Bowers & Wilkins A5 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins A5 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

walter.h 28-02-2016

De A5 heb ik nu een maand. Terwijl alle airplay devies die we in huis hebben perfect werken, werkt ie met de A5 voor geen meter. Terwijl er goede netwerkontvangst is vindt airplay de a5 vaak niet en valt hij regelmatig uit. Ik ga maar terug naar de winkel maar tot zover zeer ergerlijk.

Koen1977 21-12-2012

Een paar weken geleden de A5 gekocht. De eerste 2 weken heel erg moeten stoeien om het allemaal aan het werk te krijgen, de speaker verloor steeds zijn verbinding. Contact opgenomen met B&W, die me erg goed geholpen hebben. Het probleem bleek aan mijn modem te liggen. De modem botst met alle AirPlay producten, en bij mij was het dus bij de A5. Op Marktplaats een nieuwe modem gekocht, en nu werkt de speaker als een trein. Makkelijk schakelen tussen iPad en iPhone, en een geweldig geluid. In de winkel ook nog even naar de A7 geluisterd. Deze klonk nog beter, maar viel helaas buiten mijn budget. Met de A5 ben ik ook ontzettend tevreden!