x-toys.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over x-toys.nl.

x-toys.nl stelt zich voor

X-TOYS.NL is al jaren een bekende naam als online retailer van erotische artikelen. Mede door scherpe prijzen en het uitgebreide unieke assortiment is X-TOYS.NL inmiddels een begrip. Sinds eind 1999 is X-TOYS.NL in Nederland actief, waar in korte tijd een goede naam is opgebouwd.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Robbie072 29-08-2011

De produkten worden altijd snel geleverd en goed verpakt. Alhoewel de site lekker makkelijk is, mis ik een verfijnde zoekfunctie. Als je bijv. een dildo zoekt, moet je de hele lijst doorworstelen. Op andere sites zie ik wel dat materiaal, kleur, lengte behoort tot de verfijnde zoekfunctie

review_roy 22-08-2011

Niet de beste en nieuwste site maar wel snel geleverd en veel keuze.
Wel oppassen met betalen, de credit card gegevens worden niet via een beveiligde site verstuurd. Heel vreemd in deze tijd.

Flexzie 19-08-2011

Overzichtelijk website,goedkoop en binnen vijf dagen geleverd.Geweldig!....Kopen bij X-toys,gewoon doen.

xxxMartinxxx 26-07-2011

Een leuke en overzichtelijke website met veel keuzes. Bestelling, verpakking en levering is altijd helemaal top!

Siri173 15-07-2011

Snelle levering, foto's op de website zouden groter mogen.

Harry Anker 15-06-2011

Ik zocht naar een nieuwe pop, omdat uk dat gevoel beter vind dan al die dure real-life hulpstukken. Maar het is toch wel onhandig, zo'n lomp,piepend ding in mn bed. Toen zag ik de opblaaseend. Voor nog geen 6 euro, had ik wat ik zocht. Niet dat ik op dieren kick, het is hetzelfde als een opblaaspop, maar dan een handig reismodelletje. De betaling liep veilig, en het werd annoniem verpakt de volgende dag bezorgd bij mij (dus niet bij de buren), zoals afgesproken. Deze winkel is betrouwbaar, accuraat&goedkoop. Mijn cijfer: 8,5!

R. V. 20-05-2011

De site is goed overzichtelijk, kan altijd vinden wat ik zoek. Ze hebben een goed assortiment en zijn vaak relatief goedkoop. De site had een iets professioneler uitstraling kunnen hebben, hij is nu wat simpel.
De bestellingen die ik heb geplaatst tot nu toe altijd op tijd binnen gekregen en heb dus geen contact hoeven zoeken met de klantenservice.
Een kritiekpuntje: Je krijgt geen mail dat je bestelling verzonden is, iets wat ik zelf toch altijd prettig vind. Tevens krijg je geen mail met de inhoud van je bestelling, wel dat je bestelling is aangekomen. Ook dit zou verbeterd kunnen worden in mijn ogen.

Vorige keren met TNT post pakketjes binnen gekregen, vandaag toevallig met SelektVracht een pakketje. Ikzelf ben geen fan van SelektVracht en had het liever via TNT aangeleverd gekregen, maar de kwaliteit van alle bezorgdiensten is deze tijd dusdanig laag (inclusief TNT) dat het volgens mij vrij weinig uitmaakt waar je het ook maar mee verzend.

Bij elke bestelling altijd een cadeautje, tot nu toe altijd een Foxy DVD geweest en vandaag zelfs het blad er bij. Hoeft voor mij niet en zou dus graag een optie zien om deze te verwijderen, hij zit namelijk standaard in je winkelmandje. Neemt niet weg dat het verder een leuk gebaar is.

Bij de bestelling verder de keus om het pakketje niet af te laten geven bij de buren, een optie die vaak niet bij webwinkels is. X-Toys.nl heeft deze optie wel en dat is dus een pluspunt. Deze optie is echter wel tegen betaling, op dit moment €0,95 wat ik erg prijzig vindt. Ik weet niet of dit aan de webshop of aan de bezorgdiensten ligt.
Tevens heb je de keus om voor €1,95 je verzending te laten verzekeren, iets wat ik toch wel waardeer bij de wat duurdere bestellingen.

Al met al een prettig winkel met weinig ruimte voor verbetering. Een confirmatiemail dat je pakketje verzonden is kan mij echter niet snel genoeg komen.

Sophie2011 18-05-2011

Ik heb al een aantal malen bij X-toys het e.e.a. besteld.
Alle keren een zeer snelle en discrete bezorging. Top !

Pieter_34 18-05-2011

Website is duidelijk, assortiment is goed. Zou soms wat grotere plaatjes willen zien.

Ik denk dat ze een storing hadden want 1x werd een mail geweigerd door de server. Contact was goed, Selektvracht kwam precies op tijden dat ik er niet was, maar bij keer 3 troffen we elkaar

Besteling ging goed en voor levering zie hierboven. Wel gaf X-toys aan dat mijn bestelling niet mer te traceren was tussen levering 1 en 2 , ik denk een fout van Sleektvracht.

Aftersales moet ik nog achterkomen. Het vervelende van websites is dat als je het product niet kent je niks van de kwaliteit weet en die vond ik van 1 product tegevallen (te plastic, andere materialen dan verwacht).

Peter van hekken 19-10-2010

Vanochtend heb ik voor ca. 200 euro besteld bij x-toys.nl.

Nu kreeg ik rond 12:00 een telefoontje of er vanmiddag iemand thuis is. Een medewerken was vanmiddag namelijk in de buurt en het was dan mogelijk om gelijk mijn bestelling te bezorgen.

Hier heb ik mee ingestemd in ik had mijn bestelling de zelfde dag nog in huis!

idamax 20-11-2009

6,8
Bestelling direkt na het doorvoeren weer geannuleerd, kreeg twee dagen later een reactie dat het al verzonden was. Dan vraag ik mij af waar de welwillendheid is om service te verlenen.

Herman39 10-08-2009

Prima winkel! Ik heb vorige week het een en ander besteld bij x-toys en betaald
met mijn creditcard. De bestelling kwam de volgende dag al! De doos zag er
netjes uit en was na mijn idee goed discreet verpakt.