Philips SBT75/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SBT75/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

frankvandam1004 20-07-2014
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Ik heb hem sinds 3 dagen maar ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding want er zit een boven mijn verwacting zeer goed geluid in en hij gaat rond 5 á 6 mee.

Ik raad deze box zeker weten aan aan mensen die niet te veel geld uit willen geven aan goed geluid!

De duurzaamheid kan ik nog geen cijfer geven.

Jorn076 14-07-2014
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Echt een heel mooi geluid en de speaker kan verbazingwekkend hard zonder slecht te gaan klinken! Minpunt is dat er geen stekker in de verpakking zit, enkel een usb kabel. Opladen moet dus dmv aansluiten op de computer of door een eigen usb adapter te gebruiken. Design van de speaker is stijlvol en compact. Makkelijk mee te nemen en geen rare uitsteeksels of vormen. Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, heb de speaker pas enkele dagen in bezit.

folk234 05-07-2014
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

het is mooi compact van formaat met een geweldige geluidskwaliteit en heeft een zeer groot bereik met de bluetooth verbinding.

al met al ben ik zeer tevreden met me aankoop en een echte aanrader

evertdebeverd 16-09-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Ik kocht dit apparaatje voor mijn laptop (bij de meeste laptops is het geluid niet om aan te horen), maar het is ook ideaal in combinatie met een gsm om op warme zomeravonden buiten achtergrondmuziek te hebben. De bluetooth verbinding is probleemloos en het geluid is boven verwachting. Vooral de midden- en hoge tonen zijn heel helder en goed uitgebalanceerd. Het laag is wat minder, maar wat wil je met zo'n gering vermogen ! Toch zou Philips er goed aan doen een model naast dit te maken met bijv. 10 of 15 watt vermogen (zoals JBL)voor de liefhebbers van meer bas. Kunnen ze gelijk de vormgeving onderhanden nemen want die is bij dit apparaatje wel erg saai !

EuitG 24-06-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

N.a.v. lang zoeken op Internet en recensies op Kieskeurig besloten dit apparaat aan te schaffen. What a crime! In deze crisistijd kan bijna niemand deze leveren. Ook blijkt dat veel leveringsindicaties op deze site niet kloppen. Toch één op de kop weten te tikken. Een heel klein apparaat met een verrassend geluid. Zeker in het laag, maar het hoog valt ook ontzettend mee. Direct uit de doos heeft het apparaat bijna 11 uur gedraaid, soms op vol vermogen! Zonder vervorming. Knap stukje techniek van Philips en het geld waard. Makkelijk te koppelen via Bluetooth. 10 meter connectie is te halen mits geplaatst in een zichtlijn: geen obstakels er tussen. Ook de stand-by functie werkt zeer goed. Opladen gaat ook snel.

markinthedark1974 25-05-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Ik wilde voor mijn werk een (klein) speakertje om muziek te luisteren en zonder mijn collega's te storen.
Ik luister dan radio via mijn tablet.
Na wat zoeken en de revieuws hier heb ik besloten om voor de Philips te gaan.
Ik heb er geen moment spijt van, wat een kanjer van een speaker!!
De geluidskwaliteit is echt goed! Zeker als je het blikkerige geluid van de tablet erbij neemt waar ik eerst radio mee luisterde.
Via bluetooth is de speaker zo verbonden met mijn tablet, maar ook naar mijn foon, geen probleem!
Hij voelt lekker solide aan, komt door de oplaadbare accu die erin zit.
Enige minpuntje zou kunnen zijn dat je de speaker alleen maar kan laden met (bijgeleverde) USB/mini USB kabel en dus niet aan de 220V, maar dat vind ik geen probleem

Kortom, goede speaker voor een goede prijs!

Jan 01-05-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Nav de reviews heb ik het apparaatje besteld. Bij het uitpakken valt op dat hij zo echter klein is..

Het geluid valt echter 100% mee. Echt handig voor bij bijvoorbeeld mijn IPAD. Nu heb ik echt goed geluid.
Goed tevreden tot nu toe.

Frans van der Beek 13-04-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Een van de weinige apparaten die met bluetooth werken en ook nog een ingebouwde accu hebben. Dus ideaal voor in tuin, bij bad, nachtkastje, enz. Het is opvallend hoe klein het apparaat is. Linken met iPhone, iPad stelt niets voor en het geluid dat eruit komt valt ontzettend mee. Verwacht geen ontzettend diepe bassen, maar voor het formaat komt er prima geluid uit. Handig: na 15 minuten geen bluetooth-signaal, schakelt apparaat zichzelf uit.

basge 26-03-2013
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Net een weekie in gebruik en prima speaker! Lekker makkelijk via bluetooth en me foon (samsung galaxy) muziek luisteren in me atelier... Heerlijk!! Met kabeltje erbij kan je ook je iPod aansluiten e.d. Ik had wel verwacht dat hij iets harder kon maar op zich geen probleem (niet bij otto bestellen!) Waarom moet ik duurzaamheid invullen kieskeurig? NVT knop werkt niet!

IvoxZz 10-10-2012
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Fantastisch geluid met goede bluetooth verbinding, echt super!! Het geluid kan aardig hard. Met dit philips draadloze speaker is veel te doen en ge beleven

Bas van Meel 20-08-2012
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Deze SBT75 getest naast de Logitech MiniBoombox. Top apparaat en iets goedkoper dan de Logitech. De SBT75 heeft een veel rijker geluid en vervormt niet als je hem hard zet. Geen touch bediening maar dat vind ik een pre. Fysieke knoppen zijn toch fijner en minder storingsgevoelig.

Abev 27-07-2012
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Erg simpel aansluiten via bluetooth.
Muziek die er uit komt klink zeer goed, ook het basgeluid is in orde.
Door z'n klein formaat makkelijk mee te nemen.
Batterij lijkt mij langer mee te gaan dan de opgegeven uren.

jordiRSD 19-06-2012
Geschreven voor: Philips SBT75/12 zwart

Snel te verbinden via Bluethooth en erg simpel, verder vind ik het geluid wat eruit komt erg goed

Aanrader!