Wohi.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wohi.nl.

Wohi.nl stelt zich voor

WOHI is alles waarin een warenhuis groot kan zijn. Verrassend en vertrouwd. Vol vondsten en voordelen. Het winkeladres waar alles samenkomt. Wohi.nl, Echt iets voor jou!

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.2

• Slecht
  • Slecht

Katrien 12-10-2018 Via de website gekocht

Heel slechte service, betalen geld niet terug!!!!

Doos was al eens geopend (was dichtgekleefd met andere tape). Sturen verkeerd product op, klantendienst gecontacteerd, moest het retour sturen, 40 € verzendkosten betaald. Na veel bellen en mailen kreeg ik eindelijk creditnota in de mailbox en werd er beloofd dat het betaalde bedrag ging terugbetaald worden. Toen ik na een week nog niets teruggekregen had heb ik nogmaals gebeld en gemaild om dan een mail terug te krijgen dat het geld niet kan terugbetaald worden omdat er zogezegd stukken ontbraken. Ik zou echt niet weten wat er ontbreekt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marieke 11-10-2018 Via de website gekocht

Superaardige mensen, snel en goed geholpen

Ik had veel vragen voor ik een trampoline bestelde en werd keurig geholpen en geadviseerd, bestel nu al mijn speelgoed hier!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering!

Geweldige shop, veel keuze en snelle levering. De service is super, snel antwoord en een fijne oplossing

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ria 17-09-2018 Via de website gekocht

Glijbaan

Glijbaan besteld voor mijn kleindochter haar verjaardag. Ruim op tijd besteld (2,5 week voor haar verjaardag) volgens de site binnen 2-3 dagen geleverd. 2 x een mail gestuurd en 4 x gebeld. Ze beloven van alles en geven DHL de schuld. Wat een slechte zaak. Mensen doe hier geen bestelling. Ik sta straks zonder cadeau bij mijn kleindochter. Hoe triest is dat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Niels 31-08-2018 Via de website gekocht

Wohi = slechte webshop. Advies:Bestel hier niet

Laptop besteld, verliep allemaal prima. Laptop zou volgende werkdag geleverd worden. 2 uur na bestelling een creditnota ontvangen. Zonder enige toelichting dat artikel niet leverbaar is. Door waan van de dag niet de link gelegd dat laptop niet geleverd wordt. Volgende dag uiteraard geen laptop ontvangen. 2 dagen later staat de laptop in webshop gewoon nog als leverbaar.

Charles 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig SLECHT

Voor de snelle levering ,"vandaag besteld morgen in huis" maar DHL waar ik naar hun site moest gaan voor de na 2 dagen , ik moest het de volgende dag komen ophalen ongeveer 15km van mijn huis ,En de Mail die ik stuurde naar "Wohi" werd snel beantwoord dat ik met DHL contact moest opnemen. Dus hun probleem moest ik dus oplossen. ik heb mijn betaalde geld terug gevraagd. Ik wil zeker geen zaken met deze mensen doen. Ze hebben mij in de kou laten staan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Juultje 31-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Snelle levering van totaal ander product dan op site is afgebeeld. Afbeelding is van variant van goede kwaliteit; gestuurde product is van waardeloze kwaliteit. Retour kosten werden niet vergoed, terwijl bedrijf het verkeerde product had gestuurd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

hans 27-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Levering is snel maar daar houd en verder ook mee op . Apparaat na 1 keer gebruiken defect . totaal geen reactie te krijgen met hun en bellen met de klantenservice kost je gewoon €0,40 per minuut .

Wat een afknapper is deze web winkel .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ruben 19-12-2017 Via de website gekocht

Bedroevend slechte webshop

Webshop geeft geen enkele bevestigingsmail wanneer je een product besteld dat niet op leverbaar blijkt te zijn, terwijl de website 1-2 dagen levertijd aangeeft. Vervolgens moet je zelf contact opnemen met een klantenservice (40ct per minuut) om vervolgens te horen dat je zelf een mail moet sturen met het verzoek om het betaalde bedrag terug te laten betalen. Kennelijk kan de dure klantenservice dit niet voor je regelen. Ik vind dit niet van deze tijd en bestel hier nooit weer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rob 27-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Nadat de houtskoolplaat na gebruik van onze nieuwe BBQ was krom getrokken heeft Wohi twee keer een niet passende vervangingsdeel opgestuurd. Vervelend voor beiden. Dan maar een kompleet nieuwe BBQ.....
Bedankt Michelle👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vergillio van Doten 14-07-2017 Via de website gekocht

Erg slechte webshop! niet aan te raden!

Pluspunten:
1. In goede orde de bestellingen geleverd.

Minpunten:
1. telefonisch is de klanten service alleen te bereiken via een 0900 nummer (40 cent per minuut)
2. Klanten service onvriendelijk aan de telefoon
3. Afhandeling van een retour kan best lang duren (ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn geld)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Sandra 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte na service

Nette communicatie over de latere levering. Alleen de na service is slecht. Op mijn mail met een klacht over het product zelf wordt niet gereageerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

S 05-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

De site is duidelijk en kon snel een bbq vinden die mij wel mooi leek. Deze dus besteld en in het weekend kunnen inwijden.

Dennis 29-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Eenvoudige te bestellen, duidelijke uit leg en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis, top! Ik heb er verder weinig aan toe te voegen ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

de Groot 21-01-2017 Via de website gekocht

Begin oktober quad gekocht via website

Beste prijs was de doorslag. Product volgende werkdag ontvangen. Bleek helaas een retour van iemand anders te zijn. Retourformulier zat nog in de doos van ons product. Een dame uit Zoetermeer had dit product eerder geretourneerd. Alle gegevens van mevrouw stonden hierop. Op onze eerste mail hierover binnen een dag reactie. Op latere mails geen reactie. Daarna telefonisch contact opgenomen, goed geholpen en product geretourneerd op 7 december 2016. Daarna geen bevestiging gekregen. Dus weer zelf erachteraan per mail. Op 5 januari 2017 mail ontvangen dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen geretourneerd zou worden. Nu 21 januari 2017 is het aankoopbedrag nog steeds niet geretourneerd. Slechte opvolging van retouren.

Pluspunten

• beste prijs
  • snelle levering
  • telefonisch goed geholpen

Minpunten

• op mail wordt regelmatig niet gereageerd
  • slechte retour opvolging

sander 20-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen.

Kreeg netjes een mail dat het verzonden was

Ruim assortiment in Veel verschillende warenhuizen. Ideaal

Willem 16-12-2015 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke website

Mailtje gestuurd met vraag over product, binnen dag beantwoord. Geleverd zoals beloofd, binnen 2 dagen.

Ze hebben best veel

Aanbeveling
Veel verschillende producten, goede prijzen, prima service.

kippengaas 14-01-2015 Via de website gekocht

3,2

Boek besteld die ik even later wilde annuleren. Dat lukte niet en kreeg het boek toch. Duurt 3 dagen voordat je product terug kan sturen en duurde 4 weken (na herhaaldelijk te hebben gemaild) voordat ik geld terug kreeg.

Wordt niet altijd gereageerd op e-mails. En het duurt heel lang voordat geld wordt teruggestort.

Extra toelichting
Ik had een boek besteld. Ik bedacht me echter 15 minuten later dat ik het toch niet wilde. Ik heb meteen geprobeerd te annuleren (dmv email naar klantenservice), maar helaas kreeg ik toch het boek. Het duurde 3 werkdagen voordat ik een retourformulier kreeg waarmee ik het terug kon sturen. Hierna duurde het nog 4 weken voordat ik mijn geld terugkreeg (pas nadat ik hen gemaild had dat ik nog niks ontvangen had). Klantenservice is traag (en antwoord soms niet) en pas nadat ik herhaaldelijk aan de bel had getrokken over de terugbetaling kreeg ik mijn geld terug. Enige positieve is snelle levering.

Gregor Lohman 19-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Makkelijk te vinden wat je zoekt, makkelijk te bestellen, goede prijs, volgende dag bezorgd!

daredevil2109 16-11-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Uitgebreid assortiment, voor ieders wat wils.

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment! Goede priijs.

bella01 07-11-2014 Via de website gekocht

Had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Dit werd keurig weer opgelost door de service medewerkers van Wohi.

Extra toelichting
Het is leuk dat je binnen 1 site meerdere warenhuizen kunt combineren.

florawil 06-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
fijne webwinkel, snel verzonden en vaak goedkoop!

DemiX 05-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige site, makkelijk besteld

Service was prima, geen contact nodig gehad, alles ging zoals is aangegeven in bevestigingsmailtjes.

Assortiment
Ze hebben best veel, niet eerder opgevallen!

Aanbeveling
Twee maal iets besteld en geen een keer problemen dus waarom niet aanraden?

Extra toelichting
Ik vond het eigenlijk wel prettig een keer geen gedoe maar gewoon kopen en krijgen. Komt niet zo vaak voor!

Bootje1994 19-09-2014 Via de website gekocht

Product was snel te vinden. Uitgebreide specificaties. Mooie prijs.

Supersnelle levering. Duidelijke factuur.

Extra toelichting
De uitgebreide uitleg op de site over dit product heeft me enorm geholpen bij het maken van mijn keuze. Het was mijn eerste aankoop bij Wohi en ik ben uiterst tevreden.

auberge 07-02-2014 Via de website gekocht

lekker handig dat je gewoon van een huishoudapparaat door kan naar een boek ofzo

even gebeld, kreeg een bevredigend antwoord

Assortiment
genoeg keuze voor wat ik zocht

Aanbeveling
de webwinkel was voor mij nog niet zo bekend Maar ga nu vaker direct naar hun site

Extra toelichting
was voor mij niet zo'n bekende webwinkel maar ga nu vaker kijken.

bodemi 17-01-2014 Via de website gekocht

Geen klantenservice nodig gehad, maar de opvolging van mijn bestelling (mailtjes) waren duidelijk

Assortiment
Er is heel veel en ook in heel veel verschillende categorieen

Aanbeveling
Top, goed assortiment, goedkope prijzen

Fam. vd Velde 17-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website door de indeling in diverse warenhuizen, duidelijke omschrijving per artikel.
Ik weet precies wat ik verwachten kan!

Ik wordt keurig geïnformeerd als er een artikel niet direct leverbaar is.
Wat wel op voorraad is, heb je ook echt de volgende dag in huis!
Ik krijg direct een e-mail met bevestiging dat de artikelen verzonden zijn!

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment in verschillende merken en prijsclasses!
Aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar, ze doen wat ze beloven!

Extra toelichting
Het uitgebreide assortiment tegen concurrerende prijzen! De zeer correcte afhandeling van de bestellingen. Bij vragen via e-mail, zeer snelle feedback!

Lucas78 14-01-2014 Via de website gekocht

ArjenVanto 13-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk.

Snelle levering.

Veel keus aan producten.

Extra toelichting
Ik had veel keus en het product was bij Wohi het goedkoopste. De levering was daarna ook nog super snel!

lvdheuvel85 03-01-2014 Via de website gekocht

3,3

het bestellen ging prima, de communicatie rondom de bezorging van mijn bestelling was ronduit slecht.

Ik heb op 9-12 een vaatwasser bezorgd. Op de site stond dat de vaatwasser uit voorraad leverbaar zou zijn. Ik vernam vervolgens niet wanneer de vaatwasser bezorgd zou worden. Ik heb daarom op 12-12 zelf een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg hierop vlot antwoord dat de vaatwasser binnen enkele dagen geleverd zou worden en ik hem kon volgen via track and trace. Dit laatste werkte steeds niet. Uiteindelijk heb ik mijn vaatpasser pas op 23-12 binnen gekregen!

Aanbeveling
ik vond het waardeloze service, misschien had ik ook gewoon niet bij de goedkoopste aanbieder moeten kopen.

zie boven.