Woonboulevard Poortvliet XXL - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Woonboulevard Poortvliet XXL.

Woonboulevard Poortvliet XXL stelt zich voor

Met 50.000 m2 wooninspiratie de grootste woonwinkel van Nederland

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.9

Jorien 27-10-2017 In de winkel gekocht

Nooit meer!

Een boxspring en een bed bij Poortvliet besteld voor €2000. Zou met een paar weken geleverd worden en betaald moeten worden. Hebben ze nu een actie dat je boven een X bedrag een accessoire bon krijgt. Zou fair zijn als bestaande klanten/die nog moeten betalen hier ook van kunnen profiteren; maar nee. Het is simpel bedoeld om 'nieuwe' klanten hun handtekening te laten zetten. Lokkertje. Xxxx en xxxx van de klantenservice kunnen en weten verder vrij weinig. Hier krijg je een nare nasmaak van dus geen Poortvliet meer voor ons, en raden het ook niet aan. Boxspring is gebracht, op het bed moeten we onverwacht 4 maanden (!) wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jorien 02-11-2017

Inmiddels is deze klacht naar tevredenheid opgelost door Poortvliet!!

M 19-10-2017 In de winkel gekocht

Zo slecht, nooit meer POORTVLIET

Waardeloos,
helaas hadden wij al onze meubels hier gekocht, tot grote spijt.
- i.p.v. 12 weken wachttijd, 8 maanden
kapotte spullen geleverd
verkeerde series geleverd
afspreken tussen 12.00 en 18.00 te komen maar komen rond 19.30
niet reageren op e-mails
iets via de mail afspreken en 1 dag later wordt dit weer veranderd zonder te communiceren
spullen die binnengekomen zijn wordt niet voor gebeld, zelf iedere keer moeten checken en moeten bellen voor afspraken voor levering

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 22-11-2017

Onze welgemeende excuses dat u het zo hebt ervaren. Helaas hebt u anoniem gereageerd, zodat wij niet weten om welke order het gaat en we ook niet in staat zijn om u alsnog goed van dienst te zijn. Dat vinden we uiteraard jammer. Misschien dat u alsnog contact met ons op wil nemen. Bij voorbaat onze dank!

Heleen 29-09-2017 In de winkel gekocht

Goede winkel

T is helemaal goed gekomen met onze bank. Het heeft wel een tijdje geduurd voor we de goede hadden, maar de service was goed.

Gre 25-08-2017 In de winkel gekocht

Geen fijne zaak

Bij het meubels kopen gevraagd wat de levertijd is, 8 weken oké
Bij het opmaken van de bon werd verteld 10 weken.
Thuis aangekomen de bon bekeken daar stond op levertijd 10 als 12 weken levertijd.
Je moet eerst zelf op de site van Poortvliet kijken of de meubels binnen zijn dan moet je bellen voor een leverdatum.
m.i. zou de klant gebeld moeten worden.
Dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we daar wat gekocht hebben.

Officiele reactie van Woonboulevard Poortvliet XXL 22-11-2017

Beste Gre,

Dank voor uw opmerking. Onze welgemeende excuses. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling. Voor ons een leerpunt om onze serviceverlening nog verder te verbeteren.

Peter 19-07-2017 In de winkel gekocht

Tijd voor klanten

Zijn wel drie keer wezen kijken voor meubelen.
Er wordt niet gepusht om iets te kopen.
Er is veel keus , in verschillend prijsklasse

Paul 13-07-2017 In de winkel gekocht

Zwaar teleurgesteld

Nadat we na volle tevredenheid, 13 jaar met ons in Poortvliet gekochte bankstel hadden gedaan, begin 2016 terug voor een nieuwe. Na een halve dag zoeken eindelijk die ene gevonden en meteen maar besteld. Juni 2016 werd onze hoekbank afgeleverd, meteen al merkten we verschil met het showroommodel. In juli klantenservice gebeld omdat er op 2 zitplaatsen kuilen ontstonden en 1 zitting schuin afliep. Monteur erbij, wilde eerst plankje eronder zetten. Op een bankstel van 1 maand oud en prijs van 1700,-? Dacht t niet. Er zou een nieuwe besteld worden. Toen we in november nog niks hadden gehoord maar weer eens gebeld, zou snel opgelost worden. 6 januari was de levering afgesproken. Tot onze verbazing geen nieuw bankstel maar extra vulling. Deze werd binnengezet met de mededeling dat er nog iemand zou komen om deze aan te brengen. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt. De stof was al dusdanig opgerekt in die kuilen dat ze dat nooit meer strak kunnen krijgen. Een hoop heen en weer bellen. Klantenservice verwijst op botte wijze door naar Orange repair, deze partij belde me na diverse telefoontjes in maart terug met de mededeling dat er toch een nieuwe zou worden besteld. Eind juni nog maar eens gebeld voor status levering. Er was nog niks besteld? Nu, 2e week juli teruggebeld door Orange repair, krijg een cheque om voor zelfde bedrag een nieuwe uit te zoeken. Hij is nog niet binnen maar hoop dat ie snel komt. Zij van Orange wilden wel. Nu moeten we terug naar Poortvliet om nieuwe uit te zoeken, wat als er niks naar onze zin is? vertrouwen is beschadigd. Bijbetalen ga ik niet doen. Wordt vervolgd. Als klantenservice beter zijn best gaat doen, zal ik dat ook melden. Liggen ze dwars dan volgt binnenkort mijn vervolg............

Beste Paul,
Onze welgemeende excuses. Erg jammer dat je deze ervaring met ons hebt. Dat gaan we uiteraard goed oplossen. Inmiddels hebben wij een voorstel gedaan dat geheel naar uw tevredenheid is. De geleverde levering nemen wij terug en u maakt een nieuwe keuze in onze woonboulevard. Wij zijn u graag van dienst!

Paul 27-07-2017

Ondertussen is er een nieuwe bank besteld en die wordt binnenkort geleverd. Laten we het er op houden dat er iets mis ging in de communicatie. Hopelijk straks eind goed, al goed

Evy 27-06-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Slechte service en niet eerlijk behandeld

Raambekleding aangekocht voor het gehele huis. In totaal een grote order van rond de Eur 4000. Na opmeten bleek deze order hoger uit te komen, ruim 20%. Zeer onkundig opgemeten , terwijl de bouwtekeningen kloppen. Korting kon niet aangeboden worden. Hierop de order geannuleerd. Werkelijk waar nog nooit ergens zo onbeschoft behandeld.

Beste Evy,
Erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Uiteraard onze excuses hiervoor. Wij hadden het graag voor je opgelost, maar respecteren je annulering. Graag zijn we je bij een volgende aankoop van dienst in onze prachtige woonboulevard.

Wiggert 08-05-2017 In de winkel gekocht
Poortvliet

Zal het bedrijf niet bij vrienden aanbevelen

We hebben 7 stuks meubelen gekocht waarvan er 5 stuks niet in orde waren.
2 stuks moesten worden afgesteld dat is niet zo erg maar de andere hadden behoorlijke transportschade, plint van audiomeubel afgescheurd bankstel 2.5 en 3 zits weggehaald bij het terug brengen had de 2.5 bank weer schade.
De service is goed, maar ik dacht dat we nieuwe meubelen hadden gekocht en rekende erop die ook binnen tekrijgen.

Dus nooit meer Poortvliet.

Beste Wiggert,
Heel vervelend en onze welgemeende excuses. Onze service is inderdaad goed, maar liever doen we het in één keer goed uiteraard. Gelukkig is alles nog naar tevredenheid opgelost. Veel plezier met je nieuwe meubelen.

marcel 03-05-2017 In de winkel gekocht

Slechte klantenservice

Het is een mooie winkel met een groot assortiment en we werden vriendelijk geholpen.
Er werd geadverteerd met een inruilkorting op meubels van 75 euro per besteed bedrag van 1000 euro. Bij niets inruilen zou de 75 euro in kortingsbonnen uitgekeerd worden.
We kochten een bed van ruim 4.500 euro, waarna we te horen kregen dat een bed geen meubel is en we ons oude bed daarom niet konden inruilen. Dat vonden we erg vervelend en in de advertentie was daar ook niets over gezegd. Helaas, alleen kortingsbonnen dan. We wilden ook gordijnen kopen en er werd ons verzekerd dat we dan de kortingsbonnen konden inleveren. Dezelfde dag gordijnen uitgezocht en besteld, maar wat schetst onze verbazing, tijdens het afrekenen werden de bonnen niet geaccepteerd omdat deze alleen op accessoires ingeleverd kunnen worden! ook een telefoontje met de verkoper van het bed bracht geen soelaas, regels zijn immers regels. Al met al viel dit ons erg tegen. De bestellingen van de gordijnen en het bed hebben we niet geannuleerd omdat we er al zoveel tijd ingestoken hadden, maar we voelen ons niet eerlijk behandeld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Eleph 24-03-2017 In de winkel gekocht

Enorme collectie

Overal gezocht, diverse woonwinkels afgestruind, maar niet gevonden. Maar hier hebben ze zo'n enorme collectie... Als je hier niet slaagt, dan slaag je nergens... Super woonboulevard!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

QuiB 11-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website
Snel en makkelijk bestellen en betalen
Snelle levering als het artikel op voorraad is binnen 24 uur.
Niet te duur, soms mooie aanbiedingen

Snelle en vriendelijke reactie bij vragen
Snelle retourbetaling als b.v. een onderdeel defect is etc.
Zeer goede ervaring met servicedienst

Assortiment
Zeer ruime keus van div. artikelen

Aanbeveling
Mijn ervaringen met Woonboulevard Poortvliet XXL zijn prima, top webwinkel!!

Mies 19-03-2016 In de winkel gekocht
Poortvliet

Goede service in de winkel en aan de telefoon

Poortvliet doet zijn best maar de leverancier is zeer slecht en komt zijn afspraken niet na en leverd beschadigde goederen

Assortiment
Gewoon top

Aanbeveling
Als je je spullen zelf meeneemt zou ik ze een 10 geven maar gezien de slechte leverancier een 5

Extra toelichting
Poortvliet zelf geeft goede service maar zou nooit meer iets kopen wat geleverd zou moeten worden.