Witgoedspecialist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Witgoedspecialist.nl.

Witgoedspecialist.nl stelt zich voor

Witgoed specialist belooft u een zorgeloos huishouden. Bij ons staan persoonlijke benadering, vakkennis en expertise voorop. Wij zijn uw specialist in wassen, drogen, keuken, huishouden en inbouw. Witgoed specialist biedt altijd een passende oplossing. Het is onze dagelijkse taak om op de hoogte te zijn én te blijven van innovaties en techniek op het gebied van witgoed. Dit geldt voor vrijstaande apparaten, én voor inbouwapparatuur. Witgoed specialist biedt vergaande services, reparaties en advies.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Adrie Hendrikse 29-12-2019

Wasdroger gekocht bij Witgoedspecialist Terneuzen. Verkoopster informeerde naar de omgevingstempratuur waar de droger geplaatst moest worden. Betreft een warmtepompdroger.
Omgevings tempratuur bleek +/- 14 graden. Verkoopster heeft daarop Bosch gebeld en naar de specificaties voor de droger gevraagd. Bleek minimaal 15 graden te moeten zijn. Droger toch gekocht op eigen risico. Het feit dat verkoopster voldoende kennis van zaken heeft dat ze eerst de fabrikant belt en niet gaat voor verkocht is verkocht, verdient een dikke pluim. Bij vele zaken gaat het om dozen schuiven of heeft verkoper gewoon niet voldoende kennis, maar Witgoedspecialist Terneuzen geeft een eerlijk advies.

Lindsay 27-09-2019

Erg goed geholpen door de mensen van Witgoedspecialist. Erg veel keuze, ook met goede appartarten voor de kleinere budgetten. Erg vriendelijk, dachten mee.

Coppens 19-08-2019

Bij onze plaatselijke vestiging krijg ik altijd een passend en niet dwingend advies en ze geven een uitstekende service en nazorg. Je wordt geholpen door mensen die weten waarover ze het hebben.

DD040 22-07-2019

Artikel besteld via de website, waar werd aangegeven vandaag besteld morgen in huis. om dan later op de dag een telefoontje te krijgen van hun ondernemer met de mededeling dat ze het niet kunnen leveren en ik het via de witgoedspecialist zelf moet regelen. na hun te bellen gaven zij meteen aan dat alles uitverkocht was en dat ik maar een mail moet sturen en dan een week kan wachten op terugstorting. kreeg niet eens excuses!

Theo van Gend 02-07-2019

Een goede winkel lekker snel en vlug leveren. En ze helpen met alles wat je moet weten
Fijn om weer een miele in huis te hebben

W.H. van Oostrom 25-03-2019

Voor onze relatief kleine aankoop keken we eerst rond binnen de gemeente Zuidplas, want we kopen graag in de buurt. Maar een vergelijking met Neeleman, in Waddinxveen overtuigde ons direct op keuze, voorlichting en klantvriendelijkheid en de winkel is nog "in de buurt". Ons vriezertje hebben we dus bij Neeleman, Waddinxveen gekocht. Hij is binnen 3 uur na aankoop al geleverd en aangesloten, en is de oude vriezer teruggenomen; dat vinden wij meer dan uitstekende service.

Bart 26-01-2019

Ik ben tevreden over de behandeling bij onze aankoop. In aanvang eerst wat irritaties aan onze kant maar daarna goed

Jan Kok 18-01-2019

Witgoed Zaandam, telefonisch goed bereikbaar , vriendelijke, meedenkende telefoniste die ook technisch in staat bleek om de juiste vragen aangaande de storing te stellen. na even in de wacht te hebben gestaan kreeg ik meteen antwoord op mijn vraag wanneer komt de monteur.
Vlotte afhandeling !! wij zijn daags daarna naar de winkel op de zuiddijk gegaan om ze te complimenteren met de afhandeling. KLASSE !!!!

Konings 31-12-2018

Zeer deskundig advies en vriendelijk. Snelle levering. Uitstekende service.