Philips SB7100/12 zwart

Sony SRS-XB30 zwart

Sony SRS-XB30 zwart
7,2 (7)
Bekijk alle Wireless speakers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SB7100/12 zwart op Kieskeurig.nl.

Mison4 26-10-2013

Ik ben erg verrast over het hele apparaat. Het is zeer eenvoudig in het gebruik dmv bluetooth. Je zoekt de Shoqbox op bv je Iphone, selecteert hem en hij is klaar voor gebruik. Het is klein genoeg om gemakkelijk mee te nemen. Het voelt zeer robuust en luxe aan en ziet er ook nog erg mooi uit. Het geluid wat uit deze Shoqbox van Philips komt is zeer goed. De bas is meer dan voldoende, de hoge tonen klinken misschien een beetje hel. Volume wat uit deze box komt is veel meer dan je zou verwachten.
Het is ook een prettig geluid om te gebruiken bij tv kijken op een tablet. Bij een tablet laat het geluid vaak te wensen over en nu zet ik de box bij mijn tablet en ben ik echt tevreden. De bewegingssensor op het apparaat werkt vrij eenvoudig en is een leuke en handige extra!
Voor mij is deze box een waardevolle aanvulling op mijn smartphone en tablet. Verder houdt de accu het de beloofde 8 uur vol.