x-toys.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over x-toys.nl.

x-toys.nl stelt zich voor

X-TOYS.NL is al jaren een bekende naam als online retailer van erotische artikelen. Mede door scherpe prijzen en het uitgebreide unieke assortiment is X-TOYS.NL inmiddels een begrip. Sinds eind 1999 is X-TOYS.NL in Nederland actief, waar in korte tijd een goede naam is opgebouwd.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Maurice 19-01-2018 Via de website gekocht

goed spul, prima geleverd

Ik kan een tekst van recente reviewer wel beamen: ik heb mijn love machine iets later binnen gekregen als gemeld op de site. maar ben zeer tevreden. ik ontving mijn pakket discreet verpakt. Enige nadeel is dat op de site 1 tot 3 dagen staat maar het wat later aan komt. Dan weet je dat. Verder goede kwaliteit toys!

Wesley 11-10-2017 Via de website gekocht

Twee keer besteld, ook deze keer weer alles goed geleverd.

Twee keer besteld, ook deze keer weer alles goed geleverd. Levering klopt en de doos was goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ashley 07-07-2017 Via de website gekocht

4-7-2017

Ik heb mijn love machine iets later binnen gekregen als gemeld op de site maar ben zeer tevreden kreeg een mail dat hij was verzonden en binnen een dag had ik mijn paket zeer discreet verpakt ben wel tevreden enige nadeel is dat op de site 1 tot 3 dagen staat maar het wat later aan komt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Ashley 05-07-2017 Via de website gekocht

4-7-2017

Ik heb mijn love machine iets later binnen gekregen als gemeld op de site maar ben zeer tevreden, kreeg een mail dat hij was verzonden en binnen een dag had ik mijn pakket zeer discreet verpakt, ben wel tevreden, enige nadeel is dat op de site 1 tot 3 dagen staat maar het wat later aan komt.

Bert van der Stelt 15-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht!

Deze webshop is zo gebrekkig dat ik er bijna geen woorden voor heb. In plaats van de beloofde 3 werkdagen levertijd heb ik 15 dagen moeten wachten op mijn pakketje. Zoals al eerder vermeld is de communicatie van de webshop ook zeer slecht. Je krijgt enkel een orderbevestiging, zonder ordernummer of artikelen. Ook de Track and Trace mag je ellenlang op wachten en zelf aanvragen. Tevens tot 2 keer toe vergeten het pakket mee te geven met de vervoerder. Ook telefonisch is de service slecht. Als je 2 dagen achter elkaar belt dat hoor je de irritatie in hun stem. Geen prettige ervaring en ook zeker de eerste en laatste keer geweest dat ik hier bestel!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

R&S 09-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Zeer slechte levering, was op voorraad maar duurde ruim een week voor dat het geleverd werd nadat we hadden gebeld werd het pas verstuurd. Tevens zeggen ze dat het discreet versturen maar dat is niet het geval.

Sonja 23-05-2017 Via de website gekocht

Gevonden wat ik zocht!

Ik was al een tijdje op zoek naar een originele hitachi magic wand, en tot mijn verbazing heb ik hem bij xtoys.nl kunnen kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Linsie 29-03-2017 Via de website gekocht

Ik ben blij dat ik het bij xtoys gevonden heb.

Kon het product nergens meer vinden xtoys had er nog enkele. bestelling is op tijd geleverd en was netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JL 15-02-2017 Via de website gekocht

Te late levering

Bijna een hele week moeten wachten op bestelling.
Geen track/trace info terwijl we t toch over een order bedrag van 80 euro hebben.
En als laatste 1 euro extra betaald om niet bij buren te laten bezorgen...en waar is t geleverd?...bij de buren natuurlijk! Ze vragen zelf om feedback te geven maar als je ervaring negatief is om dit dan aan hunzelf te melden. Echter zodra je dat doet houd men zich van de domme!
Conclusie.... ontevreden natuurlijk!

opgelichte klant voor 169 euro ! 02-01-2017 Via de website gekocht

handen weg van deze firma

Een Hitachi Magic Wand pakket gekocht voor maar liefst 169 euro
Die heeft het welgeteld 10 seconden gedaan alvorens die kapot is gegaan omdat de eigenaar mij in de waan gelaten heeft dat ze een goede omvormer/regelaar hadden meegestuurd. Niets is minder waar en de omvormer heeft hij vergeten mee te sturen. Van garantie wil hij niks weten en na 10+ mails kon ik fluiten naar mijn geld.

Ook moest ik lang wachten op de levering en toen die eindelijk kwam, was die onvolledig

Pluspunten

• werkelijk geeneen

Minpunten

• lange levertijd
  • geen eigen voorraad
  • niet reageren op mail
  • garantie wordt linea recta afgewezen
  • onvolledige levering

Richard 12-12-2016 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Ik had een artikel op hun website gezien wat bij alke andere shops over de hele wereld niet meer leverbaar was. Ik heb eerst gemaild of ze écht t artikel nog hadden. Dat was het geval. Direct besteld maar er kwam na 5 dagen nog niks. Gemaild waar het bleef. Zou dikke week duren voordat het bij hun weer op voorraad ziu zijn. Ik vroeg om de bevestiging dat ik mijn geld terug zou krijgen als het niet het juiste artikel zou zijn. Daarom kreeg ik een mail dat ik gelijk had en dat het niet meer leverbaar was. Ik zou mijn geld terugkrijgen.

Minpunten

• Website niet actueel
  • Slechte klantenservice

LieverAnoniem 24-06-2015 Via de website gekocht

3,5

Product retour gestuurd. Daarna een mail gestuurd. Antwoord was simpelweg dat ze geen seksspeeltjes retour nemen, ook niet ongeopend, en dat ze verder geen compensatie aanbieden of wat dan ook.

Aanbeveling
Ik zou deze webshop nooit aan anderen aanbevelen, aangezien je er geen seksspeeltjes kunt retourneren, zelfs niet ongeopend. Dit is bij andere seksshops wel anders, gelukkig.

Extra toelichting
Via x-toys.nl een product besteld. Na online een review gelezen te hebben, heb ik me over dit product bedacht. Daarop heb ik het retour gestuurd. Hoewel ik het product niet uit de verpakking gehaald heb (wat onmogelijk te controleren was voor x-toys, aangezien dit product sowieso onverzegeld geleverd is) weigeren ze bij x-toys om het product terug te nemen. Een paar keer naar x-toys gemaild maar geen geld terug, geen enkele mogelijkheid om een voucher te krijgen voor hun assortiment of wat dan ook. Dus verzendkosten weg, geld weg, en nu ook nog product weg. Zeer slechte service. Als je hier iets wilt bestellen, kun je maar beter zeker weten dat je het wilt houden!

okydoky 26-01-2014 Via de website gekocht

5,2

Voor deze webwinkel zijn er gemakkelijk 100 andere te vinden, die wel snel leveren en een goede service leveren. Standaard op de website vermelden dat alles op voorraad is, maar eigenlijk niet is, is niet meer van deze tijd en een webwinkel onwaardig.

Extra toelichting
Woensdagavond een kado besteld als geintje voor een vriendin. Er erg duidelijk bij gezet dat indien de levering niet voor zaterdagmiddag kon plaats vinden, de bestelling niet meer van belang was en geannuleerd kan worden. Aangezien beide producten volgens de website op voorraad waren, moest dit geen probleem zijn... Rustig afgewacht t/m vrijdagmiddag, maar omdat ik nog niks had gehoord, maar een email gestuurd of het al onderweg was, maar helaas geen reactie. Zaterdag helaas niks bij de post. Zondag kreeg ik eindelijk een reactie van x-toys, dat 1 product helaas niet op voorraad was en dat deze opnieuw was besteld?? (toen pas opnieuw besteld??) Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord, weer een email gestuurd, maar helaas geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik 9 dagen later op vrijdag de producten thuis geleverd, verder geen reactie meer gehad of wat dan ook. Voor mij dus 1 keer en nooit weer.

devriesvika 16-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Perfect!! Zeer tevreden van het speeltjes!-uitstekend kwaliteit!! Zeer snelle livering en goede prijzen! Bedankt! Gr. Viktoriya De Vries

bw604 26-11-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer snelle levering; dag na bestelling al in huis, indien alles op voorraad. Bij discussie over 'prioriteitstoeslag' en order met langere levertijd gewoon refund. Prima service en vlotte reacties. Na betaling binnen uur al 'uw order is verpakt en verzonden'. Dat gebeurt me niet vaak bij webshops. Voor verbetering vatbaar: je krijgt geen gedetailleerde orderbevestiging, zodra je hebt betaald ben je je orderdetails kwijt, dus zelf screenshot maken van je order vóór de betaling. Zoeken op de site zou beter mogen, trefwoord binnen een categorie bijvoorbeeld. Ze hebben niet alles; als je iets specifieks zoekt en vergelijkt met andere sites. Maar dat lijkt me ook lastige opgave als assortimentsbeheerder.

rasebase 15-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en het is snel duidelijk dat je bestelling goed is binnen gekomen.

Assortiment
Meer dan genoeg keus en je kunt er aardig vanuit gaan dat ze scherp zijn met de prijs

Aanbeveling
Voor iemand die producten zoekt op dit gebied, kunnen wij deze webshop zeker aanraden.

Extra toelichting
Duidelijke site. Niet vulgaire. Goede prijzen. Het product komt overeen met de omschrijving. Wel jammer dat ze voor Selectvracht hebben gekozen. Hoewel deze keurig hebben afgeleverd, misten we de track en trace van Postnl. Met dergelijke pakketjes wil je graag weten wanneer die binnen kan komen.

haroldroomer 17-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede service. Levering een dag erna. Het speeltje werkt ook uitstekend! groeten harold roomer

Marco-AM 12-07-2013 Via de website gekocht

Super Makkelijk te bestellen

Klantvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, de paarse was op de roze was er nog wel, 2 dagen later de paarse in huis. die kwam tussendoor binnen

ruime keus!

Extra toelichting
Super Winkel, verdiend gewoon meer klanten.

DonBosco 29-06-2013 Via de website gekocht

renanmcardoso 12-06-2013

Extra toelichting
Het product is netjes en snel ingeleverd. Ik heb zelfs een extra cadeau gekregen van de bedrijf (een tijdschrift).

Boy_in_tight73 11-06-2013

Extra toelichting
Uitstekende prijs, vlotte levering, prima vepakt. Tip: leuke attentie zat er bij, voor wie een HETERO man is.... ;-)

Nicky143 08-06-2013

duidelijk en makkelijk

snelle antwoorden op vragen en zeer snelle levering, de dag er op al in huis

Extra toelichting
Meneer Bakker van X toys, vlotte man die denk ik iedereen wel sreiues neemt en snel antwoord heeft op je vragen zeer netjes hoor

A. Beekers 03-06-2013

Leuke shop!

Geen bijzonderheden, gewoon oke.

Leuk!

Gewoon prima!

Extra toelichting
Leuke zaak, oke assortiment. Niet voldoende voor de beste speelgoedwinkel.

HMRW 26-03-2013

Vlotte levering en eenvoudig en goed mee in contact te komen bij vragen en problemen. De bevestiging van de bestelling kan uitgebreider voor een "goed gevoel" bij de klant.

Remmie42 07-03-2013

Goedkoop, snel, en veel te koop. Perfect dus! ik kom over een paar maanden weer terug als klant om te zien wat er dan allemaal weer te koop is.

stiekem-anoniem 03-03-2013

Zeer tevreden. Diverse speeltjes besteld tegen scherpe prijzen met een snelle levering. Volgende week weet ik waar ik weer ga bestellen.

Zwem70 13-12-2012

4,5
Eerste ervaring was meteen de laatste. Ik had een Magic Wand besteld maar dit bleek een nogal lomp apparaat te zijn.
Zonder 'm gebruikt te hebben weer netjes ingepakt en geretourneerd, conform voorwaarde 6.2
Mijn verbazing was dan ook groot toen ik de volgende e-mail kreeg:
"Aangezien de Europe Magic Wand II persoonlijk van aard is mogen wij deze niet terug nemen, zie
http://www.x-toys.nl/algemene-voorwaarden.pdf - Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht (opgesteld door Thuiswinkel waarborg)
Het lijkt mij duidelijk dat u ook geen vibrator zou willen ontvangen die mogelijk al een keer gebruikt is
en retour is gezonden.
Wij zullen uw retour zending dan ook weer terug sturen naar u.
Mijn excuses voor het ongemak"
Met vriendelijke groet (medewerker) - X-TOYS.NL

Op zicht kopen is bij dit bedrijf kennelijk niet mogelijk. Ze hanteren algemene webwinkel voorwaarden maar verschuilen zich achter de uitsluitingsbepaling die zegt dat zaken van persoonlijke aard niet retour hoeven te worden genomen. Nu is meer dan 90% van wat ze verkopen van "persoonlijke aard" dus je moet vooraf 100% zeker zijn van je aankoop want je zit er aan vast.
Terugsturen lijkt ook helemaal niet de bedoeling want je moet zelf de postcode van X-Toys opzoeken.
After sales bestaat uit e-mails met een nogal badinerende toon.

X-TOYS.NL - Klantenservice 14-12-2012

Ik wil via deze weg nogmaals duidelijk maken dat wij ons niet verschuilen achter de algemene webwinkel voorwaarden.

Het is ons helaas niet gelukt om akal66 duidelijk te maken dat wij gebruikte seksartikelen die mogelijk inwendig worden gebruikt niet kunnen en willen ruilen met alle mogelijke risico's van dien.

Ik heb duidelijk proberen te maken dat wij onze klanten de zekerheid willen bieden dat als zij een product bestellen bij www.x-toys.nl deze nieuw en hygiënisch is. Blijkbaar staat akal66 niet achter deze gedachtegang.

Tevens heeft akal66 zijn product terug gestuurd zonder eerder contact te zoeken met ons. indien akal66 die wel had gedaan had ik direct kunnen aangeven dat wij het product niet terug zouden nemen wat hem de verzendkosten had bespaard. Desondanks hebben wij kosteloos zijn bestelling terug gestuurd.

Astrid0412 30-10-2012

De levering van dit bedrijf is supersnel en na een mankement aan het apparaat kreeg ik supersnel een nieuwe...dat heet service....

Mercurius90 21-09-2012

Top bedrijf en goede levering alles netjes en word goed afgehandelt Daarbij is de klanten service er beleeft en goed

Langedijker 14-09-2012

Hier al diverse malen wat besteld en altijd binnen 1 a 2 dagen binnen. Blijken puur toevallig een 5 km van mijn woning te zitten, dus ik kan het desnoods nog ophalen. 1 Bestelling duurde langer. Het bestelde was niet meer op voorraad. Na wat mailen een goedkopere variant gekregen en het geld is teruggestort. Super bedrijf. Op naar de volgende bestelling!

Frans Weusten 24-08-2012

Heb het bestelde product eind vorige week besteld, en vandaag ontvangen. Vrij vlug, ben tevreden, en hoop dat julie dit product nog lang op voorraad hebben, zodat ik bijtijds na bestellen kan, omdat ik reeds enkele jaren zeer tevreden ben met dit product. Hartelijk dank.

Pascal en Anouk 21-08-2012

Mooie Site en snelle service.
Even na gebeld hoe lang het duurde en kreeg normaal en goed antwoord. Was helaas niet voor het weekend binnen, maar dan had ik het maar eerder moeten bestellen.

Rosa XX 04-08-2012

De website kan nog wat overzichtelijker, maar uiteindelijk toch met veel gemak het gewenste product gevonden en besteld.

De bestelling werd reeds binnen 24 uur bij ons thuisbezorgd, super snel! Het pakketje was discreet (d.w.z. neutraal) ingepakt en ook de bevestigingsmail toonde geen details over het aangekochte product.

Al met al een prima eerste kennismaking met deze webwinkel.

Xander Aerts 31-07-2012

Ging ok. Vrijdag besteld, dinsdag in huis. Alleen geen factuur bijgeleverd (ivm garantie). Ook bij de bevestiging van mijn bestelling geen overzichtje of ordernummer oid. Alleen een automatisch mailtje met "bedankt voor je bestelling". Beetje slordig.

smisbe 13-06-2012

De bestelling via de webshop verliep zeer vlot, enkele dagen later in een goed verpakte doos afgeleverd. Zeer tevreden van het speeltje! Na 2 maand ging de voeding (oplader) stuk, na simpel contact gratis een nieuwe ontvangen! Top!

Linda32 24-03-2012

5,5
Zoals ik al reageerde bij Henk.Ander apparaat gekregen ook met 220 adapter, véél groter en met een hoop lawaai.Teruggestuurd,toen hadden ze die andere wél.Toch maar vanaf gezien.Verder alles wel goed afgehandeld, no problem.En vooral de bereikbaarheid via telefoon is goed.

lionamsterdam 24-02-2012

Een keer probleem gehad met levering maar werd door de klantenservice keurig afgehandeld.
Ook mijn complimenten voor de steeds snelle reacties.
Echt een aanrader vind ik

9819 15-02-2012

Vriendelijke mensen.
Goede kwaliteit.
Goede service.

Henk451 03-02-2012

6,5
Had een 'Hitachi magic wand' besteld die werd beschreven als zijnde een 220 volt model ("Deze op 220 volt werkende [...]"), maar dit bleek een 110V product te zijn met een losse adapter wat bijv. het aansluiten van een verlengsnoer lastiger maakte. Ik vind het product dus niet goed beschreven, mede omdat 110 volt modellen ook elders goedkoper kunnen worden gekocht vind ik het een opzettelijke misleidende beschrijving.

De website is niet speciaal of geavanceerd, bestellingen kunnen niet worden nagezocht of worden gevolgd. Levering was volgens bechrijving (enkele werkdagen). Het gratis kadotje/extratje was een tijdschift, producten waren goed verpakt en verzonden via selectvracht.

MaartendB1978 28-01-2012

Goede aflevering in blanco doos.
Levering kan wel wat sneller.

HansCam 20-01-2012

6,3
Via google op dit bedrijf gekomen. De twee artikelen die ik besteld had waren er snel. Wel was het beter geweest indien men even een emailtje stuurde wanneer het produkt feitelijk opgestuurd was. Ik heb daar zelf om gevraagd. las dat iemand anders deze opmerking ook al gemaakt had. Verder kreeg ik kado bij mijn bestelde waar: een dvd een een sexboekje..Moest er hard om lachen en heb het gelijk in de prullenbak gegooid daar ik niet hetero ben maar HOMO. Wellicht evt bij geplaatste bestelling aangeven of men evt wil opgeven of men hetero bi en of homo is ivm met een mogelijk 'gratis" douceurtje...hahahaha

Har070 14-01-2012

Meerdere malen hier iets besteld, een goede webshop met een prima assortiment. Altijd direct reactie op vragen en/of opmerkingen. Kwaliteit van de producten erg goed. Enige tip is om na de bestelling aan te geven wanneer de producten verzonden worden.

erg tevreden gebruiker 10-01-2012

goede service en levering
zaterdag besteld en dinsdag al in huis
heb al vaker wat besteld en alles was toen ook on orde

ga zo door

Tonietje 21-12-2011

Bij deze shop een tijdje geleden een magic wand gekocht. Bevalt uitsetekend! Ik kan wel aanraden om voor de variatie bij zo'n wand massager meteen een opzetstuk bij te nemen. Ik heb later, ook bij deze shop, er eentje los bijbesteld en dat betekent natuurlijk opnieuw verzendkosten. Voor de rest niets dan lof over de webwinkel zelf. Keurige levering en goed telefonisch bereikbaar.

1976Jansen 23-11-2011

Top service gebekt om een deffect iets te ruilen en nog geen dag later al een nieuwe gehad service is top thanks

FryslanUnited 19-11-2011

Gisteren eind van de middag gebeld naar X-toys, met vraag of bestelling vandaag binnen kon zijn (vanavond een feestje...). Vandaag per post is netjes het pakje afgeleverd, super! X-toys, bedankt voor het snelle handelen& tot de volgende bestelling!

FryslanUnited 19-11-2011

Gister eind van de middag gebeld met X-toys of bestelling vandaag geleverd kon worden (vanavond een feestje...)was geen probleem werd gezegd. Vandaag bestelling thuis afgeleverd, super! X-toys: bedankt!

electro freak 18-11-2011

een hele vette 10 voor x-toys. ik had s ochtens gebeld en bij het ophalen stond het keurig klaar. niets vergeten leuk extraatje erbij.
en hele vriendelijke mensen die je heel goed helpen. x-toys ga zo door
jullie zijn toppie

stiekem-anoniem 16-11-2011

Dit is inmiddels mijn 3e bestelling die wederom goed is afgeleverd!

Ik ben dan ook weer erg tevreden.

Louis 58 09-11-2011

Hierbij wil ik mijn complimenten uitspreken voor de organisatie van X - Toys.
De levering ging via Select Vracht en daar was een fout gemaakt. Dit is keurig opgelost door X Toys terwijl zij er eigenlijk niets aan konden doen maar toch voor het ongemak zijn zij mij nog extra tegemoet gekomen. Dat noem ik nog eens service. Verder een zeer vriendelijke website. Ik had eerst bij andere sites gekeken maar kwam toch bij X Toys uit om uiteindelijk te bestellen vanwege het vriendelijke karakter van de Site en duidelijke info over de producten. Verder zeer tervreden over de producten die ik besteld heb bij X-Toys.