Philips AS351/12 zwart

Nikkei BOXX1PK roze

Multiroomspeaker
Nikkei BOXX1PK roze

KenterMJ 22-03-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb deze dockingstation gekocht naar aanleiding van een aantal positieve reviews op verschillende site's. Achteraf ben ik blij dat ik deze heb gekocht want er komt goed geluid uit (en zeker voor zo'n apparaatje) en is ook nog eens mooi vormgegeven.
De installatie is erg makkelijk; alleen ff koppelen via de bluetooth en op je smartphone een radio-app aanzetten. Je kan zelfs met je telefoon (in mijn geval een Galaxy2) een meter of 6 van het apporaat vandaan staan en dan is er nog steeds verbinding. Kortom voor die prijs koop je een goed apparaat.

+ goed geluid (een fatsoenlijk bass-geluid!!)
+ gelijk te gebruiken als oplader
+ werkt ook op batterijen
+ apparaat is niet te groot dus ook makkelijk mee te nemen op vakantie

Peter Reydon 04-11-2012 Product paar dagen in bezit

Ik was op zoek naar een dockingstation voor mijn Samsung Galaxy S 3. Ik kan je vertellen, dat is niet makkelijk! Het aanbod voor Android toestellen is (nog) zeer beperkt. Gelukkig vond ik deze Philips. Eerst op internet bij de webshops en later bij Capi op Schiphol. Hier was hij ook het goedkoopst, namelijk €89,-.
Welnu, het apparaat overtreft al mijn verwachtingen. Het geluid is erg goed. Zelfs bij een laag volume nog voldoende bass. Als je bovendien op je android toestel een equalizer download (bijv. Music Volume EQ), dan haal je nóg meer uit het apparaat.
Verder is hij heel functioneel. Zo kun je bijvoorbeeld de mini usb connector verschuiven en draaien. Deze dient als oplaad aansluiting. Het overbrengen van geluid gaat via Bluetooth. Aan de achterzijde is er nog een usb aansluiting en een externe aansluiting.
Het design tenslotte is ook mooi.
Kortom: een aanrader!