Zooplus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zooplus.nl.

Zooplus.nl stelt zich voor

www.zooplus.nl is dé voordelige online dierenshop. Bij ons vindt u topmerken voer, accessoires en verzorgingsproducten voor honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels en paarden. Lage prijzen, goede service en snelle verzending: dat is zooplus!

Deze score is berekend op basis van 987 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mariël 25-07-2019

In het begin ging alles goed. Maar nu kan ik telkens de kattenbak stenen die ik normaal gesproken altijd koop niet bestellen. Dus ik dacht na een keer oké volgende keer hebben ze het wel weer.
Maar toen kon ik het weer niet bestellen. Zeer vervelend dus.

Joyce 25-07-2019

Grote variatie aan artikelen voor een goede prijs. Altijd snel geleverd en fijne website!

BEER 25-07-2019

De produkten zijn goed. Betaalbaar en snelle levering. En wordt een produkt beschadigd geleverd dan wordt het vervangen

Mabe 25-07-2019

Zooplus heeft de laagste prijs en is makkelijk tijdens het bestelproces. Daarnaast wordt het keurig en snel thuis geleverd.

Rita Verstrepen 25-07-2019

Veel keuze van merken. Goedkoper dan elders. De bonuspunten die je krijgt bij elke bestelling geven je recht op leuke dingen voor je huisdier.

ada 25-07-2019

Zooplus is voor mijn katten het beste wat er is nooit stuit je op problemen Iedereen wil ik graag aan melden voor deze site .Ze hebben zo veel soorten eigelijk teveel om op te noemen onze katten zijn zeer tevreden over het eten .love zooplus

Subarie 25-07-2019

Prima en snel geleverd, zeker als de Post hun werk ook goed uitvoeren, wat 9 van de 10 keer wel zo is gelukkig
Top geregeld en een scherpe prijs...

Ch 25-07-2019

Helaas weer beschadigde blikjes voer gekregen.
Gedeukt en zwaar beschadigd, dus niet bruikbaar.
Na veel heen en weer gemail blijft Zooplus moeilijk doen en moet ik alles terug sturen in originele verpakking voordat ze iets doen.
Ondertussen zit ik zonder juist voer.
Echt belachelijk.
En dat terwijl ze om foto's en alles hebben gevraagd, wat ik ze ook ruim toegestuurd hen.
Waardeloze service!

Vanrenterghem 25-07-2019

vlugge levering, zelfs iets te vroeg. Levering was 2 uur eerder dan vroegste uur voorzien volgens het internet. Gelukkig was ik thuis.

christine 25-07-2019

Mijn hond is dol op voeding en snoepjes op basis van kip. Jullie gamma is zeer uitgebreid wat mij toelaat een variatie te brengen in zijn eetpatroon.

Nina 25-07-2019

Prima. Snelle bezorging! Kwaliteitskrabpaal, stabiel zonder dat hij verankerd hoeft te worden aan de muur!

Petra 25-07-2019

Nooit problemen gehad met zooplus. Klantvriendelijke service.
Bestellingen netjes verpakt.
Snelle levering.
Top winkel !!!

Serge Verslype 25-07-2019

Goedkoper dan in de warenhuizen, ruime keuze en op tijd geleverd. De verpakking ook altijd in orde. Zooplus een aanrader. Spijtig 1 minpuntje niet veel voor katten in hun bonusshop.

Rachel Willems 25-07-2019

website werkt prima - aanbod is zeer gevarieerd en goed - levering iets minder: binnen 3 à 6 dagen - minpunt: plastiek in verpakking - klantendienst zeer vriendelijk en als er een probleem is wordt dit onmiddellijk opgelost.

Els 25-07-2019

Snel bezorgd en tegen een goede prijs. Het voer wat ik bestel wordt hier altijd graag gegeten.

Carine De Keyser 25-07-2019

De bestelling loopt steeds vlot. Je kan het hele traject volgen en alles wordt steeds keurig afgeleverd zoals gevraagd.
Prijs kwaliteit: top!

Ron Schut 25-07-2019

Service goed,bestellingen gaat vlot,ruime keuze.Als er een probleem voordoet wordt dit adequaat opgelost

Theo 25-07-2019

goede prijzen en een snelle levering van goede kwaliteitsproducten. Als extra nog het bonusprogramma

Sjuul 25-07-2019

De webshop is gebruiksvriendelijk. Goede prijs - kwaliteitverhouding! Uitgebreid assortiment en leuk bonusprogramma. Levertijd is ook snel.

Sandy Wong 25-07-2019

Ik heb voor zooplus gekozen omdat deze goedkoper en veel meer assortiment heeft dan andere online dierenwinkel. Alleen jammer dat het niet "vandaag bestellen morgen in huis'' is. Verder is zooplus een prettige winkel om te shoppen!

S. van der A 25-07-2019

Zooplus is een betrouwbare webshop. De website is overzichtelijk; de leveringstijden zijn prima; en er zijn altijd wel leuke aanbiedingen. Alle nodige informatie is duidelijk weergegeven en mocht je toch een vraag hebben dan antwoordt Zooplus snel en bekwaam. Topservice!

Snoopy 25-07-2019

Duidelijke website, snelle levering en ruime sortering. Mijn kat heeft speciaal eten nodig en dat heeft Zooplus ook. Ik ben heel tevreden.

Peter V. 24-07-2019

Betrouwbaar adres voor al je dieren voedsel en benodigdheden. Snelle verzendservice.

Natalie 24-07-2019

Zooplus : groot assortiment aan interessante prijzen ! Altijd netjes op tijd geleverd. TOP !

Sathalia 24-07-2019

Een duidelijke website. Groot aanbod voor goede prijzen. De levering is altijd netjes verpakt en met een verzendings-email is het duidelijk wanner de zending aankomt.

Paret christine 24-07-2019

Vindt het wat vervelend als je vooruit betaald, dat de betaling niet direct uitgevoerd kan worden

Brigitte 24-07-2019

Zeer uitgebreid gamma,alles snel en correct geleverd!
Mooie site en handig in gebruik.
Zeer gelukkige klant!!!

martendi 24-07-2019

Het bestelde is binnen 2 dagen afgeleverd tegen de juiste prijs en precies wat we besteld hadden.

Antoon 24-07-2019

Ben al klant sinds 2008 en nog steeds tevreden. Snelle levering van het bestelde; ook met name dank aan postnl. De juist bestelde items worden bezorgd en ook nog eens tegen een goed gereduceerde prijs. De goederen zijn altijd goed verpakt.

Glyssa 24-07-2019

goede shop, veel keuze uit producten, correcte aflevering en snelle service

Kimps Martine 24-07-2019

Groot assortiment. Goede prijs/kwaliteit en gemakkelijke site om te gebruiken. Correcte en vlugge leveringen.
Een aanrader voor iedere dierenliefhebber

Arno 24-07-2019

Ik maak ondertussen al jaren gebruik van Zooplus en nog steeds zeer tevreden, leveringen worden altijd snel geleverd, en zeer betaalbaar, ook omdat mijn ene kat speciaal dieet voeding nodig heeft en dit alleen maar bij de dierenarts gekocht kan worden, maar daar de hoofdprijs moet betalen, scheelt op een 4kg zak zo'n €15,- .
Zolang ik huisdieren heb, blijf ik bij Zooplus hun eten en verdere benodigdheden bestellen.

Natascha 24-07-2019

Website is erg gemakkelijk en je kunt direct zien of er iets op voorraad is. Ik betaal altijd achteraf en heb geen problemen. We plaatsen altijd grote bestellingen en krijgen vrij snel zicht op het aantal pakketten dat er komen en de volgende dag een bericht wanneer geleverd en door wie. Het spaarsysteem is leuk en soms kom ik zo aan leuke dingen voor mijn beestjes of kan voer etc uitproberen. Het allerfijnst vind ik dat je je gespaarde punten ook kunt doneren aan goede doelen. Iedere maand een nieuw goed doel. Zo help ik als dierenvriend ook nog andere dieren in nood.

Jenny de kruyf 24-07-2019

Ik koop er al jaren. Goede service, snelle leveringen en goede kwaliteit/prijsverhouding en het belangrijkste:" het wordt bijna altijd de volgende dag geleverd. Toppers!!!!

A.H. Stoutenbeek 24-07-2019

Ruime keuze, snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk.

lidy put 24-07-2019

Uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle levering. Ook bij telefonisch contact word je vriendelijk en correct geholpen. Ik maak al jaren tot volle tevredenheid gebruik van Zooplus en heb hen al meerdere keren bij anderen aanbevolen.

Bianca 24-07-2019

Ik ben al jaren vaste klant, het assortiment is ruim voldoende, en de kwaliteit uitstekend.
Nog nooit problemen gehad met de levering, die ook nog eens snel is!

Hans 24-07-2019

overzichtelijke webshop, zeer scherpe prijzen en ruim assortiment.
De beste webshop die ik ken!

Fred 24-07-2019

Prima service, correcte en tijdige levering. goede prijs/kwaliteit verhouding

JP 23-07-2019

Ruime keuze.
Wel lastig om heen en weer te switchen als je besteld en op zoek bent naar nog andere producten of als je tussendoor een artikel met je spaar/bonuspunten wilt opzoeken en toevoegen.
Altijd vervelend dat er steevast een 'leuke' actie/aanbieding komt nét nadat je hebt besteld. maar dat zal 'politiek' zijn.

Z11 23-07-2019

Zeer uitgebreid assortiment, duidelijke site, snelle levering. Ik ben een vaste klant!

Rudi 23-07-2019

Altijd mooi op tijd geleverd en ook nog goedkoper. Ook altijd goed verpakt.

Kees 23-07-2019

Ik bestel hier al 2 jaar alles voor mijn katten. Ruime keuze, vlotte levering en goede informatie naar de klant mbt de bestelling. Ook de reviews van de producten zijn zeer handig. Al met al een zeer tevreden klant.

Ingrid 23-07-2019

Vanaf dag 1 prima bedrijf. 1 x iets niet goed gegaan, maar dat werd zonder probleem (snel) opgelost. Ben inmiddels een jaar regelmatige klant.

Jp 23-07-2019

Altijd snel bezorgt. Goede kwaliteit. De hond en katjes zijn er erg blij mee.

Eric Z 23-07-2019

Goede voeding perfect voor kat (Graan vrij) tegen competitieve prijs, snelle levering

Montis 23-07-2019

Snelle levering, goede producten, goede prijs. Meer kan ik er niet over zeggen ;-)

Lenny 23-07-2019

Ben grotendeels tevreden. De prijzen zijn goed en er is een ruim aanbod. Er wordt ook snel geleverd. De enige minpunten zijn dat het aanbod wisselt, waardoor je bepaalde merken niet altijd terugvindt. Het zou ook handig zijn een afhaalpunt te kunnen kiezen, want nu moet je altijd thuis zijn voor de koerier. Da's niet evident.

lexvang 23-07-2019

Duidelijke site. alles is goed terug te vinden, ook de aanbiedingen. Bij bestellingen goede communicatie ook als iets tijdelijk niet beschikbaar is en later komt. heel tevreden over prijs en service

Elly 23-07-2019

Webwinkel is overzichtelijk, gemak ook omdat je inzage hebt in de vorige bestellingen. Snelle levering kortom helemaal goed!