Sony SRS-XB22 groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-XB22 groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martijn 14-06-2019

mooi zuiver geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB22 rood

Ik heb deze box mogen testen en heb hem daarna gehouden. Er komt een super goed geluid uit. De accu houd het erg lang vol. mooi design en lekker klein om mee te nemen. De licht effecten aan de buitenkant maken het toch net iets leuker.

Pluspunten

• lange accuduur
  • licht effecten
  • goed geluid

Amanda 05-06-2019

onverwacht goed geluid en sterke bass

Geschreven voor: Sony SRS-XB22 rood

er zijn ontzettend veel kleine boxen dus ik vond het lastig om de juiste keuze te maken. mede door goede recensies heb ik voor deze gekozen, en daar heb ik zeker geen spijt van! ik ben vaak nogal een kluns met apparatuur, en vooral het laten werken ervan maar dit ging heel makkelijk. uit de doos, aanzetten. telefoon vindt hem vanzelf en hij deed het meteen, nog geen twee minuten werk. het licht effect vindt ik wat minder maar dit is heel makkelijk uit te zetten. het geluid is krachtig, en je voelt de bass echt. ongelooflijk voor z'on klein boxje dat het z'on mooi geluid kan maken. ik ben hier echt heel erg door verrast. een groot pluspunt is ook dat hij waterdicht is, muziek luisteren in de badkamer is dus geen probleem meer, en naast het zwembad ben ik nooit meer bang dat iemand een bommetje maakt! ik beveel dit product voor iedereen aan.

Pluspunten

• waterdicht
  • extreem goed geluid

Minpunten

• licht effecten

Pascal 29-05-2019

Super snel, nette App

Geschreven voor: Sony SRS-XB22 rood

Toch al een tijd opzoek naar een draagbare speaker, uiteindelijk uitgekomen bij deze van Sony. Zeer strakke en handzame speaker met een geweldige bass ondanks zijn grootte. Tonen laag midden en hoog zijn dmv een handige app op je telefoon aan te passen. Zo ook de ingebouwde verlichting en drumkit. Ik ben zeer tevreden en zou dit dan ook aan mijn vrienden aanbevelen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Bass
  • Aanpassen geluid
  • Waterdicht

Minpunten

• Wel kabel geen adapter bijgeleverd.

Kelbay 24-05-2019

Mooie geluid en makkelijke bediening

Geschreven voor: Sony SRS-XB22 rood

Mooi model, fijn te bedienen en een mooi geluid en wat een volume zeg!! Wij zijn echt er blij mee en hebben er veel plezier van.

Lotje 22-05-2019

Lichte box met top geluid

Geschreven voor: Sony SRS-XB22 rood

Het is een licht boxje met een mooi uiterlijk. Het belangrijkste is natuurlijk het geluid, en dat iserg goed! Hij kan hard en de bass is super. Ideaal voor een spontaan feestje buiten! Ook de lichten vind ik tof, dat zorgt voor extra sfeer. Het is een bijkomstigheid, maar wel leuk!

Pluspunten

• Geluid
  • Gewicht
  • Lichten