Philips Fidelio AD7000W/12 zwart - Reviews

Bluetooth
AirPlay

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John790 22-06-2016

Leuk bedacht en slecht uitgevoerd

Je koopt een product en daar wil je verder geen omkijken naar hebben. Zodra er verbinding is gemaakt met wifi is het een prima speaker, maar het probleem is dat hij telkens zijn verbinding met wifi verliest. Dus de volgende dag kun je niet meer direct naar je muziek luisteren, maar moet je eerst weer je verbinding instellen. Of je dit nu hebt gedaan via WPS of via het managementschermpje. Hij verdwijnt in de kast en is het rommel geworden. Zonde van je geld dus. Een net niet product.

Tijmen202 05-10-2015

Slecht apparaat. Verbinding met Airplay valt constant weg.

Dit apparaat werkt totaal niet naar behoren. Airplay verbinding valt constant weg. Via de telefoon kan ik geen muziek streamen zonder dat het apparaat uit het niets opnieuwe verbinding maakt met het netwerk. Ik heb een vervangend apparaat ontvangen van Phillips maar ook deze vertoond enorme gebreken. Erg jammer. Weggegooid geld.

NickelLoaDion 05-07-2015

MultiTask

Ik heb er 4 van deze speakers! Qua design zeer stijlvol - Qua geluid Prettige sound maar qua Airplay Poor. Heb ze alle 4 op 2 verschillende routers getest maar bij beide vallen ze met regelmaat uit of synchroniseren ze alle 4 niet gelijktijdig. Vaste kanalen - laatste versie ITunes - ios upgrades - heel de mikmak getest! Maar niets, niets wil helpen. Als ik er 1 aansluit, ja dan werkt het wel. Maar ja! kortom ik heb er 3 te koop. Wie biedt?

Brinke 12-09-2014

Geen airplay icoon op devices

Na een paar jaar prima gefunctioneerd te hebben, kan ik nu al maanden geen Airplay icoon op mijn devices krijgen. Ondanks meerdere keren opnieuw set up van het systeem te hebben uitgevoerd. Ik kan nergens informatie vinden hoe dit te verhelpen is zodat ik weer muziek kan luisteren via het fidelio systeem.

Hendrikus75 14-04-2014

Dit product heeft zeer goede eigenschappen en is mooi vorm gegeven

Ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit, alleen jammer dat net nu, bij het afspelen van de Matheus Pasion, het geluid soms wegvalt. Verder is het gebruiksgemak door de verbeterde App een grootte vooruitgang.

Harleybuggy 21-03-2014

Echt heel slecht.

Staat inmiddels in de kast. Is niet te gebruiken.
Na dagen proberen heb ik het opgegeven. Krijg geen verbinding met mijn iPhone. Werkelijk weggegooid geld.
Laat philips maar contact met mij opnemen.

Sophia1967 17-06-2013

streamen van muziek

In de tuin of op de zolder. In combinatie met de Fidelio homesystem en 3d televisie een prima combinatie. Hierdoor kan ik ook boven en buiten muziek luisteren!

Maharanee 16-06-2013

Redelijk in gebruik,kijkend naar de prijs die je er voor neer legt

Prima ding. Vaak moeilijkheden met het vinden van de verbinding.
Mij is niet duidelijk hoe het apparat upgrade ALS iOS van mac weer een upgrade heeft.

RVP14 16-06-2013

Vol en Helder geluid

Het minimalistische design, en het kwalitatief hoogwaardige geluid spreken mij het meest aan bij dit product. Pas in elk interieur en heeft een fantastische geluidsweergave. De setup procedure is wel even wennen, dit is een mogelijk punt van verbetering evenals de verkrijgbaarheid van software upgrades.

Harleybug 15-06-2013

waardeloos

continu problemen met de airplay. Steeds weer opnieuw moeten instellen. Werkelijk waardeloos. Ik heb spijt dat ik deze gekocht hebt.

Maickel 31-05-2013

Prima Speaker, zelfs geluid van de tv klinkt prima!

De Speaker klinkt goed, is gemakkelijk in te stellen en ziet er mooi uit. Airplay werkt perfect via zowel ipad als apple tv.

Het enige nadeel dat ik heb kunnen vinden is als je over wilt schakelen van Airplay naar Aux. Dit zou volgens de omschrijving automatisch gaan, maar dit gebeurt niet. Het apparaat even uit en inschakelen zorgt er dan voor dat de Aux wel weer wordt gekozen.

ArHa 13-05-2013

Matig product

Het geluid is prima, design is mooi. Helaas heb ik vanaf het begin af aan problemen met de netwerk connectie gehad. Soms werkt het wel en soms werkt het niet. Andere airplay producten op hetzelfde netwerk werken probleemloos. Ik had gehoopt dat een firmware upgrade de problemen zou verhelpen, maar deze update heb ik nog nergens kunnen vinden.

Dvdb 09-04-2013

Matig

Matig product. Airplay functie valt vaak uit tijdens het afspelen van muziek via airplay. verschillende WLAN instellingen getest maar zonder resultaat. Design is mooi.

poll 18-02-2013

slechte wifi verbinding

De eerste maand goed functionerend apparaat.
Na 1,5 maand problemen met het verbinden met de (zelfde) wifi verbinding. Pas na opnieuw instellen van de wifi, door middel van de wifi protected set-up uit te voeren, is er weer verbinding mogelijk. Na uitschakelen van het apparaat moet wederom de wifi protected set-up gebruikt worden. Niet echt handig, vooral niet voor de rest van het gezin, die hier geen weet van hebben, zij wensen een nieuw apparaat !!

Jannie12345678 29-01-2013

Werkte eerst OK, sinds iTunes 11 niet meer

Ietwat blikkerig geluid. Sinds upgrade naar iTunes 11 hapert de weergave als volume via de computer veranderd wordt. Zeer storend.

anoniem24 11-07-2012

Tevreden!

Ik ben muziek aan het luisteren via mijn philips fidelio terwijl ik dit typ. Mij was verteld dat ik gewoon door kon gaan met internet, en dit klopt ook. Alleen als ik gebeld word op mijn iphone gaat de muziek uit, maar gaat ook vanzelf verder na het bellen..

Ik vind het wel een nadeel dat hij na anderhal uur luisteren uit zichzelf op standby gaat. Het is dan niet zo makkelijk om opnieuw verbinding te maken.. Heeft iemand een idee of je dat kan uitzetten of veranderen?

Sean van der Stel 09-06-2012 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, mooie vormgeving en spatzuiver geluid! Aansluiten gaat vrij gemakkelijk en spreekt aardig voor zich. Je iPod Touch, iPad, en iPhone kunnen hier heel gemakkelijk op gebruikt worden.

Het geluid is goed verdeeld over de ruimte & kan heel hard! Apparaat reageert snel en heel goed. Het spreekt allemaal zo voorzich, en is zo ideaal dat ik er weinig op heb aan te merken.

Enigste nadeel vindt ik dat je een appart draadloos netwerk aan moet maken. Daardoor kan je alleen maar geluid e.d. streamen, maar blijven andere internet mogelijkheden zoals social media e.d. uit.

Voor derest vindt ik het een plezierig apparaat die ik zeker aan iedereen aan zou raden!

Annick11 30-06-2012

Hoi,

Even een vraag over het nadeel wat je noemt. Kan je 'm niet toevoegen aan je netwerk? Is het perse nodig om een apart netwerk aan te maken?

Groet! Annick

Alidekip 02-11-2012

Beste Sean,

Het apparaat is ook op de thuisnetwerk aan te sluiten. Zie hiervoor de volgende link.

Veel plezier ermee.

Alexander

Dopus 24-05-2012

Goed maar kan beter

Geluid is goed, alleen jammer dat men de hoge tonen en bas niet regelen kan.
Verder moet de luispreker relatief dicht bij de router staan.
Installeren gaat makkelijk.

Yolanda 20-02-2012

Alleen voor muziek te gebruiken, je I-pad en internet is offline

Bij aankoop wordt niet vermeld dat je alleen muziek kunt luisteren en dat tijdens het afspelen van muziek je geen gebruik meer kunt maken van internet. Teleurstellend.