Woonboulevard Poortvliet XXL - Reviews & Ervaringen

6,1 Lees 32 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Woonboulevard Poortvliet XXL.

Woonboulevard Poortvliet XXL stelt zich voor

Woonboulevard Poortvliet XXL bestaat al sinds 1919 en is de grootste speciaalzaak van Nederland en België voor woon- en slaapmeubelen. Wij bieden u een totaalassortiment en staan garant voor optimaal woongenot en interieurinspiratie! Wij ontvangen u in onze sfeervolle showroom, waar u kunt genieten van de service, die ons familiebedrijf al 100 jaar biedt aan haar klanten. Woonboulevard Poortvliet showt u met 32 woonformules onder één dak diverse woonstijlen en vele bekende designlabels. Wij garanderen u een prettig verblijf en deskundig advies bij een bezoek aan onze Woonboulevard, zodat u jarenlang plezier zult hebben van uw nieuwe meubelen.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,1

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

P.A.Veth 17-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Jammer bij levering van 2 nieuwe slaapkamer deuren (Hulsta) deze weer beschadigd (waren bij de eerste levering ook al beschadigd) denk door transport vanaf de fabriek was niets te zien aan de buitenzijde van de verpakking. Jammer weer bestellen en weer vrij nemen voor vervangen van deze deuren. Wordt netjes afgehandeld en snel besteld wel graag betere controle bij in ontvangst nemen va fabriek. Op de montage van het slaapkamer meubel niets op aan te merken keurig en netjes geplaatst en opgeruimd.

Reageer

Vos 16-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
wij zijn heel tevreden over de winkel, de bestelling, leveringstijd en de bezorging.

Reageer

Leendert 14-08-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Weer fijn geholpen en veel keus. Goede service. Wel erg druk waardoor we geduld moesten hebben om geholpen te worden. We zijn geslaagd en wachten nu op de uitlevering.
Officiële reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 14-08-2019

Beste Leendert,

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Vervelend dat je moest wachten in de verkoop, waarvoor ons excuus. Het kan soms erg druk zijn. Ook voor de uitlevering mag u vertrouwen op onze goede service. Wij zijn u altijd graag van dienst!

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Woonboulevard Poortvliet

Reageer

Wendy 18-07-2019

Algemene score

3,0
Hele mooie winkel maar helaas geen fijne service. Ruim twee en half jaar geleden een bank aangeschaft. Binnen het jaar op meerder plekken doorgezakt. Terwijl we bij de aanschaf van de bank extra geld hebben betaald voor een beter zitcomfort. We werden TOEN keurig geholpen bank werd opgehaald en we kregen een leen bank. Helaas een jaar later merkte ik opnieuw dat de bank ging doorzakken. Met als gevolg een gebroken plank en veren die loslieten. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Ze konden de bank repareren voor 550 euro kosten waren voor ons. Of we kregen een cadeaubon voor 265 euro maar dan moest onze kapotte bank wel worden ingeleverd. Voor dat geld hebben wij geen nieuwe hoekbank. Hier gingen wij niet mee akkoord. Uiteindelijk mogen wij een bon ophalen bij de winkel voor 65 euro.
Jammer!!! Voelde ons niet serieus genomen.
Officiële reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 09-08-2019

Beste Wendy,

Heel vervelend dat ons voorstel om tot een oplossing te komen niet naar tevredenheid is. Blijkbaar valt uw klacht niet onder de garantie. Desondanks bieden we altijd aan passende oplossing aan en willen wij u graag tegemoet komen. Tot onze spijt heeft dat niet geresulteerd in een resultaat dat wij wilden bereiken. Dat vinden we uiteraard erg jammer.

Mocht u nog vragen hebben of een oplossing wensen, dan vernemen wij dat graag van u. Wij zijn u graag van dienst.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Woonboulevard Poortvliet

Reageer

Ger Riegman 19-06-2019

Algemene score

6,0
Na een lekkere relaxfauteuil op internet te hebben gezien, zijn wij in de showroom gaan kijken en hebben deze toen aangeschaft. Na 10 weken werd de fauteuil keurig afgeleverd. Alleen bleek deze heel snel al niet aan onze verwachtingen te voldoen en hebben daar melding van gemaakt bij Poortvliet. De reactie was dat het om maatwerk zou gaan en wij slecht 70% van het aankoopbedrag in cadeaubonnen terug zouden ontvangen na het retourneren van de fauteuil. Wij maakten echter melding dat op de site van Poortvliet duidelijk stond dat er sprake was van 30 dagen bedenktijd en 100% geld terug garantie. Na een aantal telefonische contacten met een aantal verschillende mensen van de service afdeling kregen wij steeds te horen dat dit nu eenmaal de leveringsvoorwaarden zouden zijn en wij van het aankoopbedrag 30% (660 euro, de aanschaf fauteuil was 2100 euro) kwijt zouden zijn en echt genoegen moesten nemen met terugbetaling in cadeaubonnen.

Na een boze review van ons op kieskeurig.nl werd er direct contact opgenomen door een medewerker van Poortvliet, deze heeft (wel) direct bij het product gekeken op internet en zag ook dat de garantiebepaling van 30 dagen en 100% terugbetaling vermeld stond bij de betreffende fauteuil... bleek een foutje van de webmensen... Deze medewerker bood ook direct zijn excuses aan en na intern overleg was de zaak binnen een dag opgelost.

Daarom een 6 als cijfer, jammer dat er een boos bericht op kieskeurig.nl nodig was (toen was de review een 1), maar achteraf toch heel netjes afgehandeld.

Reageer

Mandy 03-05-2019

Algemene score

1,0
Een klein halfjaar gelden onze gehele inboedel na een woningbrand aangeschaft bij deze winkel. Alle meubels zijn dik in orde op de bank na. De bank is een halfjaar oud en heeft doorzit plekken.. nog niet het ergste want juist op deze plekken scheurt de bekleding. 2 gigantische scheuren in een bank van een halfjaar. Iemand voor geweest, een staal meegenomen van de stof ( onder van de bank af gehaald) man bevestigde min of meer dat de stof niet goed verlijmd was. Er zou telefonisch contact opgenomen worden over hoe en wat. Zelf maar gebeld en de conclusie ; jullie hebben honden dus het zal wel door jullie honden komen ! Erg teleurgesteld. Onze honden zitten namelijk in een bench wanneer wij niet thuis zijn en komen als wij wel thuis zijn niet op de bank! Maar blijkbaar is dat moeilijk te geloven voor Bouman en Potter. Conclusie; ik zit met een bank van een halfjaar met 2 grote scheuren wat niet opgelost gaat worden tenzij ik zelf even 2x 190 euro betaal voor 2 nieuwe hoezen. Erg teleurgesteld. Ik wil een oplossing !
Officiële reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 09-08-2019

Beste Mandy,

Heel erg jammer dat je serviceaanvraag niet naar tevredenheid is afgehandeld. We proberen voor elke situatie een passende oplossing aan te bieden, waarbij we verder willen gaan dan volgens de garantieregeling wordt voorgeschreven. We menen u een goed voorstel aangeboden te hebben om tot een oplossing te komen. Het spijt ons dat dit voor u niet naar tevredenheid is.

Heeft u nog vragen of wenst u alsnog een passende oplossing, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij willen u graag van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Woonboulevard Poortvliet

Reageer

Geweldig geholpen! 06-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Eind vorige maand een bank hier gehaald met een hele slechte service. Bloemetje ontvangen hierna, maar niets serieus mee gedaan.

Nu voor de tweede keer toch nogmaals naar de winkel geweest voor de rest van het interieur en deze keer perfect geholpen! Een hele deskundige verkoopster! Ze dacht ook verder mee zoals zaken als verf op de muur, leuke accessoires etc. Met een heel fijn gevoel de winkel voor de tweede maal bezocht en meteen de rest van ons interieur hier gekocht . Complimenten voor deze mevrouw!

Reageer

Klaas en Marja 11-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ontzettend mooie winkel met een enorm grote collectie.
Ik ben er goed geholpen en prima advies gekregen. Moest wel even op m'n beurt wachten, want het was erg druk.
Als de levering net zo gaat als de aankoop dan ben ik dik tevreden.

Reageer

M 11-01-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb via de website van woonboulevard Poortvliet nieuwe meubels besteld na telefonisch contact met een verkoper waar ik een paar vragen aan had betreft de meubels.
Mijn vragen werden beantwoord, en ik kon mijn bestelling doen.
Ze moesten bezorgd worden in de Achterhoek.
Binnen een week werden de meubels netjes en op tijd thuis bezorgd (binnen de aangegeven tijd) en binnen gezet, door vriendelijke en beleefde bezorgers.
Zij wilden het ook op de plaats zetten maar dat was niet nodig omdat eerst ruimte gemaakt moest worden.

Ik ken de winkel verder niet, afstand is ook te ver, maar tot nu toe ben ik dik tevreden met de bestelling en afhandeling en bezorging.
Complimenten en ga zo door

Reageer

Waardeloze service en klantvriendelijkheid. 31-12-2018

Algemene score

1,0
Waardeloos geholpen tijdens de aanschaf van een bank. Winkel zou over 45 minuten sluiten, het eerste wat wij te horen kregen was: wilt u nu echt alles gaan bestellen? " terwijl de mevrouw op haar horloge keek. Daarnaast werd er 0.0 moeite gedaan voor ons, een veel hogere prijs berekend en werd een collega van hun die ons eerder had geholpen naar beneden gepraat, die ons juist wel goed en fijn had geholpen!! Benieuwd hoe de levering zal zijn..

Reageer

Han 13-12-2018 Via de website gekocht

Algemene score

2,0
Zeer slechte service van een nieuwe lederen bank met Gizzard in cl extra stoel. De bank en de stoel zijn zeer slecht in elkaar gezet en bij de leerkwaliteit stellen wij ook vragen. Aangezien wij niet tevreden zijn, hebben wij geprobeerd het bankstel om te ruilen, maar de fa. was daar niet toe bereid. Zeer slechte service. Ook de verkoop was niet optimaal qua kennis van leersoorten e.d.
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 02-01-2019

Beste Han,

Erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Dat is zeker zo de bedoeling niet. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen dit alsnog graag voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Woonboulevard Poortvliet

Reageer

jac 05-11-2018 In de winkel gekocht
woonboulevard poortvliet

zeer slechte services

Algemene score

3,0
In de winkel tijdens de verkoop van de slaapkamerkast ging het nog goed
de problemen komen pas bij de levering en de montage
collega,s die niet samen kunnen werken staan tegen elkaar te schelden
kast die niet kompleet is moesten ter plekken aanpassingen doen anders moesten we minimaal 3 weken wachten tijdens montage schroefjes laten slingeren op een nieuwe pvc vloer met het risico dat ze in de vloer getrapt worden
aan geven hoe de legplanken er in moeten en het dan toch anders doen
zeer bot personeel gaan hier beslist nooit meer iets kopen
zal het ook niemand meer aanbevelen

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Review criteria:

Voldoende
Voldoende
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 02-01-2019

Beste Jac,

Onze welgemeende excuses dat je onze serviceverlening zo hebt ervaren. Wij gaan aan de slag met deze verbeterpunten!


Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice
Woonboulevard Poortvliet

Reageer

j.v. Houdt 24-08-2018 In de winkel gekocht

niet echt klantvriendelijk

Algemene score

3,0
In februari een bankstel, eettafel en 6 stoelen gekocht. Zijn op ons verzoek deze week geleverd.
Bij montage bleek dat de eettafel beschadigd is en het bankstel de verkeerde kleur.
A.s. maandag komt er een servicemedewerker kijken naar de klachten, maar er is al medegedeeld dat het bankstel onze fout is.
Bij de aankoop is er gesproken over de kleur cognac. voor zowel de eetkamer stoelen alswel het bankstel.
Nu zijn de stoelen wel goed maar het bankstel bruin. Op de bon staat geen kleur maar een code.
Reactie van Poortvliet is " dan had u de code bij het tekenen maar moeten controleren" ??
We hebben gemeld dat er alleen over cognac is gesproken en dat de verkoper wellicht de code van de showroom bank heeft genoteerd werd afgedaan als "dat zal wel, ik was er niet bij"

Het voorstel wat ze doen is € 700,- bijbetalen (bank kost € 1995,-) en dan ruilen ze hem om.....

Zeer klantonvriendelijk.

Wordt vervolgt............

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Goed
jacco 03-09-2018

Ondertussen weer contact gehad . Geleverde bankstel wordt opgehaald en omgeruild. Kostenloos.......

Reageer

Hans de Goeij 30-06-2018 In de winkel gekocht
Poortvliet

Service zoals service moet zijn

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Wij kopen al jaren bij Woonboulevard Poortvliet en herkennen ons niet in de geschreven negatieve reacties.
Een meubel is een “klachtenartikel” maar als er bij de levering eventueel iets mis is of dit later wordt geconstateerd is dit bij ons altijd hersteld en opgelost.
Woonboulevard Poortvliet heeft een ruim en breed assortiment met een laagste prijsgarantie ook nog eens.Zonder er over na te denken gaan wij als wij wat nodig hebben altijd naar Poortvliet.De verkoopmedewerkers zijn vriendelijk en niet opdringerig en laten je rustig in de showroom kijken.

Pluspunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Merel 13-06-2018 Via de website gekocht

Klantgericht & professioneel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De afgelopen jaren een paar (online) aankopen gedaan bij Poortvliet. Ondanks dat niet alles vlekkeloos is verlopen, ben ik ontzettend tevreden over de klantgerichte, professionele aanpak en goede bereikbaarheid van deze zaak. Er wordt meegedacht en ik voelde me als klant echt centraal staan. De service en klantgerichte attitude maakt dat ik zeker weer terug ga!

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Voldoende

Reageer

Mia 28-04-2018 In de winkel gekocht
Poortvliet. Woonboulevard XXL

Afwachten!

Algemene score

7,0
Heel grote winkel. Veel keuze. Eetkamerstoelen gekocht. Had gewenst dat ik eerdere reviews had gelezen. Wist dat de stoelen geleverd zouden worden na 3 maanden besteltijd. Had opgemerkt; mensenlie, dat is wel een lange tijd! Antwoord; ja, maar dan krijgt u wel mooie stoelen. Dan zijn ze er toch wel zeker? Ja hoor mevrouw. Er is verder niets speciaals aan deze stoelen. U heeft materiaal en kleur gekozen die standaard in ons assortiment zitten! Nou,ik begin te twijfelen. Ze hadden er al moeten zijn maar heb bericht ontvangen dat er nog 6 weken bij gaan komen. Dat is wel heel erg veel! 1 -2 weken,oke, maar 6? Wordt zeker vervolgd. Ik geef dus een voorlopige mening.

Review criteria:

Voldoende
Goed

Reageer

Toon 26-03-2018 In de winkel gekocht
Poortvliet div afdelingen

Super Service van begin tot eind

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Wij komen al heeeeel lang bij Bouwman Potter nu Meubelboulevard Poortvliet en altijd met heel veel plezier en kan dan ook de opmerkingen hieronder over slechte service niet plaatsen wij hebben nog nooit een probleem gehad als er iets mis was werd dat direct opgelost zelf ons nieuwe appartement hebben ze volledig ingericht van vloeren tot meubels en slaapkamers en alle top ook nooit zelf naar de lever datum hoeven vragen werd altijd netjes per brief en later per mail doorgegeven . Voor ons is er maar een zaak wij gaan beslist niet naar een ander .

Pluspunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Corrina 06-01-2018 In de winkel gekocht
Bouwman potter

Geweldig hebben de bank over het plat dak getild Geweldig

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Kopen alles bij bouwman vriendelijk en behulpzaam personeel en alle lof voor de bezorgers die door onze eigen fout niet schroomde om mee te denken en zo ging de bank over het plat dak super bedankt

Reageer

Gijs 03-01-2018 In de winkel gekocht
Poortvliet

Slechte garantie sevices

Algemene score

4,0
Krijg 5 jaar garantie op stoelen toen ze 4.5 jaar oud waren ging het leer scheuren en loslaten toen hebben ze alleen een brief gestuurd als we nieuwe stoelen nemen kregen we korting das nou is service maar niet heus

Review criteria:

Slecht
Goed

Reageer

marti versluis 13-12-2017 In de winkel gekocht
woonboulevard poortvliet

zeer slecht

Algemene score

2,0
2 maanden geleden een kast gekocht van nolte maar was niet helemaal compleet geleverd.
Er zat geen tussen segment bij de kast en deze wordt na besteld
6 weken later de bestelling is binnen maar bij thuis komst helaas verkeerde artikel geen tussen segment maar lade kast.
hoe is het mogelijk weer opnieuw bestellen maar wel 6 weken wachten !!!
vanwege de feestdagen gaat dit pas eind januari worden en nu maar weer afwachten.
als u meubels wilt kopen zou ik mij bedenken om het hier te doen.
het pand is geweldig om in te shoppen maar de service is ronduit belabberd

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Uitstekend

Reageer

Jorien 27-10-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Nooit meer!

Algemene score

3,0
Een boxspring en een bed bij Poortvliet besteld voor €2000. Zou met een paar weken geleverd worden en betaald moeten worden. Hebben ze nu een actie dat je boven een X bedrag een accessoire bon krijgt. Zou fair zijn als bestaande klanten/die nog moeten betalen hier ook van kunnen profiteren; maar nee. Het is simpel bedoeld om 'nieuwe' klanten hun handtekening te laten zetten. Lokkertje. Xxxx en xxxx van de klantenservice kunnen en weten verder vrij weinig. Hier krijg je een nare nasmaak van dus geen Poortvliet meer voor ons, en raden het ook niet aan. Boxspring is gebracht, op het bed moeten we onverwacht 4 maanden (!) wachten.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Review criteria:

Slecht
Voldoende
Jorien 02-11-2017

Inmiddels is deze klacht naar tevredenheid opgelost door Poortvliet!!

Reageer

M 19-10-2017 In de winkel gekocht
poortvliet

Zo slecht, nooit meer POORTVLIET

Algemene score

1,0
Waardeloos,
helaas hadden wij al onze meubels hier gekocht, tot grote spijt.
- i.p.v. 12 weken wachttijd, 8 maanden
kapotte spullen geleverd
verkeerde series geleverd
afspreken tussen 12.00 en 18.00 te komen maar komen rond 19.30
niet reageren op e-mails
iets via de mail afspreken en 1 dag later wordt dit weer veranderd zonder te communiceren
spullen die binnengekomen zijn wordt niet voor gebeld, zelf iedere keer moeten checken en moeten bellen voor afspraken voor levering

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Review criteria:

Slecht
Slecht
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 22-11-2017

Onze welgemeende excuses dat u het zo hebt ervaren. Helaas hebt u anoniem gereageerd, zodat wij niet weten om welke order het gaat en we ook niet in staat zijn om u alsnog goed van dienst te zijn. Dat vinden we uiteraard jammer. Misschien dat u alsnog contact met ons op wil nemen. Bij voorbaat onze dank!

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice

Reageer

Heleen 29-09-2017 In de winkel gekocht
poortvliet

Goede winkel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
T is helemaal goed gekomen met onze bank. Het heeft wel een tijdje geduurd voor we de goede hadden, maar de service was goed.

Review criteria:

Goed
Goed

Reageer

Gre 25-08-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Geen fijne zaak

Algemene score

2,0
Bij het meubels kopen gevraagd wat de levertijd is, 8 weken oké
Bij het opmaken van de bon werd verteld 10 weken.
Thuis aangekomen de bon bekeken daar stond op levertijd 10 als 12 weken levertijd.
Je moet eerst zelf op de site van Poortvliet kijken of de meubels binnen zijn dan moet je bellen voor een leverdatum.
m.i. zou de klant gebeld moeten worden.
Dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we daar wat gekocht hebben.

Review criteria:

Onvoldoende
Voldoende
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 22-11-2017

Beste Gre,

Dank voor uw opmerking. Onze welgemeende excuses. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling. Voor ons een leerpunt om onze serviceverlening nog verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Jan, klantenservice

Reageer

Peter 19-07-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Tijd voor klanten

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zijn wel drie keer wezen kijken voor meubelen.
Er wordt niet gepusht om iets te kopen.
Er is veel keus , in verschillend prijsklasse

Review criteria:

Goed
Goed

Reageer

Paul 13-07-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Zwaar teleurgesteld

Algemene score

1,0
Nadat we na volle tevredenheid, 13 jaar met ons in Poortvliet gekochte bankstel hadden gedaan, begin 2016 terug voor een nieuwe. Na een halve dag zoeken eindelijk die ene gevonden en meteen maar besteld. Juni 2016 werd onze hoekbank afgeleverd, meteen al merkten we verschil met het showroommodel. In juli klantenservice gebeld omdat er op 2 zitplaatsen kuilen ontstonden en 1 zitting schuin afliep. Monteur erbij, wilde eerst plankje eronder zetten. Op een bankstel van 1 maand oud en prijs van 1700,-? Dacht t niet. Er zou een nieuwe besteld worden. Toen we in november nog niks hadden gehoord maar weer eens gebeld, zou snel opgelost worden. 6 januari was de levering afgesproken. Tot onze verbazing geen nieuw bankstel maar extra vulling. Deze werd binnengezet met de mededeling dat er nog iemand zou komen om deze aan te brengen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. De stof was al dusdanig opgerekt in die kuilen dat ze dat nooit meer strak kunnen krijgen. Een hoop heen en weer bellen. Klantenservice verwijst op botte wijze door naar Orange repair, deze partij belde me na diverse telefoontjes in maart terug met de mededeling dat er toch een nieuwe zou worden besteld. Eind juni nog maar eens gebeld voor status levering. Er was nog niks besteld? Nu, 2e week juli teruggebeld door Orange repair, krijg een cheque om voor zelfde bedrag een nieuwe uit te zoeken. Hij is nog niet binnen maar hoop dat ie snel komt. Zij van Orange wilden wel. Nu moeten we terug naar Poortvliet om nieuwe uit te zoeken, wat als er niks naar onze zin is? vertrouwen is beschadigd. Bijbetalen ga ik niet doen. Wordt vervolgd. Als klantenservice beter zijn best gaat doen, zal ik dat ook melden. Liggen ze dwars dan volgt binnenkort mijn vervolg............

Review criteria:

Slecht
Voldoende
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 17-07-2017

Beste Paul,
Onze welgemeende excuses. Erg jammer dat je deze ervaring met ons hebt. Dat gaan we uiteraard goed oplossen. Inmiddels hebben wij een voorstel gedaan dat geheel naar uw tevredenheid is. De geleverde levering nemen wij terug en u maakt een nieuwe keuze in onze woonboulevard. Wij zijn u graag van dienst!
Jan, klantenservice

Paul 27-07-2017

Ondertussen is er een nieuwe bank besteld en die wordt binnenkort geleverd. Laten we het er op houden dat er iets mis ging in de communicatie. Hopelijk straks eind goed, al goed

Reageer

Evy 27-06-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Slechte service en niet eerlijk behandeld

Algemene score

1,0
Raambekleding aangekocht voor het gehele huis. In totaal een grote order van rond de Eur 4000. Na opmeten bleek deze order hoger uit te komen, ruim 20%. Zeer onkundig opgemeten , terwijl de bouwtekeningen kloppen. Korting kon niet aangeboden worden. Hierop de order geannuleerd. Werkelijk waar nog nooit ergens zo onbeschoft behandeld.

Review criteria:

Slecht
Goed
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 17-07-2017

Beste Evy,
Erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Uiteraard onze excuses hiervoor. Wij hadden het graag voor je opgelost, maar respecteren je annulering. Graag zijn we je bij een volgende aankoop van dienst in onze prachtige woonboulevard.
Jan, klantenservice

Reageer

Wiggert 08-05-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Zal het bedrijf niet bij vrienden aanbevelen

Algemene score

2,0
We hebben 7 stuks meubelen gekocht waarvan er 5 stuks niet in orde waren.
2 stuks moesten worden afgesteld dat is niet zo erg maar de andere hadden behoorlijke transportschade, plint van audiomeubel afgescheurd bankstel 2.5 en 3 zits weggehaald bij het terug brengen had de 2.5 bank weer schade.
De service is goed, maar ik dacht dat we nieuwe meubelen hadden gekocht en rekende erop die ook binnen tekrijgen.

Dus nooit meer Poortvliet.

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 17-07-2017

Beste Wiggert,
Heel vervelend en onze welgemeende excuses. Onze service is inderdaad goed, maar liever doen we het in één keer goed uiteraard. Gelukkig is alles nog naar tevredenheid opgelost. Veel plezier met je nieuwe meubelen.
Jan, klantenservice

Reageer

marcel 03-05-2017 In de winkel gekocht
poortvliet

Slechte klantenservice

Algemene score

5,0
Het is een mooie winkel met een groot assortiment en we werden vriendelijk geholpen.
Er werd geadverteerd met een inruilkorting op meubels van 75 euro per besteed bedrag van 1000 euro. Bij niets inruilen zou de 75 euro in kortingsbonnen uitgekeerd worden.
We kochten een bed van ruim 4.500 euro, waarna we te horen kregen dat een bed geen meubel is en we ons oude bed daarom niet konden inruilen. Dat vonden we erg vervelend en in de advertentie was daar ook niets over gezegd. Helaas, alleen kortingsbonnen dan. We wilden ook gordijnen kopen en er werd ons verzekerd dat we dan de kortingsbonnen konden inleveren. Dezelfde dag gordijnen uitgezocht en besteld, maar wat schetst onze verbazing, tijdens het afrekenen werden de bonnen niet geaccepteerd omdat deze alleen op accessoires ingeleverd kunnen worden! ook een telefoontje met de verkoper van het bed bracht geen soelaas, regels zijn immers regels. Al met al viel dit ons erg tegen. De bestellingen van de gordijnen en het bed hebben we niet geannuleerd omdat we er al zoveel tijd ingestoken hadden, maar we voelen ons niet eerlijk behandeld.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Goed

Reageer

Eleph 24-03-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Enorme collectie

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Overal gezocht, diverse woonwinkels afgestruind, maar niet gevonden. Maar hier hebben ze zo'n enorme collectie... Als je hier niet slaagt, dan slaag je nergens... Super woonboulevard!!

Pluspunten

  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend

Reageer

QuiB 11-06-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,5

Gemak
Duidelijke website
Snel en makkelijk bestellen en betalen
Snelle levering als het artikel op voorraad is binnen 24 uur.
Niet te duur, soms mooie aanbiedingen

Service
Snelle en vriendelijke reactie bij vragen
Snelle retourbetaling als b.v. een onderdeel defect is etc.
Zeer goede ervaring met servicedienst

Assortiment
Zeer ruime keus van div. artikelen

Aanbeveling
Mijn ervaringen met Woonboulevard Poortvliet XXL zijn prima, top webwinkel!!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Mies 19-03-2016 In de winkel gekocht
Poortvliet

Algemene score

7,2

Gemak
Goede service in de winkel en aan de telefoon

Service
Poortvliet doet zijn best maar de leverancier is zeer slecht en komt zijn afspraken niet na en leverd beschadigde goederen

Assortiment
Gewoon top

Aanbeveling
Als je je spullen zelf meeneemt zou ik ze een 10 geven maar gezien de slechte leverancier een 5

Extra toelichting
Poortvliet zelf geeft goede service maar zou nooit meer iets kopen wat geleverd zou moeten worden.

Review criteria:

Uitstekend
Onvoldoende
Uitstekend

Reageer