YourMacStore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over YourMacStore.

YourMacStore stelt zich voor

YourMacStore is dé online Apple expert van Nederland. Wij staan bekend om ons grote assortiment, onze scherpe prijzen en om onze persoonlijke en betrouwbare service. Bij aankoop van een Apple product bent u verzekerd van 2 jaar garantie. Daarnaast hechten wij veel waarde aan het oordeel van onze klanten. Onze deskundige specialisten staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u het beste advies te geven. YourMacStore is lid van de ThuisWinkel Waarborg en voldoet daarmee aan de eisen die gesteld worden met betrekking tot betrouwbaar zaken doen. Niet helemaal tevreden met uw aankoop? U kunt uw producten binnen 14 dagen na aankoop retourneren.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.2

JorisWat 21-08-2014 Via de website gekocht

binnen een minuut bestelt wat ik wou

niet mee in contact geweest

Assortiment
genoeg om uit te kiezen

Aanbeveling
zeker aan familie

Extra toelichting
fijn ipod hoesje gekocht voor tijdens het hardopen.

KoenLaureij 17-08-2014 Via de website gekocht

Prima website om het assortiment te bekijken. Voor mobiel vind ik de website iets minder geschikt. Dat mag wat mij betreft verbeterd worden.

Ondanks dat ik het apparaat via internet kocht had ik toch het idee persoonlijk geholpen te worden. Een medewerker stuurde een mail (misschien automatisch) waarin ik werd bedankt voor mijn aankoop en waarin werd gemeld dat ik bij hem terecht kon met vragen. Daar heb ik gebruik van gemaakt en ik kreeg per ommegaande een reactie terug. Ik vind het top!

Extra toelichting
Erg tevreden over de bestelling. Het assortiment heb ik onvoldoende bekeken om daar een cijfer aan te kunnen koppelen. Ik kom zeker terug op de site om te kijken naar producten.

irenetheunisse 17-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Scherpe prijzen, snelle levering en goede service; TOP!

Casperart 15-08-2014 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke site

Na aankoop en ontvangst nog wat vragen gehad en ben zeer netjes te woord gestaan.

Assortiment
Ze hebben precies wat je verwacht, volgens mij mist er niks uit het apple assortiment

Aanbeveling
Ik zie geen reden waarom niet, goede prijs, goede service en afhandeling

Extra toelichting
Overzichtelijke site, en vooral een nette klantenservice.