De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio draadloze SoundAvia-luidspreker AD7000W/12 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Sean van der Stel 09-06-2012
Prachtig apparaat, mooie vormgeving en spatzuiver geluid! Aansluiten gaat vrij gemakkelijk en spreekt aardig voor zich. Je iPod Touch, iPad, en iPhone kunnen hier heel gemakkelijk op gebruikt worden.

Het geluid is goed verdeeld over de ruimte & kan heel hard! Apparaat reageert snel en heel goed. Het spreekt allemaal zo voorzich, en is zo ideaal dat ik er weinig op heb aan te merken.

Enigste nadeel vindt ik dat je een appart draadloos netwerk aan moet maken. Daardoor kan je alleen maar geluid e.d. streamen, maar blijven andere internet mogelijkheden zoals social media e.d. uit.

Voor derest vindt ik het een plezierig apparaat die ik zeker aan iedereen aan zou raden!

Alidekip 02-11-2012

Beste Sean,

Het apparaat is ook op de thuisnetwerk aan te sluiten. Zie hiervoor de volgende link.

Veel plezier ermee.

Alexander

Annick11 30-06-2012

Hoi,

Even een vraag over het nadeel wat je noemt. Kan je 'm niet toevoegen aan je netwerk? Is het perse nodig om een apart netwerk aan te maken?

Groet! Annick