Zooplus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zooplus.nl.

Zooplus.nl stelt zich voor

www.zooplus.nl is dé voordelige online dierenshop. Bij ons vindt u topmerken voer, accessoires en verzorgingsproducten voor honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels en paarden. Lage prijzen, goede service en snelle verzending: dat is zooplus!

Deze score is berekend op basis van 987 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annie Imbo 31-08-2019

vlugge en correcte levering, over het algemeen op de voorziene datum. Prijzen zijn uitstekend en veel goedkoper dan bij de concurrentie.

Anous 31-08-2019

Goede service en snelle levering, altijd goede kwaliteit en leuke acties.
Als iets niet bevalt nemen ze het zonder meer retour.
Ook liggen de prijzen lager dan in de winkel.
Kortom een aanrader!

Michel Van Der Meulen 30-08-2019

Er zijn heel wat blikjes die geblutst toe komen. Zeker voor de blikjes die minder stevig zijn en los in de kartonnen doos liggen en vrij kunnen tollen. Deze die met folie samen zijn, zijn minder geblutst. Het zijn juist die dozen die ik minder vaak gebruik en geblutste dozen lang bewaren is niet aan te raden. In het vervolg beter verpakken aub.

Mary 30-08-2019

Ik kies voor Zooplus voor het grote assortiment, bijzonder leuke korting acties en de prijs.
Leveringen komen altijd binnen op de afgesproken tijd.

Patricia 30-08-2019

Ik ben super tevreden van jullie service! Snel geleverd, verzorgd ingepakt!
Ruime keuze en gebruiksvriendelijke webshop. Doe zo verder!!

P. Spelier 30-08-2019

Het is fijn om dieetvoeding te kunnen kopen en te kijken welke keuze men heeft! Bovendien wordt het vanaf een bepaald bedrag gratis thuis geleverd!

Muriel mostrey 30-08-2019

Je wordt heel goed op de hoogte gebracht wanneer je pakket geleverd wordt en dat is een heel groot pluspunt. En heel snel ook

Sonja Sol-Dodemont 30-08-2019

Ben al vele jaren klant bij Zooplus. Niet alleen met mijn huidige e-mail, maar al in mijn werkzame leven via mijn werk e-mail. Zooplus daar kan je van op aan en levert goede kwaliteitsgoederen. Je wordt op de hoogte gehouden als een artikel er niet is. Voor mij geen andere leverancier.

Marina 30-08-2019

Alleen de laatste keer kwam de bestelling gescheurd in de doos aan bij mij en lagen de kattenbrokjes 2x4 kg een gedeelte los in de grote doos. Nooit eerder gehad. Verder best tevreden over Zooplus

Koen 30-08-2019

Alles verloopt vlot, goeie producten met een zeer goeie prijs. Een echte aanrader

Edje 30-08-2019

Waarom is het in de meeste gevallen zo dat als ik net een bestelling heb gedaan dat er dan de volgende dag een bonusmail word gestuurd waar ik dan een soort van korting kan krijgen.
Nu mis ik dus 3x de bonus op de bestelling die ik net heb gedaan.

Verder is het een winkel waar ik graag mijn spullen bij bestel, daar heb ik niets op aan te merken.

Monique 30-08-2019

snelle levering, normale prijzen, leuke acties, fijne klantenservice. betrouwbare webshop. ruime keuze in producten

Yvonne 30-08-2019

Ruime keuze, leuk spaarprogramma. Bestellen en 2 dagen later thuis bezorgt. Perfect.

Jessica 30-08-2019

groot assortiment, snelle en volledige levering en klantgerichte klantenservice. Bij problemen wordt er snel een oplossing geboden.

C.A. Jonker-Schram 30-08-2019

Alles ziet er goed uit👍, snelle bezorging en aan de telefoon wordt je zeer netjes en vriendelijk geholpen. Ik ben heel blij met mn schoondochter, omdat zij mij Zooplus heeft aanbevolen. En hij is níet duur!!
Ga zo door mensen en ik raad het iedereen aan die dieren heeft. We moeten tenslotte ook om onze portemonnee denken toch? 😻😻😚😚

raymond 30-08-2019

ideale shop winkel voor alle dieren , klein en groot , geen verplaatsing en goedkoper van de gebruikte producten , een aanrader voor dieren liefhebbers

Gervenja 30-08-2019

Al een aantal keren een bestelling geplaatst. Altijd snel geleverd en voor een scherpe prijs.

Chris 29-08-2019

Groot gamma, correcte informatie over de levertijd. Leuke promo's, goede producten.

Joy 29-08-2019

Levering liet meer dan een week op zich wachten, hoewel er stond vermeld 1 à 2 werkdagen.
Na contact met e klantendienst bleek dit aan DHL te liggen, maar het lijkt me wel jullie verantwoordelijkheid om de beloofde leveringstermijn te respecteren. Een deel van de bestelling was een cadeau, met als gevolg dat ik last minute nog naar de winkel moest en nu dus een cadeau over heb.

Lida 29-08-2019

Prima web schop snelle levering en leuke aanbiedingen,en alles per groep gerangschikt schikt

LiesbethB3 29-08-2019

Prima site, snelle levering en goedkoop. Zware pakketten tot in huis gebracht door de bezorger.

Waarom een 8? Omdat ik het geen 10 waard vind:

De bonuspunten die na verloop van tijd vervallen, zo kom je niet aan grotere cadeaus als je geen grote afnemer bent. Ook dat je moet betalen om korting te krijgen voor 2 jaar en dat het niet te combineren is met de bulkkorting (bestelling vanaf € 100). Dat was eerst wel, maar de communicatie dat het niet meer kan is nooit gebeurd. Voor een kleine afnemer is betalen voor korting voor 2 jaar niet echt interessant. Want je moet eerst dat bedrag aan korting behalen voordat je ècht extra korting krijgt.

MiriamV 29-08-2019

Het juiste merk voer voor mijn hond. Toegankelijke site met snelle en goed verpakte levering

Karen 29-08-2019

Mooie opvolging van de bestelling, goede stap voor stap communicatie en alles netjes en verzorgd verpakt!!!

Yasperina 29-08-2019

Zooplus is een fijne overzichtelijke onlinewinkel waar ik al jaren de benodigdheden voor mijn dieren koop. Ik ben heel tevreden en zal daar blijven winkelen.

Reinia Schot 29-08-2019

Gebruikers vriendelijke site. snelle levering, goede service, ruime keuze

Cinstr 29-08-2019

De shop is prima, veel keuze, goed prijzen. Voorheen was de datum tussen bestellen en ontvangen ook prima, 2 werkdagen, maar de laatste keer ging het via DPD, dat heeft bijna een week geduurd! Dat kan tegenwoordig echt niet meer. Vandaar een 7

Yvonne 29-08-2019

Elke keer als ik iets bestel wordt het snel en correct geleverd. Zooplus heeft een uitgebreid assortiment voor zowel de hond als de kat. Het spaarplan dat zij aanbieden geeft mij bij elke bestelling een leuke korting.
Zeer tevreden klant .

Linda 29-08-2019

Fijne webshop, groot assortiment, goede service en snelle levering. Ik bestel hier al ruim 2 jaar alles voor mijn hond.

A ,Bakker 29-08-2019

Goede producten Goede prijzen en zo snel geleverd Altijd keurig verpakt ik vind het ideaal

Wim 29-08-2019

Super en goedkope webshop echt een aanrader. Snelle levering. Wij zijn zeer tevreden!!

Tilly 28-08-2019

Er is heel veel keus in kattenvoer en er zijn veel aanbiedingen en proefpakketten. De bestellingen worden zonder uitzondering snel bezorgd en kloppen altijd. Achteraf betalen is mogelijk. Verder is er een bonuspuntensysteem, waardoor je korting krijgt op je aankoop en extra artikelen gratis kunt bestellen.

ger 28-08-2019

Goede overzichtelijk website, snelle levering en feedback op je bestelling.Prijzen zijn ook heel gunstig

Miranda 28-08-2019

Producten hebben een goeie prijs en hebben ook een goeie omschrijving er bij. De levertijd is ook snel.

karina 28-08-2019

Levering is altijd prima , als er iets niet op voorraad is word het snel nagezonden . Er is bij mijn bestellingen nog nooit iets fout gelopen . Heel fijn dat je gewoon nog per bankoverschrijving betalen kan !!

Fleur 28-08-2019

Bestelling zou eerst met DHL geleverd worden. Niet afgeleverd. Kreeg uiteindelijk de bestelling een week later via Bpost afgeleverd. Conclusie, selchte service.

Eddy 28-08-2019

Zooplus is een aanrader om bestellingen te doen, vlot overzicht van de producten ,alsook correcte en zeer vlotte levering,voldoet er iets niet naar jou wens ,is alles bespreekbaar bij zooplus,super hoe zij met hun klanten omgaan

Van der slujs 28-08-2019

Uitgebreid aanbod met veel aanbiedingen. Ook veel nieuwe artikelen aan assortiment toegevoegd.

Marieke 28-08-2019

Concurrerende prijzen. Ik had een kortingscoupon. Deze werkte niet. Telefonisch contact ging star en moeizaam. Later via mail is dit goed opgelost en toch nog snel.geregeld.

Valerie 28-08-2019

Wij zijn al klant sedert 2014. Het is een overzichtelijke webshop met eerlijke prijzen. Correcte leveringstermijn. Wij zijn alvast tevreden.

Mimi29 28-08-2019

Duidelijke website ,
Mijn keuze is gevallen voor deze site omdat het assortiment heel uitgebreid is !
Snelle levering en keurig bezorgd

Conny De Decker 28-08-2019

Mijn bestelling wordt meestal, omdat deze teveel weegt, verdeeld over 2 pakketten en in tegenstelling tot de andere keren werd deze keer de bestelling in 1 keer geleverd 👍🏼
Alles was correct en op tijd geleverd.

Guusje 28-08-2019

Altijd een snelle levering zonder problemen en goede kwaliteit van de producten. Daarbij zijn wij bij zooplus altijd voordeliger uit dan in de winkel. En goede ervaring met de service gehad bij het omruilen van een product dat binnen de garantie periode niet meer werkte.
Kortom: wij zijn heel tevreden!

Marjolein 27-08-2019

De levering is op tijd.
Ik vind de service erg goed.
Ik had iets verkeerd besteld en dat werd na een mailtje te sturen meteen opgepakt en kreeg ik mijn geld terug.
De prijzen zijn gunstig en de kwaliteit is goed.

Inge Dierckx 27-08-2019

Veel keuze, vlotte afhandeling, prima service en meestal snelle levering! Ik blijf 😁

Sylvie 27-08-2019

Steeds vlotte bestelling, je kan de verschillende producten gemakkelijk vergelijken.
Een minpuntje is de levering via DHL, zij geven de opdracht steeds door aan Bpost, pakket komt nooit op tijd. Nu kies is steevast voor PostNL.

Suzan Koolhaas 27-08-2019

Prima online winkel voor dierbenodigdheden. Alles wordt keurig en vrij vlot geleverd.

Muriel 27-08-2019

Produkten, prijzen, spaarplan en leveringen keurig.

Het enige waar ik me ontzettend aan stoor, is dat ik direct nadat ik een bestelling heb geplaatst, een mail ontvang met een korting....Deze korting moet dan wel binnen een paar dagen ingewisseld worden. Terwijl ik dan net voor 100 euro besteld heb....Het lijkt wel of ze liever hebben dat ik meerdere kleine bestellingen doe, dan een grote. Erg onklantvriendelijk!!!!

Justine 27-08-2019

Ik heb deze online shop gekozen omdat de prijs-kwaliteit heel sterk is. Onze kat, Odiel is heel erg tevreden met zijn eten droogvoer Royal Canin en natvoer van Almond nature. Het punten systeem is een ideale systeem om klanten tevreden te houden, daarnaast ook de dieren :) Groot aanbod.

Grande 27-08-2019

Snelle levering via Postnl. Ene dag besteld binnen 3 dagen in huis. Fietskar van perfecte kwaliteit. Mijn hond ging er meteen in.

ShannaVB 27-08-2019

Snelle levering, duidelijke communicatie, de levering was ook te volgen en alle producten waren in orde!