YourMacStore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over YourMacStore.

YourMacStore stelt zich voor

YourMacStore is dé online Apple expert van Nederland. Wij staan bekend om ons grote assortiment, onze scherpe prijzen en om onze persoonlijke en betrouwbare service. Bij aankoop van een Apple product bent u verzekerd van 3 jaar garantie. Daarnaast hechten wij veel waarde aan het oordeel van onze klanten. Onze deskundige specialisten staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u het beste advies te geven. YourMacStore is lid van de ThuisWinkel Waarborg en voldoet daarmee aan de eisen die gesteld worden met betrekking tot betrouwbaar zaken doen. Niet helemaal tevreden met uw aankoop? U kunt uw producten binnen 14 dagen na aankoop retourneren.

Deze score is berekend op basis van 83 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Casperart 15-08-2014 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke site

Na aankoop en ontvangst nog wat vragen gehad en ben zeer netjes te woord gestaan.

Assortiment
Ze hebben precies wat je verwacht, volgens mij mist er niks uit het apple assortiment

Aanbeveling
Ik zie geen reden waarom niet, goede prijs, goede service en afhandeling

Extra toelichting
Overzichtelijke site, en vooral een nette klantenservice.