YourMacStore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over YourMacStore.

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 27-06-2022

Hele duidelijke site, makkelijk te bestellen en heel belangrijk, bestelde producten snel in huis!

MacStore 23-06-2022

Prima shop, doet wat er wordt gezegd, de site is gebruiksvriendelijk, levering was vlot en kwam eerder dan verwacht.

Kevin 18-06-2022

Zeer slechte ervaring met YourMacStore. Ik heb een AirPods Max besteld bij deze winkel en heb tot mijn verbazing een gebruikt & ongesealed product ontvangen wat onder de vetvlekken en gebruikssporen zat. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat de Apple garantie van dit product ook binnen een paar dagen kwam te vervallen wat betekent dat dit product al een jaar lang gebruikt is!

Hiervoor contact opgenomen en werd er heel luchtig over gedaan en kon ik het product ‘omruilen’. Het kwam over alsof ze probeerde van een oud product af te komen door het te verkopen als nieuw en dachten: “kijken of we hier van af komen en deze klant het accepteert”.

Ik had dit product aangeschaft als cadeau en moest overgaan naar een andere winkel door de verspilde tijd en moeite wat YourMacStore heeft veroorzaakt. Hiervoor toonde ze geen empathie en wilde ze niet meedenken over een passende oplossing.

Noah 15-06-2022

Op eerste oog ziet de site er goed en betrouwbaar uit. Ik zag de MacBook Pro omdat deze goedkoper is hier dan op andere sites en dat is uiteraard altijd een voordeel. Hij was vervolgens super snel geleverd! (Op een zondag besteld en maandag geleverd). Het product zelf was zoals verwacht, in perfecte staat bezorgd en goed verpakt.

M 15-06-2022

Overzichtelijke site, snel geleverd en goede service.
Er zat een Amerikaanse adapter bij, na een telefoontje meteen een de juiste adapter gekregen.

Carl 09-06-2022

Goede service , makkelijk online bestellen en snelle levering van het product

Timo 05-06-2022

Duidelijke website en een hele snelle levering. Daarnaast is het super dat ze de mogelijk bieden om het bedrag in 3x te betalen.

Ricardo 04-06-2022

Macbook air besteld als kado, levertijd onbekend maar netjes op tijd geleverd. Netjes in doos ingepakt echter macbook extra kartonnen doos en macbook doos waren beschadigd terwijl de doos van yourmacstore dus heel was. Yourmacstore heeft dus een beschadigd product willens en wetens verstuurd en als nieuw verkocht. Ze zijn tevens niet bereid om te compenseren, mooi business model….eens maar nooit meer!

aswin 03-06-2022

perfect - snel geleverd apple display - nergens te koop maar wel bij yourmacstore

marco bezoet de bie 02-06-2022

Gezocht naar een apple display en Your Macstore gaf duidelijk aan dat ze voldoende op voorraad hadden (verder overal anders in bestelling). Bovendien snelle reactie en hele snelle levering.

Maas 18-05-2022

Prima schop. Alles correct goed en snel afgehandeld. De site is ook op orde, duidelijk en goed.

Aukje 02-05-2022

Duidelijke website, Iphone13 besteld voor scherpe prijs: meteen volgende dag geleverd. Top!

Vincent 01-05-2022

Via een prijsvergelijkingenwebsite Heb ik besloten de iPad de kopen bij YourMacStore. De bestelling liep probleemloos en de volgende morgen had ik de iPad in huis.

Hetty 24-04-2022

Snelle levering, keurige verpakking en schitterende ipad ontvangen.
Zeker aan te bevelen!

Willie 19-04-2022

Op zoek naar een M1 Macbook Air stroomadapter en bij YourMacStore verreweg de goedkoopste gevonden. Als je voor origineel Apple spul gaat, tenminste. Ook snel geleverd, dus topspul, snel in huis voor de beste prijs!

Bert 16-04-2022

Snelle service en goede prijs, was verkeerde stekker bijgeleverd, maar na een belletje werd dit per direct in orde gemaakt.

Gert-Jan 15-04-2022

Prima product voor een acceptabele prijs, snelle levering, niets op aan te merken.

hgr 15-04-2022

Via bol.com bij dit bedrijf terecht gekomen. Prijzen okay, snelle levering en service.
Hadden verkeerde stekker geleverd. Dag erna meteen de goede geleverd.

Carin 15-04-2022

Goeie prijs en keurig op tijd geleverd. En hij werkt heel goed en ziet er ook nog eens mooi uit. Een tevreden klant!

Wesel 14-04-2022

Snelle levering, goede prijzen, makkelijk betalen. Precies wat je er van wil verwachten.

Monique 14-04-2022

Een iPad gekocht, deze is de volgende dag al geleverd, goed verpakt, in de doos zat een Amerikaanse stekker, maar er wordt ook een Nederlandse stekker bij geleverd.
Prima service 👍🏻

Carel 12-04-2022

Gebruiksvriendelijke site en lage prijzen. De door mij bestelde Apple iPad Pro werd de volgende dag geleverd. In de doos zat een Engelse stekker. Ik heb daarover gebeld met YourMacStore en de volgende dag werd gratis de juiste stekker geleverd. Prima service.

J.Warmerdam 11-04-2022

vandaag besteld volgende dag in huis, deze slogan klopt niet, dinsdag 5 april besteld ,donderdag aangeleverd bij DHL en op
11 april om 13.00 uur nog steeds niet in huis!

Cees Wormeester 09-04-2022

De YourMacStore is een prima alternatief voor de Amacwinkels. Duidelijk in kortingen, een goede voorlichting en een correcte afhandeling. Ik ben zeer tevreden.
Cees

Lisheng 09-04-2022

iPad Air 5 gekocht, snel en goed,eerst keer besteld maar zeker tot volgende keer

Theo J. Verberne 04-04-2022

Op vrijdag een iPad besteld en betaald met een creditcard.
Op zaterdag een 2de besteld, maar kon niet betalen met 2 verschillende creditcards.
Kreeg de melding dat creditbetalingen geweigerd werden door Molly.
Op maandag contact gehad met het bedrijf en daar werd mij gezegd, dat de leidinggevende er naar gekeken had, maar het lag niet aan hun.
Ik moest maar op een andere manier betalen.
Geen onderzoek ingesteld hoe dit nu mogelijk was.
Werd aan mijn lot overgelaten.
Ik had het op prijs gesteld, als het bedrijf het goed had uitgezocht en mij later had teruggebeld.
Deze manier om klanten bij te staan, is ver beneden pijl.
ZEER NEGATIEF! !!!

Diederick 04-04-2022

Alles keurig netjes geleverd.
Snelle service.
Telefonisch ook goed bereikbaar.
Ik koop eigenlijk al jaren mijn Apple spullen via YourMac Store. Geen verrassingen.
De ipad Pro is mooi van beeld en geluid. Echt een aanwinst ten opzichten van de oude Ipad Pro.

Reijer 01-04-2022

Heb de Ipad air 2022 besteld en kreeg hem de volgende dag netjes verpakt binnen.
Zending was in orde.

Had een vraag of ik de oude ipad ergens kon inleveren.
Dus belde ze op.
10 minuten gewacht, maar kreeg niemand aan de telefoon, wat ik jammer vind.
Daarom een 6.
Anders een hoger cijfer gegeven.

Temmink 29-03-2022

Goede service, en opvolging. Bij mijn bestelde iPad zat een Amerikaanse stekker, de volgende dag gelijk de goede stekker opgestuurd gekregen.

Petra 27-03-2022

Het was via Bol Woensdag besteld en het was inderdaad donderdag in huis, super! Het horloge voldeed aan de verwachtingen, alleen de accu gaat niet zo lang mee, dat valt beetje tegen.

Thom Smeets 18-03-2022

De levering van de 2 Apple watches had vertraging opgelopen waardoor opa bij de verjaardag van zijn 2 kleinkinderen met lege handen dreigde te komen staan. 1 Telefoontje met een uitermate vriendelijke en kundige servicedeskmedewerker en het probleem was gefikst. 2 andere modellen uitgezocht, gering prijsverschil en binnen 24 uur maakte opa de blits op hetfeestje. Chapeau YourMacStore. Dat is pas dienstverlening....... Echt

Paul 07-03-2022

Vrijdags mijn nieuwe iMac besteld en zaterdag al in huis. Supersnelle service voor een hele scherpe prijs.

René 03-03-2022

Goede duidelijke site, eerlijke prijs en wat voor
Mij heel belangrijk was; snelle levering van iPad waar zelfs al de Apple-stores (Amsterdam/Leiden/denHaag) een lange levertijd hebben. Keurig geregeld.

Rogier 13-02-2019

Via mijn oude werkgever toestel overgenomen welke zou worden gecontroleerd en daarna thuis gestuurd door YMS. Na een aantal dagen werd er aangegeven dat de telefoon verstuurd zou worden. Een paar dagen later nog steeds geen bericht van PostNL. Extern beheer van oude werkgever bleek toch nog op de iPhone te staan waardoor het versturen langer duurde. Weer een paar dagen later nog geen telefoon, deze bleek in eerste instantie te zijn "kwijt geraakt" door PostNL. Achteraf kregen we bericht dat de telefoon "gestolen" zou zijn door de chauffeur. Al met al een zeer onwerkelijk verhaal. Uiteindelijke na 14 dagen de telefoon thuis ontvangen. Reservekopie terug gezet, echter kwamen we niet verder dan de laatste stap. We kregen de melding "Extern beheer kan niet geconfigureerd worden". Op het moment nog geen oplossing. Al met al kan ik zeggen dat YMS geen prettige ervaring is.

- Lange wachttijden
- Ontransparante communicatie
- Telefoon niet werkend afgeleverd.

Grote afrader om hier wat aan te schaffen, er zijn een hoop bedrijven die refurbished wel capabel aanbieden, helaas kon ik niet zelf kiezen. Hierna in ieder geval nooit meer YMS.

Ulrich 23-01-2019

Heb hier meerdere keren gekocht, en steeds naar volle tevredenheid. Ze hebben ook altijd vrij vlot de nieuwste Apple modellen op voorraad.

Mario 01-01-2019

Op 23 november 2018 een MacBook Pro besteld. Levertijd zou eerste 3-5 dagen zijn, daarna werd het 5-10 dagen, daarna vlak voor kerst, daarna vlak na kerst en inmiddels is het 2019 en de MacBook Pro is nog altijd niet binnen. Steeds wordt levering toegezegd, maar niet nagekomen. Er wordt geen compensatie aangeboden voor het ongemak. Ik heb al meerdere keren contact gehad via mail en telefoon, maar van levering komt niets. Beroerde service!!

Youri 18-12-2018

Hieronder had ik een negatieve review geplaatst over deze winkel. Zij zijn met een goede oplossing gekomen. Helaas is het niet mogelijk om een review aan te passen, dus plaats ik een nieuwe.

Tijdens Black Friday had ik hier een MacBook besteld. Dit voor een mooie prijs en een redelijke levertijd. Toch ontving ik mijn bestelling niet binnen de aangegeven levertijd van 5 tot 10 werkdagen. Daarom besloot ik contact op te nemen met YourMacStore. Zij gaven toen aan dat ik mijn bestelling vier weken na Black Friday zou ontvangen. Dit vond ik te lang duren dus nam ik opnieuw contact met hen op.

Ze zijn met een goede oplossing gekomen om het lange wachten te compenseren. Daarnaast gaven zij een duidelijke toelichting over waarom mijn bestelling vertraagd was. Dit kwam onder andere door de drukte met Black Friday en problemen met Apple.

Helaas wat lang moeten wachten op mijn bestelling, maar wel een super oplossing. Al met al topservice en een mooie prijs.

Jan Vermeer 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb hier met Black Friday een MacBook besteld. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Duurt nu dus al vier weken! Jullie moeten je schamen

youripsv 12-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloos!

Bij deze zaak had ik een MacBook Pro besteld. Hiervoor stond een levertijd van gemiddeld 5 werkdagen. Een week later had ik nog niks binnen en besloot ik maar te bellen. De medewerker aan de telefoon was moeilijk te verstaan en kwam niet klantvriendelijk over. Na dit gesprek was ik nog niets wijzer geworden over mijn bestelling. Uiteindelijk krijg ik mijn MacBook vier weken later binnen. Belachelijk!

yourihoogewoning 18-12-2018

mexxer 16-08-2018 Via de website gekocht

MacBook pro met upgrade meteen verzonden!

Erg fijn contact gehad via de chat met een werknemer. Hij keek even of de macbook die ik wilde op voorraad was (met extra geheugen), en die hadden ze nog. Besteld en de volgende dag meteen in huis. Top service, ook goede bezorging met Mikropakket.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frank 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte terugkoppeling.

Er word veel toegezegd maar niet nagekomen, ondanks herhaalde verzoeken belt men gewoon niet terug. Klantenservice nemen slechts boodschappen aan maar er word geen opvolging aan gegeven.
Beter bij een echte Apple store bestellen, kost iets meer maar dan klopt het tenminste.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van YourMacStore 31-01-2018

Hi Frank,

Bedankt voor de feedback!
Vervelend om te horen dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren. We zaten afgelopen week middenin een verhuizing, waardoor we minder goed bereikbaar waren. Desondanks ben ik voor u op zoek gegaan naar waar het fout heeft kunnen gaan. Helaas ben ik geen terugbelverzoeken tegengekomen onder de naam 'Frank' die niet zijn afgehandeld.

In ieder geval onze excuses dat onze service niet naar wens was. U kunt altijd contact met ons opnemen door een berichtje te sturen naar contact@yourmacstore.nl

YourMacStore

Timo Meevers Scholte 23-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel, op aanraden geprobeerd. Veilig, beste prijs.

Site werd aangeraden via een vriend van mij. Welke een soort van Apple expert is aangezien hij hier altijd mee werkt. Na 15 jaar windows heeft hij me zelfs overtuigd om eens een MacBook te proberen! Hah, eindelijk. Het is even wennen, maar werkt toch briljant. Wel prijziger dan een Asus. Heel tevreden. En met yourmacstore ook. Goedkoopste aanbieder voor hetzelfde product ergens anders. Duidelijk en snel geleverd. Zelf even bellen hoe laat ze komen werkt prima, maar kan nog beter. Service online chat ook snel en compleet. Bestel het volgende zeker weer hier.

apple-lover 18-10-2017 Via de website gekocht

Super!!! Het ging even mis maar snel en goed opgelost! ;)

Na een aantal informerende telefoontjes toch over gegaan op bestellen van een Macbook Pro 15 inch. Yourmacstore is altijd de goedkoopste aanbieder van Apple producten, maar daarnaast vind ik de service ook altijd top. Aan de telefoon wordt altijd snel opgenomen en de werknemers zijn uitermate vriendelijk. Tijdens deze bestelling ging er helaas wel wat mis. De doos van de macbook die ik besteld had was best een beetje beschadigd. Te veel om het maar gewoon te houden. Aangezien ik vaak mijn MacBooks verkoop (om zo weer het nieuwste model aan te schaffen), heb ik wel het liefst dat de doos er zo goed mogelijk uit ziet. Ik had meteen gebeld en na 5 minuten was er al een nieuwe opgestuurd en had ik een mail binnen met de retour instructies. Top!!! Ik kreeg de nieuwe doos de volgende dag al binnen en schrijf nu deze review met mijn super goede nieuwe laptop! Ben helemaal content over Yourmacstore en raad het zeker aan bij anderen!! Misschien binnenkort dan toch ook maar de nieuwe iPhone bestellen ;).

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Guus 14-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Ik wilde een nieuwe iMac kopen en YourMacStore had een goede aanbieding. De volgende dag had ik de iMac al binnen, netjes verpakt en keurig afgeleverd. Aanbevolen!

peter 13-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Na een goed en snel email advies tot aankoop overgegaan.
ondanks laat in de middag besteld de volgende dag om 12.30 uur in huis, heerlijk, kadootje uitpakken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RobW 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede store, helaas geen handige vervoerder

Prima store en snelle afwikkeling. Helaas is de vervoerder Mikropakket niet zo handig en transparant in bezorgingstijden

Johan 11-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Duidelijke shop, gemakkelijk vergelijken en een snelle nette levering. Precies de dingen die je verwacht wanneer je online een aankoop doet.

Sophie 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel in huis!

Ik ben erg tevreden over YourMacStore! Mijn MacBook was binnen twee werkdagen in huis en kreeg van te voren een mail over de levering. Erg fijn!
Omdat alles zo goed en soepel verliep, (betaling, levering) heb ik geen contact hoeven hebben met de klantenservice, wat erg veel stress bespaard! Ook de chat is erg handig en snel. Ideaal als je een vraag hebt over een product waar je graag zo snel mogelijk antwoord op wilt hebben!

Top YourMacStore!

Martijn 11-10-2017 Via de website gekocht

Top service, snel geleverd zonder problemen

De prijs was het beste vergeleken met de rest. Jullie hebben een fysieke winkel wat een pre is.
Kwa UX kan de product detail pagina en de checkout straat wel beter. Ik had er geen echte problemen mee maar kan me voorstellen dat voor wat meer 'digibeten' het veel tijd kan kosten voordat ze de bestelling geplaatst hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

max 07-11-2017

Hi Martijn,
Bedankt voor de opbouwende kritiek! We gaan er mee aan de slag!

Bas 08-10-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd!

Heb via deze website mijn "Macbook Pro 15inch 2.9ghz 512GB" gekocht. Het scheelde mij 626 euro in vergelijken met andere webshops zoals amac. Ook krijg je hier 3 jaar garantie op de macbook pro wat ook niet alle winkels bieden.

Tot nu toe super blij met mijn eerste aankoop bij deze webshop.
Echter door de levering met "Mikropakket" is niet duidelijk wanneer ze komen. Helaas kwamen ze pas aan het einde van de dag toen ik niet meer thuis was. Gelukkig kwamen ze de volgende dag vroeg en heb ik het pakketje als nog kunnen ontvangen.
Macbook pro doos is verder prima verpakt en goed aangekomen.

De accessoires voor USB-C en Macbook pro hoesjes zijn beperk in de webshop had graag ook een USB-C hub willen aanschaffen met alle mogelijkheden er bij ( usb / hdmi / sd / netwerk ).
Maar dit heeft mij er niet toe weerhouden om toch deze macbook pro te kopen.