Bose Home Speaker 300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Home Speaker 300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dirk 06-02-2021

Rotding

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Altijd problemen met verbinding. Steeds opnieuw opstarten. Nu heb geluid meer. Als hij het doet, goed geluid.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Altojd verbindinsproblemen

Fawad Khan 02-12-2019

Good sound, easy to set up

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300 grijs

The sound quality is very good for its size. I brought home today and pretty happy with the product.

Hatsevink 10-09-2019

Mooie speaker met prima geluid.

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Nu ik de Bose Home Speaker 300 een paar weken in mijn woonkamer heb staan heb ik de voor en nadelen van deze speaker redelijk in kaart kunnen brengen.
Het installeren kost een kleine 10 minuten. Met de Bose app is dit eenvoudig en je kan direct de Google Assistent en Spotify koppelen. Daarna is hij gebruiksklaar en ben ik gaan ontdekken hoe het is om een apparaat vooral met de stem te bedienen. Dat werkt toch wel opvallend makkelijk. Je kan opdrachten geven en veel van je vragen worden beantwoord door de assistent. Het geven van instructies voor spotify vind ik lastig maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.
Helaas heb ik nu een aantal keer met de Bose app de speaker opnieuw moeten activeren/installeren. Ik ben nog aan het uitzoeken waardoor, maar soms kan ik geen spraakcontact maken. Ook heb ik de speaker 1 keer volledig opnieuw moeten installeren doordat het stroom er vanaf was geweest. Als je dan de wachtwoord bent vergeten is het niet mogelijk deze opnieuw aan te maken via de Bose site. Ik heb hiervoor moeten bellen met Bose. Daarna was het snel geregeld.
Het gelukt van de speaker is goed. Ik mis wat bas wanneer het volume hoog staat maar voor de kleine ruimte is de kwaliteit heel goed. Het design is simpel maar mooi. Het is hierdoor een “niet opvallend” meubel in de ruimte.
Het is een mooie speaker met een prima geluid en helemaal van deze tijd.

Pluspunten

• Goed geluid voor kleine ruimte
  • Spraak assistentie

Minpunten

• Soms opnieuw contact maken
  • Matige bass bij hoog volume

SmetalFan 19-08-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik heb de Bose Home Speaker 300 zwart nu een aantal weken in huis om te testen en ik kan hem zeker aanraden. Er zit een mooi geluid in en hij is makkelijk te bedienen en te installeren.
De Google Assistent is handig en makkelijk te leren. Hij werkt prima via bluetooth, ik blijf zelfs verbinding houden, wanneer ik met mijn telefoon naar de bovenverdieping ga.
Het enige minpunt vind ik dat er geen accu in zit, je bent nu steeds gebonden aan een stopcontact. Maar verder prima luidspreker!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • mooie vormgeving
  • Google Assistant
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen accu

Mirte 17-08-2019

Geweldig design

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

De bose Home speaker 300 is een plaatje in ieder interieur. Het geluid is voor het formaat van het apparaat van geweldige kwaliteit, zoals we van bose gewend zijn. En de toevoeging van google assistent is een leuke bijkomstigheid. Toch voldoet deze speaker op zichzelf niet aan al mijn eisen die ik aan een speaker stel.

Het apparaat is door bose gemaakt in een reeks home speakers, welke aan elkaar kunnen worden verbonden. Hierdoor kan er in elke kamer op een andere speaker dezelfde muziek worden afgespeeld. Ik vind dat een geweldige optie, maar ook een kostbare. Eentje waar ik wel in zou willen investeren (want goede geluids kwaliteit, mooi design en gemakkelijk). Echter is het tot die tijd wel een beperking. De speaker heeft namelijk geen accu, hierdoor moet hij aan netstroom verbonden zijn om muziek af te spelen. Verplaatsen is dus niet mogelijk als je muziek luistert. Dit vind ik jammer als ik me door het huis moet bewegen. Ik heb een bluetooth speaker waarmee ik dit wel kan doen, met dezelfde geluidskwaliteit, die ik dus sneller pak.

Verder is de speaker qua geluidsniveau prima. Maar in onze grote woonkamer komt hij net te kort als hij hard wordt aangezet. Dit zou met meerdere homespeakers (een in de keuken, een bij de tv en deze) waarschijnlijk ook ondervangen zijn. In kleinere woonkamers zal deze speaker overigens voldoende zijn vermoed ik.

De speaker is erg gebruiksvriendelijk. Na het uitpakken had ik hem binnen no time geïnstalleerd en klaar voor gebruik. De app is duidelijk en werkt gemakkelijk. Aan de google assistent mag nog wel wat gewerkt worden. Zij reageert niet altijd, waardoor je automatisch je stem gaat verheffen om contact te maken. Ook kan ze nog niet altijd overweg met mijn commando's. Het is wel een erg leuke toevoeging, waarbij ik me kan voorstellen dat het ook weer gemakkelijk is wanneer er meerdere speakers in huis zijn.

Ik spaar voorlopig even door voor de andere Bose home producten, zodat ons huis uiteindelijk volledig voorzien is van speakers, waardoor we uitstekend geluid hebben door het hele huis uit prachtige speakers.

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • google assistent

Minpunten

• geen accu
  • wat schel bij hard geluid

IMuitHelmond 17-08-2019
  • Product gekregen

Geweldig product, mooi design!

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Deze speaker is precies de reden waarom mensen zonder twijfel Bose producten kopen. De Bose speaker is een speaker van top kwaliteit! De speaker heeft een prachtige uitstraling dankzij het design. Via de app van Bose kun je verschillende streaming apps gebruiken om naar muziek te luisteren. Het geluid is adembenemend. Je kunt via Bluetooth, airplay en de Bose app verbinding maken met de speaker.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit

JJB 15-08-2019

Fantastisch geluid !

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Heb de Bose Home speaker 300 sinds 2 weken in bezit (mag h'm testen) en verbaas me over de geweldige geluidskwaliteit. En dat uit zo'n klein apparaat. Fantastisch. Een vol geluid welke je nog wat kunt regelen met treble en bas. Mis wel dan eigenlijk een equalizer om zelf het geluid te finetunen. Maar toch dit is ook al geweldig. Voor in een grote woonkamer zou je er 2 moeten hebben om de ruimte goed met geluid te vullen, mis het stereo effect. Kwaliteit goed, gebruiksgemak was even puzzelen, ondanks dat de app je er wel doorheen loodst had ik toch maar de gehele gebruiksaanwijzing van internet gedownload. Wordt het allemaal wat duidelijker van. De Google assistent werkte zowaar vrij vlot maar kent nog veel opdrachten niet maar de basale functies doet ie prima. Is leuk maar ook niet meer dan dat. Blijft een leuk hebbeding maar wel prijzig.
Helaas geen accu, kort netsnoer. En helaas om hem volledig te benutten moet je premium accounts hebben op bijv. Spotify . Wel bluetooth om te streamen.

Pluspunten

• Subliem geluid

Minpunten

• Te duur
  • Geen accu

Mike 13-08-2019

Mooi apparaat met veel bereik

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Deze kleine bose heeft een super mooi geluid, en groot bereik uit de kleine bose Home. Me dochter danst nu overal in huis ;).
Helaas heb ik ook 2 min punten, dacht zelf dat die draadloos zou zijn. En daarnaast ben ik al een aantal uur bezig geweest om Google assistent te testen maar dit is nog altijd niet gelukt. Krijg elke keer een foutmelding. Dit zou beter uitgelegd moeten worden en makkelijker moeten gebeuren dan die uren die ik er al in heb gestopt. Maar verder een TOP apparaat

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel bereik
  • Klein en compact

Minpunten

• Niet draadloos
  • Google assistent werkt niet

JKooijman 13-08-2019

Gezelligste speaker ooit met subliem geluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik als niet-zo-technisch-maar-ik-probeer-het-wel persoon was erg benieuwd of zo'n spraakgestuurde speaker wel iets zou zijn. Nou geloof me, ik ben verkocht! Klein eenvoudig design, maar alles zit erop wat je nodig hebt. Zelfs het geluid komt rondom uit de speaker, en wát voor geluid. Mooi vol geluid, mooie bas ook als je het volume wat harder dan gangbaar is hebt. Installatie is redelijk eenvoudig, mits je een nieuw apparaat hebt. Ik heb een tester, deze is dus als eens eerder geïnstalleerd...gevolg was dat hij het hier niet deed. Dus terug naar de fabrieksinstelling en klaar. Er zat geen handleiding bij, maar gelukkig is er internet. De Bose Music app kon de speaker eerst niet vinden en koppelen, maar na enig aandringen en nog een keer resetten is het gelukt. Vanaf daar ging het allemaal eigenlijk als vanzelf. De Google assistent is erg leuk en heeft heel veel kennis, vraag iets en ze heeft antwoord, eigenlijk is er zelfs een gesprek mee te voeren. Muziek speelt ze alleen af via TuneIn of Spotify, voor de laatste is wel een premiumaccount nodig, beetje jammer. De radiozender Qmusic pakt ze niet, ja oké de Belgische Qmusic, niet de Nederlandse, dit lukt ook niet om goed te krijgen. Er zitten voorkeuzetoetsen op die je zelf kan instellen, maar mijn ervaring is dat ik deze niet eens gebruik. Minpunt is het korte netsnoer, haar mee naar buiten nemen houdt in dat er een verlengsnoer aan te pas moet komen. Tijd voor een snoerloze versie dus.
Het geluid is echt subliem, gebruiksgemak ook. Ik vind het een leuke, mooie en goede kwaliteit speaker. Klein maar ERG FIJN.

Pluspunten

• geweldig geluid
  • mooi design
  • wikipedia is er niets bij

Minpunten

• kort netsnoer
  • bose app werkt niet optimaal

Vito Meulenberg 12-08-2019

Mooi Design en top geluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Voor de Reviewclub heb ik dit product mogen testen. Hier was ik heel erg blij mee toen ik het pakketje ontving. Binnen No-time was alles geïnstalleerd en kon ik gaan genieten van deze geweldige speaker. Wat een goed geluid komt er uit zo'n kleine speaker. Het design is daarnaast zo goed dat je het overal kwijt kunt in je slaapkamer, woonkamer of andere kamers. Naast het goede geluid is de google assistent ook erg handig. Ik gebruik bijna geen afstandbediening meer en dat wil ik graag zo houden. Ik ben zelfs bezig om nog verder te kijken of ik smart apparaten aan elkaar kan koppelen. Ik gebruik zelf veel Spotify, maar andere apps zijn ook zeker aanwezig. Daarnaast gebruik ik ook de koppeling tussen de Bose Smart Speaker en mijn Chrome Cast om youtube of andere dingen op te zetten. Hierbij is de spraakbediening goud waard en valt nooit weg. Ook merk je dat de assistent leert gedurende het gebruik en dus minder fouten gaat maken.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Moet op netstroom

WenndiiY 12-08-2019

Super speaker met goed geluid!

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik mocht dit product testen en ben er erg tevreden over. Er komt een goed geluid uit voor het kleine formaat. We gebruiken hem nu ook op lange zomeravonden buiten, maar wel is het nadeel dat hij in het stopcontact moet.
De prijs kwaliteit verhouding is goed.
Als je op zoek bent naar een kleine speaker met een goed geluid raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Klein maar fijn
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Moet in het stopcontact

Chinchi 12-08-2019

Goed geluid, mooi apparaat

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Het apparaat ziet er goed uit, vrij neutraal en hierdoor in elk huis een mooi item wat niet teveel opvalt. Geluid is prima en hij reageert goed op stemcommandos ( alleen bij een spelletje echt stukken minder). Wat ik erg jammer vind is dat hij alleen met de betaalversie van spotify samenwerkt. Ook koppelen aan je eigen muziek in Apple gaat niet. Dit moet je elke keer apart via je telefoon aanzetten. De mogelijkheden zijn super maar moeten nog meer gekoppeld kunnen worden zodat je telefoon niet aangeraakt hoeft te worden. Installeren was ook niet erg makkelijk en kan echt gebruiksvriendelijker

• Geluid

Minpunten

• Opties beperkt

Jody 11-08-2019

Mooie speaker met kwaliteitsgeluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik heb de bose speaker nu een paar weken in huis en tot op heden zijn we er erg blij mee want wat een mooi geluid komt er uit zo'n kleine compacte speaker! Echte bose kwaliteit! Door zijn compacte formaat past hij ook op vele plekjes in huis, wel moet de speaker dicht bij een stopcontact staan want er zit helaas geen accu in het product. Dit vind ik persoonlijk erg jammer aangezien het een mooi formaat is om makkelijk overal mee naartoe te nemen. Dit is tevens het enige minpunt want ben erg tevreden verder over de speaker. Je moet wel de bose app op je telefoon instaleren maar deze leid je door de instalatie van de speaker heen en daardoor is het allemaal erg makkelijk. Je kunt zowel via bluethooth als via muziekprogramma's muziek beluisteren. De spraakbesturing werkt prima maar eerlijk gezegd gebruik ik dit niet vaak. Mijn kinderen vinden het wel heel leuk om te vragen aan de speaker hoe de dieren klinken, kortom ons hele gezin wordt er enthousiast van.

Wij raden deze speaker zeker aan!

Pluspunten

• Compact
  • Mooi vorm gegeven
  • Hoge kwaliteit geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Werkt alleen op netstroom

Onzer 11-08-2019

Goed geluid voor een compacte speaker.

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Zoals je van Bose mag verwachten krijg je hiermee een mooi en degelijk product in huis. Ik heb deze speaker nu een aantal weken in huis en ik ben er erg tevreden mee. Het geluid is precies goed; mooi in balans bij zowel hogere als lagere volumes. Daarbij zend deze speaker het geluid in 360graden uit waardoor het geluid in mijn woonkamer overals helder klinkt. De integratie van de Google Assistent werkt ook prima. Het is erg makkelijk om commando's te geven als volume hoger / lager, speel het volgende nummer, hoe is de weersvoorspelling etc. Ik moet daarbij wel zeggen dat de assistent niet altijd even goed luistert en soms niet reageert of commando's verkeerd verstaat. Als je wat verder van de speaker weg bent moet je je stem wel wat verheffen om jezelf verstaanbaar te maken. Als ik in de buurt van de speaker ben maak ik ondanks de assistent vooral gebruik van de knoppen bovenop de speaker. Vooral de 6 voorkeurszenders die je hierbij in kan stellen zijn erg handig! Deze zijn via de Bose app in te stellen. Deze app heb je ook nodig voor de installatie en verdere instellingen. Dit is allemaal erg overzichtelijk en het werkt makkelijk. Ik zou deze speaker zeker aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact design
  • Google assistent

Minpunten

• Assistent begrijpt niet alles even goed

Frans1986 10-08-2019

Mooie speaker met super geluid.

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Namens de Reviewclub mocht ik dit product testen. Het Product kwam binnen in een zeer mooie en nette verpakking. Hierdoor krijg je gelijk een premium gevoel wat Bose je wilt geven. Het aansluiten en installeren vraagt wel even. Een app downloaden en installeren, daarna met wifi verbinden en na ongeveer 15 min kan je gaan genieten van het prachtige geluid. Wat daar is geen klagen over. Zeker wanneer je ziet hoe compact deze speaker is. Doordat de speaker rondom geplaatst zijn heb je een heel ruimtelijk geluid. Ook zit er google assistent op deze speaker, dit werkt goed en reageert zeer snel. Alleen vraag ik mij af of je dit ook op de lange termijn gaat gebruiken. Kortom een zeer goede en mooie speaker die zeker zijn geld waard is.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Super goed geluid
  • Klein maar groots

Minpunten

• valt soms weg

Yander 09-08-2019

Kleine box met grote prestaties

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Wanneer je aan het zoeken bent naar een fijne speaker voor in huis is deze Bose 300 Home speaker zeker een aanrader. Deze speaker is klein van omvang met een erg mooi design. De prestaties daarentegen zijn groots.

Het geluid is super. Zo is het geluid mooi en zuiver, ook bij hogere volumes. Hiernaast is het product erg makkelijk te installeren en te besturen door middel van een handige Bose app op de smartphone. Je kunt hiernaast muziek afspelen via Bluetooth, aux, maar ook via het netwerk (WiFi) waardoor je van een verdere afstand de muziek kunt regelen, erg fijn!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Meer opties om te verbinden
  • Bose app (gebruiksgemak)

Rubsterr 08-08-2019

Prachtig geluid uit een klein apparaatje!

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik heb deze mooie speaker van Bose nu een aantal weken in gebruik en moet zeggen dat ik verkocht ben hoor! Ik vind het geluid zo ontzettend mooi. Je verwacht dit niet bij zo'n klein apparaatje in eerste instantie. Het is van ongekende kwaliteit. Niet zoals je bij de gemiddelde bluetooth speaker vaak hebt. Nou mag het voor deze prijs naar mijn mening kwalitatief ook wel in orde zijn, maar toch is het erg fijn om te merken dat dit ook zo is. Ik zou hem niet meer kwijt willen! Het is kamervullend geluid alsof je een surround sound set aan hebt staan. Wat ik erg jammer vind is dat je geen muziek via youtube kunt afspelen of via de gratis spotify versie. Dit kan alleen met spotify premium of andere betaalde diensten. Je kunt wel via bluetooth op je telefoon muziek afspelen maar had het leuk gevonden als die ook via de voice assistent zou kunnen. Ik ben erg tevreden verder. Het instaleren ging even niet lekker met de wifi in het begin maar dat werd door de klantenservice uitgelegd toen ik belde. Ik vind de handleiding daarin erg matig!

Pluspunten

• handige app
  • mooi design
  • geluidskwaliteit is geweldig
  • klein apparaat
  • kan zowel via wifi als bluetooth afspelen

Minpunten

• geen muziek via gratis spotify of youtube
  • handleiding is te kort

Alfred D. 08-08-2019

Buitenbeentje, maar in negatieve zin

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Als je al een Google Home systeem hebt met diverse merken, zul je erg teleurgesteld worden in dit product. Ga je met een Google Home systeem beginnen en ben je van plan alleen Bose aan te schaffen dan is dit geen slechte keuze. Het geluid is fantastisch en de stemherkenning terwijl hij muziek afspeelt er goed. Ik heb daarentegen Harman Kardon, Google en een Nvidia Shield en hij is in dit rijtje een buitenbeen. Hij kan niet ingezet worden in een speaker set met de andere apparaten en andersom kun je geen google speakers toevoegen aan de Bose speaker. Alleen maar Bose speakers. Omdat hij z'n eigen app gebruikt wordt hij als tweede apparaat gezien door spotify en claimt dat je geen premium account hebt. Dit heeft mij er toe doen besluiten geen Bose producten in mijn Google Home systeem.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • stemherkenning

Minpunten

• eigen app
  • niet te integreren met andere google speakers

LoisK 08-08-2019

Perfect geluid, compact design

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

De Bose Home Speaker 300 is een mooie designspeaker in je huis. Hij is klein, maar ijzersterk qua geluid. Voor mij doet hij niet onder voor een grotere speaker. Ik ben zelfs vaak te bang dat ik ‘m te hard heb staan voor m’n buren, omdat het geluid zo zuiver is. Ondanks dat ik ‘m alleen thuis gebruik, had ik een accu fijn gevonden. De speaker kan alleen gebruik worden als er een stopcontact in de buurt is. Dat is eigenlijk een klein nadeel.

De Google Assistent is hartstikke handig, maar voor mij niet per se van toegevoegde waarde, omdat ik vaak wissel van muziek via mijn mobiel. Daarnaast vind ik ook niet dat GA altijd even goed werkt, het komt toch wel vaker voor dan mij lief is dat ik mijzelf moet herhalen.

Ik zou de speaker sowieso aanraden, want het geluid is echt perfect en het is een kleine, compacte speaker die niet in de weg staat.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Compact design

Minpunten

• Geen accu

smika 07-08-2019

Zeer mooi geluid uit een mooe box

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Een aantal weken deze mooie Bose home speaker 300 in huis. De verzorging van Bose is zoals altijd erg goed en komt ik een mooie stevige doos. Na het uitpakken heb je ook een mooie speaker in je handen, die je gelijk wilt horen. Hij voelt stevig aan en past door zijn mat zwarte kleur in elk interieur.

Het koppelen via de Bose music app was zeer eenvoudig en kon hierdoor al snel muziek luisteren. Met Spotify kun je heel snel prima muziek luisteren en kun je deze ook nog eens via voice bedienen dmv Google Assistant.

Diensten zoals Youtube en Tidal worden niet standaard ondersteunt, maar werken wel via bluetooth. Dit is wat omslachtig, dus hoop snel op ondersteuning vanuit Bose.

Ook andere Voice commando’s zoals het weer, werken perfect en wordt goed gereageerd door de speaker.

Als je een mooie speaker zoekt, met een fantastisch geluid, is dit de juiste keuze.

Pluspunten

• mooi design
  • zeer mooi geluid
  • te koppelen aan andere speakers uit deze lijn

Minpunten

• prijs
  • geen standaard ondersteuning Youtube

michielN 07-08-2019

compact design en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Nu enkele weken verder en nog steeds erg tevreden. Het is een mooi design, erg compact maar als je hem in je handen hebt echt een degelijk product. Wat we gewend zijn van Bose. Het geluid is voor kleine ruimtes meer dan prima. De box staat nu in een woonkamer van circa 40m2 en vult de ruimte goed. Je hebt naast de bekende voorkeuze zenders nu ook google assistent. Dat is erg fijn omdat je hem nu kan bedienen met stem. Het mooie zou zijn als ie nog iets meer kan dan nu alleen maar muziek bedienen, bv Hue lampen. Misschien in de toekomst.

Pluspunten

• design
  • geluid
  • google assistent
  • voorkeuze zenders

Minpunten

• geen

Rico 07-08-2019

Compacte speaker met handige spraakbesturing

Sinds drie weken gebruik ik de Bose Speaker 300, tot zover bevalt hij erg goed:
Ten eerste werd hij afgeleverd in een stevige doos en was het duidelijk dat hij met voorzichtigheid was verstuurd. Dit gaf mij direct extra enthousiasme om de speaker te gaan gebruiken. Toen ik hem had geïnstalleerd (wat niet moeilijk was), was ik erg tevreden over het design van de speaker. Hij is compact, niet erg zwaar en staat stabiel door de antislip laag, wat ik erg prettig vind. Het enige minpunt wat ik op het design aan te merken heb, is het feit dat hij niet draadloos is.
Ten tweede ben ik erg tevreden over de kwaliteit en de functies van de speaker. In het bijzonder spreekt de spraakbesturing mij aan. Ik had van tevoren niet verwacht dat ik er zoveel gebruik van zou maken als ik nu doe. Ik vind het heerlijk dat ik nu niet meer door de kamer hoef te lopen om de muziek of het volume aan te passen, maar dat ik gewoon een opdracht kan geven aan Google Assistant. Door de zes microfoons die aanwezig zijn, word ik vrijwel overal gehoord. Wanneer het volume van de speaker wat hoger is, heeft de speaker soms moeite om mij te verstaan en moet ik mijn stem verheffen.
Om mijn enthousiasme over het product nog verder te verhogen, zou het mooi zijn als de speaker in de toekomst draadloos zou worden en opgeladen kon worden door middel van een docking station.
Al met al ben ik dus erg tevreden over deze speaker, die klein is maar tegelijkertijd goede kwaliteit en veel functies biedt. Hij kent veel pluspunten en weinig minpunten, dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Geluid
  • Compact
  • Verzendmateriaal

Minpunten

• Niet draadloos

Bartholomeus 06-08-2019

Klein maar mooi van design, geweldig geluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Heb de Bose Home Speaker 300 een paar weken in huis, en deze uitvoerig getest, installeren en aanzetten is een eenvoudige handeling, als de app is gedownload op je telefoon. Via wi-fi en bluetooth is iedere radiozender of afspeellijst te beluisteren. Het apparaat heeft een geweldig geluid, terwijl het apparaat zeer klein is. Voordeel hiervan is dat hij makkelijk verplaatsbaar is naar iedere willekeurige plek met een stopcontact. Zelf gebruiken we de Bose vaak 's avonds achter in de tuin, op de veranda, zodat je de muziek niet al te hard hoeft te zetten. Dankzij de grootte kun je deze ook overal in de kamer zetten, opvallen doet het niet. Grote voordelen van het apparaat zijn het gebruik van Google Assistent en het feit dat het apparaat spraakherkenning heeft. Het enige nadeel is dat het op plekken zonder netstroom niet gebruikt kan worden. Al met al een prachtig apparaat, die ik bij een ieder die het vraagt zou aanraden.

Pluspunten

• Google assistent
  • Spraakherkenning

Minpunten

• Netstroom nodig

Klaros 06-08-2019

Compact design met goed geluid

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Ik ben enthousiast over het geluid en het compacte design van deze krachtige speaker. Met behulp van muziek apps als spotify en onkine muziek luisteren komt het volle geluid je kamer in. Ik had deze speaker op een verjaardag bij mijn broer horen spelen en wilde naast mijn revolve plus een mooie box ernaast. Waar ik mijn revolve meeneem heb ik deze op een vaste plek gezet. Ik gebruik hem met andere apps maar je kunt hem ook via de speciale app gebruiken en via google assistant besturen. Ik gebruik deze app en functie niet heel veel maar de keer dat ik dat deed waren de app en ik niet de beste vrienden. Voor mensen die een giexe speaker op een vaste plek hebben staan is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Compacte design
  • Krachtige volle geluid

Minpunten

• Netsnoer
  • Besturing is niet intuïtief.

AnnevV 06-08-2019

Een fantastische speaker met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bose Home Speaker 300

Wat een mooie speaker van Bose! Heerlijk om muziek mee te luisteren. Graag zet ik hem extra hard, gewoon omdat het nu zo mooi klinkt.
Het is een kleine compacte speaker. Hij staat mooi in het interieur. Hij mag gezien worden.
Hij werkt met een app van Bose. Deze app is erg gebruiksvriendelijk en spreekt voor zich. Je kunt de instellingen wijzigen en voorkeurszenders instellen. Koppeling met Wi-Fi en met andere apparaten is goed te maken. De Google assistent is een heel leuke en handige toevoeging waar we veel gebruik van maken. De kinderen vinden dit geweldig! Google verteld hun op verzoek moppen en verhalen en liedjes, erg hilarisch.

• Prachtig geluid
  • Veel mogelijkgeden
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Niet draadloos