X2O.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over X2O.nl.

X2O.nl stelt zich voor

Maandag tot zaterdag, 10u-18u.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,0

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

HERO 29-09-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De badkamer die we kochten is precies als de bedoeling was, werd op tijd geleverd, is van goede kwaliteit, en werd gekozen na prima advies. De nazorg is eveneens prima. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Reageer

Karman 11-07-2023

Algemene score

1,0
Je besteld een product online. Doet de doos voorzichtig aan één zijde open zonder te scheuren etc, zodat hij zonder problemen weer dicht kan. Verpakkingsfolie niet eens aangeraakt. Neemt contact op met de klanten service en zeggen gewoon dat het niet terug mag omdat de doos is geopend. Vinden dus blijkbaar dat ze boven de wet staan en zich niet hoeven te houden aan de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Wij gaan hier niet mee akkoord en ondernemen juridische stappen.

Reageer

R.W. 14-01-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Hele mooie badkamer gekocht bij X2O in Groningen. Bij aankoop benoemd dat we de badkamer pas over een aantal maanden zouden plaatsen. Geen probleem. Kon rustig in de opslag blijven. Vervolgens na levering pas na 3 maanden geplaatst. Bleek onze bestelde spiegel te groot. Deze konden we zo inleveren bij de winkel en meteen nieuwe besteld. Later bleek nog een lade kapot. Foto gestuurd en een uur later al een verzendbevestiging van het nieuwe meubel. Al met al prima ervaringen/contact met de vestiging in Groningen.

Reageer

Slechte technische servive 28-09-2022

Algemene score

6,0
De technische service van dit bedrijf is zeer slecht. Het toilet de standard ideal is net geplaatst, maar het water blijft in de rand van het toilet doorlopen, waardoor er precies 2 bruine strepen ontstaan, die je lastig kan verwijderen. Dit gemeld en dan krijg je van het technisch team per e-mail antwoord dat je allerlei handelingen moet uithalen om uit te vinden waardoor het komt. Het technische team bestaat dus alleen maar uit het beantwoorden van e-mails, maar je wordt niet echt geholpen, omdat niemand wilt komen. Dit vind ik een zeer slechte zaak. Nu moet er alsnog een loodgieter bij gehaald worden om het probleem op te lossen.

Reageer

nl 26-08-2022

Algemene score

3,0
inderdaad slechte levering geen complete douch set inbouw deel stort douch niet compleet geleverd verkopen en geen verstand van zaken

Reageer

Tiny 18-08-2022

Algemene score

5,0
Zeer slechte ervaring met levering van bestelde artikelen.
Op afgesproken datum zijn niet alle bestelde artikelen geleverd door fout van hun kant.
Meerdere keren gebeld dat artikelen op tijd geleverd moeten worden i.v.m.aannemer die besproken is.
Helaas zeggen ze niets te kunnen betekenen en de artikelen kunnen pas later geleverd worden waardoor de aannemer een week voor niets komt.
En wie draait er voor die kosten op?
Zo veel spijt dat we de badkamer bij X2O hebben aangeschaft en hebben betaald.
Zal het bedrijf bij niemand aanraden.

Reageer

Jacq 02-08-2022

Algemene score

1,0
Toiletpot gebroken geleverd. Zonder verpakkingsmateriaal. Bezorger heeft dit gemeld bij x2o en ik heb mail gestuurd. Hierop verzoek om foto's. Na een week nog steeds geen contact. Klantenservice verschrikkelijk.

Reageer

Femke 26-06-2022

Algemene score

1,0
Leveren niet

Maanden geleden bad en toebehoren besteld voor levering 17-6. Alles van te voren betaald. Helaas 17-6 alleen afvoer en sifon ontvangen, klanten"service" niet bereikbaar. En reageren op vrijdag ook niet op mails. Vestiging gebeld, ook niks meer gehoord. Maandag een mail dat het bad 24-6 geleverd zou worden.
Maar helaas om half 3 nog steeds geen bad, geen info, niks. Dus wederom de vestiging gebeld en die zouden terug bellen. 2 uur niks gehoord, dus nog een belletje. Ook die kunnen alleen per mail contact opnemen met hun eigen klnaten"service" en krijgen op vrijdag ook geen reactie. Manager durft ook niet te bellen, dus uiteindelijk belde de medewerkster terug, mat de mededeling dat het 29-6 geleverd gaat worden.
Ze noemen de klanten"service" customercare, maar ze geven geen fuck om hun klanten voor mijn gevoel.
Mensen koop u sanitair ergens anders!

Reageer

Martin 02-05-2022

Algemene score

1,0
6 jaar geleden badkamer gekocht. Badmeubel zou te schilderen zijn volgens de verkoper als we een onbehandelde bestelden. Het geleverde exemplaar was wel behandeld, en dus niet overschilderbaar. We zitten nu al 6 jaar met een afbladderend badmeubel, en ondanks en aantal beloftes van X2O zie het er niet naar uit dat dit bedrijf echt iets op gaat lossen. Dus verkopen willen ze wel, maar als er problemen zijn zijn ze niet thuis.

Reageer

Peter-Paul 16-04-2022

Algemene score

1,0
Extreem slechte service, zodra de handtekening staat is de service weg. Verkeerde wastafel, verkeerde ladenkast, verkeerd bad geleverd wat wel goed was werd kapot geleverd. Zeker geen aanrader stelletje verkopers en nul advies.

Reageer

Marianne 13-04-2022

Algemene score

4,0
Verkoop in winkel was prima maar de levering waardeloos. We zouden tevoren een tijdsblok doorkrijgen. Nou niet dus. Hele dag moeten wachten. Klantenservice in België bijzonder onvriendelijk en ook de winkel kon ons geen tijd geven. Kost gewoon een vrije dag.

Reageer

Mario 21-03-2022

Algemene score

5,0
Shop & site zijn prima. Voorlichting iin de winkel was prima, echter de installatie verliep niet geheel vlekkeloos. Ze hadden niet vermeld dat bij inbouw van een rainshower er een IBox installatie (7cm dikte) n de muur gebouwd moet worden. De aannemer ging dus door een binnenmuur waardoor er veel extra meerwerk bijkwam. X2O gaf aan dat wij eerst met de aannemer alle technische details moesten doorspreken alvorens de bestelling kon plaatsvinden. We zijn af gegaan op HUN expertise echter eenmaal betaald dan zijn ze nergens meer te bekennen. Via email wordt de deur dichtgegooid en telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Reageer

A.EL 01-03-2022

Algemene score

1,0
Misnoegd zeer slechte service
Misnoegd zeer slechte service, bestelling gedaan in de winkel, na betaling bleek dat toch niet alles voorradig was,3 x lever datum veranderd door X2O, een deel is geleverd en een deel niet, we zijn al 6 weken verder en tot heden heb ik nog steeds mijn onderkast niet ontvangen.

Reageer

ES 27-01-2022

Algemene score

1,0
Zeer ontevreden!!! Bestelling eind augustus 2021 gedaan. Levering zou in oktober 2021 plaatsvinden en is tot 3 keer toe uitgesteld. Een keer zelfs pas geannulereerd aan het einde van de geplande leveringsdag (!). Op 5 januari hebben we uren zitten wachten op de bouwplaats van onze nieuwe woning. Levering zou tussen 8 en 11 uur plaatsvinden. geen levering! Filliaal doet alleen melding via e-mail bij hun logistiek! Je moet maar afwachten. 6/1: levering heeft gisteren niet plaatsgevonden en ook niets meer gehoord. Zeer ontevreden! Niet eens excuses.
Filliaalmanager (waarnemend) heeft mij een paar dagen later persoonlijk gebeld en leveringsdatum 14 januari afgesproken. Weeeeer niet geleverd!! Beschamend, schandalig! Ook weer geen reactie sindsdien van hun, geen excuses, niets!! Ik heb zelf 25 jan gebeld. Weet nog steeds niets! Zit nu klachtenbrieven te schrijven en volgt er ook contact met ACM (autoriteit consument & markt). Zonde van al mijn tijd en energie! Afrader!

Reageer

Martijn Verleun 03-01-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima service en advies van Kai van Balen. Die man weet gewoon waar hij het over heeft en durft een artikel aan te raden welke beter is maar wel goedkoper. Eerlijke handel ....ik hou er van 👍

Reageer

Mark 30-11-2021

Algemene score

1,0
Meest waardeloze firma ooit. Reageren niet op mails, telefonisch niet te bereiken, iedereen gooit het op 'we zijn net van systeem veranderd en hebben wat problemen'.
Heb je eindelijk iemand aan de telefoon, hebben ze 0,0 verstand van hun producten en zeggen ze terug te bellen, je raadt het al... Dat gebeurt niet!
En hier bovenop, als je zelf niet belt nadat je een order geplaatst en betaald hebt, wordt er niets in werking gezet en kun je fluiten naar je product.

Reageer

Chiara Gundermann 22-10-2021

Algemene score

1,0
Ik ben nu 3 maanden op mijn Badmeubels aan het wachten en er wordt nu voor de derde keer uitgesteld. Ik vraag me af of ik ooit mijn meubels ga krijgen. Ze geven me wel de mogelijkheid om duurdere meubels aan te schaffen die wel op voorraad zouden zijn.

Reageer

Prive 28-04-2021

Algemene score

1,0
Waardeloze service! Nog steeds wachten op een terugbetaling.

BESTELLING N° 704711
Geplaatst op woensdag 7 april met levering voor zaterdag 10 april. De aannemer stond ingepland voor maandag dus zou geen probleem moeten zijn. Zaterdag niets ontvangen en geen enkel bericht gehad dat het later zou zijn. Dinsdag telefonisch contact gezocht waarbij ik al enorm lang in de wacht heb moeten hangen en de medewerker van X2O nauwelijks te verstaan was door de enorm harde muziek op de achtergrond. Er werd gezegd dat het genoteerd zou worden en er zsm contact met mij opgenomen zou worden. Woensdagmiddag nog niets gehoord dus wederom contact gezocht via de chat, met weer dezelfde reactie en dat het pakket waarschijnlijk verdwenen is.

Aangezien ik niet langer kon wachten heb ik de bestelling geannuleerd en zou de terugbetaling geregeld worden. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en nog steeds niets ontvangen dus wederom contact gezocht aangezien ook het inloggen op de site niet meer werkt. En weer de reactie dat er een notitie gemaakt werd.

Ik wacht nog steeds op mijn geld!
Wees gewaarschuwd.

Reageer

Schreurs 01-04-2021

Algemene score

1,0
Waardeloze service
Veel producten gekocht bij X2O online, alles netjes geleverd zoals afgesproken.
Echter hadden we 1 product verkeerd besteld en dit op 4 maart na telefonisch contact ( en bevestiging op de email) terug gebracht naar X2O in Heerlen. We zijn nu 4 weken verder en nog steeds geen geld terug ontvangen. In de winkel gaven ze aan binnen 7 werkdagen heeft u het geld op de rekening terug.
Helaas tot op heden nog €0,00 terug ontvangen. 4 weken lang al achter je eigen geld aan bedelen zowel telefonisch als via de email. ZEER slechte service en steeds wordt er om je geduld gevraagd, nou mijn geduld is op 😡😡😡.
Zeker al 10x gebeld en diverse mails gestuurd, niemand die eens echt over gaat op actie, continue u moet geduld hebben.

Reageer