Witgoedspecialist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Witgoedspecialist.nl.

Witgoedspecialist.nl stelt zich voor

Kom naar de Witgoed Specialist bij u in de buurt voor deskundig advies. Complete (inbouw) oplossingen · Thuis geïnstalleerd · Kwaliteitsproducten · Persoonlijk en dichtbij Services: Vakkundig advies op maat · Betrouwbare reparatie

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Peter 05-07-2018 Via de website gekocht

vakkundig snel en verzorgd!

Duidelijke webshop met een persoonlijk tintje doordat je je eigen ondernemer in de buurt kiest en ook treft voor de levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maarten 20-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Had snel een nieuwe wasmachine nodig nadat m'n oude kapot was gegaan. Zag via de site dat een winkel hier in de buurt deze direct beschikbaar had. Heb het online besteld en na een belletje naar de winkel hebben ze mij zelfs dezelfde dag nog geleverd en geïnstalleerd. Mooi dat er nog een site is waar de lokale winkels zo met je mee denken

Henri 19-06-2018 In de winkel gekocht
Soest

Inbouwservice is top!

Wij wilden wat aanpassingen in de keuken doorvoeren en zijn hiervoor naar de Witgoed specialist gegaan in de buurt. Het was erg fijn dat er zo goed met ons mee werd gedacht. De producten zijn vervolgens ook erg netjes ingebouwd. Specialisten die je niet vaak meer tegenkomt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -