X-mini Ii blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de X-mini Ii blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

vroomen1987 13-11-2013
Geschreven voor: X-mini Ii

Ik heb de X-mini ii nu een jaar in bezit en ben nog steeds erg tevreden. Accu gaat erg lang mee > 10uur, geluid is goed en luid en hij is super gemakkelijk mee te nemen.
Echt een aanrader.

PA77 27-09-2013
Geschreven voor: X-mini Ii

Vin het maar een waardeloos ding voor deze prijs. Als je het wilt gebruiken voor een tablet: niet doen. Je geluid standaard op je tablet gaat waarschijnlijk al harder dan dit ding. Daarnaast vind ik de sound die eruit komt niet vol klinken.
Ook is de snoer van de speaker veels te kort, wat een hoop irritaties oplevert.
Hij is te duur voor de prestaties die ie levert.
Ga eerst eens testen in een winkel of je de sound wel ok vindt!

jeffrey-bosman 22-03-2013
Geschreven voor: X-mini Ii

bij mij is het kabeltje los gegaan aan de onderkant maar aan het kabeltje dat je erbij krijgt om hem op te laden zit ook een audio connector daarmee kan je ook muziek laten luisteren op de speaker

dhjwielandt 11-01-2013

Vorig voor jaar gekocht.
Geweldig geluid en was zeer tevreden, tot nu.
De bekabeling ligt helemaal bloot dwz, waar het snoertje uit de x mini box komt en bij het uit einde voor het stekkertje.
Nog proberen te plakken.
En ja hoor eerst een haperend geluid en nu niets meer.
Een te korte levensduur dus.
Bij een normaal gebruik.

jeffrey-bosman 17-03-2013

je hebt gelijk ik heb precies hetzelfde alleen bij mij begint hij los te laten maar ik heb hem nog kunnen repareren