XXLhoreca - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over XXLhoreca.

XXLhoreca stelt zich voor

XXLhoreca is dé horeca groothandel voor non-food producten en levert horeca apparatuur van A-merken. Wij bieden een zeer ruim assortiment, snelle levertijden en de scherpste prijzen van Nederland aan! Ook bent u welkom in onze showroom. Deze is maandag t/m zaterdag geopend tijdens werkuren. Verder zijn wij maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 18:30 en zaterdag van 09:30 tot 16:30 bereikbaar via de chat op http://www.xxlhoreca.com en telefonisch via 075 - 615 14 33.

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.6

Richard van Uiterdaal 23-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen!

Ik zocht een aantal artikelen voor in mijn keuken. XXLhoreca heeft me zeer correct geholpen met het uitzoeken van de spullen die ik nodig had. Top! dank jullie wel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ada van Os 23-08-2018 Via de website gekocht

Wat een #/$! Zaak

Zelfs een 1 is dit bedrijf niet waard!!!
Vorige week had ik een koffie percolator besteld. Deze kwam volgens levering binnen 24 uur binnen, maar hierna begon de ellende.
Omdat ik een aantal vragen over dit product had, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ik niet kundig geholpen. Op mijn vraag of ik de percolator kon retourneren zei de man aan de telefoon, dat ik het product mocht retourneren als ik het niet gebruikt had. Hierop als antwoord gegeven dat ik hem zeker niet gebruikt heb en heb hem binnen 24 uur weer terug gestuurd. Waarbij ik wederom de verzendkosten voor mijn rekening moest nemen.
Binnen korte tijd kreeg ik een mail toegestuurd met de mededeling dat het product gebruikt was en het daardoor niet mogelijk was om mijn geld terug te krijgen. Ook werden er foto's naar mij toegestuurd van de zogenaamde koffie sporen in de percolator. Ik kan op de foto's geen gebruikssporen ontdekken. Ik weet ook zeker dat het product door mij niet gebruikt is.
Na meerdere malen mail contact te hebben gehad blijft horeca zal bij hun stand punt. Hij is gebruikt. Hun enigste reactie is dat ze mij blijven vragen of het product naar hetzelfde adres kon worden teruggestuurd.
Het had wenselijk geweest als ik iemand van de directie telefonisch te woord had kunnen krijgen maar dat is niet mogelijk.

Helaas is dit nog niet opgelost. Het zou fijn zijn als er alsnog een oplossing gevonden zou worden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

XXLhoreca 23-10-2018

Geachte mevrouw van Os,

Excuses voor onze verlate reactie.
Het spijt ons ten zeerste voor de miscommunicatie.

Gelukkig is het uiteindelijk opgelost maar dit had meteen moeten gebeuren.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Edwin 09-08-2018 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Levering langer dan aangegeven op de site..
Had een friteuse van 1300€ verkeerd besteld en vroeg om deze weer te sturen.. ze vroegen of ik de originele verpakking nog had.deze kwam op een pallet in rekfolie gewikkeld. Had de pallet nog maar de rekfolie niet.. vroegen ze 50% van het aankoop bedrag omdat de folie er niet bij zat.. schandalig bedrijf! Dit voor 2018 waar je bij de meeste bedrijven GRATIS kunt retouren.. maarja, tzijn en blijven hollanders.. effe verder zoeken op google en je vind betere bedrijven. Frietbak en frietschep die ik besteld heb zijn ook maar brol. Schaaltje van het opvang bakje voor het vet vliegt continu mee de lucht in als je de frieten omhoog zwiert..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Xxl horeca 09-08-2018 Via de website gekocht

Slechte winkel ooit

Ik kan er een lang verhaal van maken ,maar dat zijn ze niet waard ,slechte service slechte leveringsvoorwaarden, producten vol stof,

Thomas 13-04-2018 Via de website gekocht

Slechte Setvice

Ik ging op de site kijken voor schoenen met een verharde neus. Daar stond bij op vooraad nu bestellen 42 uur in huis dat was op een donderdag ik krijg de bolgende week dinsdag een mail nee we hebben ze niet op vooraad over een week hebben we het product weer. Ze boden wel een andere goed schoen aan dus die heb ik woensdag besteld. Ze zijden weer 42 uur. Nu is het vrijdag heb ze nog steeds niet binnen en krijg wel weer een mail de volgende werkdag in huis en is dus eigenlijk weer twee keer zo lang dat ze zijden.

Raad deze site/winkel niet aan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

XXLhoreca 17-04-2018

Voor schoeisel geldt inderdaad een levertijd van 24/48 uur. Op het moment van bestelling was uw maat helaas niet meer op voorraad, het aangeboden alternatief hebben wij zelf ook moeten bestellen en dat kost dus helaas iets meer tijd, onze excuses hiervoor.

c.hombroek 15-02-2018 Via de website gekocht

zeer goed

zeer goed shop , veel assortiment,het is de moeite waard te gaan shoppen,alles was in orde,en goed bezorgen.,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

V. Malde 08-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service retouren na foutieve zending op kleur!

Ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling van dit bedrijf qua retour van een product wat de foutieve kleur had ten opzichte van het bestelde set wat er bij hoorde. Xxl horeca laat de klant de bezorgkosten terug zelf betalen en regels geen regeling via hun pakket service . Daarbij berekenen ze bij retour ook nog eens 20 % extra van de prijs ...Dit plus verzendkosten kom je al gauw op een 40 euro uit wat je moet betalen op een inklaptafel van 79 euro! Een beetje beschamend dat dit niet beter geregeld word qua retour pakketdienst. Terwijl op hun site toch als bijhorend product deze kleur tafel bij de zitbank word aangegeven. Natuurlijk ga ik nu niet het product retourneren met deze actie, ik ben geen dief van eigen beurs! In de toerkomst zal ik niet meer bij dit bedrijf bestellen want garantie of eerlijk je geld terug krijgen geld voor dit bedrijf blijkbaar niet .Zeer slecht geregeld allemaal !

Jacinha 05-02-2018 Via de website gekocht

Leverings tijden komen niet overeen!

Staat dat het binnen 48 uur geleverd wordt niets van waar. Die 48 uur werden 72 uur en ik word niet geïnformeerd.

Samy 28-11-2017 Via de website gekocht

Samy Carpentier

I have bought a Diamond Insect killer. I received (with delay!) an insect killer from another brand. By recognizing that other brand, I compared the price with the price of my local supplier and XXL Horeca was 70EUR more expensive.
This is an XXL trap! Avoid this site!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mirjam vd Berg 07-11-2017 Via de website gekocht

Hele slechte service

In Maart 2016 heb ik een slowcooker van het merk Bartscher besteld via XXLHoreca.
Binnen een paar maanden viel hiervan echter de bedieningsknop uit elkaar.
Omdat ik dacht dat het met een lijmbeurt wel op te lossen viel, heb ik hiervan geen melding gemaakt bij XXLHoreca.
Echter na lijmpoging 3! Viel de knop volledig uiteen, waardoor de pan nu enkel met een tang te bedienen is en dit geen wenselijk gebruik is.

Daarop heb ik contact gezocht met XXLhoreca. Omdat de aankoop datum meer dan een jaar geleden was, heb ik geaccepteerd dat ik de knop zelf moest betalen omdat de garantie periode verlopen was.
Na heel wat heen en weer email over het serie nummer en foto's van de knop, hoewel dit gewoon op de factuur stond vermeld, kreeg ik eindelijk een ordernummer waarmee ik de knop kon betellen.
Echter de knop bleek 11,50 te kosten en met BTW kwam dat neer op een bedrag van 13,95. Een flink bedrag voor een pan van 45 euro.
Omdat ik toch graag weer normaal gebruik kan maken van mijn slowcooker, wilde ik de knop vervolgens toch gaan bestellen, totdat ik erachter kwam dat XXLhoreca, hiervoor ook nog eens een verzendbedrag van 7,95 berekend.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de beschikbare medewerker via de chat van de website.
Volgens deze medewerker kwam dit door de afspraken die ze hebben met DPD, hun pakketdienst.
Ook na mijn verzoek om de knop van een paar gram dan via de normale post te versturen, werd er geen enkele poging gedaan om mij enigszins tegemoet te treden, zodat het bedrag voor de knop dus ruim 20 euro zou worden. Dit is dus bijna de helft van wat ik voor de hele pan heb moeten betalen!

Ik heb gevraagd of ze het risico van slechte reclame willen lopen, dit kost ze waarschijnlijk meer dan een postzegel en wat goede wil.
Maar ook dat argument gaf geen enkel begrip of service gerichtheid.
Ik vind de service van XXLHoreca dus ronduit slecht.

Bezint eer ge begint zou ik iedereen dan ook mee willen geven.
Zolang ze aan je verdienen, is geen moeite teveel , maar zodra ze iets aan klantgerichtheid en of service moeten leveren geven ze niet thuis.

Erg jammer en een hele slechte service en reclame.

Na een check bij Bartscher ( de fabrikant), kwam ik vervolgens achter dat de knop slechts 7,70 kost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

XXLhoreca 09-11-2017

Beste Mirjam,
Wij zien het leveren van onderdelen juist als een extra service voor de klant, het is wel een complexe materie want er zijn veel gegevens nodig om het juiste onderdeel te kunnen leveren.
Er wordt altijd om een serienummer van het apparaat gevraagd en eventueel een foto van het kapotte onderdeel, deze informatie is nodig om het juiste onderdeel te kunnen leveren, we gaan hier heel zorgvuldig mee om want de geleverde onderdelen worden niet teruggenomen door de fabrikant.
Het is heel jammer dat u niet direct na het breken van de knop contact hebt opgenomen met ons, u had dan zonder kosten gewoon een nieuwe gekregen, dat kan helaas niet meer als de garantieperiode is verstreken.
De prijs van de knop die u bij Bartscher hebt gezien is een inkoopprijs excl. BTW en verzendkosten, de prijs die wij voor dit artikel in rekening brengen is dus absoluut niet absurd hoog, inderdaad is het een prijs excl. BTW en verzending.
Onderdelen, hoe klein ook, worden door ons via DPD verstuurd, de klant kan zijn pakket volgen met de Tracking link en wij kunnen ook altijd zien of iets is afgeleverd er wordt dus niets in een envelop via de post verstuurd.

Ik hoop dat u kunt begrijpen waarom wij u vragen gesteld hebben en waarom wij het onderdeel als pakket hebben verstuur.

Chesney 27-10-2017 Via de website gekocht

Zwakke klantgerichtheid

Pakketje zomaar plots verloren gegaan in hun EIGEN magazijn... 24 uur tot 48 uur levering thats a joke met als gevolg het materiaal dat ik nodig had wel betaald maar nu wachten tot wanneer het ooit zou geleverd worden... ze beloven maandag maar weinig vertrouwen in

Eerste en laatste keer

Roerdinkholder 26-10-2017 Via de website gekocht

Die 24 uur service kan je vergeten ik wacht al 3 weken op een stelling. Net maar geannuleerd. En het ergste is dat jullie je klanten niet op de hoogte houden .Ik ga op zoek naar een beter bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

SANDRA BOS 27-09-2017 Via de website gekocht

WAARDELOOS......1 GROTE ERGERNIS

DIEPVRIESKAST GELEVERD.....BLEEK DEFECT TE ZIJN ( DIT KAN GEBEUREN, VIND IK ) MAAR DAN DE AFHANDELING....2 WEKEN VERSTREKEN VOOR IK EEN ANDERE ZOU KRIJGEN...HOUDEN ZICH NIET AAN DE AFGESPROKEN LEVERTIJD......DAN MOET JE NOG ZIEN DAT JE JE CENTEN TERUG KRIJGT. 8 EMAILS VERDER......7 TELEFOONGESPREKKEN ( VAN ONZE KANT ) VAN HUN HOOR EN ZIE JE NIKS.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

AC Buitenban 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zonder problemen

Gezochte artikelen snel gevonden op de site. Gekocht: 3 vouwtafels tegen een goede prijs. De bestelling werd geleverd op de gemelde dag en tijdstip.

Josef 14-08-2017 Via de website gekocht

2 keer online gekocht op XXLhoreca ! Amateur website

Online gekocht , ze zeggen opvoorraad , 3 Dagen later bel Ik en ze zegen niet op vooraad! Ik Zou iedereen waarschuwen ! Opassen

Dieter Cuvelier 14-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal niet content

Heb op 4 augustus hier een bestelling geplaatst en reeds betaald. Vervolgens 10 dagen lang niet gehoord van xxlhoreca, terwijl ze wel een mail sturen met: wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Zelf dan maar gebeld 3 dagen later eindelijk een duidelijker antwoord: Het merendeel kan deze week geleverd worden maar u zal nog 15 dagen mogen wachten op andere zaken. En dat kunnen ze me pas 10 dagen na bestelling laten weten !

Indien u snel iets nodig hebt best hier niet bestellen.

annuschka 18-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering. goede prijs-kwaliteit

Bestelling gedaan via website. Lekker makkelijk. Vlugge levering en producten zijn prima. De producten waren ook goed verpakt voor levering. Zou zeker hier weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Restaurant Limburg 15-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloze garantie

We hebben vaker duurdere apparatuur besteld en tot nu toe hadden we geen klachten gehad (koelvitrine, choco apparaat). Maar....toen we een vaatwasser bestelde die na twee maanden stuk was, was het een heel ander verhaal. Voor het weekend (topdrukte) wilden ze geen monteur sturen (is namelijk weekendtarief), of we moesten de kosten zelf betalen! Na vier weken gewacht en gebeld te hebben (en alles met de hand te hebben afgewassen!) kwam de eerste monteur. Deze beweerde dat er niets aan de hand was, want de vaatwasser deed het (toevallig) op dat moment, we kregen een telefoontje dat we de kosten zelf moesten betalen! Want volgens de manager van Horeca XXL hadden WIJ namelijk gelogen. Verrassend genoeg deed de vaatwasser het de volgende dag wederom niet, weer gebeld, we hebben meer dan een maand moeten wachten op een monteur, geen enkele telefonist wist was op de hoogte en we kregen op onze eerste mails GEEN antwoord. We wilden persé de manager spreken en volgens hem hadden we maar een duurdere vaatwasser moeten kopen!!!! We hebben het over een horeca vaatwasser die een paar duizend euro kost....ongelooflijk hoe ze hier met klanten omgaan. Uiteindelijk hebben we het probleem zelf opgelost. Bedankt (dus niet) Horeca XXL! Pas dus op met dit bedrijf...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

marc 30-06-2017 In de winkel gekocht
wormerveer

eerste en laatste

als je iets koopt wordt je vriendelijk behandeld ,zelfs koffie gekregen .top
maar als het stuk is en het moet gerepareerd worden dan is het over weken wachten van het kasje naar de muur onderdelen moeten besteld worden sensor zo groot als een vingernagel 3 weken wachten zelf erin gezet na 5 ongeveer 5 weken weer stuk opgestuurd gerepareerd terug gekregen voor de derde keer in een jaar weer stuk weer wachten op onderdelen al 3 weken .niemand die echt iets weet .de baas is in het buitenland reparatie afdeling niet bereikbaar .
allen in het computer scherm staat is in reparatie

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

willy 09-06-2017 Via de website gekocht

Nemen geen verantwoording voor de bezorging

Ik heb een bestelling gedaan die niet bezorgd werd zoals afgesproken. XXl neemt geen enkele verantwoording zegt alleen dat bezorger een ander bedrijf is waar ze geen contact mee hebben. doen geen enkele moeite om het probleem op te lossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

XXLhoreca 12-06-2017

Helaas is er geen enkele mailcorrespondentie geweest waarin wij kunnen terugzoeken wat er precies is misgegaan. De bestelling is direct op 7 juni vanuit ons magazijn in Duitsland verstuurd, de vervoerder was GLS. Wij willen graag van u horen wat er tussen de datum van verzending en de aankomst van het pakket is misgegaan. Bij de meeste vervoerders is het mogelijk om bij te sturen maar dat kan helaas niet altijd, dat is inderdaad frustrerend want ook wij vinden het belangrijk dat er tijdig geleverd wordt en de klant tevreden is.

klant60 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Heldere en overzichtelijke website. De levering was snel en binnen de beloofde tijd. Bij de voorwaarden van aankoop stond ook dat terugsturen van goederen die beschadigd waren of anderszins alleen kon als de verpakking nog dicht was, maar bij mijn product was er niet sprake van gesealde verpakking. Dus als er sprake was van beschadiging tijdens transport of door aanlevering had ik dat nooit kunnen aantonen. Maar goed, de producten bleken in uitstekende staat te zijn.

Renate 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Groot assortiment met mooie producten voor een goede prijs!!! Alleen jammer dat kleine producten niet in elkaar gezet worden.

Susanne Koene 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Hele snelle service. Ik had een ijsblokjesmachine besteld en met 2 dagen geleverd. Ik werd netjes gebeld door de chauffeur toen ze er waren en vroeg waar hij het beste naar binnen kon, waar ik het wilde hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Peter 12-05-2017 Via de website gekocht

Alles voor de......

Makkelijke site, bijna alles te vinden. Leveringen niet altijd compleet maar blijf zeker klant! goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijke mensen

jeanet 03-05-2017 Via de website gekocht

let goed op

Let goed op als U bij horeca XXL besteld. lees de algemene voorwaarden goed. wij hebben producten besteld deze voldeden niet aan onze verwachting en wilden we graag retouren , dan komt ineens de 80-20 regeling.
alss je gewoon op de site op retouren klikt komt er niets gevonden dit heeft ons een hoop geld gekost

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

XXLhoreca 08-05-2017

Beste Jeanet,

Voor zakelijke klanten brengen wij inderdaad 20% kosten in rekening voor het retourneren van producten. Dit staat echt zeer duidelijk vermeld in onze algemene voorwaarden en ook op onze retour-pagina. We zijn hier juist zeer transparant over.
We vinden het erg jammer dat u het wellicht anders heeft ervaren.

XXLhoreca

Jung 02-04-2017 Via de website gekocht

Onduidelijke communicatie over levertijd!

Bij xxlhoreca een gehaktmolen besteld, stond op website 24/48 uur levertijd (overigens bij alle apparaten). Keurig gebeld door vertegenwoordiger dat het apparaat niet eleverd kon worden zou tot een maand kunnen duren. Toen in overleg een alternatief gezocht, eentje die binnen 2-3 dagen geleverd zou worden vanuit het magazijn in Duitsland. 3 dagen later weer gebeld, apparaat moeilijk te leveren vanuit fabriek, kunnen ze niets aan doen, komt dinsdag/woensdag bij u thuis. Woensdag nog niets geleverd, zou morgen of over morgen verzonden kunnen worden. (Dus bijna 1,5 weken laat!). Toen maar bestelling geannuleerd. Geld wel keurig terug geboekt. Maar er jammer dat ze zelfs in overleg niet aan hun levertijden kunnen voldoen.

Jacqueline sturkenboom 01-04-2017 Via de website gekocht

Top service en makkelijk in gebruik

Webshop is duidelijk en makkelijk in gebruik. Leuke aanbiedingen en een super snelle levering. Je kunt veel producten met elkaar vergelijken, erg fijn als je iets moet bestellen waar je nog niet zoveel over weet!

Jan Peeters 18-03-2017 Via de website gekocht

Hendi bakplaten beschadigd

Ik had 2 Hendi bakplaten gekocht. Bij levering bleken beide bakbplaten beschadigd: het emaille was op verschillende plaatsen beschadigd, de tippen in de hoeken bleken geplooid. Ik had xxlhoreca op de hoogte gebracht via e-mail met foto's van de beschadigingen. De beschadigde bakplaten werden geretourneerd, ik kreeg er andere toegestuurd. Wat bleek: ook bij deze levering waren beide bakplaten beschadigd. Nogmaals met xxlhoreca contact opgenomen, ze verzekerden me dat de bakplaten nagekeken zouden worden op beschadigingen vooraleer ze bij hen verzonden werden. Nogmaals de beide bakplaten geretourneerd & andere ontvangen. Ook bij deze 3e levering vertoonden de bakplaten nog beschadigingen. De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is XXLHORECA SUCKS !!!!!

Jan 24-03-2017

Ik heb een dag verlof genomen en ben naar XXLhoreca met de wagen gereden, een rit van 2 uur (enkel), & heb daar de bakplaten kunnen omwissellen voor 2 onbeschadigde exemplaren. De beschadigingen blijken dus transportgerlateerd te zijn.

Emelie 17-03-2017 Via de website gekocht

Correct en snel

Via de website is het makkelijk te bestellen en je krijgt er de juiste informatie. Er was een snelle levering en het bestelde product was van goede kwaliteit.

An 27-02-2017 Via de website gekocht

Waardeloos.

5 februari via de website een slowcooker besteld. Deze zou zo snel mogelijk bezorgd worden. Na 2 weken gebeld en een mail gestuurd. Als reactie kreeg ik te horen dat deze gelijk verzonden zal worden, na overleg met het hoofdmagazijn. 3 dagen daarna kreeg ik een mail binnen dat het product verzonden was en ik de dag erop een track&trace zou binnen krijgen en uiterlijk aan het eind van de week het product in ontvangst zou kunnen namen. De track&trace heb ik nooit gekregen. Na een week besloten weer te bellen hoe het zat met de bestelling. Als antwoord kreeg ik dat het product na week 12 weer leverbaar is. Ik heb de bestelling maar moeten annuleren. Afrader voor iedereen die hier wat wil bestellen. De service is waardeloos.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Jan 30-09-2016 Via de website gekocht

slechte ervaring aankoop vleessnijmachine

Op 2 augustus kreeg ik vrienden op bezoek,deze hadden een ham bij zo ik goolgle voor de aankoop van een vleessnijmachine en kom terecht bij Horeca xxl bestel een machine op de site staat levering 48u dus ik blijf thuis voor de levering. Na 7 dagen 168 u werd het toestel geleverd en kon ik de ham snijden doch de motor van de machine pruttelde zo ik nam contact met XXL en deze gaf mij de raad een andere machine te bestellen en te betalen met de vermelding "ter vervanging van" 3 dagen later werd een nieuw toestel geleverd en we konden de ham snijden.Ik had ondertussen het defecte machine binnengebracht bij het UPS access point in de buurt.
op 6 september zie ik op mijn bankafschriften dat er 2 toestellen zijn aangerekend door XXL Horeca zo ik meld dit onmiddellijk. Tot heden heb ik 230€ + telefoonverkeer 18€ betaald aan Horeca XXL voor één vleessnijmachine. Ik hoop de terugbetaling snel te mogen ontvangen

Minpunten

• slechte comunicatie
  • slechte opvolging

Paula 11-03-2016 Via de website gekocht

2,2

Product is snel besteld en geleverd, maar als je onvolledige toestellen ontvangt en zelf achter accessoires aan moet wordt het toch wat moeilijker.

Levering van onvolledige apparatuur en geen service na verkoop. Bij aankoop van een warmtetoestel van 500 euro blijken de lampjes te missen. Eerst wordt er gezegd dat er geen lampjes bij dit toestel horen en wanneer blijkt dat er toch echt lampjes in moeten wil het bedrijf niets doen omdat dit pas na 3,5 maand is geconstateerd. Apparaat is nog volledig in folie en onbruikbaar. lampjes kunnen voor nog een paar honderd euro worden bijgekocht.

Assortiment
Opzicht breed assortiment en ik heb maar 1 ervaring, maar als je een toestel ontvangt dat niet werkt is de kwaliteit van het assortiment toch echt niet goed.

Aanbeveling
Je verwacht van een professionele onderneming toch klantenservice ook als geleverde apparatuur niet blijkt te kloppen buiten de week na levering. Zeker als het om grote bedragen gaat die je bij hun hebt besteed.

C. Akkerman 07-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke website. Alles staat duidelijk weergeven en zeer gemakkelijk te vinden.

Voor mijn aankoop had ik enkele technische vragen. Een mail gestuurd en kreeg binnen een kwartier al antwoord! Top, ga zo door!

Assortiment
Zeer breed en uitgebreid.

Aanbeveling
Hier bestel ik met vertrouwen mijn keuken materiaal. Snel geleverd, duidelijke en behulpzame communicate.

Extra toelichting
Tot de volgende keer!

julo286 07-02-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Goed telefonisch geholpen

zeer uitgebreid

Aanbeveling
zoals een webshop moet zijn

Extra toelichting
geen