Wohi.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wohi.nl.

Wohi.nl stelt zich voor

WOHI is alles waarin een warenhuis groot kan zijn. Verrassend en vertrouwd. Vol vondsten en voordelen. Het winkeladres waar alles samenkomt. Wohi.nl, Echt iets voor jou!

Deze score is berekend op basis van 22 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

jaimy 08-10-2019

Hondenkussen besteld. Volgens de site zou ik het de volgende dag in huis hebben. Twee dagen later forwarden ze een mailtje van hun leverancier naar mij, zonder enige verdere uitleg, met de melding dat het kussen ten vroegste binnen een week zou binnen zijn. Daarop heb ik onmiddellijk gevraagd om bestelling te annuleren, mijn hond kan geen week op de vloer liggen en ik ben zelf naar de winkel gereden. Geen reactie op mijn vraag. Twee dagen later heb ik mijn eerste mailtje nogmaals doorgestuurd met opnieuw verzoek om zending te annuleren en geld terug te storten. Opnieuw geen reactie. Twee dagen later automatisch bericht in mijn mailbox dat de bestelling is verzonden. Hierop reageer ik met de vraag om te annuleren. Dit mailtje beantwoorden ze wél: 'is niet meer mogelijk'.
Als ik refereer naar mijn eerste twee berichten, dan ontkennen ze die ooit te hebben ontvangen

H. 12-09-2019

Prima zaken doen! Als de betaling voldaan is wordt direct opgestuurd. Volgende dag al binnen!

Fulco 05-09-2019

Prettig bedrijf en vlotte reactie en denken met je mee.
Mijn ervaring is positief.

AVeldhuis 05-09-2019

Snelle levering en goed contact met de klantenservice. Wij zouden hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Silvia 20-08-2019

Product precies zoals beschreven. Dezelfde dag nog verzonden en je krijgt ook achteraf nog een mail of alles naar wens is. Zeer klantvriendelijk..

Marieke 25-07-2019

Vlotte reacties en keurig op de hoogte gehouden van het verzendtraject. Zelfs ‘s avonds.

Marloesvdm 05-07-2019

We hadden een ladderkast besteld via Beslist.nl en deze werd geleverd door Wohi. Helaas bleek bij het in elkaar zetten dat er een plank verkeerd/ beschadigd was. Na contact te hebben gehad met Wohi hierover gaven zij als eerste aan even te wachten met retour sturen zij gingen eerst bij de leverancier kijken of er een nieuwe plank geleverd kon worden. Helaas was het product helaas niet meer leverbaar en mochten wij het retour sturen. We kregen ons geld terug en zelfs de gemaakte retour kosten zijn vergoedt.
Het is jammer dat je inderdaad moet betalen om telefonisch contact op te nemen met Wohi maar met wat geduld gaat het per mail ook goed.
Ik lees niet al te goede reviews over Wohi en was ook benieuwd wat zij met deze retourmelding zouden doen. Maar uiteindelijk was alles na 4 weken geregeld. Vanaf het moment van melden dat het product kapot was tot het terug storen van het aankoopbedrag inclusief verzendkosten.

Chris 29-06-2019

Zeer snelle afhandeling en levering. Product zoals beschreven. Prima ervaring.

Laura 28-06-2019

Nou zoals ik hier lees is dit bedrijf een beetje een hit or miss ik zou aanraden om te bestellen bij wohi via bol.com ! 3 dagen geleden een Intex zwembad besteld, bol.com zei dat het 2 juli zou aankomen nou het is inmiddels 28 JUNI en ik heb hem nu al in huis, nou hartstikke tevreden!

S 26-06-2019

Via marktplaats een retour item gekocht. Item was een bbq bakplaat. Goed merk en goede staat. Precies zoals ze aangeven en de prijs erg mooi.

Edwin van der Woude 23-06-2019

Ondanks dat het product niet compleet was is er gekozen voor een goede afronding. Ik raad dit bedrijf zeker iedereen aan. Vooral zo door gaan.

Claudia Nieuwenhuis 03-06-2019

Fietsmand besteld, voor 18.00 besteld, volgende dag in huis, niet dus. Track code ontvangen, die geeft aan code onbekend. Geen fietsmand dus. Waardeloos, nooit meer Wohi
Wohi.nl 23-06-2019

Beste Claudia, er staat op werkdagen voor 18.00 uur besteld is de volgende dag in huis, je hebt besteld op wo 29 mei 2019 23:01 uur, de avond voor Hemelvaartsdag, wij hebben het pakket direct vrijdag 31 mei verstuurd en zaterdag 1 juni is DPD bij u aan de deur geweest maar was u niet thuis en u heeft het maandag 3 juni zelf opgehaald bij het depot. Zie https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05128968268368

Het spijt ons dat u teleurgesteld bent maar wij hebben hierin geen fouten gemaakt en zijn onze toezeggingen nagekomen. Deze 1 is dus niet terecht.

Vera 03-06-2019

Het is een fijne webshop. Mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord, en de levering was snel.

Barend 01-06-2019

Snelle correcte levering, wij waren toen niet thuis en pakketje leek even zoek. Hoppashop heeft dit heel adequaat opgelost en hield contact met mij totdat het binnen was. Heel attent!

lisette 15-05-2019

we hadden hier dekbedovertrekken besteld. Op de site stond dat ze leverbaar waren, maar dat bleek niet zo te zijn. OP zich kan dat gebeuren.
Maar.. een aantal dure telefoontjes verder (40 cent per minuut) en mailtjes en weken later kwam...eindelijk het geld retour.
Niet klantvriendelijk! En dan druk ik het zacht uit!
Wohi.nl 23-06-2019

Beste Lisette, op de orderbevestiging staat ons 088-nr en retoutbetalingen doen wij altijd binnen 1-2 weken. Het spijt ons dat het bestelde dekbedovertrek uitverkocht was.

Thijs 03-05-2019

alles netjes en snel ontvangen, zeer tevreden en zou deze winkel zeker aanraden

hans 02-05-2019

Na een jaar heeft Wohi eindelijk eens gereageerd om de klacht op te lossen . Van mij hoeft dit dus niet meer . Let op als u daar iets koopt zie eerdere review van 27 mei 2018

-----------------------------------------------------------
Eerdere review 27-5-2018:

Levering is snel maar daar houd en verder ook mee op . Apparaat na 1 keer gebruiken defect . totaal geen reactie te krijgen met hun en bellen met de klantenservice kost je gewoon €0,40 per minuut .

Wat een afknapper is deze web winkel .
Wohi.nl 23-06-2019

Beste Hans, op de orderbevestiging staat ons 088-nr dat een normaal lokaal tarief heeft en zoals gemeld hebben wij getracht uw probleem op te lossen maar wilde u dit niet, waarschijnlijk hadden we gewoon een onderdeel kunnen ontvangen, helaas gaat er wel eens iets kapot en dan doen wij ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen voor onze klanten.

Anton 02-05-2019

Blij met mijn bestelling en vriendelijke service ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen

Omer 29-04-2019

Snelle levering. Goede klantenservice vriendelijke medewerkers. Kids weer blij met de trampoline.

Guusje 28-04-2019

Al diverse malen iets gekocht en altijd goed geholpen, ook als er iets niet goed was aan het product of het niet op tijd geleverd was door de post (kunnen zij natuurlijk niets aan doen maar ze doen er wel alles aan het op te lossen).

C 11-04-2019

Roze salta. Eerst i.p.v. zwart een andere band. Dan verkeerde band geleverd. Na veel bellen en na een bewering dat het verstuurd was wat niet was gebeurd na 3 werkdagen opnieuw binnen omdat de stagiaire de verkeerde kleur had doorgegeven. Als je niet belt word er niets aan gedaan zo snel en liegen heb ik een hekel aan. De band is nu nog niet mooi in delen maar word afgescheept en ben het zat om te mailen. Heb een trapje gekregen omdat het fout ging maar had liever alles meteen goed. Prijs/kwaliteit veel te duur. Ik zou dit bedrijf niet aanraden.

Klant uit Zwolle 20-12-2018

Heb op 2 december een bestelling geplaatst welke na een kleine 3 weken niet is geleverd ondanks meerdere telefoontjes en mailtjes en toezeggingen.

Na de order geannuleerd te hebben heeft de eigenaar mij alsnog gebeld om te kijken of ze het probleem konden oplossen. Nadat ik aangaf dat ik reeds een andere oplossing heb gevonden gaf hij aan het geld terug te sturen met excuses.

Ik denk dat mijn ervaring een uitzondering is geweest aangezien er persoonlijk contact is gezocht...

Katrien 12-10-2018 Via de website gekocht

Heel slechte service, betalen geld niet terug!!!!

Doos was al eens geopend (was dichtgekleefd met andere tape). Sturen verkeerd product op, klantendienst gecontacteerd, moest het retour sturen, 40 € verzendkosten betaald. Na veel bellen en mailen kreeg ik eindelijk creditnota in de mailbox en werd er beloofd dat het betaalde bedrag ging terugbetaald worden. Toen ik na een week nog niets teruggekregen had heb ik nogmaals gebeld en gemaild om dan een mail terug te krijgen dat het geld niet kan terugbetaald worden omdat er zogezegd stukken ontbraken. Ik zou echt niet weten wat er ontbreekt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marieke 11-10-2018 Via de website gekocht

Superaardige mensen, snel en goed geholpen

Ik had veel vragen voor ik een trampoline bestelde en werd keurig geholpen en geadviseerd, bestel nu al mijn speelgoed hier!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering!

Geweldige shop, veel keuze en snelle levering. De service is super, snel antwoord en een fijne oplossing

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ria 17-09-2018 Via de website gekocht

Glijbaan

Glijbaan besteld voor mijn kleindochter haar verjaardag. Ruim op tijd besteld (2,5 week voor haar verjaardag) volgens de site binnen 2-3 dagen geleverd. 2 x een mail gestuurd en 4 x gebeld. Ze beloven van alles en geven DHL de schuld. Wat een slechte zaak. Mensen doe hier geen bestelling. Ik sta straks zonder cadeau bij mijn kleindochter. Hoe triest is dat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Niels 31-08-2018 Via de website gekocht

Wohi = slechte webshop. Advies:Bestel hier niet

Laptop besteld, verliep allemaal prima. Laptop zou volgende werkdag geleverd worden. 2 uur na bestelling een creditnota ontvangen. Zonder enige toelichting dat artikel niet leverbaar is. Door waan van de dag niet de link gelegd dat laptop niet geleverd wordt. Volgende dag uiteraard geen laptop ontvangen. 2 dagen later staat de laptop in webshop gewoon nog als leverbaar.

Charles 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig SLECHT

Voor de snelle levering ,"vandaag besteld morgen in huis" maar DHL waar ik naar hun site moest gaan voor de na 2 dagen , ik moest het de volgende dag komen ophalen ongeveer 15km van mijn huis ,En de Mail die ik stuurde naar "Wohi" werd snel beantwoord dat ik met DHL contact moest opnemen. Dus hun probleem moest ik dus oplossen. ik heb mijn betaalde geld terug gevraagd. Ik wil zeker geen zaken met deze mensen doen. Ze hebben mij in de kou laten staan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Juultje 31-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Snelle levering van totaal ander product dan op site is afgebeeld. Afbeelding is van variant van goede kwaliteit; gestuurde product is van waardeloze kwaliteit. Retour kosten werden niet vergoed, terwijl bedrijf het verkeerde product had gestuurd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Ruben 19-12-2017 Via de website gekocht

Bedroevend slechte webshop

Webshop geeft geen enkele bevestigingsmail wanneer je een product besteld dat niet op leverbaar blijkt te zijn, terwijl de website 1-2 dagen levertijd aangeeft. Vervolgens moet je zelf contact opnemen met een klantenservice (40ct per minuut) om vervolgens te horen dat je zelf een mail moet sturen met het verzoek om het betaalde bedrag terug te laten betalen. Kennelijk kan de dure klantenservice dit niet voor je regelen. Ik vind dit niet van deze tijd en bestel hier nooit weer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rob 27-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Nadat de houtskoolplaat na gebruik van onze nieuwe BBQ was krom getrokken heeft Wohi twee keer een niet passende vervangingsdeel opgestuurd. Vervelend voor beiden. Dan maar een kompleet nieuwe BBQ.....
Bedankt Michelle👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vergillio van Doten 14-07-2017 Via de website gekocht

Erg slechte webshop! niet aan te raden!

Pluspunten:
1. In goede orde de bestellingen geleverd.

Minpunten:
1. telefonisch is de klanten service alleen te bereiken via een 0900 nummer (40 cent per minuut)
2. Klanten service onvriendelijk aan de telefoon
3. Afhandeling van een retour kan best lang duren (ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn geld)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Sandra 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte na service

Nette communicatie over de latere levering. Alleen de na service is slecht. Op mijn mail met een klacht over het product zelf wordt niet gereageerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

S 05-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

De site is duidelijk en kon snel een bbq vinden die mij wel mooi leek. Deze dus besteld en in het weekend kunnen inwijden.

Dennis 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Eenvoudige te bestellen, duidelijke uit leg en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis, top! Ik heb er verder weinig aan toe te voegen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

de Groot 21-01-2017 Via de website gekocht

Begin oktober quad gekocht via website

Beste prijs was de doorslag. Product volgende werkdag ontvangen. Bleek helaas een retour van iemand anders te zijn. Retourformulier zat nog in de doos van ons product. Een dame uit Zoetermeer had dit product eerder geretourneerd. Alle gegevens van mevrouw stonden hierop. Op onze eerste mail hierover binnen een dag reactie. Op latere mails geen reactie. Daarna telefonisch contact opgenomen, goed geholpen en product geretourneerd op 7 december 2016. Daarna geen bevestiging gekregen. Dus weer zelf erachteraan per mail. Op 5 januari 2017 mail ontvangen dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen geretourneerd zou worden. Nu 21 januari 2017 is het aankoopbedrag nog steeds niet geretourneerd. Slechte opvolging van retouren.

Pluspunten

• beste prijs
  • snelle levering
  • telefonisch goed geholpen

Minpunten

• op mail wordt regelmatig niet gereageerd
  • slechte retour opvolging

sander 20-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen.

Kreeg netjes een mail dat het verzonden was

Ruim assortiment in Veel verschillende warenhuizen. Ideaal

Willem 16-12-2015 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke website

Mailtje gestuurd met vraag over product, binnen dag beantwoord. Geleverd zoals beloofd, binnen 2 dagen.

Ze hebben best veel

Aanbeveling
Veel verschillende producten, goede prijzen, prima service.

kippengaas 14-01-2015 Via de website gekocht

3,2

Boek besteld die ik even later wilde annuleren. Dat lukte niet en kreeg het boek toch. Duurt 3 dagen voordat je product terug kan sturen en duurde 4 weken (na herhaaldelijk te hebben gemaild) voordat ik geld terug kreeg.

Wordt niet altijd gereageerd op e-mails. En het duurt heel lang voordat geld wordt teruggestort.

Extra toelichting
Ik had een boek besteld. Ik bedacht me echter 15 minuten later dat ik het toch niet wilde. Ik heb meteen geprobeerd te annuleren (dmv email naar klantenservice), maar helaas kreeg ik toch het boek. Het duurde 3 werkdagen voordat ik een retourformulier kreeg waarmee ik het terug kon sturen. Hierna duurde het nog 4 weken voordat ik mijn geld terugkreeg (pas nadat ik hen gemaild had dat ik nog niks ontvangen had). Klantenservice is traag (en antwoord soms niet) en pas nadat ik herhaaldelijk aan de bel had getrokken over de terugbetaling kreeg ik mijn geld terug. Enige positieve is snelle levering.

Gregor Lohman 19-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Makkelijk te vinden wat je zoekt, makkelijk te bestellen, goede prijs, volgende dag bezorgd!

daredevil2109 16-11-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Uitgebreid assortiment, voor ieders wat wils.

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment! Goede priijs.

bella01 07-11-2014 Via de website gekocht

Had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Dit werd keurig weer opgelost door de service medewerkers van Wohi.

Extra toelichting
Het is leuk dat je binnen 1 site meerdere warenhuizen kunt combineren.

florawil 06-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
fijne webwinkel, snel verzonden en vaak goedkoop!

DemiX 05-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige site, makkelijk besteld

Service was prima, geen contact nodig gehad, alles ging zoals is aangegeven in bevestigingsmailtjes.

Assortiment
Ze hebben best veel, niet eerder opgevallen!

Aanbeveling
Twee maal iets besteld en geen een keer problemen dus waarom niet aanraden?

Extra toelichting
Ik vond het eigenlijk wel prettig een keer geen gedoe maar gewoon kopen en krijgen. Komt niet zo vaak voor!

Bootje1994 19-09-2014 Via de website gekocht

Product was snel te vinden. Uitgebreide specificaties. Mooie prijs.

Supersnelle levering. Duidelijke factuur.

Extra toelichting
De uitgebreide uitleg op de site over dit product heeft me enorm geholpen bij het maken van mijn keuze. Het was mijn eerste aankoop bij Wohi en ik ben uiterst tevreden.

auberge 07-02-2014 Via de website gekocht

lekker handig dat je gewoon van een huishoudapparaat door kan naar een boek ofzo

even gebeld, kreeg een bevredigend antwoord

Assortiment
genoeg keuze voor wat ik zocht

Aanbeveling
de webwinkel was voor mij nog niet zo bekend Maar ga nu vaker direct naar hun site

Extra toelichting
was voor mij niet zo'n bekende webwinkel maar ga nu vaker kijken.

bodemi 17-01-2014 Via de website gekocht

Geen klantenservice nodig gehad, maar de opvolging van mijn bestelling (mailtjes) waren duidelijk

Assortiment
Er is heel veel en ook in heel veel verschillende categorieen

Aanbeveling
Top, goed assortiment, goedkope prijzen

Fam. vd Velde 17-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website door de indeling in diverse warenhuizen, duidelijke omschrijving per artikel.
Ik weet precies wat ik verwachten kan!

Ik wordt keurig geïnformeerd als er een artikel niet direct leverbaar is.
Wat wel op voorraad is, heb je ook echt de volgende dag in huis!
Ik krijg direct een e-mail met bevestiging dat de artikelen verzonden zijn!

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment in verschillende merken en prijsclasses!
Aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar, ze doen wat ze beloven!

Extra toelichting
Het uitgebreide assortiment tegen concurrerende prijzen! De zeer correcte afhandeling van de bestellingen. Bij vragen via e-mail, zeer snelle feedback!

Lucas78 14-01-2014 Via de website gekocht

ArjenVanto 13-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk.

Snelle levering.

Veel keus aan producten.

Extra toelichting
Ik had veel keus en het product was bij Wohi het goedkoopste. De levering was daarna ook nog super snel!