Witgoedspecialist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Witgoedspecialist.nl.

Witgoedspecialist.nl stelt zich voor

Witgoed specialist belooft u een zorgeloos huishouden. Bij ons staan persoonlijke benadering, vakkennis en expertise voorop. Wij zijn uw specialist in wassen, drogen, keuken, huishouden en inbouw. Witgoed specialist biedt altijd een passende oplossing. Het is onze dagelijkse taak om op de hoogte te zijn én te blijven van innovaties en techniek op het gebied van witgoed. Dit geldt voor vrijstaande apparaten, én voor inbouwapparatuur. Witgoed specialist biedt vergaande services, reparaties en advies.

Deze score is berekend op basis van 637 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton van der Meulen 14-04-2021

Vlotte en goede behandeling en aankoopadvies. Vlotte levering met goede uitleg.

Jos Verstegen 13-04-2021

Vakkundig met duidelijke uitleg vlot geholpen en keurige plaatsing van de vaatwasser en oven met duidelijke uitleg van de werking.

KcFloJo 13-04-2021

Het bestellen van de nieuwe stofzuiger ging prima. Ook werden er duidelijke afspraken gemaakt over de aflevering en dat ging keurig op tijd. Ook toen er een issue was is dat verder prima afgehandeld! Prima website met betrouwbare winkels!

M. Stuiver 13-04-2021

De monteur kwam in het afgesproken tijdslot. Hij was deskundig en heeft het probleem snel gevonden.
De oplossing was zeer eenvoudig, terwijl wij al gerekend hadden op een dure reparatie of andere vaatwasser. De kosten waren gering.

Johan Breda 13-04-2021

Via via positieve verhalen gehoord over jullie bedrijf. Wij kunnen er nu ook over mee praten over de goede ervaringen. Vriendelijk personeel in de winkel en de monteur bij ons thuis was ook aardig en heeft netjes gewerkt.

Mieke 12-04-2021

Versteegen is wat ons betreft, voor witgoed onze hofleverancier. Goed advies, goede service, prettig personeel en daar gaan we graag voor!

Nancy 12-04-2021

Hele goede service in de winkel. Duidelijke uitleg. Goed meedenken. Eerlijk advies!

2 x de monteur aan huis gehad. Ontzettend aardige, nette en behulpzame man. Heeft de problemen keurig opgelost.

Bert 11-04-2021

Snelle reactie op mijn mail. Paar dagen daarna komen meten. Eerlijk en gedegen advies. Vaatwasser besteld en vakkundig ingebouwd , perfect.

Boswinkel 10-04-2021

Vriendelijk, professioneel, persoonlijk en value for money!
Eerlijk advies en niet standaard de duurste vaatwasser ‘hoeven aan te schaffen’

Leon 10-04-2021

Prima advies, vriendelijke bediening ,vlotte levering, prima installatie en daarna goede uitleg over de bediening van de nieuwe droger.

Nellie en Wil 10-04-2021

Mooie zaak met een goede keuze en verscheidenheid aan merken met uitstekend personeel en zeer goede en snelle service !!!

S van Ginkel 10-04-2021

Nadat ik een miskoop heb gehad heb ik via een tip van een vriendin contact gezocht met Wijntje Witgoed. Zowel in dienstverlening als prijs/ kwaliteit heeft Wijntje Witgoed mijn verwachtingen waar gemaakt waarvoor mijn dank!

Jan van der Linden 10-04-2021

Supersnelle service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Met één telefoontje is het direct geregeld,

Christie 10-04-2021

Ik ben snel en correct geholpen door de witgoed specialist. Doordat ze mijn telefoonnummer aan mijn order gekoppeld hebben weten ze exact welke machines ik in het verleden heb gekocht en welke accessoires daarbij horen. Waardoor ze ontzettend snel kunnen schakelen en direct de volgende dag het accessoire al in hun winkel hebben liggen. Hier nemen ze netjes telefonisch contact over op maar ook kreeg ik een sms ter bevestiging.

c van der Weyden 09-04-2021

De bediening was overzichtelijk en deskundig. To the point , volledig en klantvriendelijk.
Hebben meer dan voldoende informatie gekregen om een verantwoorde keuze te maken.

Mevrouw Groeneveld 09-04-2021

Wij vinden de firma Wijntje een prima zaak met goede service. Wij steunen ook in de coronatijd zeker de lokale winkels.

Marleen 09-04-2021

Geweldige service uitleg en levering
Ben heel tevreden, telefonisch contact over het apparaat wat je wilt kopen,
Vakkundige uitleg en advies ..
Echt top

Jan Elants 09-04-2021

Perfect volgens afspraak en zorgvuldig gerepareerd. Klantvriendelijke monteur.

A. Luking 09-04-2021

Vlot geholpen ondanks de beperkende
Corona maatregelen en snel bezorgd
Wasmachine is erg stil voldoet aan onze
verwachting

Anneke zeeuw 08-04-2021

Wij hadden een lekkage in de afwasmachine, redelijk snel een afspraak. Was zelfs op zaterdag. Er moest een onderdeel besteld worden, waarschijnlijk de dinsdag erop aanwezig. Op dinsdag gebeld en gerepareerd op do. Prima service 👍👍👍

Jaap 08-04-2021

kom hier al jaren
fijne persoonlijk advies
alle spullen netjes bezorgt en aangesloten
verpakking materiaal en oude apparaten worden ook meegenomen en of afgevoerd
top

Annemijn Van de Kraats 08-04-2021

Goed geholpen om een juiste keuze te maken! Alle opties voor een mooie fiets, snelle service. Helemaal prima!

Lut de Backer 08-04-2021

Vriendelijk en goede service (vind ik heel belangrijk) Of je nu een vaatwasmachine, koffieautomaat of stofzuiger nodig hebt je krijgt altijd goede gebruiksaanwijzingen.

M van den Heuvel 08-04-2021

Mijn vriend koop daar altijd.
Vriendelijk en behulpzaam.
Monteurs ook heel vriendelijk.

Arjan Seveke 08-04-2021

Snelle service, goed advies tevens leendroger kosteloos!
Prijs technisch in verhouding met internet redelijk!
Koop hier al jaren! Erg tevreden!

Gert 07-04-2021

Aankoop nadat andere apparaten reparaties nodig hadden. Economisch niet rendabel. We hoefden alleen de lage voorrijkosten te betalen bij aanschaf nieuwe apparaten. Bekend adres, eigen installateurs, misschien iets duurder dan de internet verkoper maar service is het waard. 2 apparaten gekocht, netjes geïnstalleerd.

Rob van den Hurk 07-04-2021

Stofzuiger kapot, de zaak gebeld. Advies ingewonnen. Anderhalf uur later konden we hem voor de winkel ophalen👍.

Wim 07-04-2021

Bij Wijntje altijd goede service, goed advies en een goede (en meastal snelle) levering.

Harten 06-04-2021

Goede communicatie & goede service.
Goed advies & goede uitleg over de mogelijkheden en producten.
Ook na aankoop goede service bij een defect.

Fam. Leenders 06-04-2021

Goede telefonische uitleg gehad over de aanschaf van een vaatwasser. Degene die deze kwam installeren werkte nauwkeurig, netjes en gaf goed advies over de vragen die ik stelde.
We hebben de afgelopen jaren al meerdere producten gekocht bij deze zaak en zijn altijd tevreden geweest!!!

Peter 06-04-2021

Winkel gekozen door ervaring in het verleden.
Ze namen contact op om te laten weten dat de garantie periode ging verlopen . Dit als reminder .

Nu. Snelle reactie op storing. Vervanging vaatwasser binnen een dag . Zeer vakkundige plaatsing.

Kees van Nunen 06-04-2021

Ik had mijn keuze op een witgoed speciaalzaak bij mij in de buurt laten vallen. Dit blijkt een uitstekende keuze te zijn geweest. Deskundig advies. Vriendelijke verkopen. Vlotte levering op eerste etage bij mij thuis. Alles werd netjes aangesloten en gebruiksklaar gemaakt. Oude apparatuur is meegenomen. Zeer tevreden met dit alles.

Klaudine 06-04-2021

Ik zocht een keukenmachine die niet leverbaar bleek. Dat duurde lang, toch een alternatief aangeboden gekregen voor een goed prijs. Ik kon hem dezelfde dag nog ophalen.

Saskia 05-04-2021

Goede productadvisering. Er werd op afspraak gewerkt en veel tijd voor ons genomen.
De plaatsing van de apparaten had heel wat voeten in aarde, maar er werd goed met ons mee gedacht, waardoor we uiteindelijk zeer tevreden klanten zijn. Wij gaan de volgende keer opnieuw naar deze winkel.

Eric 05-04-2021

Goede inhoudelijke advisering, waarbij er ook aandacht is voor de balans tussen prijs en kwaliteit en correct nakomen van gemaakte afspraken.

Nelleke 05-04-2021

Wij zijn zeer tevreden , Voor de snelle reparatie van onze vaatwasser,
Fijn dat we deze weer kunnen gebruiken.

Gerda van de Schoot. 05-04-2021

Snelle service. Ze doen echt moeite voor je. Alles wordt goed uitgelegd. Beleefd en correct. Doen wat ze zeggen.

C. Oldenburg 05-04-2021

Prima, shop! Nu door Corona online winkelen, maar goede service en in de buurt.

H. van Gorkom 04-04-2021

Goed advies en snelle service.
Ondanks de covid-maatregelen zeer klantgericht

Mirjam 04-04-2021

Ik heb een staafmixer gekocht dat in eerste instantie niet op voorraad was en later vertraging had. Gedurende deze hele tijd is er netjes contact geweest om me op de hoogte te houden. Erg professionele en klantgerichte houding, erg fijn.

Yvonne 04-04-2021

Ik heb gekozen voor deze lokale onderneming, omdat zij bekend staat om hun uitstekende service en dat is ook nu weer gebleken. Ik kreeg allereerst een uitstekend advies, ze dachten goed mee met mijn situatie. Ze waren op tijd, hebben alles netjes geïnstalleerd en hebben de oude machines weer meegenomen.

Simon van Ammers 02-04-2021

Heel tevreden leuke en verstandige verkoopmedewerker die weet waarover zij praat
Zeer professionele medewerkers die de plaatsing en installatie geweldig hebben uitgevoerd

Lydia Kilian 02-04-2021

Goede service, goed contact, staan altijd voor je klaar met eventuele optie's

Moniek 02-04-2021

‘S Ochtend om 07:00 een online formulier ingevuld, vanwege een kapotte wasmachine. Om half negen gebeld en voor diezelfde ochtend een afspraak met de monteur gemaakt. Tegen de middag was alles gemaakt en kon ik weer wassen. Dat noem ik echt een topservice!!

Piet van Veelen 02-04-2021

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel zowel in de winkel als de service thuis.

Tessa 02-04-2021

Bij Fairprice zijn we altijd gegarandeerd van een snelle service en goed advies. We hebben nooit lang hoeven wachten wanneer er een apparaat gerepareerd moest worden, vaak komen ze al dezelfde dag. Als we nieuwe apparaten nodig hebben komen de dat advies desgewenst zelfs aan huis geven en komen de het er ook zelf inzetten. Wij zijn erg tevreden en komen voor ons witgoed daarom altijd terug bij Fairprice.

J van Wendel 01-04-2021

vriendelijk en zeer deskundig personeel in de winkel, ook het instaleren gebeurd door echte vakmensen met heel veel ervaring

Ineke 01-04-2021

Goede service, zeer deskundig advies en vooral heel vriendelijk en behulpzaam bij de keuze

ALFRED BULTHUIS 01-04-2021

bekende mensen, altijd behulpzaam en vriendelijk, goede service enzovoorts
Ik ben al jaren klant bij de Munnik

Witgoed de Weijer Veldhoven 01-04-2021

Netjes en snel geleverd. Keurige mensen. Betrouwbaar en nergens tegen aan gestoten