Bowers & Wilkins A7 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins A7 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

RRK 19-03-2016

Installeren in netwerk zeer moeizaam

Lang blijft het apparaat niet verbonden aan het netwerk. De gebruikte technologie is zeer instabiel. Het wijzigen van nummer op iPad/imac wordt zeer traag gevolgd door dit apparaat. Het verkrijgen van oplossingen voor deze problemen is niet mogelijk. Ieder keer dat ik het apparaat wil gebruiken moet het gereset worden. Goed geluid, maar vanwege deze problemen een absolute afrader.

mmpzandee27 04-10-2014

Het is en blijft een single speaker wat niet goed stereo weer kan geven.Maar de geluidskwaliteit is gewoon heel erg goed.Ook het vermogen van 150 watt is meer als genoeg om een woonkamer te voorzien van een goed klinkend stukje muziek.Ik persoonlijk vond het design ook erg strak, en zeer netjes afgewerkt met goede materialen.Als je alle single speakers in deze prijsklasse en lager tegenover elkaar zet, denk ik dat de A7 wel met gemak wint.Al is geluid erg persoonlijk, en niet iedereen heeft dezelfde oren.

Lapalma 11-04-2014

Werkelijk een fantastisch apparaat! Dit in combinatie met mijn IPad air en Spotify is echt awesome!
Installatie vergt 2 minuten je dient de A7 eenmalig te verbinden met je WiFi that's it.

Ik was al bekend met de B&W hoofdtelefoons de P5 en P7 heb ik ook in mijn bezit en gebruik ik met name onderweg. Dit is tegelijkertijd een waarschuwing als je eenmaal begint aan dit merk wil je steeds meer.

Terugkomend op de A7 de geluidskwaliteit is fantastisch het design straalt klasse uit en past in iedere woonomgeving.

Wanneer je op zoek bent naar een wireless music system is dit een uitstekende keuze.

ronneybuoy 13-12-2013

* Te veel bas;
* Geen geluidsinstellingsmogelijkheden;
* Lastig installeren;
* Stevige constructie;
* Fraaie vormgeving

Stefanp19 02-01-2013

Voor ik tot aankoop van deze speaker ben overgegaan bestond mijn shortlist uit een 3tal speakers. De Bose SoundLink; B&O Beolit 12 en de B&W A7. Alle drie verschillende speakers met daaraan een verschillend prijskaartje. Uiteindelijk heb ik toch voor de A7 gekozen omdat de speaker voornamelijk gebruikt zal worden om onze eetkamer van geluid te voorzien en gemakkelijk uit te breiden moet zijn op het huidige airplay netwerk. Dit betekend dat het niet perse nodig is om de speaker in een als draagbare (van ingebouwde accu voorzien) variant te kiezen en daarbij dus de weg vrij is om te kiezen op basis van geluidskwaliteit.

De geluidskwaliteit is prima te noemen. Verwacht er geen spectaculaire prestaties van. Het blijft een single speaker. Ook de soort muziek die je luistert is van belang omdat de bass wat traag klinkt en geen korte "punches" geeft. De midden en hoge tonen klinken fenomenaal en komen het beste tot hun recht bij wat rustigere en jazzy muziek.

Puntje van kritiek: B&W heeft ervoor gekozen geen dock meer te plaatsen op de speaker zelf, waar ik het volledig mee eens ben, wanneer Airplay goed werkt. Niets is meer frusterend dan muziek dat wordt onderbroken door pauzes van tussen de 2 en 20 seconden. Houdt er dus rekening mee dat de speaker dichtbij (+/- 3 a 5 meter) een Airport Express (in mijn geval) moet staan en het liefst in dezelfde ruimte. Maargoed, voor de echte vasthouders aan klassieke aansluitingen kan er ook met een aux-in of ethernet kabel worden gewerkt.