvolle verpakking, net zo classy als de speaker zelf. Het installeren was even een dingetje; ik moest een app downloaden en die verbond niet helemaal lekker met de box. Maar Toen de app eenmaal geïnstalleerd was verliep het verder vlekkeloos.

Het geluid dat uit deze speaker komt is echt heel goed; helder, duidelijk en kan ook zeker flink hard. Geen enkel moment hoor je ruis of blikkerig geluid.

Het is echt een kwalitatief goede speaker waar ook wel een stevig prijskaartje aan hangt. Maar geloof me, hij is iedere cent meer dan waard!

• Stevig volume

Minpunten

• App werkte aanvankelijk niet helemaal mee

Nicole N 28-11-2019

Verbluffend geluid, strak design

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Met een zeer strak ontworpen design past de bose portable home speaker in ieder interieur. Bovendien is ie handig te verplaatsen met de hendel die eraan vastzit.
Het geluid van de speaker is waanzinnig! Muziek wordt diep gedragen en de bass is flink aanwezig, maar op een fijne manier. Het is heerlijk om muziek te luisteren via deze speaker, en ook als je wat harder wilt luisteren, blijft het geluid erg mooi en warm.
Met slechts een paar knoppen is de speaker te bedienen en daarmee dus ook nog erg gebruiksvriendelijk. Een zeer goede koop dus!

Willemijne Bosveld 28-11-2019

Fantastisch!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wat een geweldige speaker is dit! Hij is heel makkelijk te bedienen en heel simpel aan mobiele apparaten te koppelen. De bediening op de speaker zelf is ook heel makkelijk te doen. Hij praat zelfs terug!
Het is een redelijk compacte speaker die er ook nog eens heel erg mooi uit ziet. Het geluid is echt zoals we van Bose gewend zijn. Het is een klein apparaat, maar ik sta werkelijk versteld van het geluid wat je eruit kan krijgen. Hij is licht van gewicht en door het hendel heel makkelijk te dragen. Op tafel voel je de bas door de tafel trillen... Hij is echt heel erg top! Het kost een flinke duit, maar is het meer dan waard!!

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • vormgeving
  • gemak

Niels 24-11-2019

Zuiver geluid en erg makkelijk om mee te nemen

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Het geluid wat uit de kleine box komt, is waanzinnig. Het geluid is zeer zuiver, zowel als hij hard als zacht staat. De box is gemakkelijk te installeren en te 'connecten' met je telefoon. Via de aparte Bose app kun je muziek aanzetten, maar ook via bv spotify kun je gemakkelijk de muziek selecteren die je graag wilt horen. Door het kleine formaat en handige en stevige handvat, is de box makkelijk mee te nemen. Wij maken daar ook vaak gebruik van. Minpuntje vind ik dat de box vrij snel leeg is. De box kan in mijn geval ongeveer 8 uur aanstaan en daarna is hij leeg. De spraakassistent is simpel te installeren. Ik vind het geen meerwaarde, maar dat is persoonlijk. Verder vind ik het zeker een aanrader voor een ieder die gemakkelijk een box wilt mee nemen naar bv strand en wil genieten van goed geluid.

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Prachtig geluid

Minpunten

• Matige batterijduur
  • Redelijk geprijst

Dwiter 24-11-2019

The Best!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik heb dit product met veel genot en plezier mogen testen.
Ik heb zelf de Home speaker 300 maar enige minpunt was dat deze aan de stroom moet.
De portable home speaker is in tegenstelling tot de Home speaker 300 vrij mobiel. Met een vol geladen accu kan je zelf tot 12u genieten van je favoriete muziek.
Deze portable home speaker is ook nog eens voorzien van bijna alle denkbare technische snufjes.
Denk hier bij aan Bluetooth, bediening via je stem, Google assistent en Apple AirPlay 2.
Je kunt hem overal naar toe mee nemen en met de bose music app kun je ook de geluidsinstellingen aanpassen.
Ik ben ontzettend tevreden over deze speaker en hij voldeed boven mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Krachtige Bas

Minpunten

• Geen afstand bediening

Bramvana 20-11-2019

Geweldig geluid, handige features maar matige batterijduur

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Deze speaker heeft geweldig geluid, de implementatie van de smart assistants is daarnaast erg goed.

Voor iedereen die deze speaker aanraad om te kopen kan ik vertellen dat deze zeker een aanrader is! Het geluid is goed in ieder genre, daarnaast kan je ook nog kleine aanpassingen maken mbt hoeveelheid bass en trebble.

De implementatie van de smart assistants is daarnaast erg goed, ik heb in de afgelopen 4 weken maar 1 keer gehad dat de speaker iets opzocht zonder dat ik het bedoelde. Daarnaast zijn de features die dit toevoegt erg groots, zo hoor ik na mijn wekker bijvoorbeeld alles wat er op mijn planning staat voor de dag.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Erg veel controle
  • Goede implementatie smart assistants
  • bijna geen false positives bij assistants
  • goede en gemakkelijke bediening

Minpunten

• Matige batterijduur

Sanne66 20-11-2019

Geweldige speaker!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik heb dit product getest en het is zo’n top product. Ik heb de box gewoon op tafel staan. Je kan de box heel gemakkelijk opladen. Batterij gaat lang mee en je kan de box zo meenemen. Ik neem de box bijvoorbeeld mee naar zolder waar ik de was doe. Echt super. Het geluid is zo zuiver. Super product!

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Makkelijk mee te nemen
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Geluid icm spotify kan heel hard of zacht zijn

IMuitH 18-11-2019

Geweldig geluid, mooi design en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

De Bose Portable Speaker is het enige apparaat die ik heb getest die alles bevat: Amazon Alexa, Google Play EN Apple Airplay. Je kunt ze niet allemaal tegelijk gebruiken, je kiest voor jezelf welke het makkelijkst/fijnst is en stelt de luidspreker op die manier in.

Het installeren van de speaker is vrij simpel. Je gebruikt de app om de speaker te installeren. Let wel op, om alles vlekkeloos te laten gaan, adviseer ik wel om de instructies te lezen en te volgen. Na het installeren volgens de instructies kan ik zeggen dat de connectiviteit uitstekend is, ik heb tot nog toe geen problemen gehad met disconnectie of uitvallen van de bluetooth.

Het geluid dat uit de Bose komt is SPECTACULAIR! Er komt kristalheldere audio uit de speaker.
Batterijduur van de Bose is ongeveer 12 uur. Ik adviseer de Bose aan te schaffen met de wireless charger die kan gebruiken als standaard. Waardoor je Bose altijd is opgeladen op het moment dat je die mee wilt nemen naar buiten of wilt verplaatsen naar een andere kamer.

In conclusie: De Bose heeft een mooi en strak design dat 360° geluid levert. Als trotse eigenaar van de Bose Portable Speaker kan ik niet wachten om mijn nieuwe aanwinst aan al mijn vrienden te laten zien.

Pluspunten

• 360° geluid
  • Klein maar krachtig

Minpunten

• Komt zonder portable charger

FemIse 18-11-2019

Wat een geluid!!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

We hebben de speaker nu een paar weken in gebruik en het overtreft onze verwachtingen. Wat een geluid zit er in deze speaker! Het volume maakt voor de kwaliteit niet uit, het blijft goed en zuiver. De speaker heeft ondertussen overal in huis al gestaan want hij is klein en erg makkelijk te verplaatsen. De kwaliteit van de speaker is niet alleen goed maar hij ziet er ook nog eens mooi uit. Het is echt geen lelijk ding in je huis.
Het installeren via de app ging bij ons wat moeizaam. Het duurde even voordat de koppeling werkte. Nu gebruiken we de speaker vooral via bluetooth en Spotify. De app gebruiken we nauwelijks.
Google Assistent werkt ook maar dat gebruiken we nog te weinig. Wie weet komt dat nog want ik lees er wel goede dingen over. Kwestie van wennen denk ik. Het is wel jammer dat de speaker en Spotify niet helemaal lekker samenwerken. We kunnen namelijk niet van een afstand de muziek aanzetten of door naar een ander nummer. Maar we blijven proberen en we komen er vast een keer achter wat er nu fout gaat. Google kan ons wel allerlei dierengeluiden laten horen. Dat is nu bij onze dochters van 3 en 5 favoriet! We gebruiken de speaker dagelijks en zetten ‘m gewoon aan via de aan/uit knop en zetten dan Spotify aan via onze telefoon/tablet. Gaat ook prima. Verder ben ik ook tevreden met de batterijduur. Het is echt een prima speaker en wij zijn er dan ook erg tevreden over.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Spraakbediening werkt (nog) niet goed
  • App geen meerwaarde

Arnhem88 15-11-2019

Power uit een mooie speaker!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wat een power heeft deze speaker zeg, het volume kan ontzettend hard en de bass is ongelofelijk! Ik heb af en toe medelijden met mijn buren, maar het geluid is prachtig dus af en toe mag het best even hard, ik heb de speaker niet voor niets! Het is een mooi design en het valt bijna niet op in je huis dus dat is een dikke pluspunt. De de batterij houdt het heel erg lang vol wat erg prettig is. Ik heb daarnaast de charging cradle dus dat maakt het helemaal af qua plaatje! Het gebruik is erg makkelijk en de speaker maakt ontzettend snel verbinding met de bluetooth op mijn telefoon. Enige minpuntje vind ik het gebruik met de app, dat heb ik even geprobeerd maar ik doe het nu zonder, dat werkt prima met Spotify! Ondanks dat ik de app niet gebruik, ik vind het echt een fantastische speaker!

Pluspunten

• Geluid
  • Snelle verbinding
  • Bass

Minpunten

• prijs
  • app

Natas77 15-11-2019

" Alsof er een Opera zanger in je woonkamer staat "

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik ben nu twee weken in het bezit van deze prachtige speaker. Wat een Subliem geluid! Nooit verwacht dat dit uit zo'n klein apparaat kan voortkomen. Bij ontvangst en het uitpakken moet je gelijk de Bose App downloaden, ook netjes gedaan. Echter moet ik toegeven dat ik nog wel wat zat te klooien met mijn privé gegevens ( wifi en telefoon ) te verbinden met deze Bose speaker. Nu had ik ook pech dat er storing was met internet verbinding, dus ook vrij logisch dat het de eerste paar uren niet lukte.. voordat ik dat door had kwam er toch wel wat stoom uit mijn oren..
Toen er gelukkig weer optimale verbinding was, wifi, bluetooth alles moet je connecten .. eindelijk enthousiast gebruik kunnen maken.. en wow.. wat een geluid.. Alsof er een Opera Zanger in je woonkamer staat.. subliem .. En erg leuk: Google Assistent.. voor mij de eerste keer dat ik hier mee in aanraking kwam.. en de eerste dag bleef ik ook vragen stellen: Oke Google, wie is de directeur van... en je krijgt keurig antwoord.. Oke google, wat is het weer voor vandaag.. Na twee dagen is dit ook normaal en ben ik het echt gaan gebruiken m.b.t werk.. ideaal. Je kunt ook eenvoudig lezingen, trainingen beluisteren op dit apparaat en vragen: oke Google bel... En je kunt telefoneren met dit ding.. De duur van de batterij is ook verbazingwekkend goed.. ik kan er de hele dag er gebruik van maken en is dan na een dan nog niet leeg.. ik zet hem dan vervolgens weer op de oplader welke ik er apart bij heb en is het zo weer opgeladen..

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Google Assistent
  • Eenvoudig mee te nemen

Minpunten

• installeren in het begin een kleine zoektocht

Dbrulez 14-11-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Het is een hele mooie speaker als je al naar de verpakking kijkt waar het in zit straalt het al luxe uit. Ik gebruik hem nu 3 weken en helemaal tevreden over het apparaat. Mooi geluid zelfs op zijn hardst blijft het geluid mooi en zuiver. Je zal hem niet vaak op zijn hardst zetten want wat een geluid zit er in zo een klein apparaat. Het verbinden gaat makkelijk met de bose music app spreekt voor zich binnen enkele minuten is het apparaat klaar voor gebruik. Het mooie aan het apparaat is dat die zowel Bluetooth al Wifi heeft voor in huis is WiFi ideaal maar als je hem meeneemt verbind je hem makkelijk met Bluetooth. De Google assistent werkt ook naar behoren en is erg makkelijk omdat je alleen maar hoeft te zeggen wat je wilt en hij doet het. Wat mij ook opvalt is dat die zelfs in een drukke ruimte nog goed luistert wanneer je oké Google zegt. De batterijduur van het apparaat is ook helemaal top gaat 12 uur mee dit is meer dan genoeg voor een dagje uit of om hem in de tuin neer te zetten als je lekker buiten zit.Het geluid is ook helemaal rondom te horen dus zet hem in het midden neer en iedereen kan meegenieten. Hij is wel wat duur voor een speaker maar je betaalt ook voor de kwaliteit die het apparaat zeker biedt en is te vergelijken met de speakers van Sonos en is dezelfde prijs als dit merk.

Pluspunten

• Draadloos
  • WiFi
  • Goed geluid

Minpunten

• Prijs in hogere klasse

Pixi85 13-11-2019

Gaaf ding!!!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wij hebben de Bose Portable Home Speaker inmiddels al een paar weken thuis staan en zijn zeer tevreden hierover. Omdat wij alleen muziek luisterden via onze telefoon of via de laptop zijn wij gewend geraakt aan “simpel” geluid en onze verwachtingen waren dus zeer hoog gespannen.
De speaker ziet er allereerst gaaf uit. Lekker strak ontwerp en hij stoort niet tussen het meubilair.
Het installeren was vrij simpel. Het enige wat tot nog toe niet gelukt is is het vinden van de google assistent. Hoe dit werkt is ons niet duidelijk en kunnen wij ook nergens vinden. Jammer, want het leek ons erg handig. De rest wijst zich gelukkig wel vanzelf en in het gebruik bevalt hij ook erg goed.
Het geluid is kwalitatief hoogstaand met een vrij zware bass. Zeer aangenaam om je muziek mee te beluisteren. Ook voor muziek op de achtergrond is De Bose Portable Home Speaker zeer goed in te stellen. Wij zijn al met al heel positief.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • mooi geluid

Minpunten

• google assistent ??

Andre van der Zanden 12-11-2019

Perfecte portable speaker van Bose

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Deze portable Bose speaker is een aanwinst binnen en buiten ons huis.
Het perfecte en warme geluid is zeer prettig om te luisteren.
Het tuinieren in de tuin is zelf leuk in de herfst, met het mooi geluid is het winterklaar maken van de tuin geen probleem meer.
Tevens sporten op de zolderkamer is nu leuk om te doen met een mooie ritmische beat uit de box.
De box is makkelijk mee te nemen dmv zijn handvat.
De vormgeving is mooi en misstaat niet in een modern als klassiek interieur.
Wij zijn erg blij met deze aanwinst.
Bose dank je wel.

Pluspunten

• Mooi en warm geluid
  • Handig mee te nemen
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Nog niet bekend

Brashna 12-11-2019

Bose zoals we het kennen.

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik heb deze speaker nu sinds enkele weken in gebruik en wat heeft deze speaker een mooi geluid, vooral de 360 graden geluid maakt het dat je in elke hoek van de kamer dezelfde beleving hebt en het geluid is zoals ik gewend ben van Bose, erg goed.
Zowel op laag als op hoog volume blijft de muziek zuiver (enkel op maximaal volume soms wat minder). Het enige wat je níet moet proberen is om hem op maximaal volume nog met je stem te bedienen want dat is een onbegonnen schreeuwpartij.

De installatie verder wijst zichzelf, heel simpel te installeren. Het product wijst eigenlijk zichzelf en laat zich makkelijk bedienen, ook met de (in mijn geval) hulp van Google Assistant is een playlist op een streamingsdienst aanzetten een appeltje eitje.
De Google Assistant is een leuke toevoeging / gadget waarmee je veel in huis kunt regelen en zorgt er voor dat dit apparaat meer is dan alleen een speaker maar ook een hulpje met allerlei dingen in en eventueel om huis, zoals de thermostaat of bijvoorbeeld slimme verlichting. Iets waar ik geen apart apparaat voor zou kopen maar nu, geïntegreerd, wel érg handig.
De batterijduur op zijn 'thuishonk' is natuurlijk oneindig, wanneer hij echter niet op zijn thuishonk staat slurpt de google assistent toch best wat stroom op, bijvoorbeeld 's nachts is hij continu op stand-by terwijl wij liggen te snurken.

Het enige nadeel wat ik heb gevonden is dat hij soms (wanneer hij ook via de telefoon verbonden is?) opeens naar (bijna?) maximaal volume schakelt, ik heb nog niet kunnen achterhalen hoe dit op te lossen of wanneer dit precies gebeurd! Maar dat is puur software en is op te lossen

Pluspunten

• geluid
  • google assistent
  • vormgeving

Minpunten

• maximaal volume bug?

Puckovic 11-11-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wat een prachtig design heeft deze box van bose. Heel erg hip waardoor deze niet misstaat in het interieur van tegenwoordig. Wat ook een groot vordeel is van deze box is dat hij erg handzaam is en door het handvat ook erg makkelijk mee te nemen. Daardoor zou ik hem ook vaker gaan gebruiken.
Zo klein en toch ook zoveel geluid wat eruit komt. Van te voren niet verwacht dat er zoveel geluid uit zo'n klein boxje kon komen. Ik moet wel zeggen dat ik had gehoopt dat er iets meer bass in zou zitten. Dat geeft toch net een betere ervaring.
Verder zijn het hele heldere klanken en kan het volume ook hard genoeg. het voordeel van de 360 box is dat waar je ook zit iedereen dezelfde geluidbeleving heeft. Nornaal geeft een box geluid van voren. Soms ook nog via de zijkanten. Hierdoor moet je altijd nadenken over waar je de box plaatst. Met deze box maakt dat dus niet uit! Een groot pluspunt.
Het enige minpunt dus de bass. Verder alleen maar positief.

Pluspunten

Minpunten

• Bass

Roxanne89 11-11-2019

Mooie, compacte speaker

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik heb de Bose Portable Home speaker inmiddels een aantal weken in mijn bezit en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb direct de app van Bose gedownload en hiermee bedien ik de speaker. Dit is simpel en snel. Zowel muziek als podcasts klinken meer dan prima uit deze speaker. De geluidskwaliteit is helder en de bas is diep/zwaar. Het geluid is in de gehele ruimte goed te horen door het ontwerp van de speaker. De Bose Portable Home Speaker is strak en compact voorgegeven waardoor je hem makkelijk kunt verplaatsen. Toch voelt de kwaliteit goed aan en lijkt de speaker tegen een stootje te kunnen. Hij is makkelijk uit het zicht te plaatsen in bijvoorbeeld een kast maar zelf vind ik de speaker een mooie toevoeging aan mijn interieur. Het opladen van de speaker gaat makkelijk via de bijgeleverde kabel of via de (los te verkrijgen) charging cradle. Het opladen gaat snel en tijdens het opladen kan de speaker gebruikt worden.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Prima geluidskwaliteit
  • Snel

Connythomson 11-11-2019

Fantastische speaker

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik heb deze speaker nu twee weken in huis en ik vind hem fantastisch. De installatie is super simpel. Hij j geeft fantastisch geluid. Ik heb hem gekoppeld met mijn Google home en dat werkt ook heel goed. Het is een mooi ding om te zien, niet heel lomp ofzo. Met een opgeladen batterij kan jij het vele uren volhouden. Ik heb hem thuis gebruikt maar ook op het werk en mijn collega's waren er lyrisch over. Kortom een fantastische luidspreker.

Pluspunten

• Mooi
  • Gemakkelijk te installeren
  • Fantastisch geluid
  • Lang gebruiksgemak bij volle batterij

Minpunten

• De app voegt niet heel veel toe

Liva89 10-11-2019

Mooi design, mooi geluid!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wij hebben nog nooit een speaker gehad dus erg leuk om een speaker te mogen testen. Verwachtingen van deze Bose speaker waren erg hoog. We waren vooral erg nieuwsgierig naar het geluid. Gelukkig maakte deze speaker onze verwachtingen waar. Wat een prachtig geluid komt er uit deze speaker!! De accu gaat ongeveer 12 uur mee dus de speaker is makkelijk overal mee naartoe (met Wifi / Bluetooth verbinding) te nemen. De Google assistant is ook erg handig en leuk, nog niet alles gaat even soepel via de stembediening maar over het algemeen gaat dat erg goed. Daarnaast is het design ook erg mooi, de speaker is smal, compact en heeft een hengsel. Wij zijn erg positief over deze speaker!

Pluspunten

• Geluid
  • Overal mee naartoe te nemen!

Minpunten

• Stembediening kan beter
  • Op standby gaat de batterij een dag mee

Carine 10-11-2019

Bose box

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Omdat ik op zoek ben naar een portable box heb ik deze mogen testen. Het is een geweldige box. Met een geweldig geluid. Wel vind ik hem wat zwaar. Maar ik ben verrast door het geweldige geluid.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Geluid rondom

Minpunten

• Beetje zwaar

RS65 10-11-2019

Mooi geluid waar je wilt.

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Wilde zelf ook graag een goede draagbare luidspreker. Is nu deze ter evaluatie geworden. Ben er zeer te spreken over. Ruimte (woonkamer, caravan en vakantiehuisje) wordt van perfect geluid voorzien. Fijn dat het met Bluetooth én Wi-Fi verbonden kan worden. Via de app instellingen gemaakt en fijn te regelen. Ook de toetsen zitten prima ingedeeld en fijn in gebruik. Heb wel de handleiding moeten raadplegen om een tweede Wi-Fi netwerk toegankelijk te maken. Ging toen prima.
Ben er blij mee. Heb nog niets met de spraakbesturing gedaan.

Pluspunten

• Mooie en handige vorm
  • Prima accuduur

Minpunten

• Geen perfect geluid op maximaal volume

Andre Gr 10-11-2019

Handige home speaker met top geluidskwaliteit

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

De Bose Portable Home Speaker is samen met de los verkrijgbare oplaad cradle een speaker die kwaliteit combineert met gebruiksgemak en fraai uiterlijk. Hierdoor kan ie wat mij betreft sowieso in het zicht staan. Door de plaatsing van de speakers rondom in de speaker, maakt het niet uit waar je zit of hoe de speaker is geplaatst, er is overal een goed geluid, een kwaliteit die je van Bose mag verwachten. De luidspreker installeer je via de Bose app (ook in de Nederlandse taal) en eenmaal geïnstalleerd kun je de geluidsweergave van de luidspreker afstemmen op je eigen wensen, speel je Spotify, Deezer of TuneIn af. Nog makkelijker werkt dat als je de Google assistent hebt geactiveerd. Ook die werkt in de Nederlandse taal en maakt het gebruik voor iedereen eenvoudig. Op de Bose site staat dat Alexa ook als assistent kan worden gebruikt, maar dat is nog niet mogelijk in Nederland. Al met al een luidspreker die ik aan iedereen kan aanbevelen, hoewel je wel de prijs ervoor moet over hebben.

• Gebruiksgemak
  • Google Voice Assistent Nederlands
  • Handige app

Minpunten

• Prijs
  • Oplaad cradle aan te bevelen

bramk 10-11-2019

Lekker compacte speaker, handzaam, topgeluid!

Geschreven voor: Bose Portable Home Speaker

Ik ben sinds enkele weken in het bezit van de Bose Portable Home Speaker. Toen ik het product had uitgepakt viel mij meteen het compacte, strakke design op. Ook handig is het handvat zodat je de speaker makkelijk kunt verplaatsen. Voordat je muziek kunt luisteren moet je de Bose app op de smartphone zetten, dit is zo gedaan. Het enige wat mij daar opviel is dat de volumeregelaar via de smartphone soms vertraagd reageert. Het verbinden via bluetooth met de laptop en smart TV werk zoals het hoort. Bij het opstarten van de speaker geeft hij meteen een krachtig intro geluid, dit is gewoon lekker! Hij kan dus via wifi en via bluetooth verbinding maken met alle apparaten die ik in huis heb, ideaal! De accu gaat bij mij lang mee, dit ligt er natuurlijk aan hoe hard je het volume hebt staan. Mocht de accu leeg zijn dan sluit je de speaker aan op het lichtnet en ga je verder met luisteren. Ik gebruik de speaker dagelijks voor radio te luisteren. Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat de speaker ermee stopte toen ik deze verplaatste naar de zolder, ik denk dat dit is dat hij van wifi moest overspringen. Verder gebruik ik de speaker als ik een film kijk op te smart TV of als ik iets afspeel via de laptop. Het geluid klinkt erg helder, hier ben ik erg over te spreken! Nog even in het kort: De speaker is erg compact en makkelijk te verplaatsen, heeft veel verbindingsmogelijkheden en er komt zeer goed geluid uit!

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • compact, strak design
  • makkelijk te verplaatsen
  • Veel verbindingsmogelijkheden

Minpunten

• Volumeregelaar app blijft soms even hangen