YourMacStore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over YourMacStore.

YourMacStore stelt zich voor

YourMacStore is dé online Apple expert van Nederland. Wij staan bekend om ons grote assortiment, onze scherpe prijzen en om onze persoonlijke en betrouwbare service. Bij aankoop van een Apple product bent u verzekerd van 3 jaar garantie. Daarnaast hechten wij veel waarde aan het oordeel van onze klanten. Onze deskundige specialisten staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u het beste advies te geven. YourMacStore is lid van de ThuisWinkel Waarborg en voldoet daarmee aan de eisen die gesteld worden met betrekking tot betrouwbaar zaken doen. Niet helemaal tevreden met uw aankoop? U kunt uw producten binnen 14 dagen na aankoop retourneren.

Deze score is berekend op basis van 83 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Timo Meevers Scholte 23-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel, op aanraden geprobeerd. Veilig, beste prijs.

Site werd aangeraden via een vriend van mij. Welke een soort van Apple expert is aangezien hij hier altijd mee werkt. Na 15 jaar windows heeft hij me zelfs overtuigd om eens een MacBook te proberen! Hah, eindelijk. Het is even wennen, maar werkt toch briljant. Wel prijziger dan een Asus. Heel tevreden. En met yourmacstore ook. Goedkoopste aanbieder voor hetzelfde product ergens anders. Duidelijk en snel geleverd. Zelf even bellen hoe laat ze komen werkt prima, maar kan nog beter. Service online chat ook snel en compleet. Bestel het volgende zeker weer hier.

apple-lover 18-10-2017 Via de website gekocht

Super!!! Het ging even mis maar snel en goed opgelost! ;)

Na een aantal informerende telefoontjes toch over gegaan op bestellen van een Macbook Pro 15 inch. Yourmacstore is altijd de goedkoopste aanbieder van Apple producten, maar daarnaast vind ik de service ook altijd top. Aan de telefoon wordt altijd snel opgenomen en de werknemers zijn uitermate vriendelijk. Tijdens deze bestelling ging er helaas wel wat mis. De doos van de macbook die ik besteld had was best een beetje beschadigd. Te veel om het maar gewoon te houden. Aangezien ik vaak mijn MacBooks verkoop (om zo weer het nieuwste model aan te schaffen), heb ik wel het liefst dat de doos er zo goed mogelijk uit ziet. Ik had meteen gebeld en na 5 minuten was er al een nieuwe opgestuurd en had ik een mail binnen met de retour instructies. Top!!! Ik kreeg de nieuwe doos de volgende dag al binnen en schrijf nu deze review met mijn super goede nieuwe laptop! Ben helemaal content over Yourmacstore en raad het zeker aan bij anderen!! Misschien binnenkort dan toch ook maar de nieuwe iPhone bestellen ;).

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Guus 14-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Ik wilde een nieuwe iMac kopen en YourMacStore had een goede aanbieding. De volgende dag had ik de iMac al binnen, netjes verpakt en keurig afgeleverd. Aanbevolen!

peter 13-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Na een goed en snel email advies tot aankoop overgegaan.
ondanks laat in de middag besteld de volgende dag om 12.30 uur in huis, heerlijk, kadootje uitpakken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RobW 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede store, helaas geen handige vervoerder

Prima store en snelle afwikkeling. Helaas is de vervoerder Mikropakket niet zo handig en transparant in bezorgingstijden

Johan 11-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Duidelijke shop, gemakkelijk vergelijken en een snelle nette levering. Precies de dingen die je verwacht wanneer je online een aankoop doet.

Sophie 11-10-2017 Via de website gekocht

Snel in huis!

Ik ben erg tevreden over YourMacStore! Mijn MacBook was binnen twee werkdagen in huis en kreeg van te voren een mail over de levering. Erg fijn!
Omdat alles zo goed en soepel verliep, (betaling, levering) heb ik geen contact hoeven hebben met de klantenservice, wat erg veel stress bespaard! Ook de chat is erg handig en snel. Ideaal als je een vraag hebt over een product waar je graag zo snel mogelijk antwoord op wilt hebben!

Top YourMacStore!

Martijn 11-10-2017 Via de website gekocht

Top service, snel geleverd zonder problemen

De prijs was het beste vergeleken met de rest. Jullie hebben een fysieke winkel wat een pre is.
Kwa UX kan de product detail pagina en de checkout straat wel beter. Ik had er geen echte problemen mee maar kan me voorstellen dat voor wat meer 'digibeten' het veel tijd kan kosten voordat ze de bestelling geplaatst hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

max 07-11-2017

Hi Martijn,
Bedankt voor de opbouwende kritiek! We gaan er mee aan de slag!

Bas 08-10-2017 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd!

Heb via deze website mijn "Macbook Pro 15inch 2.9ghz 512GB" gekocht. Het scheelde mij 626 euro in vergelijken met andere webshops zoals amac. Ook krijg je hier 3 jaar garantie op de macbook pro wat ook niet alle winkels bieden.

Tot nu toe super blij met mijn eerste aankoop bij deze webshop.
Echter door de levering met "Mikropakket" is niet duidelijk wanneer ze komen. Helaas kwamen ze pas aan het einde van de dag toen ik niet meer thuis was. Gelukkig kwamen ze de volgende dag vroeg en heb ik het pakketje als nog kunnen ontvangen.
Macbook pro doos is verder prima verpakt en goed aangekomen.

De accessoires voor USB-C en Macbook pro hoesjes zijn beperk in de webshop had graag ook een USB-C hub willen aanschaffen met alle mogelijkheden er bij ( usb / hdmi / sd / netwerk ).
Maar dit heeft mij er niet toe weerhouden om toch deze macbook pro te kopen.

dr_isniegoesnik 07-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Snel geleverd, enige nadeel is de 2% extra kosten voor de credit card betaling. Bij een nieuwe macbook pro is dit meer dan 60 euro :(
de concurrentie heeft hier een streepje voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

eelco 06-10-2017 Via de website gekocht

webshop met goede communicatie

Goede communicatie; fijne webshop, en er wordt ook snel op email gereageerd. Met echte antwoorden ipv dooddoeners of standaard zinnetjes. Aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Erik 06-10-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering en geweldige service

Het shopgemak van de webwinkel is buitengewoon.
Alle producten staan overzichtelijk en de prijs is heel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frank.zee 04-10-2017 Via de website gekocht

Offerte, aankoop, verzending zoals het hoort - ben content

YourMacStore is voor mij een nieuwe Apple store. Ik kom hier terug. Waarom de keuze gemaakt voor YouMacStore ? Ik wist wat ik me wilde aanschaffen (27" iMac met 2TB disk)
- De prijs was goed en lager dan de conculega's. Garantietermijn 3 jaar.
- Goede referenties o.a. via Tweakers
- Ik mailde 's avonds voor een offerte (ivm upgrade memory, magic mouse, magic keyboard, geheugen) en ontving de offerte de volgende ochtend keurig op hetvoor 10 uur. Een tweede offerte was binnen een uur geoffreerd.
- De levertermijn was kort (een dag) en kon op mijn verzoek naar een later tijdstip worden gewijzigd.
- Telefonisch contact was ook adequaat, al moest ik een paar minuten wachten voordat ik de medewerker aan de lijn kreeg.
- Voor mij reden om de order te plaatsten !
- Orderbevestiging en trackinginformatie voor de bezorging keurig en vlot doorgegeven.
- Levering op tijd door speciale bezorgdienst.
Conclusie: ik beveel deze winkel aan.

Kate 03-10-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Bestellen ging soepel, ik had wat vragen, waar meteen op werd gereageerd met duidelijke uitleg. Ook qua prijs heel prettig, het scheelde toch 200. Helaas ging er iets fout bij de bezorger (Ik geloof Micropakket, een speciale service van NL-post). Ze hadden mijn MacBookPro naar Groningen ipv Utrecht gestuurd. Ik moest daarom tot maandag wachten. Maar gelukkig werd het netjes afgehandeld en had ik mijn laptop al in de ochtend.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frits 03-10-2017 Via de website gekocht

Ruim aanbod van Apple producten, voor mooie prijs.

Aantrekkelijke prijzen, goede website en een snelle levering.
Product was goed verpakt (in neutrale verpakking) en via specialistische vervoerder voor dure producten bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurits 01-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering, alle afspraken nagekomen!

Scherpste prijzen in de markt; goede service ook telefonisch; snelle en correcte levering; ook de recentste modellen zijn leverbaar; t is niet meer nodig om naar de Apple store te gaan!
Dank

Ab 01-10-2017 Via de website gekocht

Perfect en snel geleverd

Voordelige shop om Apple producten met korting te kopen.
Dit weekend werd mijn op maat geconfigureerde Macbook PRO afgeleverd. Deze was 11 dagen geleden besteld.
Door de shop werd netjes regelmatig een update per mail verstuurd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Menno 30-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende aankoopervaring

Mensen die weten waar ze het over hebben en met je meedenken. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling (als deze nog gemaakt moet worden). De bezorging is keurig en zo vlot als mogelijk is.

Will 30-09-2017 Via de website gekocht

Service is erg goed.

De shop (online) staat erg goed aangeschreven. Dit was ook de reden voor mij om hier mijn eerste imac te bestellen. Het is voor iedereen erg belangrijk om zeker te weten dat je je spulletjes ook daadwerkelijk krijgt tegenwoordig. En ja deze shop is zo veilig als wat. Echt een aanrader.

Ruud 29-09-2017 Via de website gekocht

Prettige communicatie

Bij YourMacStore een nieuwe MBP 15" 2017 gekocht, voor een betere prijs dan elders. Communicatie is duidelijk en direct.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ton de Zwart 29-09-2017 Via de website gekocht

Uniek

Na een uitgebreide prijsvergelijking heb ik mijn iMac besteld bij YourMacStore. De opgegeven prijs leek me nogal onwaarschijnlijk, omdat er weinig of geen prijsverschil bestaat voor wat betreft Apple producten. Die zijn erg prijsvast dacht ik. De korting die geboden werd bij YourMacStore bleek dus wel echt te zijn. Debestelling werd de volgende dag al keurig afgeleverd. De bezorger nam de moeite om ‘m af te leveren aan huis en niet bij de voordeur van het appartementengebouw, zoals meer gebruikelijk bij pakjesbezorgers. Grappig detail is, dat de bezorger de trap nam i.pl.v de lift.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 27-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Super website lay out. Prima prijs en ook klantenservice. Zelfs de bezorging verliep top. Chauffeur in eerste instantie door miscommunicatie gemist, maar kwam later op de dag opnieuw langs. Highly recommended!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bas 25-09-2017 Via de website gekocht

Na verkeerde levering snel correct geholpen!

Door slechte ervaringen met de concurrent (AMAC) gekozen voor yourmacstore vanwege de scherpe prijs en 3 jaar garantie.
Na verkeerde levering (open box) snel en correct geholpen aan een nieuw (geseald) exemplaar.
Prima aftersales zoals ik verwacht en zoals het hoort bij Apple producten!

Omran 22-09-2017 Via de website gekocht

Niet goed

Ik heb MacBook besteld op zondag 17 september
Normaal komt binnen 5 werkdagen maar is nog niet bennen

max 28-09-2017

Hi Omran,

Spijtig om te horen dat de ervaring met YourMacStore niet is bevallen. We hebben inderdaad bij uw levering het pakket niet binnen 5 werkdagen kunnen leveren. De levertijden die bij ons op de site staan zijn schattingen (in dit geval 3-5 werkdagen), en in uw geval heeft het iets langer geduurd.

Apple heeft op dit moment zijn prioriteiten bij de uitlevering van de nieuwe iPhone 8 (Plus) liggen, vandaar dat de productie van de bestelde Mac iets langer op zich heeft laten wachten. Onze excuses hiervoor.

Max van YourMacStore

Irene 22-09-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

Op dinsdagmiddag 17:00 mijn Macbook besteld en betaald via Ideal. (ondanks ik gewend ben om met mijn martercard te betalen, maar 2% kosten vind ik teveel) De volgende morgen voor 11:00 geleverd. Zonder problemen en met een vriendelijke pakketbezorger. Ik kan niet anders zeggen dat ik dit super fijn vind. Mikropakket is telefonisch te bereiken om het dagdeel van de bezorging te verifiëren. Dus je hoeft ook niet de hele dag thuis te blijven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Pelle 21-09-2017 Via de website gekocht

Klasse

Deze levering is op tijd en het product is goed verpakt.
Zeker een aanrader voor als je nu nog twijfelt.

GJvD 20-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geregeld en goede service achteraf!!!

De goedkoopste site en het artikel moet nog geleverd (de iPhone wordt pas vanaf 22 september uitgeleverd.

Paul 19-09-2017 Via de website gekocht

Een betrouwbaar bedrijf om al je Apple producten te kopen

Ik zocht via het web een Imac en kwam terecht bij YourMacStore. De prijs was gunstig en de reviews over het bedrijf waren goed. Ik had in eerste instantie moeite om de betaling rond te krijgen, later lukte dit wel nadat ik alles op een juiste manier had ingevuld. Vragen werden snel behandeld. Gedurende de bestelling werd ik op de hoogte gehouden. De aflevering wordt op een correcte manier afgehandeld, voor mij was het niet even handig omdat de vervoerder niet op maandag reed en ze alleen in de ochtend in onze plaats reed.
Verder is YourMacStore een betrouwbaar adres om al je Apple producten te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eddy 19-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke winkel,zeer behulpzaam en goede service

Heb in deze zaak al enkele toestellen gekocht,zij werkte de bestellingen vlot af met een goede service en heel goede prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 19-09-2017 In de winkel gekocht

Kundig , behulpzaam en netjes

Een prima bedrijf , mooi overzichtelijk en goede medewerkers die verstand hebben van elektronica . Zeker een aanrader .
10 sterren meer dan waard !!!

Menno 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, denken met je mee

YourMacStore hebben scherpe prijzen en een ruim assortiment. De mensen bij YourMacStore denken graag met je mee en zijn flexibel. Prima shop voor al je Mac spullen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Miesjjel 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Bestellen, prijs en verzending allemaal uitstekend. De goedkoopste bij de aanschaf van de MacBook pro 13 inch. Ook een van de weinige shops die deze nog in hun voorraad hadden. Tevens een snelle levering zoals beloofd! In een woord dus top!

Hans 14-09-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze en prima prijs!

Ruime keuze bij YourMacStore. Daarnaast worden bestellingen supersnel geleverd. Voor mij is de eerste keuze bij de aankoop van apple producten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 14-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Artikel wat ik wilde was het goedkoopst bij yourmacstore. Makkelijk besteld en betaald, werd netjes op tijd bezorgd. Ik ben een tevreden klant.

Herman 11-09-2017 Via de website gekocht

uitstekende service en advies

de shop is overzichtelijk en indien je het nodig vindt om advies te vragen is er een online hulpline aanwezig. Ik heb voor het eerst een Macbook gekocht. Waarom middels de webshop gekocht? Ten eerste zijn ze goedkoper dan bij de andere webshops en vandaag besteld morgen geleverd. Dus top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilma 09-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Gekozen voor deze shop vanwege de scherpe prijsstelling. Kreeg al heel snel een mail dat mijn pakketje was klaargezet en de andere middag kwam de bezorger het al brengen. Super !!!!

rob 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima website en ook nog eens voordelige aanbiedingen

Prima shop, goed website met aanbiedingen/korting op de normale prijzen die je in de apple webshop tegenkomt.
Jammer dat ik op zaterdag de macbook niet kon ophalen en de levering op dinsdag moest afwachten. Scheelt weer 2 dagen lol met een nieuwe apparaat.

Joep 06-09-2017 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen

Voor deze shop gekozen ivm de drie jarige garantie. Een duidelijke site, snelle verzending en macbook goed verpakt. Super!
Aftersales geen ervaring mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 02-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

De Macbook worden door een zeer slechte pakketbezorger (Miropakket) geleverd. Deze levert alleen op tijden dat iedereen werkt en hebben geen service. Op maandag wordt er zelfs niet geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

max 04-09-2017

Beste Marc,

Bedankt voor de feedback. Wij werken voor onze leveringen samen met Mikropakket. Mikropakket is een onderdeel van PostNL, gespecialiseerd in het beveiligd verzenden van elektronica en andere dure pakketten.

De reden dat de service van Mikropakket niet optimaal is, is vanwege fraudeurs. Levertijden worden niet precies gecommuniceerd, omdat dit het makkelijker maakt voor fraudeurs (door bijvoorbeeld een levering van iemand anders op te gaan wachten).

Harm-Jan 24-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een erg goede prijs.

De beste prijs die ik kon vinden voor een 16GB, 512GB variant. Mede door de open doos. Wel had er bij vermeld mogen worden dat de laptop al gebruikt is geweest (4 laadcycli en klein krasje onderzijde) i.p.v. alleen de open doos. Ondanks dat erg tevreden met het apparaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joop 07-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige positieve ervaring

Shop gevonden via internet. Telefonisch contact over het te bestellen artikel. Geweldig behulpzaam. Volgende dag helaas het verkeerde artikel ontvangen. Na telf contact prima opgelost. Dag later het juiste artikel in huis. En ik kon makkelijk de foutieve terugsturen per postnl. Chapeau

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Polder 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Vraag voor bestelling snel beantwoord. Dag erop levering zoals beloofd.
Helaas zat er een beloofd product niet bij, maar na een mailtje binnen een uur een reactie dat dit product de volgende dag nog naar me toe zou komen. En inderdaad volgende dag het pakketje thuis. Goede en persoonlijke service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

rightbase 05-08-2017 Via de website gekocht

No nonsense webwinkel

Website was duidelijk, bestelling zonder gedoe en aflevering zoals beloofd met begeleidende mail over de voortgang. Prima ervaring.

H. Hielkema 02-08-2017 Via de website gekocht

Verzorgde service!!

Een bestelling gedaan van de nieuwe Macbook Pro 2017, deze was toen nog niet voorradig, maar werd keurig gecommunicieerd wanneer deze verstuurd werd.
Goede service met directe en duidelijke antwoorden.

Hans 02-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service voor een scherpe prijs

Bij het zoeken naar Bose oordopjes kwam ik op de YourMacStore site terecht. Aanvankelijk eens goed gekeken of het wel het product betrof welke ik bedoelde aangezien de prijs te laag leek. Maar inderdaad, zelfde product wat maar liefst 40 Euro goedkoper was dan de concurrent. Dus, bestellen. Na 1 dag in huis en (komt wel eens anders voor) keurig, degelijk en milieuvriendelijk verpakt (geen overbodige plastic tapes die niet in de papierbak kunnen). Kortom, keurig, snel en bovenal voordelige service!

Richie 01-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Super snelle levering, ik bestelde rond 16:50 en de volgende dag in huis! Mijn Apple pencil is in goede staat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry 31-07-2017 Via de website gekocht

Perfekt!

Dan denk je op vrijdagmiddag nog dat de computer vervangen moet worden en stuurt een vraag of verzending nog mogelijk is. Nooit eerder kreeg ik zo snel antwoord en informatie. Alles was binnen een aantal minuten geregeld en op zaterdag stond de pc keurig op tijd afgeleverd op mijn bureau. Ook de wijze van communiceren door Roy was uiterst klantvriendelijk. Dat heb ik bij andere Apple-dealers wel eens heel anders ervaren. Zelden met een zo'n gerust hart een grote aankoop gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 29-07-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Keurig mij op de hoogte gehouden over de uitleveringen van een iPad Pro! Apple kon niet aan de levertijden voldoen, maar werd wel door YourMacStore elke week over de voortgang van de bestelling d.m.v. een mailbericht op de hoogte gehouden. Heb inmiddels mijn bestelling binnen en ook hier is de after sales goed en correct verlopen. Een betrouwbaar adres met vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Werd nog gezocht naar alternatieven om de levertijd te verkorten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. v. Hulsen 28-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede nazorg

Bij bestelling van een macbook en adapter werden de goederen, netjes verpakt, prompt de volgende dag geleverd via een niet gangbare, ik ben de naam alweer vergeten, maar prima vervoerder. De produkten zijn conform beschrijving en netjes in seal, in een mooie beschermende omdoos. In eerste instantie even schrikken: ik had niet verwacht dat een macbook tegenwoordig in zo'n klein doosje geleverd werd, hahaha! Maar alles klopte dus!
De volgende dag ontving ik een aanbieding waarbij bij aankoop van een macbook een gratis sleeve mee zou worden gestuurd. Nèt te vroeg besteld? Geen probleem! Even gemaild en XXX heeft beloofd dezelfde dag nog een sleeve na te sturen. Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bart 27-07-2017 Via de website gekocht

goede en snelle levering

ik heb een macbook besteld op dinsdag tegen de avond.
deze heb ik woensdag in de ochtend al mogen ontvangen.
een snelle en goede levering dus en een duidelijke website