Zamro.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zamro.nl.

Zamro.nl stelt zich voor

Zamro is een webshop met technische (machine)onderdelen en gereedschappen van topkwaliteit. Onze producten worden gebruikt voor het onderhouden, repareren en draaiend houden van machines en installaties.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Berta 17-02-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over deze webshop.

Was op zoek naar dremel diamantzaag en die werden hier voor een goede prijs aangeboden. Ook nog enkele andere dremel spullen gevonden. Alles kon niet tegelijk geleverd worden maar dat werd bij de bestelling duidelijk aangegeven. Alles binnen gekregen binnen de afgesproken tijd. Ook tussendoor nog een keer een vraag gesteld over mijn bestelling via life chat op de site. Die werd naar tevredenheid beantwoord. Verschillende betaal-mogelijkheden ..Kortom..een tevreden klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Remi 26-10-2017 Via de website gekocht

veel keuze en binnen 1 dag al bezorgd! Topservice!

Onlangs voor het eerst bij deze winkel besteld. Ben erg tevreden! Mijn gereedschap was de volgende dag al bezorgd en ik kreeg er een gratis rolmaat bij. Niks op aan te merken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -