Woon-discounter.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Woon-discounter.nl.

Woon-discounter.nl stelt zich voor

"Vandaag uw product bestellen is morgen in huis! Alle producten zijn op voorraad en kunnen de volgende dag geleverd worden. Wanneer u voor 16 uur besteld dan heeft u de volgende dag uw product in huis! Alle producten zijn te bekijken/af te halen in onze showroom van maandag tot en met zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Woon-Discounter.nl Spinveld 36 4815HS Breda Tel: 076-5493905 "

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Roel 10-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

ZEER SLECHTE SERVICE !!!! De waskom (showmodel) die ik voor €37.50 via internet bestelde is de dag NA mijn bestelling blijkbaar in de winkel aan een ander verkocht. Krijg van Renate doodleuk te horen dat ik dan maar €37.50 moet bijbetalen voor een zelfde model uit de doos..... Ik heb gevraagd voor water bij de wijn, was onmogelijk. Omdat Renate zelfs zo'n simpele service niet wil leveren heb ik m'n hele bestelling van +-€500 maar helemaal afgezegd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice