X2O.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over X2O.nl.

X2O.nl stelt zich voor

Maandag tot zaterdag, 10u-18u.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Prive 28-04-2021

Waardeloze service! Nog steeds wachten op een terugbetaling.

BESTELLING N° 704711
Geplaatst op woensdag 7 april met levering voor zaterdag 10 april. De aannemer stond ingepland voor maandag dus zou geen probleem moeten zijn. Zaterdag niets ontvangen en geen enkel bericht gehad dat het later zou zijn. Dinsdag telefonisch contact gezocht waarbij ik al enorm lang in de wacht heb moeten hangen en de medewerker van X2O nauwelijks te verstaan was door de enorm harde muziek op de achtergrond. Er werd gezegd dat het genoteerd zou worden en er zsm contact met mij opgenomen zou worden. Woensdagmiddag nog niets gehoord dus wederom contact gezocht via de chat, met weer dezelfde reactie en dat het pakket waarschijnlijk verdwenen is.

Aangezien ik niet langer kon wachten heb ik de bestelling geannuleerd en zou de terugbetaling geregeld worden. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en nog steeds niets ontvangen dus wederom contact gezocht aangezien ook het inloggen op de site niet meer werkt. En weer de reactie dat er een notitie gemaakt werd.

Ik wacht nog steeds op mijn geld!
Wees gewaarschuwd.

Schreurs 01-04-2021

Waardeloze service
Veel producten gekocht bij X2O online, alles netjes geleverd zoals afgesproken.
Echter hadden we 1 product verkeerd besteld en dit op 4 maart na telefonisch contact ( en bevestiging op de email) terug gebracht naar X2O in Heerlen. We zijn nu 4 weken verder en nog steeds geen geld terug ontvangen. In de winkel gaven ze aan binnen 7 werkdagen heeft u het geld op de rekening terug.
Helaas tot op heden nog €0,00 terug ontvangen. 4 weken lang al achter je eigen geld aan bedelen zowel telefonisch als via de email. ZEER slechte service en steeds wordt er om je geduld gevraagd, nou mijn geduld is op 😡😡😡.
Zeker al 10x gebeld en diverse mails gestuurd, niemand die eens echt over gaat op actie, continue u moet geduld hebben.