Philips SB7100/12 zwart - Reviews

lichtnet watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mison4 26-10-2013 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg verrast over het hele apparaat. Het is zeer eenvoudig in het gebruik dmv bluetooth. Je zoekt de Shoqbox op bv je Iphone, selecteert hem en hij is klaar voor gebruik. Het is klein genoeg om gemakkelijk mee te nemen. Het voelt zeer robuust en luxe aan en ziet er ook nog erg mooi uit. Het geluid wat uit deze Shoqbox van Philips komt is zeer goed. De bas is meer dan voldoende, de hoge tonen klinken misschien een beetje hel. Volume wat uit deze box komt is veel meer dan je zou verwachten.
Het is ook een prettig geluid om te gebruiken bij tv kijken op een tablet. Bij een tablet laat het geluid vaak te wensen over en nu zet ik de box bij mijn tablet en ben ik echt tevreden. De bewegingssensor op het apparaat werkt vrij eenvoudig en is een leuke en handige extra!
Voor mij is deze box een waardevolle aanvulling op mijn smartphone en tablet. Verder houdt de accu het de beloofde 8 uur vol.

Nick88 31-08-2014

Batterij defect na slechts 2 jaar weinig gebruik

Prima geluid, erg gebruikersvriendelijk. Helaas loopt de batterij snel; leeg als het apparaat niet wordt gebruikt. Nu werkt het opladen niet meer. Valt net buiten de garantie van 2 jaar.

hh82 12-08-2013

SHOQBOX - prima voor presentaties en op het strand

De shoqbox is elegant en zakelijk van design, niet te schreeuwerig. Ik heb het zelf gebruikt tijdens het geven van een presentatie voor klanten. De kwaliteit is prima, en het volume is genoeg om een behoorlijke zaal te vullen van geluid. Ik kan me ook goed voorstellen dat het heerlijk is om bijvoorbeeld op het strand mee te nemen. De bas is prima aanwezig, mooie diepe klanken - niet te. De kwaliteit van hoge tonen vind ik persoonlijk minder. Dan legt de shoqbox het wel af tegen een goede koptelefoon, zoals de fidelio. Maar goed, stel je zelf de vraag of je dat nodig hebt. Ik denk niet dat je een volledig orkest wilt beluisteren. Dan kies je toch voor de vaste speakers thuis of de fidelio koptelefoons. Zoals gezegd is het prima om snel in je tas/koffer te doen voor een presentatie of voor op het strand. Ik ben er blij mee.

Onno42 02-08-2013

prachtig geluid en eenvoudig te bedienen

handige bluetooth speaker met een prachtig geluid, werkt perfect ook in de sloep en........geen draden, geweldig